Dan wel graag eerst net doen of Lindsey er uit moet. Dan weet ze dat MA haar bijna had opgeofferdquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:56 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon 😅 Meer zielen = meer vreugde imo en ik vind alle 3 op de bank wel te pruimen dus dikke prima voor mij als Rob gewoon gaat, alsof ie genomineerd was en eruit gaat bij wijze van.
dat gaat ze vast weer doorbrieven en de steek ermee nemenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:54 schreef Hunter het volgende:
[..]
Hij begon met een compliment over haar jurk
Robquote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:02 schreef BB-King het volgende:
SCHANDE !!!
We worden in de maling genomen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:02 schreef engine het volgende:
MAAR HET IS NOG STEEDS VAN GROOT BELANG DAT JIJ JOUW STEM UITBRENGT!!!!
alleen diegen die naar huis had gemoetenquote:
Om de boel te klote heb ik nu 2 keer op Lindsey gestemd. Dat 1 van die andere 2 maar genomineerd is volgende week.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:02 schreef engine het volgende:
MAAR HET IS NOG STEEDS VAN GROOT BELANG DAT JIJ JOUW STEM UITBRENGT!!!!
Vind dit nu al de saaiste liveshow van dit seizoenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
lkkr de tandjes jeuk krijgen
Nee hoor, zuur zal die zijn net als zijn schatjequote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou MA zijn moeite voor niks geweest
Loop jij zo voorquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:05 schreef Koos1958 het volgende:
Oh de fanroom mensen dus secret missie. M.a. jorien en lyndsey
Die blijft nietquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:06 schreef PunkieePie het volgende:
Enige plottwist dat nu nog kan komen is dat Rob toch blijft.
Maar dat kan ik me niet voorstellen
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:07 schreef BB-King het volgende:
Kunnen we niet hopen op een klein wonder?
Dat Rob zo zegt: "Ik heb mij bedacht... ik blijf."
Daar hoop ik dan toch op.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:06 schreef PunkieePie het volgende:
Dit was dus een leuk voorbeeld van hoe enthousiast Charlotte op de outfit van Chiara reageerde....ze zei herhaaldelijk dat ze vond dat ze er mooi uit zag. Zal andersom noooooit gebeuren, Chiara is stronjaloers op Charlotte. Zo jammer en zo typisch wijvig.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:01 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
hij zegt net nog scroll ff terugquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:06 schreef PunkieePie het volgende:
Echt niet, die gaat en de rest mag blijven. Houdt hij toch nog zijn daggeld.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:07 schreef BB-King het volgende:
Wij zijn boosquote:
Gaat hij niet doen, hij loopt al de hele week te zeuren dat hij het beu is. En hij neemt het MA kwalijk dat die hem niet heeft genomineerdquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:07 schreef BB-King het volgende:
nee daar wint ze de ponquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
1 week volgende week kan ze gewoon genomineerd zijn
Sterker nog, waarschijnlijk blijft Lindsey genomineerd en daar heeft hij niets aan.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:10 schreef Hoylei het volgende:
Echt flauw dus dat Rob zo toch nog zn "Nominatie" heeft afgedwongen. Slappe hap en MA zn PON bijna waardeloos.
jammer hequote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:10 schreef lonneberga het volgende:
We zijn weer genaaid dus,had niet anders verwacht
Oh ja? Dat is wel gebeurd dus?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:11 schreef engine het volgende:
Alsof die anderen niet mee hebben gekregen dat Rob zijn koffer gepakt heeft vandaag
Als hij in de liveshow moet komen wel. Maar is een aanname.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
jammer he
afpersing van Rob al weken draineren
bah bah bah
Wordt wel tijd! Janken als ze hoort dat ze als laagste in de populariteitspoll staat maar totaal geen idee waar dat nou door zou komen. Die nare jaloezie t.o.v. Charlotte en het steeds 1 op 1 vertrouwelijk praten met alle bewoners om ze vervolgens tegen elkaar uit te spelen, daar scoor je geen sympathie mee.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
1 week volgende week kan ze gewoon genomineerd zijn
Jaquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:14 schreef spapaars het volgende:
Heeft die MA alleen alles mogen nomineren?
ff met de pet rondquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen genoeg saldo, maandag weer wel
Jaquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:14 schreef spapaars het volgende:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:14 schreef spapaars het volgende:
*Pakt maar weer een nieuw drankjequote:
Hij moet live een beslissing nemenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:17 schreef Krambo het volgende:
''de andere bewoners weten dit niet''
mooi hequote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:18 schreef spapaars het volgende:
Zie Rob zeggen nu het live op tv is, dat hij pijn blijft lijden binnen het BB huis.
Ik hoop van welquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik hoop dan maar dat hij zich niet heeft bedacht
😂😂😂quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:20 schreef oma-Nijn het volgende:
Wel spannend...wat zou hij kiezen...![]()
Waar kijk ik naar![]()
nee nee zijn hem paar honderd blinkjes schultebrau beloofd met baco.. die peert mquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
alsof het allemaal al niet geregeld isquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
nou datquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:20 schreef oma-Nijn het volgende:
Wel spannend...wat zou hij kiezen...![]()
Waar kijk ik naar![]()
Ook de enigste optie om de spellen die ze spelen te zienquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:20 schreef happyme28 het volgende:
De live is bagger maar de dagelijkse aflevering bind ik wel goed in elkaar gezet.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:22 schreef Kinga het volgende:
Heeft ie dit al 4 weken?! Jezus christus... die had al veel langer eruit gemoeten.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:22 schreef Ireth het volgende:
Ik heb inmiddels een voorstel gekregen van iemand die het ff wou voorschieten, maar iemand anders was diegene voor. Heb een abbo kado gekregen![]()
Thanks allebei, jullie weten wel dat ik jullie bedoel![]()
de kraaiers ..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Gaan we straks vast hele “geschokte” bewoners zien
Heel veel OHMYGODDDDS van Charlotte incomingquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Houten pinquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Die zou ik graag een nominatiepin geven...
Van een halve meter of zo
Zat ze te liegen??quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat liegen van Chiara ook tegen Ali..
Ik wist echt van niets
< ookquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik krijg steeds meer de neiging weg te zappen
quote:
En de minst populaire is volgende week genomineerd.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:25 schreef engine het volgende:
Het is essentieel dat jij je stem uit brengt!!!
2 dagen terug al. En nu dit showtje opvoeren 🙃quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Zijn besluit staat vast
De koek is op vraag BB
Fysiek is het op aldus Rob
Weten we ook meteen dat Lindsey volgende week vertrekt.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:25 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En de minst populaire is volgende week genomineerd.
Alles voor de kijkcijfersquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
2 dagen terug al. En nu dit showtje opvoeren 🙃
Nee gestemd voor wat spanning in de pollquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Zal het voor de vorm dan maar vragen
[poll=5195]
nou..ligt eraan wie er naast staat..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Weten we ook meteen dat Lindsey volgende week vertrekt.
Ik zap zo sowieso (widm) ff weg, maar ben heel benieuwd naar de reactie van Lindsey als ze beseft dat ze er bijna uit lag door MA (en dat volgende week weer!)quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik krijg steeds meer de neiging weg te zappen
zo jammerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
2 dagen terug al. En nu dit showtje opvoeren 🙃
Zit dan op de bank met nog twee of drie anderen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ja 1 groot toneelspelquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Gelukkig is het stemmen gratis, anders was je als stemmer ook nog genaaitquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Geld nodig, is 'n dure productie
Ik zie niet van wie zij zou moeten winnnen. Ias misschien.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nou..ligt eraan wie er naast staat..
Ja waardeloos. De bank is volgende week vast anders en dan gaat er misschien wel een leuke uit.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:26 schreef Dotteke het volgende:
Als Rob besluit naar huis te gaan dan is degene die vandaag naar huis zou gaan automatisch volgende week genomineerd
Nee Lindsey is een stemmenkanon indien Charlotte niet mee wordt genomineerd. Alle Charlotte stemmen gaan dan naar haar.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ligt er aan wie PoN krijgt volgende week!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:26 schreef Kinga het volgende:
Nou dan krijg je straks een gesprekje tussen Lindsey en MA, dat hij haar naar huis had gestuurd eventueel. En dat ze volgende week naast Ias en Jolien wordt gezet om haar te redden. Script klaar voor 2 afleveringen.
Chiara als die erop staat is hetquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie niet van wie zij zou moeten winnnen. Ias misschien.
Alle koeskoes in rob zijn koffer verstoppenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:28 schreef tassie127 het volgende:
Iemand al een idee wat de geheime opdracht van MA, Lindsey en Jolien is?
We worden sowieso genaaid, geen controle over de stemmenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gelukkig is het stemmen gratis, anders was je als stemmer ook nog genaait
Heeft met de fanroom te makenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:28 schreef tassie127 het volgende:
Ze hebben de volgorde van de genomineerden moeten raden, (fav., 2e, 3e)quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:28 schreef tassie127 het volgende:
elke rlsquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
We worden sowieso genaaid, geen controle over de stemmen
Of nu m.a.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Chiara als die erop staat is het
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze staat best wel hoog in veel polls. Daar zou ik nog niet zomaar vanuit gaanquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als Jason er niet op staat, krijgt ze mijn stemquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Chiara: En volgende week weer strijden?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ligt er aan wie PoN krijgt volgende week!
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:30 schreef Hunter het volgende:
Dat wordt gezellig met Lesley die de heel week weet dat ze onderaan is geëindigd en weer genomineerd is
Zou de doodsteek van het programma zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De bank is volgende week zeker anders, eindelijk is dan die Rob-hoek schoon geveegdquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:28 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja waardeloos. De bank is volgende week vast anders en dan gaat er misschien wel een leuke uit.
Dit was de kans geweest voor een mooie exit.
Je weet het niet, hequote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:30 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja klopt maar wat zou het zijn
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:30 schreef Hunter het volgende:
Dat wordt gezellig met Lesley die de heel week weet dat ze onderaan is geëindigd en weer genomineerd is
Hoeft maar 1 Nederlander in de finale deze keer.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:31 schreef marky het volgende:
Als Rob gaat is Jason de laatste Nederlandse man.
Berg het stookhout alvast maar op voor ze alles opkauwt.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:30 schreef Hunter het volgende:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Berg het stookhout alvast maar op voor ze alles opkauwt.
Is al een paar weken zo aan het begin van de ''show''quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:33 schreef tassie127 het volgende:
Wat Ali net zei valt me nu ook pas op. Ze staan in een andere studio. En zonder publiek tot nu toe
de rest is afgebeldquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:33 schreef tassie127 het volgende:
Wat Ali net zei valt me nu ook pas op. Ze staan in een andere studio. En zonder publiek tot nu toe
nee joh!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:34 schreef Krambo het volgende:
[..]
Is al een paar weken zo aan het begin van de ''show''
Verblind door vorige weekquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:39 schreef happyme28 het volgende:
Heel kortzichtig, ze denken te weinig aan de samenstelling van de bank
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:40 schreef Ireth het volgende:
Ali zo als eerste gesaved.... en dan inzoomen op MA en Lindsey graag
Gaat ook gebeurenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
denken jullie ook ali? stiekem hoop ik op Lindsey, ze is wel aardig enzo. Maar puur om het gezicht van MA te zien
Hier in Utrecht zouden we zeggen "dat regelt Agterberg wel..."quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:32 schreef spapaars het volgende:
Zal de familie van Rob daar ook aanwezig zijn? Of pleuren ze hem meteen op een brancard en schuiven ze hem in een ambulance.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier in Utrecht zouden we zeggen "dat regelt Agterberg wel..."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
die doen ook de hekjes
Ja raar he stond overal onderaanquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:44 schreef Ireth het volgende:
Lindsey!!! Er wordt zwaar gemanipuleerd! Kan niet anders!
dat zouden ze echt niet kunnen makenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Charlotte het huis uit gaat stop ik definitief kijken met BB
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
Als Lindsey gaat winnen, koopt ze 'n nek
Ik heb nooit geloofd in die polss de uitslagen waren vaak zo andersquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja raar he stond overal onderaan
Ja, maar ze kunnen het dus makkelijk nomineren.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Jason is echt de enige normale in die hut.
Toch niet hoor Dot. Het klopt juist bijna altijd met de grote polls. Dit is echt een uitzondering.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nooit geloofd in die polss de uitslagen waren vaak zo anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |