Ze staat best wel hoog in veel polls. Daar zou ik nog niet zomaar vanuit gaanquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Chiara als die erop staat is het
Als Jason er niet op staat, krijgt ze mijn stemquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Chiara: En volgende week weer strijden?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ligt er aan wie PoN krijgt volgende week!
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:30 schreef Hunter het volgende:
Dat wordt gezellig met Lesley die de heel week weet dat ze onderaan is geëindigd en weer genomineerd is
Zou de doodsteek van het programma zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De bank is volgende week zeker anders, eindelijk is dan die Rob-hoek schoon geveegdquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:28 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja waardeloos. De bank is volgende week vast anders en dan gaat er misschien wel een leuke uit.
Dit was de kans geweest voor een mooie exit.
Je weet het niet, hequote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:30 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja klopt maar wat zou het zijn
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:30 schreef Hunter het volgende:
Dat wordt gezellig met Lesley die de heel week weet dat ze onderaan is geëindigd en weer genomineerd is
Hoeft maar 1 Nederlander in de finale deze keer.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:31 schreef marky het volgende:
Als Rob gaat is Jason de laatste Nederlandse man.
Berg het stookhout alvast maar op voor ze alles opkauwt.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:30 schreef Hunter het volgende:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Berg het stookhout alvast maar op voor ze alles opkauwt.
Is al een paar weken zo aan het begin van de ''show''quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:33 schreef tassie127 het volgende:
Wat Ali net zei valt me nu ook pas op. Ze staan in een andere studio. En zonder publiek tot nu toe
de rest is afgebeldquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:33 schreef tassie127 het volgende:
Wat Ali net zei valt me nu ook pas op. Ze staan in een andere studio. En zonder publiek tot nu toe
nee joh!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:34 schreef Krambo het volgende:
[..]
Is al een paar weken zo aan het begin van de ''show''
Verblind door vorige weekquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:39 schreef happyme28 het volgende:
Heel kortzichtig, ze denken te weinig aan de samenstelling van de bank
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:40 schreef Ireth het volgende:
Ali zo als eerste gesaved.... en dan inzoomen op MA en Lindsey graag
Gaat ook gebeurenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
denken jullie ook ali? stiekem hoop ik op Lindsey, ze is wel aardig enzo. Maar puur om het gezicht van MA te zien
Hier in Utrecht zouden we zeggen "dat regelt Agterberg wel..."quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:32 schreef spapaars het volgende:
Zal de familie van Rob daar ook aanwezig zijn? Of pleuren ze hem meteen op een brancard en schuiven ze hem in een ambulance.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |