hij durft wel zeg. jammer dan zo vaag antwoord te krijgen heb het helaas niet gehoord en terug spoelen kan niet meer tegenwoordigquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:52 schreef Hunter het volgende:
[..]![]()
Er kwam een beetje een vaag antwoord terug
En wat was het antwoord?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:51 schreef Hunter het volgende:
Jason vraagt of Chiara op hem zou kunnen vallen
Hoezo mooi? Gewoon twee weg niet dat laffe gedoe.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:53 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Maar Twitter als bron is bijna gelijk aan geen bron. We gaan het zien.
Hij begon met een compliment over haar jurkquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij durft wel zeg. jammer dan zo vaag antwoord te krijgen heb het helaas niet gehoord en terug spoelen kan niet meer tegenwoordig
Toch die ballen! Vind het echt knap hoe sterk hij in zijn schoenen staat.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij durft wel zeg. jammer dan zo vaag antwoord te krijgen heb het helaas niet gehoord en terug spoelen kan niet meer tegenwoordig
Hij blijft verbazen die jongenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Eensquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:55 schreef BB-King het volgende:
Zou echt een deceptie zijn als enkel Rob vrijwillig weggaat ipv een weggstemde Lindsey.
Verdomme Big Brother... doe ons dit niet aan!
Dat vind ik gewoon 😅 Meer zielen = meer vreugde imo en ik vind alle 3 op de bank wel te pruimen dus dikke prima voor mij als Rob gewoon gaat, alsof ie genomineerd was en eruit gaat bij wijze van.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:54 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Hoezo mooi? Gewoon twee weg niet dat laffe gedoe.
Zou Chiara willen dat het haar live show wordt ?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:55 schreef Koos1958 het volgende:
Charlotte geeft chiara een compliment met haar kleding. Ze vind het echt mooi
dus lindsey en robquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Klopt, maar het kan zomaar zijn dat er 2 vertrekken
Ik snap het wel, maar het is nog niet duidelijk wat er gaat gebeurenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
dus lindsey en rob
wat snap je niet?
Ja nou... in dit geval zou dat Lindsey zijn... Dan weet een Ali en Charlotte voor de volgende week mochten ze op de bank zitten, dat ze in ieder geval van haar winnen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Benieuwd wat het gaat worden
Als ze bijvoorbeeld de persoon met het minste aantal stemmen genomineerd laten voor volgende week, dan zegt dat weer helemaal niks.
Maar ja het blijft BB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |