Vorige week eindigde ze als eerst gesavede, dus de populairste van de 3. Echter had ze toen ook de fans van Charlotte die op haar stemden omdat ze het vriendinnetje van Charlotte is en de Charlotte fans online riepen op Lindsey te stemmen. Echter zal ze nu deze fans niet mee hebben. Die zullen op Lot stemmen, terwijl Ali de Ias en Jason fans achter zich heeft. Kans is dus erg groot dat Lindsey er uit gaat nu. Dus plan van MA mislukt.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:43 schreef Paul het volgende:
Wat was nou de tactiek van michealango om Lindsey te stemmen? Denkt hij dat ze te sterk is en er in moet blijven?
Klopt, maar het kan zomaar zijn dat er 2 vertrekkenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:46 schreef Hznootje het volgende:
Rob gaat vanavond.. hoorde jolien zeggen dat ze hem ging missen
O geen idee, maar ik heb het echt over de live show, die is volgens mij alleen bedoeld voor het vertrek van een genomineerde. Maar we gaan het zien nog 12 minuten en dan begint hetquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Er zijn er toch eens 3 tegelijkertijd vertrokken, niet ? Niet in de live maar toch...
klopt en in overleg met Lindsey was ht ook voor aliquote:
Oll of notting hé...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:48 schreef Jockari het volgende:
Ik ben ook eens terug en dan dit
[ afbeelding ]
beeld op 2quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:48 schreef Jockari het volgende:
Ik ben ook eens terug en dan dit
[ afbeelding ]
o dan moet het wel waar wezenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:50 schreef ben34567 het volgende:
Op twitter is er iemand uit de liveshow die zegt dat er een plottwist komt en alleen Rob weggaat
Ze had foto bewijs dat ze daar is. Maar tweet is ondertussen verwijderd.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:51 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
o dan moet het wel waar wezen
aan haar ook?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:51 schreef Hunter het volgende:
Jason vraagt of Chiara op hem zou kunnen vallen
Ugh. Lindsey zouden we ook niet missen. Doe gewoon lekker een dubbele exit.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:50 schreef ben34567 het volgende:
Op twitter is er iemand uit de liveshow die zegt dat er een plottwist komt en alleen Rob weggaat
quote:
Ach arme jongen…..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:51 schreef Hunter het volgende:
Jason vraagt of Chiara op hem zou kunnen vallen
Zou lekker saai zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:52 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze had foto bewijs dat ze daar is. Maar tweet is ondertussen verwijderd.
Zou mooi zijn. Maar Twitter als bron is bijna gelijk aan geen bron. We gaan het zien.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:50 schreef ben34567 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |