Valt me nog mee.. die standen.. dicht bij elkaarquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:40 schreef rinardo het volgende:
De eindstand van Salar zn pol
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:43 schreef Paul het volgende:
Wat was nou de tactiek van michealango om Lindsey te stemmen? Denkt hij dat ze te sterk is en er in moet blijven?
Jep.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:43 schreef Paul het volgende:
Wat was nou de tactiek van michealango om Lindsey te stemmen? Denkt hij dat ze te sterk is en er in moet blijven?
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:43 schreef Paul het volgende:
hoezo denkt hij dat, wie wil hij er uit dan eigenlijk? Ali?quote:
Hoe kan je dit denkenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Hij hoopt hiermee Ali weg te krijgen
Ja omdat ze vorige week boven Ali eindigde. Maar wij weten dat dat was om Chayron er uit te krijgenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:43 schreef Paul het volgende:
hij zegt: gewoon 3 sterke spelers..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:43 schreef Paul het volgende:
[..]
hoezo denkt hij dat, wie wil hij er uit dan eigenlijk? Ali?
Charlottequote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:43 schreef Paul het volgende:
[..]
hmm ik denk charlotte..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Hij hoopt hiermee Ali weg te krijgen
In de DBK/uitzending zei hij Aliquote:
dat lukt je echt niet met deze opstellingquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hij zegt: gewoon 3 sterke spelers..
maaar heeft al meerdere keren gehint/ gezegd: charlotte.
@Paul je brengt ons nu in verwarring.. besef dat hahaquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Chiara haar idee was Lindsey eruit te krijgen zodat Charlotte dan niemand meer had in het huisquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:43 schreef Paul het volgende:
[..]
ja ik let op veel dingen vaakquote:
kart kabouterquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij zei het zelf ….
Maar ja die kart kabouter gooit iedereen voor de bus als het hem uitkomt
Er zijn er toch eens 3 tegelijkertijd vertrokken, niet ? Niet in de live maar toch...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog nooit gebeurd dat iemand in de live vrijwillig vertrekt toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |