hij zegt net nog scroll ff terugquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:06 schreef PunkieePie het volgende:
Enige plottwist dat nu nog kan komen is dat Rob toch blijft.
Maar dat kan ik me niet voorstellen
Echt niet, die gaat en de rest mag blijven. Houdt hij toch nog zijn daggeld.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:07 schreef BB-King het volgende:
Kunnen we niet hopen op een klein wonder?
Dat Rob zo zegt: "Ik heb mij bedacht... ik blijf."
Wij zijn boosquote:
Gaat hij niet doen, hij loopt al de hele week te zeuren dat hij het beu is. En hij neemt het MA kwalijk dat die hem niet heeft genomineerdquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:07 schreef BB-King het volgende:
Kunnen we niet hopen op een klein wonder?
Dat Rob zo zegt: "Ik heb mij bedacht... ik blijf."
nee daar wint ze de ponquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
1 week volgende week kan ze gewoon genomineerd zijn
Sterker nog, waarschijnlijk blijft Lindsey genomineerd en daar heeft hij niets aan.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:10 schreef Hoylei het volgende:
Echt flauw dus dat Rob zo toch nog zn "Nominatie" heeft afgedwongen. Slappe hap en MA zn PON bijna waardeloos.
jammer hequote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:10 schreef lonneberga het volgende:
We zijn weer genaaid dus,had niet anders verwacht
Oh ja? Dat is wel gebeurd dus?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:11 schreef engine het volgende:
Alsof die anderen niet mee hebben gekregen dat Rob zijn koffer gepakt heeft vandaag
Als hij in de liveshow moet komen wel. Maar is een aanname.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |