Real heeft elk jaar in de groepsfase één potje een soort gekke blackout of het resultaat van een avondje zuipen omdat je er toch wel eentje minder kunt winnen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:42 schreef Oostblokkert het volgende:
Wonnen niet zo lang geleden nog bij Real.
En toch wel vertrouwen in!
Achteraf wel spijt van dat ik als supporter mee heb gewerkt aan die anti Jorien campagne destijds.quote:
Warschauquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:25 schreef Tarado het volgende:
Waar speelt Shakhtar hun thuiswedstrijden?
Geweldige analyse.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mijn eerste getalsmatige analyse zegt dat ze een goede keeper, centrale verdediger en een aardige spits hebben.
goeie!quote:Op zondag 26 februari 2023 11:40 schreef Pistolero het volgende:
Bijzonder dat zo'n criminele maffiabaas als Jorien, die de club op een haar na voorgoed kapot heeft gemaakt, nog op handen wordt gedragen door een flink deel van de supporters.
Ik zou bijna happenquote:Op zondag 26 februari 2023 11:40 schreef Pistolero het volgende:
Bijzonder dat zo'n criminele maffiabaas als Jorien, die de club op een haar na voorgoed kapot heeft gemaakt, nog op handen wordt gedragen door een flink deel van de supporters.
Ik weet niet meer precies hoe het zat maar hij heeft de club toch wel gered toen?quote:Op zondag 26 februari 2023 11:40 schreef Pistolero het volgende:
Je reageert op een typetje.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies hoe het zat maar hij heeft de club toch wel gered toen?
bepaal jij nietquote:Op zondag 26 februari 2023 11:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Maar weet niet of de GKL na 15 jaar nog heel veel discussie behoeft.
Zal nooit verdwijnen toch, daarvoor zijn te veel gefaalde uitwedstrijden geweestquote:Op zondag 26 februari 2023 11:44 schreef fetX het volgende:
Ik heb toch lichte spanning voor Fortuna uit (lol)
goed ideequote:Op zondag 26 februari 2023 11:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we het over Fortuna UIT hebben.
Je hebt nu de vrienden die de club in de houtgreep hebben, van de regen in de drup noem je dat.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Maar weet niet of de GKL na 15 jaar nog heel veel discussie behoeft.
Dat lijkt me niet zo vreemd met deze selectie die al het hele seizoen moet bikkelen voor elke 3 punten.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:44 schreef fetX het volgende:
Ik heb toch lichte spanning voor Fortuna uit (lol)
Als de aanval een aardige dag heeft mag dit geen probleem worden.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo vreemd met deze selectie die al het hele seizoen moet bikkelen voor elke 3 punten.
Klopt wel hoor maar er wordt ook gewoon nog steeds veel te weinig geld verdiend in Rotterdam. Dat blijft met welke beleidsmaker of machthebbende dan ook een lastig verhaal.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt nu de vrienden die de club in de houtgreep hebben, van de regen in de drup noem je dat.
Big if, helaasquote:Op zondag 26 februari 2023 11:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Als de aanval een aardige dag heeft mag dit geen probleem worden.
Mag het hopen. Keer een middagje rustig zitten is ook weleens lekker.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Als de aanval een aardige dag heeft mag dit geen probleem worden.
Beste transferzomer ooit achter de rug en er staat flink wat (potentiële) waarde op het veld. Dus dat gaat de goede kant op.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klopt wel hoor maar er wordt ook gewoon nog steeds veel te weinig geld verdiend in Rotterdam. Dat blijft met welke beleidsmaker of machthebbende dan ook een lastig verhaal.
Dat gaat toch wel de goeie kant op, commercieel beter dan PSV meen ik.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klopt wel hoor maar er wordt ook gewoon nog steeds veel te weinig geld verdiend in Rotterdam. Dat blijft met welke beleidsmaker of machthebbende dan ook een lastig verhaal.
Jawel jawel. Maar het draadje blijft dun, dat weet jij ook. 3 of 4 goede transferzomers en CL-tickets helpen de club pas echt definitief uit de problemen en dat lukt al 40/50 jaar niet.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Beste transferzomer ooit achter de rug en er staat flink wat (potentiële) waarde op het veld. Dus dat gaat de goede kant op.
Als Feyenoord dit jaar kampioen wordt zetten ze wel een stap tov PSV en volgend seizoen gaan de nummers 1+2 de CL in, dat zou dan ook haalbaar moeten zijn.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jawel jawel. Maar het draadje blijft dun, dat weet jij ook. 3 of 4 goede transferzomers en CL-tickets helpen de club pas echt definitief uit de problemen en dat lukt al 40/50 jaar niet.
Af en toe een elftal met veel routiniers dat kampioen wordt is daarin niet genoeg gebleken. (84, 93, 99, 2017) Vaak was het 1 jaar na zo'n titel alweer schrapen geblazen.
broodje poepquote:Op zondag 26 februari 2023 11:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het zou een gouden route kunnen zijn ja. Maar met veel als-en. (Blijft de trainer, doe je goede aankopen, verkoop je goed, word je kampioen)quote:Op zondag 26 februari 2023 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Feyenoord dit jaar kampioen wordt zetten ze wel een stap tov PSV en volgend seizoen gaan de nummers 1+2 de CL in, dat zou dan ook haalbaar moeten zijn.
quote:Op zondag 26 februari 2023 12:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het zou een gouden route kunnen zijn ja. Maar met veel als-en. (Blijft de trainer, doe je goede aankopen, verkoop je goed, word je kampioen)
Dat ticket voor CL is nog steeds niet helemaal zeker meen ik trouwens, zeker na de fiasco's van Ajax en PSV deze week.
Het moet gek lopen wil dat ticket nog mislukken.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het zou een gouden route kunnen zijn ja. Maar met veel als-en. (Blijft de trainer, doe je goede aankopen, verkoop je goed, word je kampioen)
Dat ticket voor CL is nog steeds niet helemaal zeker meen ik trouwens, zeker na de fiasco's van Ajax en PSV deze week.
Sowieso is het niet onrealistisch dat Feyenoord 2 transferzomers 50+ binnenhaalt. Dat is al uniek en geeft aan dat je prima bezig bent. Natuurlijk is het afwachten hoe het verder gaat maar het begin is er en er staat nu ook wel een iets betere organisatie. Al moet die td nu ook wel snel komen.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Feyenoord dit jaar kampioen wordt zetten ze wel een stap tov PSV en volgend seizoen gaan de nummers 1+2 de CL in, dat zou dan ook haalbaar moeten zijn.
Los hiervan echt een kutkeeper ja. Maar Ofir was ook niet best.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Timon stopt weer eens geen 1 op 1.
Ik wil Ofir.
Bij Ofir heb ik er vrede mee.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Los hiervan echt een kutkeeper ja. Maar Ofir was ook niet best.
ik weet nog dat fetx en gurney vorig seizoen lichtelijk suicidaal werden toen ofir moest keepenquote:Op zondag 26 februari 2023 12:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Timon stopt weer eens geen 1 op 1.
Ik wil Ofir.
quote:
Blijkbaar ben ik nog niet wakkerquote:Op zondag 26 februari 2023 12:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ohja want de grens deed de vlag niet zelf omhoog
Hadden we Par Hansson nog maar hé.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik weet nog dat fetx en gurney vorig seizoen lichtelijk suicidaal werden toen ofir moest keepen
Klopt. Die heeft ons ook punten gekost. Denk lood om oud ijzer nu wat er op doel staat.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik weet nog dat fetx en gurney vorig seizoen lichtelijk suicidaal werden toen ofir moest keepen
Ik ben precies om kwart over twaalf met knallende koppijn wakker geworden, ik dacht dat het potje om half drie zou starten.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:21 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Gurneyisbestoke is ook aanwezig boys. Komt er direct met een gestrekt been in.
Goedemorgen maat
Reddingen tegen Marseillequote:Op zondag 26 februari 2023 12:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
presteren in europa kon niet met die gozer
#BringbackMarsmanquote:Op zondag 26 februari 2023 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hadden we Par Hansson nog maar hé.
ja preciesquote:Op zondag 26 februari 2023 12:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Die heeft ons ook punten gekost. Denk lood om oud ijzer nu wat er op doel staat.
@Caland zat vanmorgen alweer om 09:30 in de trein terwijl ie pas tegen 5e thuis was.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben precies om kwart over twaalf met knallende koppijn wakker geworden, ik dacht dat het potje om half drie zou starten.
zit je nog in appgroepjes met hem?quote:Op zondag 26 februari 2023 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland zat vanmorgen alweer om 09:30 in de trein terwijl ie pas tegen 5e thuis was.
eigen goal, anders lukt dat niet hoorquote:Op zondag 26 februari 2023 12:26 schreef hhh38 het volgende:
JAAAAA
Een goal uit een corner, wat is dit
Goal van Pedersen vergeten?quote:Op zondag 26 februari 2023 12:26 schreef hhh38 het volgende:
JAAAAA
Maar weer niet door Feyenoordquote:Op zondag 26 februari 2023 12:26 schreef hhh38 het volgende:
JAAAAA
Oh ja, die deed dat ook...quote:Op zondag 26 februari 2023 12:27 schreef fetX het volgende:
Eigen goal genot. Zij hebben ook een Dilrosun.
Dat telt niet, die bal werd eerst afgeslagenquote:Op zondag 26 februari 2023 12:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goal van Pedersen vergeten?
quote:Op zondag 26 februari 2023 12:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja hoor, de tegenstander scoort alweer binnen tien minuten.
Volgens de statistiekenmeesters telt dit wel.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat telt niet, die bal werd eerst afgeslagen
Ik ben overtuigdquote:Op zondag 26 februari 2023 12:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens de statistiekenmeesters telt dit wel.
En ook volgens mij
Ik dacht dat mijn stream achter liep aar allejezusquote:Op zondag 26 februari 2023 12:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja hoor, de tegenstander scoort alweer binnen tien minuten.
Ja, ik denk dat de VAR ESPN wel heeft opstaan jaquote:Op zondag 26 februari 2023 12:29 schreef klaasweetalles het volgende:
die commentatoren willen altijd de var beinvloeden...met zijn in de rug gelopen gelijk roepen homo
Mod @onlogisch snapt er weer niks van.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat de VAR ESPN wel heeft opstaan ja
Zo ontzettend zonde. Als zijn eindpass toch beter zou zijn is het echt een gruwelijke back.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:30 schreef hhh38 het volgende:
Zo'n enorme rush van Pedersen en dan levert ie de bal aan het eind zo in
Echt hè, loopt 'ie 60 meter voor joker.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:30 schreef hhh38 het volgende:
Blijft toch wel z’n achilleshiel.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:30 schreef hhh38 het volgende:
De hypetrain is al volquote:Op zondag 26 februari 2023 12:33 schreef fetX het volgende:
Ik ben echt groot fan van Wieffer aan het worden
quote:Op zondag 26 februari 2023 12:34 schreef klaasweetalles het volgende:
de commentator heeft het over de mogelijkheden van fortunard hahahahaha gvd
weer zo een 020 lulletje
quote:Op zondag 26 februari 2023 12:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet vertellen dat je de Szymanski trein gaat verlaten eh?
quote:Op zondag 26 februari 2023 12:36 schreef snabbi het volgende:
Het zit ook niet tegen, het had zo andersom kunnen staan imho
Dat was zo’n vermoeiend ‘argument’.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze zomer maar voor 15 miljoen verkopen
Toch wel 30 KEER DE AANKOOPPRIJS @:fetx
Laten we Dildo maar weg halen uit de 16 bij de spelhervattingen van Fortuna.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:38 schreef fetX het volgende:
Fortuna gaat overigens nog wel scoren als je het achterin zo open houdt. Mijn hemel zeg.
Niet goed opgeletquote:Op zondag 26 februari 2023 12:39 schreef bbuddybb het volgende:
Ik realiseer me opeens dat ik Gimenez nog helemaal niet heb gezien.
CHEMICALI.quote:
Dit is een grap toch?quote:Op zondag 26 februari 2023 12:33 schreef RvLaak het volgende:
Toch leuk om te zien dat een keer gewoon op doel schieten nog wel eens iets op kan leveren, ipv dat eeuwige door combineren in de 16
Chemelotgoden.quote:
Goeie achternaam ookquote:Op zondag 26 februari 2023 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Manschot is mijn favoriete scheidsrechter.
Ik steun deze petitie.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Manschot is mijn favoriete scheidsrechter.
Het is ook hier een warm bad makker.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:43 schreef onlogisch het volgende:
Er wordt weer heerlijk langzaam gezongen
Het geeft de burger moed, iddquote:Op zondag 26 februari 2023 12:51 schreef snabbi het volgende:
Wel fijn dat Fortuna zo belabberd is als je zo staat te klooien.
Genoeg ruimte voor ze om een goal te maken vandaag ja. Die derde moet je echt nog maken om het op slot te gooien.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:51 schreef snabbi het volgende:
Wel fijn dat Fortuna zo belabberd is als je zo staat te klooien.
quote:
met de rust had ik er nog bij moeten zeggen.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:17 schreef snabbi het volgende:
Ondanks de moeite met scoren, toch gewoon 0-3
Aursnes was wel beter hoor (die wandelt gerust de Europese top binnen volgend jaar) maar begrijp wat je bedoelt. Wieffer is wel aanvallend beter dan Aursnes.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:58 schreef bbuddybb het volgende:
Ik vind Wieffer beter dan Aursnes.
Lijkt aan de bal nog dwingender.
Opvallend wel dat Benfica Aursnes in een vrij aanvallende rol gebruiktquote:Op zondag 26 februari 2023 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aursnes was wel beter hoor (die wandelt gerust de Europese top binnen volgend jaar) maar begrijp wat je bedoelt. Wieffer is wel aanvallend beter dan Aursnes.
quote:Op zondag 26 februari 2023 13:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Opvallend wel dat Benfica Aursnes in een vrij aanvallende rol gebruikt
In de competitie nog geen enkele keer dit seizoen als ik goed kijk.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:04 schreef fetX het volgende:
Ach wat heerlijk zeg. 0-3 bij rust. Dat is een tijd terug
Ajax haal je niet meer in.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:05 schreef De_Pel het volgende:
Dilemmatje: doelsaldo opschroeven of spelers rust gunnen…
Allebei, er zijn best wat spelers die je zometeen minuten kan laten maken. Danilo, Trauner, Paixao, ik zou ook Bullaude er in zetten. En ook Wieffer mag van mij zijn rust pakken, door de afwezigheid van Timber en zijn eerdere blessuregevoeligheid knijp ik hem nog een beetje daarvoor.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:05 schreef De_Pel het volgende:
Komende week weer een bekerpot, dus iemand als Wieffer zou ik wel rust geven. Die moet echt fit blijven. Pedersen of Geertruida kan je er ook weer eens uithalen om Trauner wat minuten te gunnenquote:Op zondag 26 februari 2023 13:05 schreef De_Pel het volgende:
zat er even op terug te kijken, Sturm Graz 4-0 bij rustquote:Op zondag 26 februari 2023 13:04 schreef fetX het volgende:
Ach wat heerlijk zeg. 0-3 bij rust. Dat is een tijd terug
Ja zonde van Dilrosun. Want die kan echt niet op die positie.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:09 schreef bbuddybb het volgende:
Eens met Mario: Ali en Idrissi spelen prima.
We missen alleen nog een goede 10.
quote:Op zondag 26 februari 2023 13:09 schreef bbuddybb het volgende:
Eens met Mario: Ali en Idrissi spelen prima.
We missen alleen nog een goede 10.
Wanneer is deze Poolse koning weer terug dan.quote:
De kock zou ik er ook gewoon na 60-70 minuten vanaf halen, moet je niet aan denken dat die doormidden wordt gezaagd.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Allebei, er zijn best wat spelers die je zometeen minuten kan laten maken. Danilo, Trauner, Paixao, ik zou ook Bullaude er in zetten. En ook Wieffer mag van mij zijn rust pakken, door de afwezigheid van Timber en zijn eerdere blessuregevoeligheid knijp ik hem nog een beetje daarvoor.
Ja Bijlow terug zou echt zeer welkom zijnquote:Op zondag 26 februari 2023 13:12 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wanneer is deze Poolse koning weer terug dan.:{
En Bijlow ook opschieten gofferdomme want Wellenreuther heef tot nu toe in elke wedstrijd minimaal 1 kutmoment.
Die staat dan gewoon weer op en speelt dan door.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De kock zou ik er ook gewoon na 60-70 minuten vanaf halen, moet je niet aan denken dat die doormidden wordt gezaagd.
gatussowordenquote:Op zondag 26 februari 2023 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die staat dan gewoon weer op en speelt dan door.
quote:Op zondag 26 februari 2023 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die staat dan gewoon weer op en speelt dan door.
Sowieso mogen we de beker best laten lopen. Ja het is een prijs, maar met het steeds verder groeiende financiële gat telt momenteel eigenlijk alleen de CL, misschien nog wel meer dan het kampioenschap an sich.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Komende week weer een bekerpot, dus iemand als Wieffer zou ik wel rust geven. Die moet echt fit blijven. Pedersen of Geertruida kan je er ook weer eens uithalen om Trauner wat minuten te gunnen
quote:Op zondag 26 februari 2023 13:10 schreef De_Pel het volgende:
EL maar gebruiken om spelers minuten te gunnen en de selectie ingespeeld te houden. Soort veredelde oefenpotjes. Met de bezetting van dit toernooi dit jaar ga je hem toch niet pakken, terwijl de kampioenskriebels met de week realistischer worden.
Nee dit kan niet.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:10 schreef De_Pel het volgende:
EL maar gebruiken om spelers minuten te gunnen en de selectie ingespeeld te houden. Soort veredelde oefenpotjes. Met de bezetting van dit toernooi dit jaar ga je hem toch niet pakken, terwijl de kampioenskriebels met de week realistischer worden.
En laten we niet vergeten dat spelers meer waard worden hoe verder we komen (en hoe meer/beter ze spelen).quote:Op zondag 26 februari 2023 13:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met een goeie loting kan je ver komen. Als je Arsenal en United ontloopt kan je zomaar de finale halen. Dat moet je zeker niet bij voorbaat weggooien.
Haal je de CL (miljoenen) dan kun je slot misschien nog een jaartje behouden en verder bouwen. Mis je de CL miljoenen maar kom je wel ver in de EL, dan kun je opnieuw beginnen.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met een goeie loting kan je ver komen. Als je Arsenal en United ontloopt kan je zomaar de finale halen. Dat moet je zeker niet bij voorbaat weggooien.
Tja, maar als je gewoon de champions league gelden pakt, hoef je voor mij niet zo nodig spelers te verkopen om aan je geld te komen. Gewoon wat versterkingen erbij om de selectie beter en breder te maken.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:18 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
En laten we niet vergeten dat spelers meer waard worden hoe verder we komen (en hoe meer/beter ze spelen).
Zolang de voorsprong op ajax slechts 3 punten is, hebben zij het nagenoeg in eigen hand, met het bijna gegarandeerde verlies daarquote:Op zondag 26 februari 2023 13:20 schreef De_Pel het volgende:
Uiteraard allemaal een beetje gechargeerd hoor, EL moet je niet laten lopen, van kampioenskoorts ga je ijlen ;-)
Ofir wel.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:22 schreef fetX het volgende:
Heeft Wellenreuther ooit al een bal tegengehouden?
quote:Op zondag 26 februari 2023 13:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Dilrosun, ja joh, ga lekker pingelen op je pingelen helft debiel.
Ik snap het ook niet, die komt heel de tijd op plekken waar je hem niet wil. Die Bullaude moet toch beter zijn dan dat?quote:Op zondag 26 februari 2023 13:25 schreef fetX het volgende:
Tyf die Dilrosun er nou eens uit. Constant balverlies
is dat iets limburgs?quote:Op zondag 26 februari 2023 13:26 schreef TweedeKlum het volgende:
Funfact, voor de wedstrijd werden er gratis bamischijven uitgedeeld buiten het stadion.
Kun je nagaan.quote:
Geen idee, ik las dat gisteren ergens. Jan Boskamp zal afgereisd zijn.quote:
Die moet een partij dirt hebben op Slot, dat kan gewoon niet anders.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:33 schreef Kerftminister het volgende:
Hoezo blijft Dilrosun weer staan?
Zo wazig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |