quote:Op zondag 26 februari 2023 13:09 schreef bbuddybb het volgende:
Eens met Mario: Ali en Idrissi spelen prima.
We missen alleen nog een goede 10.
Wanneer is deze Poolse koning weer terug dan.quote:
De kock zou ik er ook gewoon na 60-70 minuten vanaf halen, moet je niet aan denken dat die doormidden wordt gezaagd.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Allebei, er zijn best wat spelers die je zometeen minuten kan laten maken. Danilo, Trauner, Paixao, ik zou ook Bullaude er in zetten. En ook Wieffer mag van mij zijn rust pakken, door de afwezigheid van Timber en zijn eerdere blessuregevoeligheid knijp ik hem nog een beetje daarvoor.
Ja Bijlow terug zou echt zeer welkom zijnquote:Op zondag 26 februari 2023 13:12 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wanneer is deze Poolse koning weer terug dan.:{
En Bijlow ook opschieten gofferdomme want Wellenreuther heef tot nu toe in elke wedstrijd minimaal 1 kutmoment.
Die staat dan gewoon weer op en speelt dan door.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De kock zou ik er ook gewoon na 60-70 minuten vanaf halen, moet je niet aan denken dat die doormidden wordt gezaagd.
gatussowordenquote:Op zondag 26 februari 2023 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die staat dan gewoon weer op en speelt dan door.
quote:Op zondag 26 februari 2023 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die staat dan gewoon weer op en speelt dan door.
Sowieso mogen we de beker best laten lopen. Ja het is een prijs, maar met het steeds verder groeiende financiële gat telt momenteel eigenlijk alleen de CL, misschien nog wel meer dan het kampioenschap an sich.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Komende week weer een bekerpot, dus iemand als Wieffer zou ik wel rust geven. Die moet echt fit blijven. Pedersen of Geertruida kan je er ook weer eens uithalen om Trauner wat minuten te gunnen
quote:Op zondag 26 februari 2023 13:10 schreef De_Pel het volgende:
EL maar gebruiken om spelers minuten te gunnen en de selectie ingespeeld te houden. Soort veredelde oefenpotjes. Met de bezetting van dit toernooi dit jaar ga je hem toch niet pakken, terwijl de kampioenskriebels met de week realistischer worden.
Nee dit kan niet.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:10 schreef De_Pel het volgende:
EL maar gebruiken om spelers minuten te gunnen en de selectie ingespeeld te houden. Soort veredelde oefenpotjes. Met de bezetting van dit toernooi dit jaar ga je hem toch niet pakken, terwijl de kampioenskriebels met de week realistischer worden.
En laten we niet vergeten dat spelers meer waard worden hoe verder we komen (en hoe meer/beter ze spelen).quote:Op zondag 26 februari 2023 13:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met een goeie loting kan je ver komen. Als je Arsenal en United ontloopt kan je zomaar de finale halen. Dat moet je zeker niet bij voorbaat weggooien.
Haal je de CL (miljoenen) dan kun je slot misschien nog een jaartje behouden en verder bouwen. Mis je de CL miljoenen maar kom je wel ver in de EL, dan kun je opnieuw beginnen.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met een goeie loting kan je ver komen. Als je Arsenal en United ontloopt kan je zomaar de finale halen. Dat moet je zeker niet bij voorbaat weggooien.
Tja, maar als je gewoon de champions league gelden pakt, hoef je voor mij niet zo nodig spelers te verkopen om aan je geld te komen. Gewoon wat versterkingen erbij om de selectie beter en breder te maken.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:18 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
En laten we niet vergeten dat spelers meer waard worden hoe verder we komen (en hoe meer/beter ze spelen).
Zolang de voorsprong op ajax slechts 3 punten is, hebben zij het nagenoeg in eigen hand, met het bijna gegarandeerde verlies daarquote:Op zondag 26 februari 2023 13:20 schreef De_Pel het volgende:
Uiteraard allemaal een beetje gechargeerd hoor, EL moet je niet laten lopen, van kampioenskoorts ga je ijlen ;-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |