quote:
met de rust had ik er nog bij moeten zeggen.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:17 schreef snabbi het volgende:
Ondanks de moeite met scoren, toch gewoon 0-3
Aursnes was wel beter hoor (die wandelt gerust de Europese top binnen volgend jaar) maar begrijp wat je bedoelt. Wieffer is wel aanvallend beter dan Aursnes.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:58 schreef bbuddybb het volgende:
Ik vind Wieffer beter dan Aursnes.
Lijkt aan de bal nog dwingender.
Opvallend wel dat Benfica Aursnes in een vrij aanvallende rol gebruiktquote:Op zondag 26 februari 2023 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aursnes was wel beter hoor (die wandelt gerust de Europese top binnen volgend jaar) maar begrijp wat je bedoelt. Wieffer is wel aanvallend beter dan Aursnes.
quote:Op zondag 26 februari 2023 13:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Opvallend wel dat Benfica Aursnes in een vrij aanvallende rol gebruikt
In de competitie nog geen enkele keer dit seizoen als ik goed kijk.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:04 schreef fetX het volgende:
Ach wat heerlijk zeg. 0-3 bij rust. Dat is een tijd terug
Ajax haal je niet meer in.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:05 schreef De_Pel het volgende:
Dilemmatje: doelsaldo opschroeven of spelers rust gunnen…
Allebei, er zijn best wat spelers die je zometeen minuten kan laten maken. Danilo, Trauner, Paixao, ik zou ook Bullaude er in zetten. En ook Wieffer mag van mij zijn rust pakken, door de afwezigheid van Timber en zijn eerdere blessuregevoeligheid knijp ik hem nog een beetje daarvoor.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:05 schreef De_Pel het volgende:
Komende week weer een bekerpot, dus iemand als Wieffer zou ik wel rust geven. Die moet echt fit blijven. Pedersen of Geertruida kan je er ook weer eens uithalen om Trauner wat minuten te gunnenquote:Op zondag 26 februari 2023 13:05 schreef De_Pel het volgende:
zat er even op terug te kijken, Sturm Graz 4-0 bij rustquote:Op zondag 26 februari 2023 13:04 schreef fetX het volgende:
Ach wat heerlijk zeg. 0-3 bij rust. Dat is een tijd terug
Ja zonde van Dilrosun. Want die kan echt niet op die positie.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:09 schreef bbuddybb het volgende:
Eens met Mario: Ali en Idrissi spelen prima.
We missen alleen nog een goede 10.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |