Real heeft elk jaar in de groepsfase één potje een soort gekke blackout of het resultaat van een avondje zuipen omdat je er toch wel eentje minder kunt winnen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:42 schreef Oostblokkert het volgende:
Wonnen niet zo lang geleden nog bij Real.
En toch wel vertrouwen in!
Achteraf wel spijt van dat ik als supporter mee heb gewerkt aan die anti Jorien campagne destijds.quote:
Warschauquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:25 schreef Tarado het volgende:
Waar speelt Shakhtar hun thuiswedstrijden?
Geweldige analyse.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mijn eerste getalsmatige analyse zegt dat ze een goede keeper, centrale verdediger en een aardige spits hebben.
goeie!quote:Op zondag 26 februari 2023 11:40 schreef Pistolero het volgende:
Bijzonder dat zo'n criminele maffiabaas als Jorien, die de club op een haar na voorgoed kapot heeft gemaakt, nog op handen wordt gedragen door een flink deel van de supporters.
Ik zou bijna happenquote:Op zondag 26 februari 2023 11:40 schreef Pistolero het volgende:
Bijzonder dat zo'n criminele maffiabaas als Jorien, die de club op een haar na voorgoed kapot heeft gemaakt, nog op handen wordt gedragen door een flink deel van de supporters.
Ik weet niet meer precies hoe het zat maar hij heeft de club toch wel gered toen?quote:Op zondag 26 februari 2023 11:40 schreef Pistolero het volgende:
Je reageert op een typetje.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies hoe het zat maar hij heeft de club toch wel gered toen?
bepaal jij nietquote:Op zondag 26 februari 2023 11:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Maar weet niet of de GKL na 15 jaar nog heel veel discussie behoeft.
Zal nooit verdwijnen toch, daarvoor zijn te veel gefaalde uitwedstrijden geweestquote:Op zondag 26 februari 2023 11:44 schreef fetX het volgende:
Ik heb toch lichte spanning voor Fortuna uit (lol)
goed ideequote:Op zondag 26 februari 2023 11:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we het over Fortuna UIT hebben.
Je hebt nu de vrienden die de club in de houtgreep hebben, van de regen in de drup noem je dat.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Maar weet niet of de GKL na 15 jaar nog heel veel discussie behoeft.
Dat lijkt me niet zo vreemd met deze selectie die al het hele seizoen moet bikkelen voor elke 3 punten.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:44 schreef fetX het volgende:
Ik heb toch lichte spanning voor Fortuna uit (lol)
Als de aanval een aardige dag heeft mag dit geen probleem worden.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo vreemd met deze selectie die al het hele seizoen moet bikkelen voor elke 3 punten.
Klopt wel hoor maar er wordt ook gewoon nog steeds veel te weinig geld verdiend in Rotterdam. Dat blijft met welke beleidsmaker of machthebbende dan ook een lastig verhaal.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt nu de vrienden die de club in de houtgreep hebben, van de regen in de drup noem je dat.
Big if, helaasquote:Op zondag 26 februari 2023 11:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Als de aanval een aardige dag heeft mag dit geen probleem worden.
Mag het hopen. Keer een middagje rustig zitten is ook weleens lekker.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Als de aanval een aardige dag heeft mag dit geen probleem worden.
Beste transferzomer ooit achter de rug en er staat flink wat (potentiële) waarde op het veld. Dus dat gaat de goede kant op.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klopt wel hoor maar er wordt ook gewoon nog steeds veel te weinig geld verdiend in Rotterdam. Dat blijft met welke beleidsmaker of machthebbende dan ook een lastig verhaal.
Dat gaat toch wel de goeie kant op, commercieel beter dan PSV meen ik.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klopt wel hoor maar er wordt ook gewoon nog steeds veel te weinig geld verdiend in Rotterdam. Dat blijft met welke beleidsmaker of machthebbende dan ook een lastig verhaal.
Jawel jawel. Maar het draadje blijft dun, dat weet jij ook. 3 of 4 goede transferzomers en CL-tickets helpen de club pas echt definitief uit de problemen en dat lukt al 40/50 jaar niet.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Beste transferzomer ooit achter de rug en er staat flink wat (potentiële) waarde op het veld. Dus dat gaat de goede kant op.
Als Feyenoord dit jaar kampioen wordt zetten ze wel een stap tov PSV en volgend seizoen gaan de nummers 1+2 de CL in, dat zou dan ook haalbaar moeten zijn.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jawel jawel. Maar het draadje blijft dun, dat weet jij ook. 3 of 4 goede transferzomers en CL-tickets helpen de club pas echt definitief uit de problemen en dat lukt al 40/50 jaar niet.
Af en toe een elftal met veel routiniers dat kampioen wordt is daarin niet genoeg gebleken. (84, 93, 99, 2017) Vaak was het 1 jaar na zo'n titel alweer schrapen geblazen.
broodje poepquote:Op zondag 26 februari 2023 11:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het zou een gouden route kunnen zijn ja. Maar met veel als-en. (Blijft de trainer, doe je goede aankopen, verkoop je goed, word je kampioen)quote:Op zondag 26 februari 2023 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Feyenoord dit jaar kampioen wordt zetten ze wel een stap tov PSV en volgend seizoen gaan de nummers 1+2 de CL in, dat zou dan ook haalbaar moeten zijn.
quote:Op zondag 26 februari 2023 12:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het zou een gouden route kunnen zijn ja. Maar met veel als-en. (Blijft de trainer, doe je goede aankopen, verkoop je goed, word je kampioen)
Dat ticket voor CL is nog steeds niet helemaal zeker meen ik trouwens, zeker na de fiasco's van Ajax en PSV deze week.
Het moet gek lopen wil dat ticket nog mislukken.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het zou een gouden route kunnen zijn ja. Maar met veel als-en. (Blijft de trainer, doe je goede aankopen, verkoop je goed, word je kampioen)
Dat ticket voor CL is nog steeds niet helemaal zeker meen ik trouwens, zeker na de fiasco's van Ajax en PSV deze week.
Sowieso is het niet onrealistisch dat Feyenoord 2 transferzomers 50+ binnenhaalt. Dat is al uniek en geeft aan dat je prima bezig bent. Natuurlijk is het afwachten hoe het verder gaat maar het begin is er en er staat nu ook wel een iets betere organisatie. Al moet die td nu ook wel snel komen.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Feyenoord dit jaar kampioen wordt zetten ze wel een stap tov PSV en volgend seizoen gaan de nummers 1+2 de CL in, dat zou dan ook haalbaar moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |