quote:Op zondag 26 februari 2023 12:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet vertellen dat je de Szymanski trein gaat verlaten eh?
quote:Op zondag 26 februari 2023 12:36 schreef snabbi het volgende:
Het zit ook niet tegen, het had zo andersom kunnen staan imho
Dat was zo’n vermoeiend ‘argument’.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze zomer maar voor 15 miljoen verkopen
Toch wel 30 KEER DE AANKOOPPRIJS @:fetx
Laten we Dildo maar weg halen uit de 16 bij de spelhervattingen van Fortuna.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:38 schreef fetX het volgende:
Fortuna gaat overigens nog wel scoren als je het achterin zo open houdt. Mijn hemel zeg.
Niet goed opgeletquote:Op zondag 26 februari 2023 12:39 schreef bbuddybb het volgende:
Ik realiseer me opeens dat ik Gimenez nog helemaal niet heb gezien.
CHEMICALI.quote:
Dit is een grap toch?quote:Op zondag 26 februari 2023 12:33 schreef RvLaak het volgende:
Toch leuk om te zien dat een keer gewoon op doel schieten nog wel eens iets op kan leveren, ipv dat eeuwige door combineren in de 16
Chemelotgoden.quote:
Goeie achternaam ookquote:Op zondag 26 februari 2023 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Manschot is mijn favoriete scheidsrechter.
Ik steun deze petitie.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Manschot is mijn favoriete scheidsrechter.
Het is ook hier een warm bad makker.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:43 schreef onlogisch het volgende:
Er wordt weer heerlijk langzaam gezongen
Het geeft de burger moed, iddquote:Op zondag 26 februari 2023 12:51 schreef snabbi het volgende:
Wel fijn dat Fortuna zo belabberd is als je zo staat te klooien.
Genoeg ruimte voor ze om een goal te maken vandaag ja. Die derde moet je echt nog maken om het op slot te gooien.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:51 schreef snabbi het volgende:
Wel fijn dat Fortuna zo belabberd is als je zo staat te klooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |