Los hiervan echt een kutkeeper ja. Maar Ofir was ook niet best.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Timon stopt weer eens geen 1 op 1.
Ik wil Ofir.
Bij Ofir heb ik er vrede mee.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Los hiervan echt een kutkeeper ja. Maar Ofir was ook niet best.
ik weet nog dat fetx en gurney vorig seizoen lichtelijk suicidaal werden toen ofir moest keepenquote:Op zondag 26 februari 2023 12:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Timon stopt weer eens geen 1 op 1.
Ik wil Ofir.
quote:
Blijkbaar ben ik nog niet wakkerquote:Op zondag 26 februari 2023 12:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ohja want de grens deed de vlag niet zelf omhoog
Hadden we Par Hansson nog maar hé.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik weet nog dat fetx en gurney vorig seizoen lichtelijk suicidaal werden toen ofir moest keepen
Klopt. Die heeft ons ook punten gekost. Denk lood om oud ijzer nu wat er op doel staat.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik weet nog dat fetx en gurney vorig seizoen lichtelijk suicidaal werden toen ofir moest keepen
Ik ben precies om kwart over twaalf met knallende koppijn wakker geworden, ik dacht dat het potje om half drie zou starten.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:21 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Gurneyisbestoke is ook aanwezig boys. Komt er direct met een gestrekt been in.
Goedemorgen maat
Reddingen tegen Marseillequote:Op zondag 26 februari 2023 12:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
presteren in europa kon niet met die gozer
#BringbackMarsmanquote:Op zondag 26 februari 2023 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hadden we Par Hansson nog maar hé.
ja preciesquote:Op zondag 26 februari 2023 12:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Die heeft ons ook punten gekost. Denk lood om oud ijzer nu wat er op doel staat.
@Caland zat vanmorgen alweer om 09:30 in de trein terwijl ie pas tegen 5e thuis was.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben precies om kwart over twaalf met knallende koppijn wakker geworden, ik dacht dat het potje om half drie zou starten.
zit je nog in appgroepjes met hem?quote:Op zondag 26 februari 2023 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland zat vanmorgen alweer om 09:30 in de trein terwijl ie pas tegen 5e thuis was.
eigen goal, anders lukt dat niet hoorquote:Op zondag 26 februari 2023 12:26 schreef hhh38 het volgende:
JAAAAA
Een goal uit een corner, wat is dit
Goal van Pedersen vergeten?quote:Op zondag 26 februari 2023 12:26 schreef hhh38 het volgende:
JAAAAA
Maar weer niet door Feyenoordquote:Op zondag 26 februari 2023 12:26 schreef hhh38 het volgende:
JAAAAA
Oh ja, die deed dat ook...quote:Op zondag 26 februari 2023 12:27 schreef fetX het volgende:
Eigen goal genot. Zij hebben ook een Dilrosun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |