abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208139546
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 14:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Waar de Chinezen ook mee komen , Zelensky zal nooit iets anders accepteren dan terugtrekking van de Russische troepen in ruil voor een afzien van lidmaatschap NATO door Oekraine.

ik vrees dat Rusland geen andere keus heeft
Naja dan wordt het gewoon vechten tot de laatste man icm mogelijk een frozen conflict. Moeten zij lekker weten, mij interesseert het niet.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_208139562
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 14:09 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Als Oekraïne slim is smokkelt men hen (t.z.t.) de Russische grens over, het is immers van essentieel belang dat de criminaliteitscijfers in Rusland de pan uit rijzen.
Doen ze na de Russische overgave wel.
pi_208139621
Het is ongelofelijk hoe misselijkmakend Russen zijn

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208139660
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:58 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Omdat het zou werkt wanneer het aan de onderhandelingstafel beslecht wordt. Zo niet, dan wordt het gewoon vechten tot de laatste man of een frozen conflict van weet ik veel hoe lang, zie situatie noord- en zuid korea. Het maakt mij niet uit hoor. Of 1) vredesovereenkomst, zie ook bijvoorbeeld dat van Dayton, 2) (oneindig) frozen conflict zoals Noord- en Zuid Korea, 3) vechten tot de laatste man (Rusland heeft hier het voordeel). Meer smaken zijn er niet.
Ik ga er van uit dat er niet tot de laatste man gevochten wordt, maar dat de Russen door de combinatie van de desastreus verlopende militaire campagne in Oekraïne en westerse sancties uiteindelijk weinig meer te eisen hebben aan de onderhandelingstafel. Oekraïne en het westen hoeven ook geen enkele rekening te houden met Russisch gehuil over veiligheidsgaranties, zelfbestuur voor "etnische Russen" en andere drek.
pi_208139756
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 14:20 schreef Slayage het volgende:
Het is ongelofelijk hoe misselijkmakend Russen zijn

[ twitter ]
Direct de vergadering verlaten.
zie email 27 oktober
pi_208139769
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 14:12 schreef Discombobulate het volgende:
Moeten zij lekker weten, mij interesseert het niet.
Voor iemand die het niet interesseert post je hier best veel.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_208139801
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 14:34 schreef ExTec het volgende:

[..]
Het interesseert hem niet zoveel meer sinds het er minder goed uitziet voor de Russen.
  zaterdag 25 februari 2023 @ 14:39:17 #259
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_208139828
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 14:12 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Naja dan wordt het gewoon vechten tot de laatste man icm mogelijk een frozen conflict. Moeten zij lekker weten, mij interesseert het niet.
nee , Rusland implodeert
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_208139855
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 14:04 schreef ExTec het volgende:
Leuke opsomming voor mensen die denken dat conflicten "altijd!" eindigen aan een onderhandelings tafel.

[ twitter ]

Belangrijke nuance: een kruisje moeten zetten op een papiertje waarop staat: "your *ss is mine from now on" zou je op een bepaalde manier ook als "onderhandeling" kunnen beschouwen, wellicht. Maar eigenlijk gewoon niet.
Dat is nou precies waar al die beweringen van Rob de Wijk mank gaan. Hij roept ook steeds dat ze beter kunnen gaan onderhandelen dan doorvechten omdat alle oorlogen toch altijd aan de onderhandelingstafel eindigen. Het probleem bij De Wijk is dat hij nooit zijn stellingen onderbouwt met voorbeelden. Ik dacht ook telkens: welke oorlogen zijn dan allemaal gestopt op door onderhandelingen? Het is meestal een overwinning van een van de partijen, terugtrekking of een revolutie die een einde maakt aan oorlog.

Van De Wijk wil ik wel weten: hoe verlopen zulke onderhandeling, over welke punten moeten partijen overeenstemming bereiken? Lijkt me heel interessant en relevant.

Over de oorlog in Oekraïne zegt hij steeds dat die in een patstelling is beland (waar ik totaal mee oneens ben ook al zit er weinig beweging in het front). Welke andere oorlogen zijn in een patstelling vastgelopen, waardoor partijen besloten om toch maar te onderhandelen? Oorlog in Korea eindigde in een patstelling, maar er is nog steeds geen vredesakkoord.

De oorlog in Oekraïne eindigt ook pas als de Russen het land uit zijn gejaagd, of wanneer er in Moskou een regimewisseling plaatsvindt.
pi_208139880
[quote]7s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 14:34 schreef ExTec het volgende:

[..]
[/quote

Dat is toch heel iets anders...
pi_208139888
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 14:37 schreef Ulx het volgende:

[..]
Het interesseert hem niet zoveel meer sinds het er minder goed uitziet voor de Russen.
De complete ongeïnformeerdheid, tot op het punt dat als mensen bronnen aandragen, hij dat wegwuift, want het moet hem blijkbaar verbaal uitgelegd worden op een manier die hem bevalt :') , en het voor de rest maar aan de lopende band invullen nav z'n natte vinger, valt me meer op dan een pro-rus ondertoon.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_208139894
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 14:39 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nee , Rusland implodeert
Wow helderziend, heftig man. Moet je iets mee gaan doen.
pi_208139915
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 14:07 schreef aTypisch het volgende:

[..]
sterk punt zeg
goed ontkracht zeg
  zaterdag 25 februari 2023 @ 14:46:40 #265
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_208139922
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 14:44 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Wow helderziend, heftig man. Moet je iets mee gaan doen.
Klopt , China gaat onder Poetins duiven schieten met heel veel succes,
en trekt de Russische olievoorraden naar zich toe, Luka krijgt nu vast al zijn instructies

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 25-02-2023 14:55:34 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_208139961
Lief blijven jongens ! Verschillen van mening die sinds het begin hier zijn ondertussen van elkaar accepteren en waar nodig negeren is het beste denk ik.
pi_208140114
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 14:33 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Direct de vergadering verlaten.
jeetje dat zal ze leren!
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_208140128
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:44 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Waar de Chinezen winnen en Taiwan meteen meepikken aangezien de VS nu veel te druk is om zich met vanalles en nog wat te bemoeien, en de EU zelf weinig voorsteld.
Ik zeg dat China in notime de NWO is met Rusland Oekraïne Wit-Rusland en Taiwan in the pocket.
Je leest teveel Russische rommel.
pi_208140169
quote:
Leuke opsomming voor mensen die denken dat conflicten "altijd!" eindigen aan een onderhandelings tafel.

[ twitter ]

Belangrijke nuance: een kruisje moeten zetten op een papiertje waarop staat: "your *ss is mine from now on" zou je op een bepaalde manier ook als "onderhandeling" kunnen beschouwen, wellicht. Maar eigenlijk gewoon niet.
Een onderhandeling waarbij 1 partij niets in te brengen heeft is toch ook een onderhandeling? Zonder dat kruisje is de oorlog nog niet echt afgelopen, resolutie of niet.
pi_208140219
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 12:58 schreef ExTec het volgende:

[..]
Of Melitopol. Maar Mariupol heeft ook voor oekraine natuurlijk veel meer symbolische waarde.
Ja, maar het lijkt me dat ze Bakhmut zo lang mogelijk willen behouden, dus dan zou ik zelf prioriteit geven aan het strategisch bombarderen van Luhansk City (ik zie nu net dat Starobilsk slechts 70+km van de frontlinie ligt, binnen bereik van van conventionele HIMARS dus).

Mariupol is op dit moment natuurlijk wel erg aanlokkelijk, gezien de russische verliezen bij Vuhledar.
  zaterdag 25 februari 2023 @ 15:18:41 #271
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_208140280
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:33 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Mwa dat moet ik nog zien.
Tot nu toe hebben de Oekraïners nog niet 1 keer een directe aanval op versterkte posities weten te voltooien.
De tactieken die ze gebruiken zijn verstandig en werken, maar we weten dus niet hoe ze het doen met de directe aanval betreffende een groot gebied.

Ik denk dat we of een offensief krijgen met 1 of 2 verrassingen, of behoudend zoals we eerder zagen waarbij ze zich eerst richten op de aanvoer.
Oekraine schijnt wel exact de locaties te wetwn waar de logistiek aanvoer van Rusland aankomt, ik denk dat de spysatellieten van Musk hier debet aan zijn

https://www.telegraaf.nl/(...)ft-wereld-inspireren

twitter
  zaterdag 25 februari 2023 @ 15:23:10 #272
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_208140328
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 15:18 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Oekraine schijnt wel exact de locaties te wetwn waar de logistiek aanvoer van Rusland aankomt, ik denk dat de spysatellieten van Musk hier debet aan zijn

[ twitter ]
Denk je niet dat NSA, CIA, BND, MI6, Mossad, of GCHQ Oekraine rijkelijk van selecte informatie voorzien?
  zaterdag 25 februari 2023 @ 15:31:58 #273
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_208140441
quote:

[ twitter ]

"Tekenen voor overgave" of "de overwinning claimen" hebben idd verder niets met onderhandelingen te maken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 25 februari 2023 @ 15:32:17 #274
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_208140449
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:44 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Waar de Chinezen winnen en Taiwan meteen meepikken aangezien de VS nu veel te druk is om zich met vanalles en nog wat te bemoeien, en de EU zelf weinig voorsteld.
Ik zeg dat China in notime de NWO is met Rusland Oekraïne Wit-Rusland en Taiwan in the pocket.
Dat China de controle krijgt over rusland en Belaruis dat zou best eens kunnen

Nu ligt Rusland op apegapen
  zaterdag 25 februari 2023 @ 15:34:06 #275
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_208140470
quote:

[ twitter ]

mij is verteld dat WW1 eindigde doordat alle soldaten ziek werden of dood gingen aan het spaanse griep virus
Niemand schoot meer en niemand schoot meer terug
https://www.historischnie(...)eerste-wereldoorlog/
quote:
Begin 1918 kregen de eerste soldaten uit de Eerste Wereldoorlog koorts en een onschuldige keelpijn, een halfjaar later was de 'Spaanse griep' veranderd in een dodelijke pandemie.
Een op de drie aardbewoners werd ziek. Hoe kon het virus zo om zich heen grijpen?

Bij het oorlogsgeweld voegde zich in 1918 nog een vijand: een onvoorspelbare ziekte die grote delen van de wereldbevolking te pakken nam.
De Duitse generaal Erich Ludendorff riep achteraf zelfs dat de Spaanse griep hem de overwinning had gekost.
  zaterdag 25 februari 2023 @ 15:40:05 #276
pi_208140531
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:44 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
NATO zal Oekraine nooit laten vallen, dan laat je heel Europa vallen

Polen zou dat NOOIT acepteren
Dan zou de EU zware averij oplopen. :Y
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_208140536
Super interessant inzicht en kritiek op de taktieken van Wagner én het Oekrainsche leger.

twitter

Mis dit niet, dit is belangrijke informatie.

Belangrijke info over de russische precisiemunitie dat ik over het hoofd zag: de Krasnopol 152mm munitie kan alleen gebruikt worden met de Orlan-30, niet de Orlan-10.
  zaterdag 25 februari 2023 @ 15:41:34 #278
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_208140552
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 15:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Dan zou de EU zware averij oplopen. :Y
nou nou, de EU merkt juist nauwelijks iets van die oorlog

Rusland veel meer

zelfs de beurs beweegt nauwelijks
pi_208140607
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 15:32 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Dat China de controle krijgt over rusland en Belaruis dat zou best eens kunnen

Nu ligt Rusland op apegapen
Hopelijk zijn westerse inlichtingendiensten inmiddels al volop bezig met het plannen van de installatie van een puppet regime in Moskou. Door de Russische horigenmentaliteit moet het het in principe prima mogelijk zijn om de bevolking met de juiste propaganda te bestoken om hen wijs te maken dat "Russia stronk!" is en vervolgens achter hun rug om het hele land leeg te trekken qua grondstoffen en fossiele brandstoffen. >:)
  zaterdag 25 februari 2023 @ 15:47:56 #280
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_208140646
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 15:45 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Hopelijk zijn westerse inlichtingendiensten inmiddels al volop bezig met het plannen van de installatie van een puppet regime in Moskou. Door de Russische horigenmentaliteit moet het het in principe prima mogelijk zijn om de bevolking met de juiste propaganda te bestoken om hen wijs te maken dat "Russia stronk!" is en vervolgens achter hun rug om het hele land leeg te trekken qua grondstoffen en fossiele brandstoffen. >:)
Rusland wordt geslacht en opgedeeld door China en Nato

en dat is maar goed ook
  zaterdag 25 februari 2023 @ 15:50:09 #281
pi_208140670
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 15:07 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Een onderhandeling waarbij 1 partij niets in te brengen heeft is toch ook een onderhandeling? Zonder dat kruisje is de oorlog nog niet echt afgelopen, resolutie of niet.
Teken!
Nee!
Teken!
Nee!
Teken!
Nee!
Teken!
Ok.

Telegraaf: "Succesvolle onderhandelingen afgerond. "
  zaterdag 25 februari 2023 @ 15:51:40 #282
pi_208140688
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 15:41 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nou nou, de EU merkt juist nauwelijks iets van die oorlog

We hadden het over het loslaten van Ukraine.
  zaterdag 25 februari 2023 @ 15:56:35 #283
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208140747
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 15:18 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

[ twitter ]
Musk heeft geen spionagesatellieten.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_208140787
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 15:07 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Zo onderhandel je ook bij de kassa van de AH over de prijs?
pi_208140793
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 15:47 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Rusland wordt geslacht en opgedeeld door China en Nato

en dat is maar goed ook
Als westerse leiders dit ook maar inzien. Rusland's grondstoffen op ónze voorwaarden kunnen exploiteren verschaft ons onafhankelijkheid van China, waarmee de Chinese macht ook ingeperkt kan worden. Voor dat scenario is effectief echter wel een soort westerse bezettingsmacht en westers bestuur noodzakelijk om te voorkomen dat de Russen weer eigen bestuurders op de troon kunnen hijsen.
pi_208140810
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 15:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Teken!
Nee!
Teken!
Nee!
Teken!
Nee!
Teken!
Ok.

De eerste drie "besprekingen" tussen Rus en UA vorig jaar verliepen idd zo ja. Het Ok kwam alleen nooit
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  zaterdag 25 februari 2023 @ 16:02:34 #287
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_208140849
quote:
84s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 15:56 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Musk heeft geen spionagesatellieten.
https://www.spacex.com/launches/mission/?missionId=ussf-67-pl

USSF Space Force
spysatellites over Ukraine
+

https://aerospace.org/art(...)nary%20Earth%20orbit.
  zaterdag 25 februari 2023 @ 16:03:13 #288
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208140863
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 16:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
https://www.spacex.com/launches/mission/?missionId=ussf-67-pl

USSF Space Force
spysatellites over Ukraine
Je zegt het zelf. Dat is een satelliet van US Space Force.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator zaterdag 25 februari 2023 @ 16:07:07 #289
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_208140933
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 15:59 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Als westerse leiders dit ook maar inzien. Rusland's grondstoffen op ónze voorwaarden kunnen exploiteren verschaft ons onafhankelijkheid van China, waarmee de Chinese macht ook ingeperkt kan worden. Voor dat scenario is effectief echter wel een soort westerse bezettingsmacht en westers bestuur noodzakelijk om te voorkomen dat de Russen weer eigen bestuurders op de troon kunnen hijsen.
Never gonna happen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_208141036
quote:
Russen protesteren tegen Poetin in Den Haag
Een groep van enkele honderden Russen in Nederland heeft vanmiddag geprotesteerd bij de Russische ambassade in Den Haag. Ze droegen spandoeken mee tegen de oorlog in Oekraïne, die sinds gisteren een jaar duurt.

Ze riepen ook op tot vrijlating van de mensen die in Rusland zijn opgepakt omdat ze daar hebben gedemonstreerd tegen de oorlog en het beleid van president Poetin. Een aantal demonstranten hulde zich in de Oekraïense vlag.

De demonstratie werd georganiseerd door Free Russia NL. Dat is een beweging van Russisch sprekende inwoners en burgers in Nederland, die in januari 2021 ontstond toen oppositieleider Navalny in Rusland werd opgepakt. Tot 24 februari 2022 telde Free Russia NL rond de 300 leden. Naar eigen zeggen groeide de beweging na de inval van Rusland in Oekraïne in één nacht uit tot 1200 leden.
https://nos.nl/liveblog/2(...)ase-premier-om-steun

Geloof er geen zak van dat ze een paar honderd echte Russen hebben kunnen optrommelen. Zoveel goede Russen bestaan er uberhaupt niet.
pi_208141043
quote:
US President Joe Biden dismissed China's call for peace talks on the war in Ukraine, suggesting its implementation would only benefit Russia.

"If Putin is applauding it, so how could it be any good?" Biden said in an interview with ABC News on Friday. "I’m not being facetious. I’m being deadly earnest."

"I've seen nothing in the plan that would indicate that there is something that would be beneficial to anyone other than Russia if the Chinese plan were followed," Biden said.

Beyond his criticism of the 12-point Chinese proposal, Biden outright rejected the notion of China negotiating peace in the war.

"The idea that China is going to be negotiating the outcome of a war that is a totally unjust war for Ukraine is just not rational," Biden said.

Biden also weighed in on the possibility of China providing lethal weapons to Russia, which US officials have warned of in recent days.

Biden declined to outline the consequences of China arming Russia, but suggested Beijing would face the same "severe sanctions" as any other government or entity that has supplied weapons to Russia.
CNN
  zaterdag 25 februari 2023 @ 16:18:26 #292
pi_208141065
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 16:07 schreef sp3c het volgende:

[..]
Never gonna happen
Zou wat zijn als de EU de volgende supermacht word :P
pi_208141118
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 16:07 schreef sp3c het volgende:

[..]
Never gonna happen
Een mens mag dromen. ;)
  zaterdag 25 februari 2023 @ 16:28:00 #294
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_208141149
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 16:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Zie ik ook niet meer gebeuren. Europa is te passief en braaf geworden. Je wordt geen supermacht als je met alles en iedereen rekening moet houden.

Voordeel is wel dat voor vrijwel iedereen, het erg fijn leven is in een dergelijke maatschappij.
pi_208141166
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 16:28 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Zie ik ook niet meer gebeuren. Europa is te passief en braaf geworden. Je wordt geen supermacht als je met alles en iedereen rekening moet houden.

Voordeel is wel dat voor vrijwel iedereen, het erg fijn leven is in een dergelijke maatschappij.
Want in supermacht USA heeft iedereen het fijn?
Ik denk dat het hele supermachtgebeuren juist ook veel offers vraagt.
pi_208141206
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 15:40 schreef oheng het volgende:

Belangrijke info over de russische precisiemunitie dat ik over het hoofd zag: de Krasnopol 152mm munitie kan alleen gebruikt worden met de Orlan-30, niet de Orlan-10.
Wat bedoel je hier precies mee? De Orlan-10 heeft sinds de upgrade ook een laser designator aan boord.
  zaterdag 25 februari 2023 @ 16:36:37 #297
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_208141226
quote:

[..]
je kunt ook een supermacht zijn met excelerende techniek

daarvoor hoef je geen botte dronken rus te zijn
pi_208141378
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 16:36 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
je kunt ook een supermacht zijn met excelerende techniek

daarvoor hoef je geen botte dronken rus te zijn
Die dronken Rus is wel even uitgespeeld.
pi_208141461
quote:

[..]

Was net nog op BNN, met de Wijk. De EU moet een eenduidig supermacht beleid gaan voeren als China, Rusland of de VS. Daarvoor is eerst meer eenheid nodig.
Vakman pur sang
pi_208141519
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 16:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Zal de VS nooit toestaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')