abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208138736
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 12:58 schreef ExTec het volgende:

[..]
Of Melitopol. Maar Mariupol heeft ook voor oekraine natuurlijk veel meer symbolische waarde.
Ik zou vooral kijken naar de haalbaarheid. Waar je precies bij de azov zee komt zal ook niet heel veel uitmaken dunkt me.
pi_208138781
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:00 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Ik zou vooral kijken naar de haalbaarheid. Waar je precies bij de azov zee komt zal ook niet heel veel uitmaken dunkt me.
En in dat opzicht lijkt de tokmak/melitopol as me verstandiger, dus haalbaarder mbt landbrug doorsnijden als mariupol, wat relatief dicht bij de rus grens ligt, en waarvan het dus moeilijker is om de logistiek door te snijden.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_208138827
quote:
Alleen kwamen die raketten eerdere keren niet vanaf gebied dat in de buurt lag maar ver weg buiten bereik, vanaf schepen en vliegtuigen o.a. dus verklaart niet waarom het (gelukkig) rustig is gebleven gisteren.
  zaterdag 25 februari 2023 @ 13:07:59 #204
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_208138831
China omzeilt hier mee het ego van Poetin
heel bijzonder

Poetin kan nu niet zomaar zonder meer Luka het raam uit donderen

quote:
President Belarus reist af naar China om relatie te versterken

De Belarussische president Aleksandr Loekasjenko brengt volgende week een bezoek aan China. Het Chinese ministerie van Buitenlandse Zaken heeft dat zaterdag meegedeeld, een dag nadat het verklaarde dat Beijing de banden met Belarus verder wil aanhalen.
Het ministerie zei vrijdag dat China samen met Belarus het wederzijdse politieke vertrouwen wil versterken en dat dit telefonisch is besproken door de buitenlandministers van de landen.
Loekasjenko's bezoek van 28 februari tot en met 2 maart vindt plaats op uitnodiging van de Chinese president Xi Jinping.
De twee leiders spraken in september vorig jaar een strategisch partnerschap af. Dat gebeurde tijdens een regionale top in Oezbekistan.
Eerder dat jaar, voor het uitbreken van de oorlog in Oekraïne, gingen Xi en de Russische president Vladimir Poetin akkoord met een partnerschap "zonder grenzen".
Loekasjenko is zowel politiek als financieel afhankelijk van Rusland.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_208138833
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:04 schreef ExTec het volgende:

[..]
En in dat opzicht lijkt de tokmak/melitopol as me verstandiger, dus haalbaarder mbt landbrug doorsnijden als mariupol, wat relatief dicht bij de rus grens ligt, en waarvan het dus moeilijker is om de logistiek door te snijden.
Aan de andere kant hebben de Russen daar hun verdediging beter opgetrokken.
Al met al ben ik benieuwd.

Hadden de Oekraïners ook niet eens 85 boten gekregen?
  zaterdag 25 februari 2023 @ 13:15:10 #206
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208138904
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:04 schreef ExTec het volgende:

[..]
Doorsnijden bij Melitopol lijkt mij de beste optie idd. En dan heb je ook gelijk Cherson ten westen van Melitopol in handen
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_208138908
Onze eenheids patch is bijgewerkt, mensen:

This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  zaterdag 25 februari 2023 @ 13:17:50 #208
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_208138925
Chairborne :D _O- _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 25 februari 2023 @ 13:23:48 #209
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_208138984
Baas ^O^
twitter
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_208139010
Interessante theorie.

China begint strijd voor Taiwan met vredesplan voor Oekraïne

China begon de strijd om Taiwan en bood zijn eigen plan aan voor een vreedzame regeling in Oekraïne. Als het in het Westen niet wordt geaccepteerd, zal de weg naar de Chinese arsenalen opengaan voor de Russische Federatie.

Читайте больше на https://www.pravda.ru/world/1804527-china_plan_ukraine/
pi_208139015
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:26 schreef etuiedelapiel het volgende:
Interessante theorie.

China begon de strijd om Taiwan en bood zijn eigen plan aan voor een vreedzame regeling in Oekraïne. Als het in het Westen niet wordt geaccepteerd, zal de weg naar de Chinese arsenalen opengaan voor de Russische Federatie.

Badumtsss
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208139026
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:08 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Aan de andere kant hebben de Russen daar hun verdediging beter opgetrokken.
Al met al ben ik benieuwd.

Hadden de Oekraïners ook niet eens 85 boten gekregen?
Afgelopen najaar waren die volgens mij wel voornamelijk ingericht tegen een aanval via de wegen. Daarnaast zijn loopgraven en fortificaties en bunkers ook alleen maar nuttig als er goede en goed uitgeruste soldaten zitten. Anders is het gewoon een kuil.
En daar heb ik bij de Russen toch wel mijn twijfels over. Ik zie die wel weer in paniek raken als er wat HESH granaten tegen de bunkers ploffen en ze in de verte Challengers of Leopards zien opdoemen.
  zaterdag 25 februari 2023 @ 13:28:32 #213
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_208139029
quote:
Interessante theorie.

nee dat zal Oekraine NOOIT accepteren en die heeft het beslismoment, dat heeft de NATO gezegd

oekraine wil de Krim terug
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_208139040
quote:
Interessante theorie.

Ik heb altijd gezegd dat de Russische aanval gewoon een proxy-oorlog van de Chinezen tegen het Westen was.
pi_208139072
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:27 schreef Ulx het volgende:

[..]
Afgelopen najaar waren die volgens mij wel voornamelijk ingericht tegen een aanval via de wegen. Daarnaast zijn loopgraven en fortificaties en bunkers ook alleen maar nuttig als er goede en goed uitgeruste soldaten zitten. Anders is het gewoon een kuil.
En daar heb ik bij de Russen toch wel mijn twijfels over. Ik zie die wel weer in paniek raken als er wat HESH granaten tegen de bunkers ploffen en ze in de verte Challengers of Leopards zien opdoemen.
Mwa dat moet ik nog zien.
Tot nu toe hebben de Oekraïners nog niet 1 keer een directe aanval op versterkte posities weten te voltooien.
De tactieken die ze gebruiken zijn verstandig en werken, maar we weten dus niet hoe ze het doen met de directe aanval betreffende een groot gebied.

Ik denk dat we of een offensief krijgen met 1 of 2 verrassingen, of behoudend zoals we eerder zagen waarbij ze zich eerst richten op de aanvoer.
  zaterdag 25 februari 2023 @ 13:34:01 #216
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_208139079
quote:
Interessante theorie.

Russisch wensdenken.
Je weet wel, wat hier ook vaak gebeurd maar de andere kant op ;) .
Je hoopt dat gebeurd, maar de kans er op is minuscuul klein.
pi_208139086
quote:
Interessante theorie.

Wishful thinking noemen we dat.

In de echte realiteit gaat 85% van alles wat china exporteert naar het westen.

Haal daar ff 10% vanaf door selectief iets te boycotten en china enters a world of pain.
  zaterdag 25 februari 2023 @ 13:36:02 #218
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208139102
quote:
Interessante theorie.

Maar dan gaat de weg naar mega schadelijke sancties tegen de Chinese economie toch ook open?
pi_208139133
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:33 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Mwa dat moet ik nog zien.
Tot nu toe hebben de Oekraïners nog niet 1 keer een directe aanval op versterkte posities weten te voltooien.
De tactieken die ze gebruiken zijn verstandig en werken, maar we weten dus niet hoe ze het doen met de directe aanval betreffende een groot gebied.

Ik denk dat we of een offensief krijgen met 1 of 2 verrassingen, of behoudend zoals we eerder zagen waarbij ze zich eerst richten op de aanvoer.
Een frontale aanval gaan ze ook niet doen. Dat is Russische strategie. Die werkt niet heel erg goed.

Ik denk dat ze op bepaalde plekken (een of twee) gaten in het front beuken met de westerse spullen en dan weer shit gaan schoppen achter de linies met snellere voertuigen. Net zoals in Kharkiv.
  zaterdag 25 februari 2023 @ 13:38:09 #221
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208139135
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:07 schreef michaelmoore het volgende:
China omzeilt hier mee het ego van Poetin
heel bijzonder
Poetin kan nu niet zomaar zonder meer Luka het raam uit donderen
Wat is hier zo bijzonder aan?
pi_208139142
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:36 schreef AchJa het volgende:

[..]
Zo ongeveer wel ja. Er is niemand die jou er uit gaat halen.
Hoe lost het westen verder zoiets op? Terug over je eigen tracks of de boel verlaten? Prikken?
pi_208139151
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:36 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Maar dan gaat de weg naar mega schadelijke sancties tegen de Chinese economie toch ook open?
Dat heeft de VS duidelijk aangekondigd, waar vanuit China een redelijk bombastisch "dat bepalen we zelf wel!' op volgde - strikt genomen hebben ze gelijk, bepalen ze idd zelf, maar of wij china gaan sanctioneren, bepalen we ook zelf,

En Borell heeft hetzelfde gezegd voor de EU, daar heb ik geen chinees verweer op gelezen.
  zaterdag 25 februari 2023 @ 13:39:29 #224
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_208139157
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:38 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Wat is hier zo bijzonder aan?
Luka naar China halen als gesprekspartner is hetzelfde als die rare kok Jevgeni Prigozjin naar China halen voor overleg over de oorlog

Poetin negeren dus
pi_208139162
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:38 schreef Ulx het volgende:

[..]
Een frontale aanval gaan ze ook niet doen. Dat is Russische strategie. Die werkt niet heel erg goed.

Ik denk dat ze op bepaalde plekken (een of twee) gaten in het front beuken met de westerse spullen en dan weer shit gaan schoppen achter de linies met snellere voertuigen. Net zoals in Kharkiv.
Ja maar Kharkiv was verzwakt. Moet je nu denk ik niet van uitgaan. Ze moeten goed weten waar ze het doen. Zeker omdat ze enigszins zuinig met hun materiaal om moeten gaan.
  zaterdag 25 februari 2023 @ 13:41:34 #226
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_208139178
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:40 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Ja maar Kharkiv was verzwakt. Moet je nu denk ik niet van uitgaan. Ze moeten goed weten waar ze het doen. Zeker omdat ze enigszins zuinig met hun materiaal om moeten gaan.
Ik dat de Amerikanen nauw samenwerken met de militaire top van Oekraïne op het gebied van strategie en tactiek.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_208139200
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:34 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Russisch wensdenken.
Je weet wel, wat hier ook vaak gebeurd maar de andere kant op ;) .
Je hoopt dat gebeurd, maar de kans er op is minuscuul klein.
Ik zie china er wel voor aan om het e.e.a. te proberen. De lijn opzoeken. Anderzijds is dat risico vol. Kwestie van tijd voor oekraine dan zijn handen legt op munitie van chinese makelij, en dan heeft china wat uit te leggen. Dan kan je precies 1 keer doen of je dom bent; dat is munitie die we aan anderen hebben verkocht en nu buiten onze schuld in oekraine is geeindigd, oid, maar daarna kom je daar niet meer mee weg.
  zaterdag 25 februari 2023 @ 13:44:17 #228
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_208139221
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:42 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik zie china er wel voor aan om het e.e.a. te proberen. De lijn opzoeken. Anderzijds is dat risico vol. Kwestie van tijd voor oekraine dan zijn handen legt op munitie van chinese makelij, en dan heeft china wat uit te leggen. Dan kan je precies 1 keer doen of je dom bent; dat is munitie die we aan anderen hebben verkocht en nu buiten onze schuld in oekraine is geeindigd, oid, maar daarna kom je daar niet meer mee weg.
NATO zal Oekraine nooit laten vallen, dan laat je heel Europa vallen

Polen zou dat NOOIT acepteren

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 25-02-2023 15:31:06 ]
pi_208139235
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:29 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ik heb altijd gezegd dat de Russische aanval gewoon een proxy-oorlog van de Chinezen tegen het Westen was.
Waar de Chinezen winnen en Taiwan meteen meepikken aangezien de VS nu veel te druk is om zich met vanalles en nog wat te bemoeien, en de EU zelf weinig voorsteld.
Ik zeg dat China in notime de NWO is met Rusland Oekraïne Wit-Rusland en Taiwan in the pocket.
pi_208139252
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:38 schreef Nebelwerfer het volgende:

Hoe lost het westen verder zoiets op? Terug over je eigen tracks of de boel verlaten? Prikken?
Over hetzelfde spoor terug idd. En als je lopend bent prikstappend terug naar vanwaar je gekomen was.
pi_208139289
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:40 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Rusland moet ook zuinig zijn met hun spullen. Ik heb zelfs berichten gelzen dat ze bij China smeken om munitie. Misschien kun je die terugvinden.

Ik ga er niet vanuit dat de gemiddelde Russische dienstplichtige die sinds vorige herfst in het leger zit nou ineens een supersoldaat is geworden. En dat is een van de zwakke punten van de Russen. Paniek is besmettelijk.
pi_208139301
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:45 schreef AchJa het volgende:

[..]
Over hetzelfde spoor terug idd. En als je lopend bent prikstappend terug naar vanwaar je gekomen was.
Ellende lijkt me.
pi_208139321
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 00:07 schreef Discombobulate het volgende:
Vraag me wel af wie Rusland veiligheidsgaranties moet gaan geven. Op een gegeven moment komt er een akkoord en dat moet daar per definitie in staan. Zo niet, dan wordt het gewoon een Noord en Zuid Korea situatie (wat ook aannemelijk is overigs volgens veel experts).
Waarom zou überhaupt iemand Rusland nog veiligheids- of andere garanties moeten geven? De Russen hebben zichzelf vakkundig buitenspel gezet, enkel eindeloos lijden hoort hen nog te resten.
pi_208139340
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:48 schreef Ulx het volgende:

[..]
Rusland moet ook zuinig zijn met hun spullen. Ik heb zelfs berichten gelzen dat ze bij China smeken om munitie. Misschien kun je die terugvinden.

Ik ga er niet vanuit dat de gemiddelde Russische dienstplichtige die sinds vorige herfst in het leger zit nou ineens een supersoldaat is geworden. En dat is een van de zwakke punten van de Russen. Paniek is besmettelijk.
Misschien heb je gelijk hoor, maar tot nu toe hebben de Oekraïners nog niet eerder zoiets klaargespeeld.
Ook niet in kreminna bijvoorbeeld waar ze toch aardig hebben lopen pushen.
pi_208139347
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:41 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik dat de Amerikanen nauw samenwerken met de militaire top van Oekraïne op het gebied van strategie en tactiek.
Geloof ik ook wel.
  zaterdag 25 februari 2023 @ 13:53:49 #236
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_208139363
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:44 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Waar de Chinezen winnen en Taiwan meteen meepikken aangezien de VS nu veel te druk is om zich met vanalles en nog wat te bemoeien, en de EU zelf weinig voorsteld.
Ik zeg dat China in notime de NWO is met Rusland Oekraïne Wit-Rusland en Taiwan in the pocket.
China kan Taiwan niet meepikken. Die semiconductor industrie is niet volwassen en ze hebben TSMC nodig voor hun high end toepassingen. Als Taiwan aangevallen wordt, zijn die fabrieken ontregeld, de mensen die weten hoe het werkt verdwenen en 1 ding is zeker, komende 10 jaar heeft China nog niet zelf de kennis en kunde om dat weer op te starten.

Dus als ze dat doen, storten ze zichzelf 10 jaar terug in de tijd.
Tip: kijk de avondshow van Lubach toen hij het over ASML had paar weken geleden.
pi_208139378
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 07:07 schreef TLC het volgende:

[..]
Wat moet die bommenwerper in Estland ? gelijk doorvliegen naar Moskou zou ik zeggen om het Kremlin plat te gooien
Met standoff wapens is dat doorvliegen naar Moskou niet eens nodig. 8-)
pi_208139411
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:50 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Waarom zou überhaupt iemand Rusland nog veiligheids- of andere garanties moeten geven? De Russen hebben zichzelf vakkundig buitenspel gezet, enkel eindeloos lijden hoort hen nog te resten.
Omdat het zou werkt wanneer het aan de onderhandelingstafel beslecht wordt. Zo niet, dan wordt het gewoon vechten tot de laatste man of een frozen conflict van weet ik veel hoe lang, zie situatie noord- en zuid korea. Het maakt mij niet uit hoor. Of 1) vredesovereenkomst, zie ook bijvoorbeeld dat van Dayton, 2) (oneindig) frozen conflict zoals Noord- en Zuid Korea, 3) vechten tot de laatste man (Rusland heeft hier het voordeel). Meer smaken zijn er niet.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_208139421
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 09:08 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik denk niet dat de Russen het hier ooit voor het zeggen krijgen eerlijk gezegd.
Dat ze alleen al ambities in die richting hebben zou voor ons, Europeanen, moeten volstaan om ondermijning en ontwrichting van Rusland vast onderdeel van het Europees buitenlands beleid te maken.
pi_208139430
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:44 schreef etuiedelapiel het volgende:
Waar de Chinezen winnen en Taiwan meteen meepikken aangezien de VS nu veel te druk is om zich met vanalles en nog wat te bemoeien,
Jij denkt dat het mondjesmaat doorschuiven van wat humvee's, die er in de VS sowieso uitgaan, of doorschuiven van 31 tanks, waarvan ze er rond de 3000 in voorraad hebben, de VS bezighoud ofzo?

En die bizarre hoeveelheid vliegdekschepen zijn allemaal druk in de zwarte zee, met rus bevechten ofzo?

Hard gelachen.
pi_208139436
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:58 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Omdat het zou werkt wanneer het aan de onderhandelingstafel beslecht wordt. Zo niet, dan wordt het gewoon vechten tot de laatste man of een frozen conflict van weet ik veel hoe lang, zie situatie noord- en zuid korea. Het maakt mij niet uit hoor. Of 1) vredesovereenkomst, zie ook bijvoorbeeld dat van Dayton, 2) (oneindig) frozen conflict zoals Noord- en Zuid Korea, 3) vechten tot de laatste man (Rusland heeft hier het voordeel). Meer smaken zijn er niet.
Rusland heeft noeks. Waarom hebben die veiligheidsgaranties nodig?
  zaterdag 25 februari 2023 @ 14:02:40 #242
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_208139463
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:58 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Waar de Chinezen ook mee komen , Zelensky zal nooit iets anders accepteren dan terugtrekking van de Russische troepen in ruil voor een afzien van lidmaatschap NATO door Oekraine.

ik vrees dat Rusland geen andere keus heeft
pi_208139478
Leuke opsomming voor mensen die denken dat conflicten "altijd!" eindigen aan een onderhandelings tafel.

twitter

Belangrijke nuance: een kruisje moeten zetten op een papiertje waarop staat: "your *ss is mine from now on" zou je op een bepaalde manier ook als "onderhandeling" kunnen beschouwen, wellicht. Maar eigenlijk gewoon niet.
pi_208139491
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:51 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Misschien heb je gelijk hoor, maar tot nu toe hebben de Oekraïners nog niet eerder zoiets klaargespeeld.
Ook niet in kreminna bijvoorbeeld waar ze toch aardig hebben lopen pushen.
Ik heb meer de indruk dat dat daar meer een tactisch spel is. Wie pakt de beste plekken om te kunnen verdedigen om vanuit die plekken de ander beschieten. Ik zie er geen echte voorbereiding voor een doorbraak in. Maar of dat qua grond en zo daar ook kan in de winter is ook nog de vraag. En of dat verstandig is om het daar te doen is ook iets waaraan ik twijfel.
pi_208139492
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 14:04 schreef ExTec het volgende:
Leuke opsomming voor mensen die denken dat conflicten "altijd!" eindigen aan een onderhandelings tafel.

[ twitter ]

Belangrijke nuance: een kruisje moeten zetten op aan papiertje waarop staat: "your *ss is mine from now on" zou je op een bepaalde manier ook als "onderhandeling" kunnen beschouwen, wellicht. Maar eigenlijk gewoon niet.
sterk punt zeg
pi_208139497
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 14:07 schreef aTypisch het volgende:

[..]
sterk punt zeg
Dankjewel! :Y
pi_208139506
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 14:08 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dankjewel! :Y
laten we hopen dat deze oorlog niet in dat rijtje komt van wereldoorlogen :)
pi_208139515
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 12:59 schreef slashdotter3 het volgende:
Ukraine komt nooit meer van die Russische gevangenis pows af. Na afloop van de oorlog zal een vd Russische eisen zijn dat ze opgerot blijven en anders no deal. Zelfde trucje als Egypte deed met Gaza en Jordan met de Westbank.

[ twitter ]
Als Oekraïne slim is smokkelt men hen (t.z.t.) de Russische grens over, het is immers van essentieel belang dat de criminaliteitscijfers in Rusland de pan uit rijzen.
pi_208139523
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 14:06 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ik heb meer de indruk dat dat daar meer een tactisch spel is. Wie pakt de beste plekken om te kunnen verdedigen om vanuit die plekken de ander beschieten. Ik zie er geen echte voorbereiding voor een doorbraak in. Maar of dat qua grond en zo daar ook kan in de winter is ook nog de vraag. En of dat verstandig is om het daar te doen is ook iets waaraan ik twijfel.
Geen idee, het werd toen gebracht als een belangrijke stad, getuige ook de vele verdediging die aanrukte.
Ik geloof verder niet dat de Oekraïners het echt geprobeerd hebben hoor, maar dat is ook waarom ik me hard afvraag hoe een offensief er later dit jaar uit gaat zien.
pi_208139527
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 14:08 schreef aTypisch het volgende:

[..]
laten we hopen dat deze oorlog niet in dat rijtje komt van wereldoorlogen :)
Ach jee, ben je bang?

Is het je daar allemaal om te doen? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')