Binnen de twee minutenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:55 schreef IkFok het volgende:
@:freshfruit had je niet door dat je de laatste was?
Klopt,even niet scherp.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:55 schreef IkFok het volgende:
@:freshfruit had je niet door dat je de laatste was?
Geld moet ergens aan op gaan he .....quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:59 schreef chufi het volgende:
Weer met metalen keukentools in de nieuwe pannen .... misschien moeten ze ipv elke keer nieuwe pannen kopen die metalen tools wegflikkeren en vervangen door houten of plastic/siliconen tools .. Ideetje @:FEBO voor het evenementenboek maart !?
Precies dit.... zo tenenkrommend...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:59 schreef chufi het volgende:
Weer met metalen keukentools in de nieuwe pannen .... misschien moeten ze ipv elke keer nieuwe pannen kopen die metalen tools wegflikkeren en vervangen door houten of plastic/siliconen tools .. Ideetje @:FEBO voor het evenementenboek maart !?
Zouden ze dat thuis ook doen?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Precies dit.... zo tenenkrommend...
Ik hou ze nergens te gek voor... maar kan het me haast niet voorstellen.. dan moet je om de 2 maanden nieuwe pannen kopen.quote:
Geld genoeg wel jaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:02 schreef maily het volgende:
[..]
Geld moet ergens aan op gaan he .....
Duurzaamheid staat niet hoog in het vaandel.
Jammer, zou mooie ideeën opleveren.
🙏quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
als er gedronken gaat worden kun je nog wel wat verwachten
Thuis hoeven ze niet voor zoveel mensen te koken en zullen de pannen ook minder intensief gebruikt worden.quote:
Thuis wordt er voor ze gekookt of bestellen ze , anders kant-en-klaarquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Thuis hoeven ze niet voor zoveel mensen te koken en zullen de pannen ook minder intensief gebruikt worden.
Nou als je de énige ben is het wel leukquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:12 schreef FreshFruit het volgende:
Een jaar van je leven op een zolder liggen.
Is gewoon een fijne chill plekquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:12 schreef FreshFruit het volgende:
Een jaar van je leven op een zolder liggen.
Als je wintquote:
Esther kan zichzelf toch knippenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:16 schreef Sestra666 het volgende:
Laat Esther haar haar groeien omdat ze niet wil dat Wendy haar knipt?
achter lijkt me lastig met kort haarquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Esther kan zichzelf toch knippen
Poef ontploftquote:
Zoveel heeft ze niet te knippenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:18 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
achter lijkt me lastig met kort haar
Rotje erinquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:18 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
achter lijkt me lastig met kort haar
Kan ze mooi met de haren zwieren als ze weer met `JW aan de wandel isquote:
Met haar handjes in zijn zakkenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ze mooi met de haren zwieren als ze weer met `JW aan de wandel is
En dan zeggen dat iedereen zo RaaRRRRRRRR Is.quote:
Ziekelijk gedrag iddquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:35 schreef Clasientje het volgende:
Jeetje Esther laat die man eens rustig eten
Bah walgelijk mens die Estherquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:47 schreef Sestra666 het volgende:
Niemand wil een halve wrap van estherErik wel
Ach als hij trekt heeft, anders wordt het weg gegooidquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:48 schreef Frummelie het volgende:
Hup en Erik duwt de 3de wrap in z'n kanaal...
Nou d'r wordt niks weggegooid hoor..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:48 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ach als hij trekt heeft, anders wordt het weg gegooid
Jaaa.. jij hebt hemquote:
echt hequote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:50 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Jaaa.. jij hebt hem![]()
Hoe ze af en toe naar Eunice kijkt, hele nare blik
Nee omdat Erik meestal de resten op eetquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou d'r wordt niks weggegooid hoor..
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:51 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nee omdat Erik meestal de resten op eet
Ik gun het haar ook nietquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:56 schreef Sestra666 het volgende:
ze moet en zal droomsap
ik hoop dat iedereen op rood gaat staan, maar zal wel niet.. mietjes
50 euro ook nog.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:56 schreef Sestra666 het volgende:
ze moet en zal droomsap
Wie denkt ze dat ze is met haar droomsapquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:56 schreef Sestra666 het volgende:
ze moet en zal droomsap
Ik hoop toch zo dat ze het haar niet gunnen en op rood gaan staan.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie denkt ze dat ze is met haar droomsap
Ebinasquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:57 schreef Ebinas het volgende:
Komt weer een ijsje voor JW.
Ze verdienen elkaar
Esther gaat JW nooit gek kunnen krijgenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ebinas![]()
inderdaad, dat ze elkaar maar helemaal gek mogen maken.
Hey Deisquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ebinas![]()
inderdaad, dat ze elkaar maar helemaal gek mogen maken.
Wedden dat ze het, als ze het krijgtquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie denkt ze dat ze is met haar droomsap
Maakt hem ammaal neks uitquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Esther gaat JW nooit gek kunnen krijgen
Of JW is ziende blind of hij maakt misbruik van de situatie.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hey Deis![]()
Vind hem eik nog erger ziek dan haar.
Hoe kan je iemand zo laten spartelen, het is me echt een raadsel
Het is de laatste zei ze.quote:
Dat laatste want hij weet het.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of JW is ziende blind of hij maakt misbruik van de situatie.
Dus hij is verantwoordelijk voor haar verliefd zijn?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hey Deis![]()
Vind hem eik nog erger ziek dan haar.
Hoe kan je iemand zo laten spartelen, het is me echt een raadsel
Waarschijnlijk wil ze het daarom, zodat ze JW kan drogeren paaien.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:00 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Wedden dat ze het, als ze het krijgt
,ook vervolgens aan JW geeft?
Nee, maar wel voor het blijven voeden.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus hij is verantwoordelijk voor haar verliefd zijn?
Omgekeerde wereld
Esther is natuurlijk stekeblind, maar als JW niets voor haar voelt en zij van die gekke dingen doet zou het verstandig zijn als hij wat meer afstand bewaart.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld
Dat niet maar wel voor het in stand houden ervan. Haar niet duidelijk afwijzen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld
Dat is niet wat ik zeg.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:05 schreef puzziepie het volgende:
Lekker hem verantwoordelijk maken voor haar slappe gevoel
Maar laat haar nog steeds haar handen in zijn zak stoppen als ze buiten wandelen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:06 schreef greysbones het volgende:
JW heeft al meerdere malen aangegeven niks voor haar te voelen
Hij heeft haar allang afgewezen.. en duidelijk gezegd dat hij NIET verliefd is, als iemand het dan nog wil weten dat toch echt aan diegenequote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:05 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Dat niet maar wel voor het in stand houden ervan. Haar niet duidelijk afwijzen.
wat moet hij dan doenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar laat haar nog steeds haar handen in zijn zak stoppen als ze buiten wandelen.
Hij zou kunnen zeggen dat hij het niet prettig vindt als ze haar handen in zijn zakken stopt of helemaal niet meer met haar gaan lopenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat moet hij dan doen
zeggen
wegwezen
niet in de buurt komen?
van de week deed hij haar hand ook van zijn been
esther is erg volhardend maar JW is echt wel duidelijk geweest
Jeff heeft het de laatste keer gedaanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:08 schreef Ebinas het volgende:
Iedereen is helemaal mooi, nu ik zelf nog, zegt Wendy.
Ging over wie ze geknipt heeft
Da's wel zo. Wie kan haar nu knippen?
Mss kan ze het zelf wel
8 uur hoor ik nuquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zou kunnen zeggen dat hij het niet prettig vindt als ze haar handen in zijn zakken stopt of helemaal niet meer met haar gaan lopen
Maar er is dus inderdaad geen vrijmibo
Een paar weken terug heeft Jeff haar haar geknipt, heel verstandig, Wendy kan dat beter niet aan Esther overlatenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:08 schreef Ebinas het volgende:
Iedereen is helemaal mooi, nu ik zelf nog, zegt Wendy.
Ging over wie ze geknipt heeft
Da's wel zo. Wie kan haar nu knippen?
Mss kan ze het zelf wel
ze hebben daar ook niet veel hequote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zou kunnen zeggen dat hij het niet prettig vindt als ze haar handen in zijn zakken stopt of helemaal niet meer met haar gaan lopen
Wel zegt de manager.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oh da's gedurfd van haarquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een paar weken terug heeft Jeff haar haar geknipt, heel verstandig, Wendy kan dat beter niet aan Esther overlaten
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik over de zeik dat het vrijavbo is
Ah shit gemistquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik over de zeik dat het vrijavbo is
Er zijn echt wel anderen die met hem willen lopen en die hun handen in hun eigen zakken stoppenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben daar ook niet veel he
de oudjes is een beetje een kloetje
Als iemand waar ik niet verliefd op ben, te pas en te onpas in mijn space zit, me voortdurend zit te bepotelen, me alsmaar de kont achter me aan draagt, die zou ik in niet mis te verstane woorden zeggen op te hoepelen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij heeft haar allang afgewezen.. en duidelijk gezegd dat hij NIET verliefd is, als iemand het dan nog wil weten dat toch echt aan diegene
Wendy pakte zelf de plukken en zei waar Jeff moest knippen, prima teamworkquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh da's gedurfd van haar![]()
En van Jeff ook wel
het geheel is niet fraaiquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:12 schreef puzziepie het volgende:
Wart een lelijke schoenen heeft Kenzi aan
Nou ja, dat dus.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:12 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Als iemand waar ik niet verliefd op ben, te pas en te onpas in mijn space zit, me voortdurend zit te bepotelen, me alsmaar de kont achter me aan draagt, die zou ik in niet mis te verstane woorden zeggen op te hoepelen.
Ik krijg het idee dat k5 mensen verbiedt rechtstreeks de confrontatie aan te gaan. Achter de rug om mag wel...
De nieuwe clownsschoenen?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:12 schreef puzziepie het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wendy pakte zelf de plukken en zei waar Jeff moest knippen, prima teamwork
hij wil een halve liter halenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:15 schreef Deisyy het volgende:
Volgens JW kan iedereen dan van het droomsap pakken.
Als ik JW was dan had ik flinke afstand genomen, ,maar ik ben hem niet en daarnaast zegt Esther zelf tegen hem dat ze niet verliefd is , dat ze vrienden zijn bla bla.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:12 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Als iemand waar ik niet verliefd op ben, te pas en te onpas in mijn space zit, me voortdurend zit te bepotelen, me alsmaar de kont achter me aan draagt, die zou ik in niet mis te verstane woorden zeggen op te hoepelen.
Ik krijg het idee dat k5 mensen verbiedt rechtstreeks de confrontatie aan te gaan. Achter de rug om mag wel...
en ik ook nog dat JW een beetje bang is over de manier waarop Esther zou kunnen reageren.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:12 schreef puzziepie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Wendy was daar eerder ook vrij duidelijk over!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Wendy was daar eerder ook vrij duidelijk over!
Dus inderdaad de clownsschoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Goed verhaalquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:16 schreef Ebinas het volgende:
JW moet de droomsap pitchen.
Iedereen mag, zo moet het gebracht worden
Zei ik gisteren ook, het is wel vermaak voor de streamers.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:17 schreef puzziepie het volgende:
maar laat Esther daar nog maar ff zitten wmb
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:17 schreef puzziepie het volgende:
Het brengt wel opschuddingquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:17 schreef puzziepie het volgende:
ligt misschien aan het weerquote:
Ja en het houdt gewoon een keer op met begrip hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zei ik gisteren ook, het is wel vermaak voor de streamers.
Ik heb al tijden weinig begrip voor Esther, Eunice heeft wat mij betreft ook niets verkeerd gedaan, zij kan het goed vinden met JW en hij heeft duidelijk veel plezier met haar, dat is jammer voor Esther, maar JW is niet haar eigendom.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja en het houdt gewoon een keer op met begrip hebben.
De meesten hebben dat lang met haar gehad , meegedacht ,vonden het sneu , gingen zelfs mee in het beschuldigen en zwartmaken van Eunice, wat helemaal nergens op sloeg en wat smerig naar Eunice was.
Mensen probeerden oplossingen met haar te bedenken terwijl het feitelijk heel makkelijk is en dat zei Babbel haar vorige week: het is de mindset.
Geen medelijden mee.
Ja precies en JW trekt zijn eigen plan (gelukkig) en flirt nog steeds met Eunicequote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb al tijden weinig begrip voor Esther, Eunice heeft wat mij betreft ook niets verkeerd gedaan, zij kan het goed vinden met JW en hij heeft duidelijk veel plezier met haar, dat is jammer voor Esther, maar JW is niet haar eigendom.
If you can't stand the heat stay out of the loods Esther.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:30 schreef puzziepie het volgende:
Als mensen je gaan ontzien nemen mensen je niet meer serieus .
Het plezier straalt daar afquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies en JW trekt zijn eigen plan (gelukkig) en flirt nog steeds met Eunice
Knock out in de loodsquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:33 schreef puzziepie het volgende:
Dus zo meteen op de mat voor een paar liter droomsap
JW laat het zich lekker aanleunen maar steekt zijn dick niet in crazyquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies en JW trekt zijn eigen plan (gelukkig) en flirt nog steeds met Eunice
Nee precies , hij flirt liever met die andere zemelquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
JW laat het zich lekker aanleunen maar steekt zijn dick niet in crazy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:37 schreef Flow3r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Ja om te voorkomen dat er meer zelf gaan ten koste van eliminaties.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:35 schreef Deisyy het volgende:
Is iedereen het er mee eens dat we max. ¤ 900.000 over blijft in de prijzenpot?
Aaaaaahhh daar komt die aap uit den mouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dan gaat ze zoals Wen ook al zei, naar de dokterquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:41 schreef Deisyy het volgende:
Esther: Het gaat om mijn gezondheid, de rest niet.
Daar krijgt ze geen Droomsap van.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:42 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dan gaat ze zoals Wen ook al zei, naar de dokter
Maar wel iets anders, waardoor ze ook beter gaat slapenquote:
Dan moet ze gewoon naar bed gaan ipv alles in de gaten willen houdenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:42 schreef Aggie46 het volgende:
Esther had gisteravond een droomsapje genomen.
Ze vertelde van middag dat ze pas vanmorgen om hal 7 sliep.
Maar dat wil ze niet, iemand opperde net melatonine, dat blieft mevrouw niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:43 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maar wel iets anders, waardoor ze ook beter gaat slapen
Tja, dan heeft ze gewoon pechquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat wil ze niet, iemand opperde net melatonine, dat blieft mevrouw niet.
Dat was Mattin.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee precies , het is niet om te kunnen slapen het is aandachtquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, wel zakgeld krijgen en dan nog van alles van de pot willen kopen. De goed slapende mannen komen er slecht af vanavondquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heel merkwaardig allemaal,
Snap er ook niets meer van.
Schaf dat zakgeld ook maar af
Was het een minderheid?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Met minderheid van stemmen is dat tegen de regels
Die zit de prijzenpot slinkenquote:
En om JW te paaienquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee precies , het is niet om te kunnen slapen het is aandacht
Yep.quote:
Maar hij deed wel de pitch voor haarquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alles voor JW en dan gaat JW op rood staan![]()
Jaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hij deed wel de pitch voor haar![]()
En Bern kan geen woord uitbrengenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:48 schreef Ebinas het volgende:
Erik met een zucht "ach er is weer geld uit"
Inderdaad, had wat zakgeld bij elkaar gehaald en had je het ook kunnen kopen.quote:
Gewoon bij de Jumbo tekoop voor een paar euro.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:59 schreef chufi het volgende:
dat zeggen we hier continu maar daar hebben ze t licht nog niet gevondenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:59 schreef chufi het volgende:
Tip.ga nooit met haar wedden.quote:
Janet is een zeikerdquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:55 schreef Deisyy het volgende:
Janet heeft wel tips maar gebruikt ze niet
Beetje kinderachtig om ze achter te houden inderdaad.quote:
Zou mij niks verbazen eerlijk gezegd..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:00 schreef Was-beer het volgende:
Babette denkt dat Esther 2 keer wat droomsap neemt en het dan weer laat staan voor JW
Zeker wel, ik snap daarom ook niet waarom zoveel bewoners op groen zijn gaan staan.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:03 schreef pingu66 het volgende:
Zegt Babs ook tegen Esther zelf wat ze allemaal van Esther vindt?
Nee dat niet, maar ze springen wel met zijn allen boven op Janet over de nagels.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:03 schreef pingu66 het volgende:
dat dusquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ze springen wel met zijn allen boven op Janet over de nagels.
Heeft ze vaak zat gedaan , vorige week nog zelfsquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:03 schreef pingu66 het volgende:
Dat terechte punt van die cadeaus voor iedereen zei ze bij het stemmen al. Ze zou nog iets tegen haar gaan zeggen zei ze net in die kamer maar ben even kwijt wat ook al weer..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:03 schreef pingu66 het volgende:
Zoe met d'r grote bek als Janet zegt dan mannen niets aan die nagelsspullen hebben "Ja maar Jeff heeft ook nagellak op"quote:
vind het sowieso een non discussiequote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoe met d'r grote bek als Janet zegt dan mannen niets aan die nagelsspullen hebben "Ja maar Jeff heeft ook nagellak op"
Ze heeft Esther ook op haar ziekelijke verliefdheid aangesproken ,maar Esther steekt haar kop in het zand en blijft zielig doenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat terechte punt van die cadeaus voor iedereen zei ze bij het stemmen al. Ze zou nog iets tegen haar gaan zeggen zei ze net in die kamer maar ben even kwijt wat ook al weer..
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze heeft Esther ook op haar ziekelijke verliefdheid aangesproken ,maar Esther steekt haar kop in het zand en blijft zielig doen
echtquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:09 schreef Sestra666 het volgende:
zoe heeft dikke tetten of is dat vulling
Ik vind dat hij wel meer meegaat met de groep, 'm.b.t. uitgaven, maar boor onzin zoals droomsap, zou ik ook niet uit de prijzenpot willen terwijl je zakgeld hebt.quote:
dat gesprek idd , ging er hard aan toe toenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gisteren in de uitzending ook, Esther gaf bij Babs aan dat ze wel zou willen janken, dus moest ze dat gewoon even lekker in d'r kamer gaan doen van Babs. Dat wilde ze niet en kwam met allerlei vage redenen (waarbij ze allerlei gekke bekken trok). Babs toen: "Nou dan doe je het niet". Maar das uitzending.
-
Ben benieuwd of er weer muziek komt waardoor Erik 'niet hoeft te gaan basketballen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |