Ja en het houdt gewoon een keer op met begrip hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zei ik gisteren ook, het is wel vermaak voor de streamers.
Ik heb al tijden weinig begrip voor Esther, Eunice heeft wat mij betreft ook niets verkeerd gedaan, zij kan het goed vinden met JW en hij heeft duidelijk veel plezier met haar, dat is jammer voor Esther, maar JW is niet haar eigendom.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja en het houdt gewoon een keer op met begrip hebben.
De meesten hebben dat lang met haar gehad , meegedacht ,vonden het sneu , gingen zelfs mee in het beschuldigen en zwartmaken van Eunice, wat helemaal nergens op sloeg en wat smerig naar Eunice was.
Mensen probeerden oplossingen met haar te bedenken terwijl het feitelijk heel makkelijk is en dat zei Babbel haar vorige week: het is de mindset.
Geen medelijden mee.
Ja precies en JW trekt zijn eigen plan (gelukkig) en flirt nog steeds met Eunicequote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb al tijden weinig begrip voor Esther, Eunice heeft wat mij betreft ook niets verkeerd gedaan, zij kan het goed vinden met JW en hij heeft duidelijk veel plezier met haar, dat is jammer voor Esther, maar JW is niet haar eigendom.
If you can't stand the heat stay out of the loods Esther.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:30 schreef puzziepie het volgende:
Als mensen je gaan ontzien nemen mensen je niet meer serieus .
Het plezier straalt daar afquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies en JW trekt zijn eigen plan (gelukkig) en flirt nog steeds met Eunice
Knock out in de loodsquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:33 schreef puzziepie het volgende:
Dus zo meteen op de mat voor een paar liter droomsap
JW laat het zich lekker aanleunen maar steekt zijn dick niet in crazyquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies en JW trekt zijn eigen plan (gelukkig) en flirt nog steeds met Eunice
Nee precies , hij flirt liever met die andere zemelquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
JW laat het zich lekker aanleunen maar steekt zijn dick niet in crazy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |