GJ wil genomineerd.10 stemmen.quote:
Dat wist ik alquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
GJ wil genomineerd.10 stemmen.
als het proef is voor 1 persoon doet gj de proef , proef voor 2 personen hangt het de proef af , fysieke proef esther -sas, mentale proef sas-kimquote:
dacht meer dan 10 , 12quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
GJ wil genomineerd.10 stemmen.
Door mij wel maar heb dan ook de streams niet aanstaanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:56 schreef puzziepie het volgende:
Wordt Esther nog steeds genegeerd ?
Dat idee heb ik niet, ze heeft ook al gezellig met JW de lapzwans buiten gelopen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:56 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb het eigenlijk iedereen behalve JW, dat lijkt me logischquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik niet, ze heeft ook al gezellig met JW de lapzwans buiten gelopen.
Doe jij dat even.quote:
nee, die heeft vanochtend staan afwassen met Babet, gewandeld met JW, op de bank ontbeten met Erik, en verder doet iedereen normaalquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:56 schreef puzziepie het volgende:
Erik wil nog een hartig woordje spreken met Esther, ik zie dat ook niet meer gebeuren.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee, die heeft vanochtend staan afwassen met Babet, gewandeld met JW, op de bank ontbeten met Erik, en verder doet iedereen normaal
Waarover?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Erik wil nog een hartig woordje spreken met Esther, ik zie dat ook niet meer gebeuren.
Briefjes gatequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |