bep ook slappe hap dus.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:46 schreef mootie het volgende:
Bep heeft Es ff genegeerd, maar Es blijft vragen stellen, dus ze zwicht.
dat ziet hij goedquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:57 schreef greysbones het volgende:
Hij loopt de boel op te stoken
Zegt Erik
Omdat ze niet de aantallen stemmen hebben om er 2 mensen tegelijk op te krijgen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:42 schreef Alocanda het volgende:
Wat ik niet snap is dat ze zo moeilijk doen als er 2 op de stip gaan. Als het er 1 is dan wil GJ het spelen om Isaac eruit te gooien maar waarom Isaac dan niet tegenover een andere bro wordt gezet als er 2 op moeten???
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:20 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ook gewoon allebei dezelfde he
Of heeft ie er 2 besteld op verschillende sterktequote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:20 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ook gewoon allebei dezelfde he
Je wassen zonder zeep?????quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik : Zonder sokken???? Ze hebben niet voor niks sokken uitgevonden...
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Of heeft ie er 2 besteld op verschillende sterkte
Dat is ook onhandig, dan ziet hij niet welke sterkte bril het is als hij hem wil pakkenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Of heeft ie er 2 besteld op verschillende sterkte
Is op de gok .. zei mn oogarts ooit .. kosten geen drol..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Geen idee! Montuur is wel hetzelfde.
Vraag me wel af hoe ze de sterkte voor Erik bepaalde hebben.
Maakt niet zo heel veel uit , weet ik uit ervaring ..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook onhandig, dan ziet hij niet welke sterkte bril het is als hij hem wil pakken
Waarom dan 2 verschillende sterktes bestellen?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt niet zo heel veel uit , weet ik uit ervaring ..
Ja ik zie ze wel eens hangen bij de drogist, maar daar kun je eerst nog even proberen. De beste man deed het altijd met een loep en besteld op afstand nu een willekeurig gegokte sterkte?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Is op de gok .. zei mn oogarts ooit .. kosten geen drol..
Het is +2, handig voor iedereenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja ik zie ze wel eens hangen bij de drogist, maar daar kun je eerst nog even proberen. De beste man deed het altijd met een loep en besteld op afstand nu een willekeurig gegokte sterkte?
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:40 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wendy: "Zijn ze niet te groot Kenz?"
Kenzy: "Nee ze lijken heel huge, maar dat is omdat ik grote voeten heb"
Babette: "Ik vind ze heulemaal niet te groot lijken!"
Wendy: "Oh ja, van voren lijken het clownsschoenen, maar van zij is het goed. Heel leuk!"
Nee.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:50 schreef Loveable het volgende:
Heeft Erik al met Esther gepraat? En hoe zitten met de stemmingen etc
Jammer, dan maar afwachten of gesprek vandaag toch plaatst vindt:Dquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee.
De stemmingswisselingen bij Esther zijn er nog steeds 😉
En het seksleven van Kim en Jeff weer bespreken, jaloers krengquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:17 schreef Charmian het volgende:
zoe is zich weer een bolle kop aan het vreten
zou dat met de leeftijd te maken hebben, de constante behoefte om zulk soort gesprekken te voeren? mexx was ook zoquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En het seksleven van Kim en Jeff weer bespreken, jaloers kreng
mijn dochter is iets jonger maar totaal niet zoquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
zou dat met de leeftijd te maken hebben, de constante behoefte om zulk soort gesprekken te voeren? mexx was ook zo
Ze hebben daar ook niet veel anders meer om over te praten dan over elkaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn dochter is iets jonger maar totaal niet zo
dan nog zou ze het niet doenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook niet veel anders meer om over te praten dan over elkaar.
geen computer, geen tv, geen telefoon, geen vriendinnen, geen uitgaan, geen boeken, geen nieuws.
ah ja de kapsalonquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:43 schreef Loveable het volgende:
Jeff in de keuken, frikandellen in dunnen plakken aan het schaven met de kaasschaaf
ik zou het inmiddels ook doen als ik daar zou zittenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:37 schreef greysbones het volgende:
Tiano is weer mensen aan het neerschieten
gaat GJ nu ook naar kamer 5?
tis meer dat het de 1 wordt kwalijk genomenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zou het inmiddels ook doen als ik daar zou zitten
En dus ga je het seksleven van een ander bespreken? Laat ze over haar eigen seksleven vertellenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook niet veel anders meer om over te praten dan over elkaar.
geen computer, geen tv, geen telefoon, geen vriendinnen, geen uitgaan, geen boeken, geen nieuws.
Ze heeft daar geen seksleven, dus dat lijkt me vrij onhandig.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En dus ga je het seksleven van een ander bespreken? Laat ze over haar eigen seksleven vertellen
ik zie het anderen inderdaad ook doen, ik neem er bij niemand aanstoot aan. zeker ook omdat je niet ziet wat de 'andere kant' doet. Stemmingmakerij van de regie imo.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis meer dat het de 1 wordt kwalijk genomen
en de ander niet
die gast is van alle markten thuisquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:45 schreef pingu66 het volgende:
Mattinheeft echt talent ( dj booth) .....
Daar is toch niets mis mee en had ook gewoon gekundquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:49 schreef marky326 het volgende:
En iedereen op het forum denken dat er een eliminatie zou zijn begin vd week
dat heeft wanda idd gezegd , maar blijf daar toch niet in hangenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda laat haar haar weer knippen door de 'crackhoer'
Wie zegt dat er iets mis mee is dan? En het kan elke dag, dusja.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar is toch niets mis mee en had ook gewoon gekund
Kom maandag nog maar even kijken, ze gaan als gekken nomineren.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:09 schreef marky326 het volgende:
[..]
Wie zegt dat er iets mis mee is dan? En het kan elke dag, dusja.
Nogal gechargeerd wat je daar zegt maar dat zal eerder te maken hebben gehad met de tendens aldaarquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:49 schreef marky326 het volgende:
En iedereen op het forum denken dat er een eliminatie zou zijn begin vd week
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nogal gechargeerd wat je daar zegt maar dat zal eerder te maken hebben gehad met de tendens aldaar
Wat een mongoolquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:40 schreef Flow3r het volgende:
Esther gaat wandelen met JW
alles lijkt weer normaal ?
Ik snap best dat Esther hoop blijft houden. Hand in hand in de jaszak van JW.quote:
Nou echt he? Jammer welquote:
Vind het wel zielig voor haar worden nu. Dit is niet gezond meer toch...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:46 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik snap best dat Esther hoop blijft houden. Hand in hand in de jaszak van JW.
Kim en Esther toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:49 schreef Flow3r het volgende:
Denk dat ze nog wel voor een verrassing kunnen komen te staan
Ze hebben het scenario Gertjan met de hoop Isaac naar huis, of anders Gertjan als ie verliest
Ze hebben het duo scenario met Sas en Esther op de stip
wat nou als er 3 of 4 op de stip moeten komen en de bewoners 2 stemmen uit mogen brengen?
Het duurt vreselijk lang, denk dat de productie nog wel met een verrassing kan komen
Die willen Isaac natuurlijk niet naar huis![]()
Ik denk, dat ik JW begrijp. Wat bereikt hij als hij Esther ter verantwoording roept?quote:
Misschien gebeurt dat ook wel...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:51 schreef Kakadylo het volgende:
Overigens kun je die recorder van de podcast gebruiken als afluisterapparatuur en daarna even snel terugluisteren
mijn vermoeden is dat JW nooit meer iets erover gaat zeggen tegen Esther, Volgens mij is hij als de dood voor haar reactie. Het is van zijn kant een beetje "pappen en nathouden" , dus af en toe wandelen enz.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:51 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik denk, dat ik JW begrijp. Wat bereikt hij als hij Esther ter verantwoording roept?
Ik het slechtste geval speelt Esther de nieuwe informatie ook weer door naar Isaac, en heb je een enorme heibel in de tent waar JW een onderdeel van kan worden.
Mijn vermoeden is, dat hij de komende dagen op z'n beloop laat, hoopt dat Isaac er op korte termijn uit gaat, en dan pas Esther aan gaat spreken.
hebben ze dat nu al zeker?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
De bro's gaan op Sas
Dus dan wordt het Esther en Sas ?
Terwijl hij zgn woedend is op haar.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:46 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik snap best dat Esther hoop blijft houden. Hand in hand in de jaszak van JW.
het gaat altijd zoquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:51 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik denk, dat ik JW begrijp. Wat bereikt hij als hij Esther ter verantwoording roept?
Ik het slechtste geval speelt Esther de nieuwe informatie ook weer door naar Isaac, en heb je een enorme heibel in de tent waar JW een onderdeel van kan worden.
Mijn vermoeden is, dat hij de komende dagen op z'n beloop laat, hoopt dat Isaac er op korte termijn uit gaat, en dan pas Esther aan gaat spreken.
En ondertussen blijft hij haar gevoelens voor hem aanwakkeren. Ik heb het idee dat JW vooral niets tegen Esther zegt uit eigenbelang. Op tijd zijn kopje thee, zijn broodjes netjes klaargemaakt.....ect.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:51 schreef Harry het volgende:
[..]
Je hebt een punt. Ik zou dat spelletje niet kunnen spelenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:51 schreef Harry het volgende:
[..]
Neutraal!!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:52 schreef Verida het volgende:
[..]
mijn vermoeden is dat JW nooit meer iets erover gaat zeggen tegen Esther, Volgens mij is hij als de dood voor haar reactie. Het is van zijn kant een beetje "pappen en nathouden" , dus af en toe wandelen enz.
Hij heeft het lef niet en is enorm confict vermijdend.
Heb ze net in de kas gehoord mer Jeff er nog bij, dacht dat ze nu een besluit hadden genomenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben ze dat nu al zeker?
vanmorgen wisten ze het nog niet
Tiano zou met mensen gaan praten
Makkelijker gezegd dan gedaan trouwens maar die gedachte alleen al kan je achterdochtig makenquote:
rupi ,morrie , ima ook op sas, hangt ervan af of proef voor 1 persoon is doet gj de proef. proef met 2 personenquote:
proef met 1 persoon speelt gj zelf . proef 2 pers hangt van de proef af fysiek esther -sas, mentaal kim -sasquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
De bro's gaan op Sas
Dus dan wordt het Esther en Sas ?
Dat deden ze in Utopia ook een paar keer ... tot het ontdekt werd ..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan trouwens maar de gedachte alleen al kan achterdochtig maken
Ze weet donders goed wat ze doet en hoe ze het moet doen.quote:
een lompe boer is het, maar net niet lomp genoeg om haar aan te spreken dan komt de luiheid weer om de hoek kijkenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:55 schreef Setje72 het volgende:
Vind JW een slap geval...hij durft wel want hij heeft scheit aan haar maar is gewoon gemakzuchtig
Het is een grote poppenkast.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt een punt. Ik zou dat spelletje niet kunnen spelen
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:58 schreef Kakadylo het volgende:
JW vindt Esther 'gewoon lekker makkelijk'
misschien kan Isaac even de ragebol er door halenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:58 schreef Charmian het volgende:
ik zie janet bukken, ik mag hopen dat ze iets van een kort broekje onder dat geval aan heeft
te veel rommel, dat kan die ragebol niet aanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien kan Isaac even de ragebol er door halen
Dus datquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
een lompe boer is het, maar net niet lomp genoeg om haar aan te spreken dan komt de luiheid weer om de hoek kijken
Je gaat toch gek worden van die mutsquote:
blijkbaar JW nietquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Je gaat toch gek worden van die muts
Apartquote:
nee maar die stem nooit met groepjes mee ,doe haar ding met stemmenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:01 schreef greysbones het volgende:
Eunice vindt het plan niet echt geweldig geloof ik
Zowat niemand vertrouwt Eunice en volledig terecht ookquote:
Je kunt je beter afvragen wat het programma uiteindelijk van plan is met die prijzenpotquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:08 schreef greysbones het volgende:
Erik is een beetje klaar met al dat uitgegeef uit die pot
lekker dr eigen spel aan het spelenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zowat niemand vertrouwt Eunice en volledig terecht ook
in ieder geval halverenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je kunt je beter afvragen wat het programma uiteindelijk van plan is met die prijzenpot
Iedere dag kunnen ze leuke televisie uitzenden vanwege al die characters en verhaallijntjes die doorlopenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
in ieder geval halveren
daar kun je de donder op zeggen
Tja... dat zie ik "vakmannen" hier in de straat ook doen. Drie hebben een schep en één graaft. En dan gek vinden dat ze achterlopen met de werkzaamhedenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:14 schreef greysbones het volgende:
met z'n 4 -en in de kas
met z'n 3-en kijken hoe 1 iemand wat doet
en matin en tianoquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:25 schreef Flow3r het volgende:
Eerst Wanda, toen Jeff, nu Mirthe
Wendy staat eigenlijk de hele dag voor niks te werken
Heeft iemand haar al eens iets lekkers aangeboden of aangeboden dat ze van hun geld iets voor bv 5 euro mocht uitkiezen bij de Jumbo ?
Ze zou er betaling voor kunnen vragen
[ afbeelding ]
En dat de keukenploeg dan betaald krijgt voor het koken?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:25 schreef Flow3r het volgende:
Heeft iemand haar al eens iets lekkers aangeboden of aangeboden dat ze van hun geld iets voor bv 5 euro mocht uitkiezen bij de Jumbo ?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu je het zegt, zij zorgt er idd wel voor dat hun er goed bij lopen....voor nop, mag best eens iets tegenover staan.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:25 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
waarom? Koken , schoonmaken, stofzuigen etc hoort allemaal bij het huishoudenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat de keukenploeg dan betaald krijgt voor het koken?
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:28 schreef Flow3r het volgende:
kijk kaartjes schrijven mag ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is ook geen![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Genoeg mensen die ook voor dat soort zaken betalen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
waarom? Koken , schoonmaken, stofzuigen etc hoort allemaal bij het huishouden
eerst Nederlands leren, man , manquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijk kaartjes schrijven mag ook
is ook geen![]()
Die wisselen nog en is voor allemaal en dit is echt een meer persoonlijk iets.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat de keukenploeg dan betaald krijgt voor het koken?
goed, dan, koken doet Wendy ook enorm vaakquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Genoeg mensen die ook voor dat soort zaken betalen.
ook ja en ook lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
goed, dan, koken doet Wendy ook enorm vaak
Dat is geen spelinfo.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijk kaartjes schrijven mag ook
is ook geen![]()
Dan zou kamer 5 alle kaartjes en briefjes eerst moeten checkenquote:
ik vind het huishouden doen voor iedereen van een andere orde als dat mensen haar vragen om haar beroept uit te oefenenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:32 schreef Deisyy het volgende:
Het is natuurlijk wel ontzettend lief dat Wendy dit doet, zonder mopperen, altijd tijd, ze heeft er ook veel plezier in
Ik denk dat ze het inderdaad met veel plezier doetquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:32 schreef Deisyy het volgende:
Het is natuurlijk wel ontzettend lief dat Wendy dit doet, zonder mopperen, altijd tijd, ze heeft er ook veel plezier in
Zou leuker zijn geweest als ze het niet deed en ze zelf maar aan moesten klooienquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het inderdaad met veel plezier doet
Ze is hierdoor altijd wel lekker bezig, het is absoluut niet een type om maar op de bank te gaan hangen.
En het is leuk werk, iedereen is altijd blij met wat je doet
Huishoudelijke medewerkers worden ook betaald voor hun werkzaamheden, maar het is duidelijk dat we van mening verschillenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik vind het huishouden doen voor iedereen van een andere orde als dat mensen haar vragen om haar beroept uit te oefenen
Mooiquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee die zijn er al uit, het wordt sas
niet voor Wendy zelf denk ikquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zou leuker zijn geweest als ze het niet deed en ze zelf maar aan moesten klooien![]()
Bij de volgende RLS geen kapster erinquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zou leuker zijn geweest als ze het niet deed en ze zelf maar aan moesten klooien![]()
Niet als ze samen leven , dan zijn ze gewoon huisgenoten met een huishoudelijke taakquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huishoudelijke medewerkers worden ook betaald voor hun werkzaamheden, maar het is duidelijk dat we van mening verschillen
Dan geef ik me opquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij de volgende RLS geen kapster erin![]()
Zodat ze zelf moeten gaan knippen enzo.
Als manager zou je haar eigenlijk willen belonen want in die hoedanigheid kan dat maar je moet het wel slim aanpakkenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:32 schreef Deisyy het volgende:
jij wilt wel voor edward sciccorhands willen spelen?quote:
Kan jij makkelijk doen, maar je mag niemand anders knippenquote:
Nee ik heb geen kapper in 30 jaar gezienquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij wilt wel voor edward sciccorhands willen spelen?
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb geen kapper in 30 jaar gezien
Alweer?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dacht dat die uitgesteld was tot morgen
ja nu ben ik er niet meer zeker vanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alweer?
Morgen staat er een low budget evenement op de agenda.
Ze hebben niks zei JW.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alweer?
Morgen staat er een low budget evenement op de agenda.
Even los van Jeff heeft ze eigenlijk niemand dus leuk dat ze het goed kan vinden met Moraquote:
met Zoe ook wel eensquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Even los van Jeff heeft ze eigenlijk niemand dus leuk dat ze het goed kan vinden met Mora
maandagquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is er dus tijd voor een eliminatie
was toch vandaag maar dan een vravbo?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dacht dat die uitgesteld was tot morgen
dacht ik ookquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:44 schreef Verida het volgende:
[..]
was toch vandaag maar dan een vravbo?
Zoe kan met iedereen wel overweg maar stemt gewoon vrolijk mee op KimD als het plan daarom vraagtquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
met Zoe ook wel eens
maar die zit of vast geplakt aan papa gert jan of loopt achter Isaak aan
Als er iemand zo niet interessant is dan is het Kim ( en Morrie)quote:
Huh?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
sas krijgt stemmen , maar team gj heeft mi meer stemmes mee , hangt van de proef af
GJ wil genomineerd.10 stemmen.quote:
Dat wist ik alquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
GJ wil genomineerd.10 stemmen.
als het proef is voor 1 persoon doet gj de proef , proef voor 2 personen hangt het de proef af , fysieke proef esther -sas, mentale proef sas-kimquote:
dacht meer dan 10 , 12quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
GJ wil genomineerd.10 stemmen.
Door mij wel maar heb dan ook de streams niet aanstaanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:56 schreef puzziepie het volgende:
Wordt Esther nog steeds genegeerd ?
Dat idee heb ik niet, ze heeft ook al gezellig met JW de lapzwans buiten gelopen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:56 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb het eigenlijk iedereen behalve JW, dat lijkt me logischquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik niet, ze heeft ook al gezellig met JW de lapzwans buiten gelopen.
Doe jij dat even.quote:
nee, die heeft vanochtend staan afwassen met Babet, gewandeld met JW, op de bank ontbeten met Erik, en verder doet iedereen normaalquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:56 schreef puzziepie het volgende:
Erik wil nog een hartig woordje spreken met Esther, ik zie dat ook niet meer gebeuren.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee, die heeft vanochtend staan afwassen met Babet, gewandeld met JW, op de bank ontbeten met Erik, en verder doet iedereen normaal
Waarover?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Erik wil nog een hartig woordje spreken met Esther, ik zie dat ook niet meer gebeuren.
Briefjes gatequote:
Ik heb dat gemist.quote:
Er stond boenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Born staat er toch![]()
Haha Jeffrey weet niet hoe je komkommer in blokjes kan snijden
Er staan wat leuke filmpjes in dat film topicquote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dat gemist.
Waar gaat dat precies over?
esther heeft brieje aan ice gegeven waarop staat dat gj de proef wil spelen wint hij gooit hij ice eruitquote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dat gemist.
Waar gaat dat precies over?
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja weet ik![]()
Typen op een Ipad is altijd lastig
Ga ik daar even kijken.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Er staan wat leuke filmpjes in dat film topic
Dank u.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:12 schreef cinsan het volgende:
[..]
esther heeft brieje aan ice gegeven waarop staat dat gj de proef wil spelen wint hij gooit hij ice eruit
Bij deze lag ik onder de tafel... toen zei Erik toch, neej een ezel en toen zei JW Boeeeee.. nou echt....quote:
Echt hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Bij deze lag ik onder de tafel... toen zei Erik toch, neej een ezel en toen zei JW Boeeeee.. nou echt....
Ik ook, is er borrel materiaal ?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:30 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoop dat als er vanavond een borrel in gaat, de tongen een beetje los komen...
Dat vraag ik me eigenijk af... als het goed is in ieder geval een kratje bier maar er is wel iets meer nodig...quote:
Goede vraag,ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:45 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Met wat voor apparaatje doen ze hun tanden bleken dan? Zag Ima er ook al mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |