wat moet hij dan doenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar laat haar nog steeds haar handen in zijn zak stoppen als ze buiten wandelen.
Hij zou kunnen zeggen dat hij het niet prettig vindt als ze haar handen in zijn zakken stopt of helemaal niet meer met haar gaan lopenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat moet hij dan doen
zeggen
wegwezen
niet in de buurt komen?
van de week deed hij haar hand ook van zijn been
esther is erg volhardend maar JW is echt wel duidelijk geweest
Jeff heeft het de laatste keer gedaanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:08 schreef Ebinas het volgende:
Iedereen is helemaal mooi, nu ik zelf nog, zegt Wendy.
Ging over wie ze geknipt heeft
Da's wel zo. Wie kan haar nu knippen?
Mss kan ze het zelf wel
8 uur hoor ik nuquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zou kunnen zeggen dat hij het niet prettig vindt als ze haar handen in zijn zakken stopt of helemaal niet meer met haar gaan lopen
Maar er is dus inderdaad geen vrijmibo
Een paar weken terug heeft Jeff haar haar geknipt, heel verstandig, Wendy kan dat beter niet aan Esther overlatenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:08 schreef Ebinas het volgende:
Iedereen is helemaal mooi, nu ik zelf nog, zegt Wendy.
Ging over wie ze geknipt heeft
Da's wel zo. Wie kan haar nu knippen?
Mss kan ze het zelf wel
ze hebben daar ook niet veel hequote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zou kunnen zeggen dat hij het niet prettig vindt als ze haar handen in zijn zakken stopt of helemaal niet meer met haar gaan lopen
Wel zegt de manager.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
1 kratje bier volgens mijquote:
Oh da's gedurfd van haarquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een paar weken terug heeft Jeff haar haar geknipt, heel verstandig, Wendy kan dat beter niet aan Esther overlaten
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik over de zeik dat het vrijavbo is
Ah shit gemistquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik over de zeik dat het vrijavbo is
Er zijn echt wel anderen die met hem willen lopen en die hun handen in hun eigen zakken stoppenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben daar ook niet veel he
de oudjes is een beetje een kloetje
Als iemand waar ik niet verliefd op ben, te pas en te onpas in mijn space zit, me voortdurend zit te bepotelen, me alsmaar de kont achter me aan draagt, die zou ik in niet mis te verstane woorden zeggen op te hoepelen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij heeft haar allang afgewezen.. en duidelijk gezegd dat hij NIET verliefd is, als iemand het dan nog wil weten dat toch echt aan diegene
Wendy pakte zelf de plukken en zei waar Jeff moest knippen, prima teamworkquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh da's gedurfd van haar![]()
En van Jeff ook wel
het geheel is niet fraaiquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:12 schreef puzziepie het volgende:
Wart een lelijke schoenen heeft Kenzi aan
Nou ja, dat dus.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:12 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Als iemand waar ik niet verliefd op ben, te pas en te onpas in mijn space zit, me voortdurend zit te bepotelen, me alsmaar de kont achter me aan draagt, die zou ik in niet mis te verstane woorden zeggen op te hoepelen.
Ik krijg het idee dat k5 mensen verbiedt rechtstreeks de confrontatie aan te gaan. Achter de rug om mag wel...
De nieuwe clownsschoenen?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:12 schreef puzziepie het volgende:
Wart een lelijke schoenen heeft Kenzi aan
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wendy pakte zelf de plukken en zei waar Jeff moest knippen, prima teamwork
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |