hij wil een halve liter halenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:15 schreef Deisyy het volgende:
Volgens JW kan iedereen dan van het droomsap pakken.
Als ik JW was dan had ik flinke afstand genomen, ,maar ik ben hem niet en daarnaast zegt Esther zelf tegen hem dat ze niet verliefd is , dat ze vrienden zijn bla bla.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:12 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Als iemand waar ik niet verliefd op ben, te pas en te onpas in mijn space zit, me voortdurend zit te bepotelen, me alsmaar de kont achter me aan draagt, die zou ik in niet mis te verstane woorden zeggen op te hoepelen.
Ik krijg het idee dat k5 mensen verbiedt rechtstreeks de confrontatie aan te gaan. Achter de rug om mag wel...
en ik ook nog dat JW een beetje bang is over de manier waarop Esther zou kunnen reageren.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:12 schreef puzziepie het volgende:
Wart een lelijke schoenen heeft Kenzi aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Wendy was daar eerder ook vrij duidelijk over!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Wendy was daar eerder ook vrij duidelijk over!
Dus inderdaad de clownsschoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Goed verhaalquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:16 schreef Ebinas het volgende:
JW moet de droomsap pitchen.
Iedereen mag, zo moet het gebracht worden
Zei ik gisteren ook, het is wel vermaak voor de streamers.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:17 schreef puzziepie het volgende:
maar laat Esther daar nog maar ff zitten wmb
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:17 schreef puzziepie het volgende:
Het brengt wel opschuddingquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:17 schreef puzziepie het volgende:
ligt misschien aan het weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |