Whhaaaaaa HOE treffendquote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:34 schreef Lonneke1983 het volgende:
Als ik Jolien zie met al die make-up op denk ik dat het volgende programma waarin we haar zullen zien. Dragrace Holland zal zijn
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:34 schreef Lonneke1983 het volgende:
Als ik Jolien zie met al die make-up op denk ik dat het volgende programma waarin we haar zullen zien. Dragrace Holland zal zijn
Visvijver genotquote:
Ja en stream weggedruktquote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:39 schreef ledn81 het volgende:
Ias heeft het nu ook pas door, dat als Rob vertrekt er weinig mensen uit Nl weggestemd kunnen worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:49 schreef Jockari het volgende:
Het was een moeilijke keuze tussen Ali en Charlotte, maar ik kies... Tenzij Rob vertrekt en er niemand moet vertrekken van de genomineerden.Stem je niet bij rtl ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan niet veel aan de hand zijn.. hij is weg of ligt op bedquote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:50 schreef ledn81 het volgende:
Benieuwd wat ze met Rob aan het doen zijn. Ron de 16:30 kwamen ze terug uit SL en was Rob weg.
Bijna 1,5 uur inmiddels
Kan trouwens ook gewoon op bed liggen. Hij was ineens verdwenen na SL. Ze gaan hem in deze toestand geen 1,5u in de DBK laten zitten lijkt me.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:50 schreef ledn81 het volgende:
Benieuwd wat ze met Rob aan het doen zijn. Ron de 16:30 kwamen ze terug uit SL en was Rob weg.
Bijna 1,5 uur inmiddels
dat houdt hij denk ik niet eens vol zoals hij er vandaag bij lag..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Kan trouwens ook gewoon op bed liggen. Hij was ineens verdwenen na SL. Ze gaan hem in deze toestand geen 1,5u in de DBK laten zitten lijkt me.
die ligt op bed.."denk ik , febo is druk met uitz morgen ""quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:50 schreef ledn81 het volgende:
Bijna 1,5 uur inmiddels
Ik heb al zo vaak gedacht dat hij nu wel echt weg ging gaan dat ik er niets meer van verwacht; Zal wel gewoon in bed liggen slapenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:50 schreef ledn81 het volgende:
Bijna 1,5 uur inmiddels
Denk wel iets serieus mis met Rob. Vandaag lijkt wel de ergste dag bij hem. Amper een woord uit gekomen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat houdt hij denk ik niet eens vol zoals hij er vandaag bij lag..
Of met behulp van FEBO valies aan het maken voor zo dadelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:52 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik heb al zo vaak gedacht dat hij nu wel echt weg ging gaan dat ik er niets meer van verwacht; Zal wel gewoon in bed liggen slapen
Als hij de kans krijgt ja 😂quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:54 schreef engine het volgende:
Michelangelo gaat liever love maken in Londen.
Me too !quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:54 schreef engine het volgende:
mimi mag blij zijn als hij al ergens love kan makenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:54 schreef engine het volgende:
Madurodam voor Angeloquote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
mimi mag blij zijn als hij al ergens love kan maken
In de https://www.cargoclub.be/ in Antwerpen, veel kansen voor hem.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
mimi mag blij zijn als hij al ergens love kan maken
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Madurodam voor Angelo
aw kjoet
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
In de https://www.cargoclub.be/ in Antwerpen, veel kansen voor hem.
[..]
Madurodam voor Angelo
aw kjoet
Volpompen met 🍻quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:50 schreef ledn81 het volgende:
Bijna 1,5 uur inmiddels
Das toevallig.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:58 schreef ben34567 het volgende:
Charlotte haar vriendin in Antwerpen woont in Amerikalei 🥲
De Disney cruise in Florida-Caribbean. Heb ik gedaan 20 jaar geledenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:03 schreef Jockari het volgende:
Ias wil nu weer op cruise. Hij heeft nog 1 plaats over zegt hij. Veel fantasie die jongen.
thaise massage in de dbk.. kzweer utquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:10 schreef ben34567 het volgende:
Rob lijkt alweer wat beter (in vergelijking met deze ochtend)
Speelt toneel. Volgens mij mag die morgen tijdens de live weg.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:11 schreef ledn81 het volgende:
Rob gaat zonder krukken naar buiten. Hij steunt wel op zijn koffer als ie weg moet.
Als ie wordt genomineerd![]()
Ik snap er onderhand echt geen kut meer van
Dacht, dat ik het verkeerd hoordequote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:11 schreef ledn81 het volgende:
Rob gaat zonder krukken naar buiten. Hij steunt wel op zijn koffer als ie weg moet.
pak em nog maar ff door je relaasquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:11 schreef ledn81 het volgende:
Ik ook niet, er is toch volgende week pas weer een nominatiequote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:11 schreef ledn81 het volgende:
Kan ook gewoon thuis daar heb je Londen niet voor nodig 😁🤪quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:54 schreef engine het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
stijve nek ..kou
afspuiten gebbetje hotube
of
te lang zitten sjorren op de plee
keuze stress
[..]
Madurodam voor Angelo
aw kjoet
Ik herken het wel hoor. Word ook gek van alle kanalen waarop mensen/klanten je berichten sturenquote:
Bij mij GSM op stil indien niet van wacht. Ook geen mails bekijken buiten de uren. Kijk achteraf wel wat belangrijk is.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik herken het wel hoor. Word ook gek van alle kanalen waarop mensen/klanten je berichten sturen
Zouden ze echt tot het einde door mogen gaan?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:16 schreef ledn81 het volgende:
Jason beetje Chiara plagen![]()
[ afbeelding ]
Zou die beter clonen... kan ze die overal mee naartoe nemen... tja, bij BB zal het wel wat coins kosten.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:33 schreef Monique___ het volgende:
jolie is niet bezig met het gezin??
heeft geen kind en iedere 3de zin gaat over berrnnt
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:41 schreef Jockari het volgende:
Bernd amuseert zich nu waarschijnlijk goed. Hond Jackson naar een hondenhotel, hij triootje met vriendinnen.
Klant = koningquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Sommige klanten denken ook dat alles kan
Dat triootje waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Sommige klanten denken ook dat alles kan
Ja, allemaal ik,ik,ik.ik blablablaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die meid is zo dom
![]()
![]()
![]()
hylarisch eigenlijk
Zal wel meevallenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:44 schreef Dragonbullet het volgende:
Zouden haar klanten kijken? Misschien hoeft ze geen keus meer te maken straks. Blijft iedereen weg
😂😂😂😂 Ik ga stuk hierquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh we streamen niet..en horen dit niet mensjes
![]()
![]()
![]()
jolien verder
rode nagel begravenis
kan niet
dus kom af
![]()
![]()
![]()
koelere zeg
Vraagt aan die vriendinnen waarschijnlijk om telkens op haar te stemmen om er in te blijven...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:41 schreef Jockari het volgende:
Bernd amuseert zich nu waarschijnlijk goed. Hond Jackson naar een hondenhotel, hij triootje met vriendinnen.
tuurlijk kijken dr klantenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:44 schreef Dragonbullet het volgende:
Zouden haar klanten kijken? Misschien hoeft ze geen keus meer te maken straks. Blijft iedereen weg
😂😂😂😂😂😂quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:46 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Vraagt aan die vriendinnen waarschijnlijk om telkens op haar te stemmen om er in te blijven...
Ah Beste Jolien, Federaal Parket hier in samenwerking met Financiën.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tuurlijk kijken dr klanten
oud klanten
jolien kan in loondienst gaan sloberren
das wel klaar nu
zakke vol zwart
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:48 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ah Beste Jolien, Federaal Parket hier in samenwerking met Financiën.
Dikke proficiat, u mag nu naar Big Jail voor een nieuw avontuur (weliswaar zonder Bernd)
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:48 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ah Beste Jolien, Federaal Parket hier in samenwerking met Financiën.
Dikke proficiat, u mag nu naar Big Jail voor een nieuw avontuur (weliswaar zonder Bernd)
klein tukje...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:49 schreef engine het volgende:
Rob voorbereiding aan het treffen op een feestje vanavond
ssssssshhhhhhttttttquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:51 schreef ledn81 het volgende:
Rob zit er nog en blijft gewoon zitten. Voor wie![]()
Voegt echt geen hol meer toe.
[ afbeelding ]
gratiess dr opquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:51 schreef Monique___ het volgende:
ali zegt nu moet eerst meisje kennen, beetje observeren en dan kan ie het pas
paar weken terug was t een ander verhaal, schuinmarcheerder
ali heeft ook magisch trillent been, szweert ie ook bijquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
gratiess dr op
lukt altijd
ik szweer
Schatje, wilde gij mij insmeren met Voltaren... ge moogt kiezen waarquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:51 schreef Monique___ het volgende:
ali zegt nu moet eerst meisje kennen, beetje observeren en dan kan ie het pas
paar weken terug was t een ander verhaal, schuinmarcheerder
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik herken het wel hoor. Word ook gek van alle kanalen waarop mensen/klanten je berichten sturen
klats op den eikolquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:53 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Schatje, wilde gij mij insmeren met Voltaren... ge moogt kiezen waar
whaaat ik zie hem nu pas zitten daar in de zwembroek hahaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bart.. dat broekje
doe maar niet
< garnaaltjes in de roerbak heeft
ja ze zijn wel lkkr grof tegen haar geweest toen charlotte haar opgemaakt hadquote:
quote:
Ja bizar, dit is niet echt een groep waar hij normaal bij zou zittenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:00 schreef Lillfex het volgende:
En Mich er ineens bij Tuurlijk dit word uitgezonden ............
Tuurlijk die moet eruit en staat hoog in de pollsquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:00 schreef Ireth het volgende:
Ias mag contineu trollen, Ali doet het een keer en mag aan de galg
t was denk ik net de druppel na alle leuke opmerkingen van vanmiddagquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:00 schreef Ireth het volgende:
Ias mag contineu trollen, Ali doet het een keer en mag aan de galg
New Yorkquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:00 schreef engine het volgende:
De vier meiden gaan even wat girl talk doen [ afbeelding ]
Het filmpje met de schmink actie van Lotje is nog aan het renderen en komt zo onlinequote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou jolien de hoeveelheid schmink die jij op je gezicht smeert maakt je net een clown 🤡
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Zoo .niet zo fronsen..pleurt de kalk van je harses![]()
En waarom zegt ze dit niet tegen Ali?
Meningen verschillenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:57 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind haar zingen erg gezellig
DAT had je vanmiddag wel gemistquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou jolien de hoeveelheid schmink die jij op je gezicht smeert maakt je net een clown 🤡
en dan zegt ze nu: zo doet ge gewoon niet, zijn volwassen..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Zoo .niet zo fronsen..pleurt de kalk van je harses![]()
En waarom zegt ze dit niet tegen Ali?
Stik bijna in mijn koek :quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Van mij mogen al die mokkels er wel uit
En die 1.20m 'kijk mij eens hetero zijn' ook
ik lig achter denk ik op de streams? 2x buiten nog steedsquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:04 schreef ledn81 het volgende:
Het brood is goed gelukt![]()
Lotje mag blijven
hier doen we het dan voor he.. is me wel een saaie middag streams waard geweestquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:05 schreef ben34567 het volgende:
Het is de Jolien show deze namiddag en avond
Ze kwam het net buiten melden. Ik loop 2 minuutjes achter ivm opname. Maar 2 dezelfde streams zo te zien.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik lig achter denk ik op de streams? 2x buiten nog steeds
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bernd steekt ff een sigaar op
uit eigen doos
weken geen blauwe springveer eikol
life is good
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bernd steekt ff een sigaar op
uit eigen doos
weken geen blauwe springveer eikol
life is good
karmaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:08 schreef ledn81 het volgende:
Lotje melkt het drama lekker uit.
"Laat het allemaal van je af"
Die denkt ook, kom maar door..
heb je ook die vanmiddag dat ze haar in de zeik zetten erna?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het filmpje met de schmink actie van Lotje is nog aan het renderen en komt zo online
Is toch niet normaal als je daar al van over de zeik raaktquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou jolien terug naar binnen en vertel Ali hoe je over hem denkt
Ps ik hoop voor jolien dat ze cos nooit leest
Ja hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:10 schreef odie22 het volgende:
Durven jullie wel , met zijn allen tegen jolientje![]()
![]()
Ja juist toen ben ik gaan opnemen. Opmaken ervoor zelf niet. en heb hem een uur aangezet erna.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heb je ook die vanmiddag dat ze haar in de zeik zetten erna?
ias met zn schuppen ook haha
dat was niet zo bedoeld zoals het er staatquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:12 schreef ben34567 het volgende:
Leest Chiara de BB FOK of was dat een grap ?
jolijntje dr eigen verhalenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:10 schreef odie22 het volgende:
Durven jullie wel , met zijn allen tegen jolientje![]()
![]()
ja precies, Ias was heeeerlijk op dreefquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja juist toen ben ik gaan opnemen. Opmaken ervoor zelf niet. en heb hem een uur aangezet erna.
Moest even weg.
Maar heb hem iets moeten inkorten dus moet even renderen. staat over 5 min online denk.
Juist dat Ias gedoe was geweldig
This post may contain erotic or adult imagery.quote:
ik wist er ook een geen titel bij.. maar krijg foute beelden die ik NIET wil hebben bij Bart als ik m zo zie liggenquote:
Jaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
This post may contain erotic or adult imagery.
By continuing, you acknowledge that you are 18+ years of a
? is wel echt papa's kindje, nog nooit over d'er mama gehoordquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dus papa chi is geweldig
en mama chi... geen goed woord
oke dan
zyn dr ouders gescheiden ?
chi hoop dat ze wrd gewekt met de woorden van twin zus
dat dusquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
This post may contain erotic or adult imagery.
By continuing, you acknowledge that you are 18+ years of a
lkr wijdbeensquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik wist er ook een geen titel bij.. maar krijg foute beelden die ik NIET wil hebben bij Bart als ik m zo zie liggen
Raaaaaaaaaaaaaarquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
? is wel echt papa's kindje, nog nooit over d'er mama gehoord
Die solliciteerd naar 'n fotoshoot voor de sports illustrated calendar 2023quote:
Heerlijk dat Vlaams, I Love Itquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:31 schreef Monique___ het volgende:
ias denkt dat miech zotter sta / van chiara , dan jason van chiara
Ha fijn translate😆😉quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:28 schreef Kodiak100 het volgende:
ias 100% hij (MA) zot van haar (chiara)
Jason bevestigd nogmaals dat hij ook gek op Chiara is
tja..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:32 schreef Koos1958 het volgende:
Eigelijk sneu voor jason. Chiara flirt met hem en hij is gelijk verliefd op haar.
one of the girlsquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:33 schreef Koos1958 het volgende:
Eigelijk dat die m.a. weer bij die meiden plakt
Is net 20 en nog nooit een vriendin gehadquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
tja..![]()
vindt het ook zielig voor jason, denk dat hij 0% kans maakt
maar hij trapt er zelf in
5 tegelijk Koos...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is net 20 en nog nooit een vriendin gehad
Volgens mij gelooft hij zelf ook niet dat het ooit wat wordt, maar anderen blijven maar zeggen ‘je weet nooit’. Hij gaat er dan vanzelf in geloven. Hij blijft voorlopig in ieder geval op afstand.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is net 20 en nog nooit een vriendin gehad
Chiara vreet hem met huid en haar op (figuurlijk)quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:37 schreef Monique___ het volgende:
hahaha zo lang miesch daar vastplakt als een prittstift van lijm
(maakt hij nog geen kans)
maar denk dat de afstand nog zijn minste probleem gaat zijn
beterquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:38 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Volgens mij gelooft hij zelf ook niet dat het ooit wat wordt, maar anderen blijven maar zeggen ‘je weet nooit’. Hij gaat er dan vanzelf in geloven. Hij blijft voorlopig in ieder geval op afstand.
oei led, jammer dat je het de komende week druk hebt.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:41 schreef ledn81 het volgende:
Toch nog wel wat filmpjes gemaakt. Heel druk komende week dus komende week zullen er minder zijn.
Maak ook nog wel even een compilatie van opstaan van Rob die volgt nog.
ledn81 in BB / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] Big Brother 2023
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:41 schreef Monique___ het volgende:
haha bart over de lawaaiwortel: dat was niet normaal, die had veel schmink maar niet zonder veel schmienk gezien, da was nie normaal!!
ja opeens komt die commando los met wat hij van de meiden vindt.. ouwe geilneefquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
achteraf .. bah
uitbakje Bart kruisje zoveel
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja opeens komt die commando los met wat hij van de meiden vindt.. ouwe geilneef
in zn spandexquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:45 schreef Monique___ het volgende:
thuis lieve papa
emotieloze man
en daar..
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
in zn spandex
vertellen over
peurneu
klussen bij de zaksclub als portier
vrindeh hebben bij de foute motorclub
< la maar![]()
jolien bij haar Fan postquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:55 schreef Angelique61 het volgende:
Hoe komen ze aan die marshmellows?
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:57 schreef Ireth het volgende:
Jolien en Bernd zingen elke avond een liedje voor sidieus de kat...
![]()
![]()
Bernd is ff een klein kamertje smerenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:57 schreef Ireth het volgende:
Jolien en Bernd zingen elke avond een liedje voor sidieus de kat...
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:00 schreef Ireth het volgende:
Bernd, de voor zijn kat zingende spiraalspietser...
Ik vermoed dat ie nu bezig is met een aanvraag voor een nieuwe identiteit...
Die vlucht het land uit...
knip m maar zelfquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:00 schreef Ireth het volgende:
Bernd, de voor zijn kat zingende spiraalspietser...
Ik vermoed dat ie nu bezig is met een aanvraag voor een nieuwe identiteit...
Die vlucht het land uit...
Neuh niet zo last van haha oh oops ben geen Feboquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:58 schreef Ireth het volgende:
Oke, met zijn allen...
Je zal nu toch maar dienst hebben bij de febo en dit moeten aanhoren...
Dan pis je toch ook in je broek..
die heeft al kabouterpost gehadquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:06 schreef Monique___ het volgende:
geen spanning voor mimi of zijn mattie weggaat morgen
vlgns eigen zeggen ergere dingen meegemaakt
Daar heeft Chiara misschien een zwak voorquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:07 schreef Monique___ het volgende:
mimi :laat me niet blozen
mimi speelt kwetsbare man..
Man Ik kan hem niet zien als een man maar als een 16 jarige Jason is veel meer volwassenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:07 schreef Monique___ het volgende:
mimi :laat me niet blozen
mimi speelt kwetsbare man..
Ze heeft wel veel om mee te werken😊 mich en Chiara knuffelen, armpjes kriebelen, Ali óók stijve nek, Rob zegt amper nog wat, schminkhoofd, nagelstudio en wat nog?!?! balen dat morgen pas live is!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Geraldine krijgt het nog zwaar
lul dr maar een punt aan show
en dan die Zeikstraal naast je
heftug
Bericht van moeder Chiara ik heb je onterft. Je zus doet alles veel beter, mij niet bellenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zou leuk zijn al chia morgen ochtend bericht hoord van dr mam
gelijk wakker , rest vd dag van slag
daar speelt een ietsen
😂😂😂🤭quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Bericht van moeder Chiara ik heb je onterft. Je zus doet alles veel beter
logischquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:09 schreef marky het volgende:
MA is gaan geloven in zijn eigen verhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |