Klant = koningquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Sommige klanten denken ook dat alles kan
Dat triootje waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Sommige klanten denken ook dat alles kan
Ja, allemaal ik,ik,ik.ik blablablaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die meid is zo dom
![]()
![]()
![]()
hylarisch eigenlijk
Zal wel meevallenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:44 schreef Dragonbullet het volgende:
Zouden haar klanten kijken? Misschien hoeft ze geen keus meer te maken straks. Blijft iedereen weg
😂😂😂😂 Ik ga stuk hierquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh we streamen niet..en horen dit niet mensjes
![]()
![]()
![]()
jolien verder
rode nagel begravenis
kan niet
dus kom af
![]()
![]()
![]()
koelere zeg
Vraagt aan die vriendinnen waarschijnlijk om telkens op haar te stemmen om er in te blijven...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:41 schreef Jockari het volgende:
Bernd amuseert zich nu waarschijnlijk goed. Hond Jackson naar een hondenhotel, hij triootje met vriendinnen.
tuurlijk kijken dr klantenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:44 schreef Dragonbullet het volgende:
Zouden haar klanten kijken? Misschien hoeft ze geen keus meer te maken straks. Blijft iedereen weg
😂😂😂😂😂😂quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:46 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Vraagt aan die vriendinnen waarschijnlijk om telkens op haar te stemmen om er in te blijven...
Ah Beste Jolien, Federaal Parket hier in samenwerking met Financiën.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tuurlijk kijken dr klanten
oud klanten
jolien kan in loondienst gaan sloberren
das wel klaar nu
zakke vol zwart
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:48 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ah Beste Jolien, Federaal Parket hier in samenwerking met Financiën.
Dikke proficiat, u mag nu naar Big Jail voor een nieuw avontuur (weliswaar zonder Bernd)
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:48 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ah Beste Jolien, Federaal Parket hier in samenwerking met Financiën.
Dikke proficiat, u mag nu naar Big Jail voor een nieuw avontuur (weliswaar zonder Bernd)
klein tukje...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:49 schreef engine het volgende:
Rob voorbereiding aan het treffen op een feestje vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |