thaise massage in de dbk.. kzweer utquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:10 schreef ben34567 het volgende:
Rob lijkt alweer wat beter (in vergelijking met deze ochtend)

Speelt toneel. Volgens mij mag die morgen tijdens de live weg.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:11 schreef ledn81 het volgende:
Rob gaat zonder krukken naar buiten. Hij steunt wel op zijn koffer als ie weg moet.
Als ie wordt genomineerd![]()
Ik snap er onderhand echt geen kut meer van

Dacht, dat ik het verkeerd hoordequote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:11 schreef ledn81 het volgende:
Rob gaat zonder krukken naar buiten. Hij steunt wel op zijn koffer als ie weg moet.

pak em nog maar ff door je relaasquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:11 schreef ledn81 het volgende:

Ik ook niet, er is toch volgende week pas weer een nominatiequote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:11 schreef ledn81 het volgende:

Kan ook gewoon thuis daar heb je Londen niet voor nodig 😁🤪quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:54 schreef engine het volgende:
Michelangelo gaat liever love maken in Londen.

quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
stijve nek ..kou
afspuiten gebbetje hotube
of
te lang zitten sjorren op de plee
keuze stress

quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Madurodam voor Angelo
aw kjoet

Ik herken het wel hoor. Word ook gek van alle kanalen waarop mensen/klanten je berichten sturenquote:

Bij mij GSM op stil indien niet van wacht. Ook geen mails bekijken buiten de uren. Kijk achteraf wel wat belangrijk is.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik herken het wel hoor. Word ook gek van alle kanalen waarop mensen/klanten je berichten sturen

Zouden ze echt tot het einde door mogen gaan?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:16 schreef ledn81 het volgende:
Jason beetje Chiara plagen![]()
[ afbeelding ]

Zou die beter clonen... kan ze die overal mee naartoe nemen... tja, bij BB zal het wel wat coins kosten.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:33 schreef Monique___ het volgende:
jolie is niet bezig met het gezin??
heeft geen kind en iedere 3de zin gaat over berrnnt

quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:41 schreef Jockari het volgende:
Bernd amuseert zich nu waarschijnlijk goed. Hond Jackson naar een hondenhotel, hij triootje met vriendinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |