Ja juist toen ben ik gaan opnemen. Opmaken ervoor zelf niet. en heb hem een uur aangezet erna.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heb je ook die vanmiddag dat ze haar in de zeik zetten erna?
ias met zn schuppen ook haha
dat was niet zo bedoeld zoals het er staatquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:12 schreef ben34567 het volgende:
Leest Chiara de BB FOK of was dat een grap ?
jolijntje dr eigen verhalenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:10 schreef odie22 het volgende:
Durven jullie wel , met zijn allen tegen jolientje![]()
![]()
ja precies, Ias was heeeerlijk op dreefquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja juist toen ben ik gaan opnemen. Opmaken ervoor zelf niet. en heb hem een uur aangezet erna.
Moest even weg.
Maar heb hem iets moeten inkorten dus moet even renderen. staat over 5 min online denk.
Juist dat Ias gedoe was geweldig
This post may contain erotic or adult imagery.quote:
ik wist er ook een geen titel bij.. maar krijg foute beelden die ik NIET wil hebben bij Bart als ik m zo zie liggenquote:
Jaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
This post may contain erotic or adult imagery.
By continuing, you acknowledge that you are 18+ years of a
? is wel echt papa's kindje, nog nooit over d'er mama gehoordquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dus papa chi is geweldig
en mama chi... geen goed woord
oke dan
zyn dr ouders gescheiden ?
chi hoop dat ze wrd gewekt met de woorden van twin zus
dat dusquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
This post may contain erotic or adult imagery.
By continuing, you acknowledge that you are 18+ years of a
lkr wijdbeensquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik wist er ook een geen titel bij.. maar krijg foute beelden die ik NIET wil hebben bij Bart als ik m zo zie liggen
Raaaaaaaaaaaaaarquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
? is wel echt papa's kindje, nog nooit over d'er mama gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |