quote:
Ja bizar, dit is niet echt een groep waar hij normaal bij zou zittenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:00 schreef Lillfex het volgende:
En Mich er ineens bij Tuurlijk dit word uitgezonden ............
Tuurlijk die moet eruit en staat hoog in de pollsquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:00 schreef Ireth het volgende:
Ias mag contineu trollen, Ali doet het een keer en mag aan de galg
t was denk ik net de druppel na alle leuke opmerkingen van vanmiddagquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:00 schreef Ireth het volgende:
Ias mag contineu trollen, Ali doet het een keer en mag aan de galg
New Yorkquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:00 schreef engine het volgende:
De vier meiden gaan even wat girl talk doen [ afbeelding ]
Het filmpje met de schmink actie van Lotje is nog aan het renderen en komt zo onlinequote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou jolien de hoeveelheid schmink die jij op je gezicht smeert maakt je net een clown 🤡
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Zoo .niet zo fronsen..pleurt de kalk van je harses![]()
En waarom zegt ze dit niet tegen Ali?
Meningen verschillenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:57 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind haar zingen erg gezellig
DAT had je vanmiddag wel gemistquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou jolien de hoeveelheid schmink die jij op je gezicht smeert maakt je net een clown 🤡
en dan zegt ze nu: zo doet ge gewoon niet, zijn volwassen..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Zoo .niet zo fronsen..pleurt de kalk van je harses![]()
En waarom zegt ze dit niet tegen Ali?
Stik bijna in mijn koek :quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Van mij mogen al die mokkels er wel uit
En die 1.20m 'kijk mij eens hetero zijn' ook
ik lig achter denk ik op de streams? 2x buiten nog steedsquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:04 schreef ledn81 het volgende:
Het brood is goed gelukt![]()
Lotje mag blijven
hier doen we het dan voor he.. is me wel een saaie middag streams waard geweestquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:05 schreef ben34567 het volgende:
Het is de Jolien show deze namiddag en avond
Ze kwam het net buiten melden. Ik loop 2 minuutjes achter ivm opname. Maar 2 dezelfde streams zo te zien.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik lig achter denk ik op de streams? 2x buiten nog steeds
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bernd steekt ff een sigaar op
uit eigen doos
weken geen blauwe springveer eikol
life is good
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bernd steekt ff een sigaar op
uit eigen doos
weken geen blauwe springveer eikol
life is good
karmaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:08 schreef ledn81 het volgende:
Lotje melkt het drama lekker uit.
"Laat het allemaal van je af"
Die denkt ook, kom maar door..
heb je ook die vanmiddag dat ze haar in de zeik zetten erna?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het filmpje met de schmink actie van Lotje is nog aan het renderen en komt zo online
Is toch niet normaal als je daar al van over de zeik raaktquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou jolien terug naar binnen en vertel Ali hoe je over hem denkt
Ps ik hoop voor jolien dat ze cos nooit leest
Ja hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:10 schreef odie22 het volgende:
Durven jullie wel , met zijn allen tegen jolientje![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |