Volgens mij werd daar aan gewerkt?quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:59 schreef beantherio het volgende:
De OP is een beetje achterhaald.
Drugovich of Vandoorne, die beide de officile reserverijders zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
I man can dream...![]()
Maar inderdaad, met een senior als Alonso in de andere auto zouden ze het waarschijnlijk wel aandurven om Drugovich ernaast te zetten.
Ala Nyck debrisquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:08 schreef nils7 het volgende:
Felipe verdient een kans als kampioen
Hij is wezen fietsen in een land dat niet Nederland is.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:10 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb nu pas gelegenheid me er mee te bemoeien
Ik begrijp dat Max beide testen heeft gewonnen. onze Debris het goed gedaan heeft qua data brengen en dat Stroll met zijn zere polsen in een rolstoel zit ipv in een f1 auto
Heeft Stroll geskied ofzo? Ik bedoel hoe komt hij aan manke polsen?
Oke.. recap completed! Tnxquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is wezen fietsen in een land dat niet Nederland is.
Duurt 6 weken voor dat geheeld is en daarna mag je de breuk nog niet zwaar belasten.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:58 schreef beantherio het volgende:
Ik ben benieuwd wat nu de precieze situatie met Stroll is. Als ie daadwerkelijk een of beide polsen gebroken heeft (wat de geruchten zijn) dan kan ie dit seizoen wel afschrijven.
Het verschil zit 'm denk ik in die extra honderd miljard...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 01:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wel opvallend dat er bij bekende mensen zo snel geopereerd wordt, toen ik m'n hand gebroken had moest ik 6 weken in het gips en toen ik m'n arm gebroken had kreeg ik 6 weken een sling.
Niks operatie..
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:10 schreef tja77 het volgende:
Perez deze sessie?
Ik dacht dat Verstappen de eerste 3 sessies zou doen.
Is dat gewijzigd? Ik dacht ergens een lijstje gezien te hebben waarop stond dat t/m de vrijdagochtendsessie Max zou rijden en Perez de laatate 3 sessies zou doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:14 schreef franklop het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zag het al bij diverse sites fout staan, maar dit is wat red Bull commmuniceerde
Dit is het enige wat Red Bull heeft gecommuniceerd. Verstappen zou dus sowieso de middag doenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is dat gewijzigd? Ik dacht ergens een lijstje gezien te hebben waarop stond dat t/m de vrijdagochtendsessie Max zou rijden en Perez de laatate 3 sessies zou doen.
Helderquote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Dit is het enige wat Red Bull heeft gecommuniceerd. Verstappen zou dus sowieso de middag doen
zodat ze beter zien hoe de lucht precies langs de onderdelen gaat.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:45 schreef exile79 het volgende:
Vast wel iemand hier dat kan uitleggen waar die groene spray voor is. Ja, om iets te meten, maar wat en hoe?
Hehehequote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:48 schreef Tokus het volgende:
[..]
zodat ze beter zien hoe de lucht precies langs de onderdelen gaat.
of zodat je van afstand kan zien dat die auto gejat is.
Even gemist, wat gebeurde er?quote:
In mijn lijstje staat hij op de ochtend, en die had ik woensdag al gemaaktquote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:29 schreef tja77 het volgende:
Zelfs F1tv ging ervan uit dat Perez de middag zou doen, change of plans melden ze.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | vrijdag: ochtend middag -------- ------- ------ Alfa Romeo: Zhou Zhou AlphaTauri: Tsunoda De Vries Alpine: Ocon Gasly Aston Martin: Alonso Alonso Ferrari: Sainz Leclerc Haas: Magnussen Hulkenberg McLaren: Norris Piastri Mercedes: Hamilton Russell Red Bull Racing: Perez Verstappen Williams: Sargeant Sargeant |
Hebben zij geen beeld? Alleen livetijden?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:29 schreef tja77 het volgende:
Zelfs F1tv ging ervan uit dat Perez de middag zou doen, change of plans melden ze.
Commentator zei het op het moment dat er een shot kwam van de nr. 11 op de RedBull als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:36 schreef DjVero het volgende:
[..]
Hebben zij geen beeld? Alleen livetijden?
Nee, ik bedoel in z'n algemeenheid. Ik zag jou iets posten over F1TV, vandaar de vraag aan jouquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Commentator zei het op het moment dat er een shot kwam van de nr. 11 op de RedBull als ik me niet vergis.
Zou me niks verbazen als ze achter zowel Alpine als Aston Martin belanden.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ben bang dat de mensen die hoopten dat McLaren dit jaar echt mee kan gaan doen ook (weer) bedrogen gaan uitkomen.
Ik breek mooierquote:Op vrijdag 24 februari 2023 05:51 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Het verschil zit 'm denk ik in die extra honderd miljard...
Alpine deed het gisteren niet al te bestquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ze achter zowel Alpine als Aston Martin belanden.
Dit zijn Haas praktijkenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:03 schreef tja77 het volgende:
Duct tape aan de onderzijde van de Mercedes, dat ding valt echt uit elkaar.
Eerder plaktijken.quote:
quote:
Als dit over een Red Bull werd gezegd was het dan trollen geweest vind je?quote:
Maakt het iets uit wat ik vind?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als dit over een Red Bull werd gezegd was het dan trollen geweest vind je?
Ze beginnen de rest denk ik met een bepaalde basis en vragen dan om de feedback. Tijdens het weekend gaan ze misschien met andere afstelling rijdenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:25 schreef Nia het volgende:
Ik begrijp dat er per dag met slechts n auto wordt gereden. Heeft de Red Bull een 'Verstappen afstelling' en een 'Perez afstelling' of moeten beide coureurs het met dezelfde afstelling doen?
Geen echte issues toch? Tijden zeggen nog niet zoveel, lijkt me.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alpine deed het gisteren niet al te best
Relatief weinig rondjes, vrij veel porpoising en als je naar de pace keek van de langere runs was het ook niet heel interessant, tijden zeggen niet alles maar de kans dat ze met een heel andere langzamere setup dan de rest rijden is vrij klein.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Geen echte issues toch? Tijden zeggen nog niet zoveel, lijkt me.
Lijkt me ook geen rocket science nee.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:03 schreef 4-elements het volgende:
Blijft vreemd dat ze zo geheimzinnig doen over Stroll. Zeg gewoon wat hij heeft en wat de verwachtingen zijn.
Tenzij die gewoon echt een twijfelgeval is en alle coverage nu met gebroken polsen gewoonweg niet klopt. Als er niets gebroken is (of het gaat om een kleine breuk) maar hij nog wel veel last heeft dan zullen ze semi-afwachten tot donderdag en zal je ook geen antwoord daarvoor krijgen of die rijdt.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lijkt me ook geen rocket science nee.
Dan kunnen ze dat toch gewoon zeggen? Ze zullen sowieso wel tot donderdag wachten als hij een legitiem twijfelgeval is.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tenzij die gewoon echt een twijfelgeval is en alle coverage nu met gebroken polsen gewoonweg niet klopt. Als er niets gebroken is (of het gaat om een kleine breuk) maar hij nog wel veel last heeft dan zullen ze semi-afwachten tot donderdag en zal je ook geen antwoord daarvoor krijgen of die rijdt.
Ze mogen waarschijnlijk zelf niets specifieks zeggen vanwege privacywetgeving. Daarnaast zeggen ze zelf al de hele tijd dat het afwachten is of die kan racen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dan kunnen ze dat toch gewoon zeggen? Ze zullen sowieso wel tot donderdag wachten als hij een legitiem twijfelgeval is.
O ja dat zou inderdaad nog kunnen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze mogen waarschijnlijk zelf niets zeggen vanwege privacywetgeving.
Ach, als we het over besparingen gaan hebben, ze zijn Mick Schumacher al kwijt...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die kleinere pitwall van Haas is overigens een bewuste keuze, scheelt ze 250.000 in verzendkosten over het hele jaar.
Dit inderdaad, dacht dat het aan mij lag, maar Mercedes valt tegen tot dusver.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vind die Mercedes echt niet lekker over de weg gaan.
Tijd om deze van stal te halenquote:
De Ferrari schijnt er ook last van te hebben, tevens schijnt de Ferrari banden te vreten met het leven. Maar hij ligt (ogenschijnlijk) beter op de baan dan de Mercedes. Hamilton is ECHT aan het stoeien met z’n bolide, mist veel rempunten en apex, ook regelmatig overstuur.quote:
Feitelijk gewoon weer 2022. Ferrari snel over n ronde, maar vreet banden tijdens de race.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
De Ferrari schijnt er ook last van te hebben, tevens schijnt de Ferrari banden te vreten met het leven. Maar hij ligt (ogenschijnlijk) beter op de baan dan de Mercedes. Hamilton is ECHT aan het stoeien met z’n bolide, mist veel rempunten en apex, ook regelmatig overstuur.
Dat lijkt me heel stugquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:23 schreef greysbones het volgende:
Williams lijkt er redelijk bij te zitten
Hoorde ook gespeculeer dat ze een low downforce setup zouden proberen (vandaar ook de hogere topspeed) het slijten van de banden is natuurlijk ook meer een issue vanwege de hitte.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Feitelijk gewoon weer 2022. Ferrari snel over n ronde, maar vreet banden tijdens de race.
Niet meer onderin.quote:
'hitte'. Ik denk dat je er rustig vanuit mag gaan daat een behoorlijk deel van de kalender wel richting de 27-28 graden kan gaan. Als dat zo is, is het gewoon wederom een jaar achter de feiten aan lopen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoorde ook gespeculeer dat ze een low downforce setup zouden proberen (vandaar ook de hogere topspeed) het slijten van de banden is natuurlijk ook meer een issue vanwege de hitte.
Daar verwacht ik wel wat van, niet in de top 3 maar daaronder.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Aston Martin is van de middenvelders toch ook wel opvallend, al komt dat mogelijk omdat Alonso gewoon fulltime volle bak rijdt.
RBR is gewoon dominant, zie je zo. Was te verwachten, maar goed, je hoopt er niet opquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Stintje nu van Alsonso op de C3 vergeleken met de racesim van Perez (eerste stint daar ook op de C3) is wel ruim een seconde langzamer per rondje, wel weer sneller dan Sainzom maar aan te geven hoe weinig het allemaal eigenlijk zegt.
Wel vreemd dat Perez met een volle tank (want racesim), veel sneller rijdt dan alle andere teams die losse stints rijden op de C3.
Maar die kunnen ook korte stints doen met een volle wagenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Stintje nu van Alsonso op de C3 vergeleken met de racesim van Perez (eerste stint daar ook op de C3) is wel ruim een seconde langzamer per rondje, wel weer sneller dan Sainzom maar aan te geven hoe weinig het allemaal eigenlijk zegt.
Wel vreemd dat Perez met een volle tank (want racesim), veel sneller rijdt dan alle andere teams die losse stints rijden op de C3.
Dat snap ik, maar dan zijn ze dus veel langzamer dan de RB waarvan we zeker weten dat die stint met een volle tank rijdt (want race-sim). Perez rijdt die C3 stint gemiddeld ongeveer 38.2 terwijl ik voor de rest niemand een vergelijkbare C3 stint onder de gemiddeld 39.0 zie rijden.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar die kunnen ook korte stints doen met een volle wagen
Lijkt vorig seizoen wel!quote:
Ze moeten natuurlijk wel controleren of alles werkt.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Uiteindelijk is met zijn allen starten als ware het een race start ook niet echt handig of zo, tijdens een test. Al was het maar met 6/7 man
Qua wat?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze moeten natuurlijk wel controleren of alles werkt.
De helft dacht dat ze een racestart gingen oefenen (wat ook zo was) en de andere helft dacht aan een standing start oefening zoals ze die doen aan het einde van vrije trainingen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:15 schreef Red_85 het volgende:
Niet best hoor.
Gewoon niet opletten of echt niet van zn plek af?
Nooit meer Strollquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoop echt dat Druggy de eerste race meerijdt.
Nooit is erg overdreven.quote:
Op de hardste band ook nogquote:
Daar denkt pappie Stroll anders overquote:
Op geel is dit een behoorlijke tijd, vergelijkbaar met Verstappen z’n tijd in Q1 van de GP in 2022. Ik denk wel dat je kunt concluderen dat RedBull het goed voor elkaar heeft, en dat de auto’s sneller zijn dan vorig seizoen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:48 schreef greysbones het volgende:
en het zegt allemaal nog net niks
het enige dat je kunt concluderen is dat de auto lekker op de baan ligt
en niet bounced ed
eensquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Op geel is dit een behoorlijke tijd, vergelijkbaar met Verstappen z’n tijd in Q1 van de GP in 2022. Ik denk wel dat je kunt concluderen dat RedBull het goed voor elkaar heeft, en dat de auto’s sneller zijn dan vorig seizoen.
Maar daar houdt het ook mee op, speculeren geblazen. Maar de RedBull ligt optisch goed op de baan, maar dat doet de McLaren ook.
Het hele startsysteem. Dat doen ze elk jaar.quote:
Ik heb de long runs van gisteren nog even bekeken, maar Alpine was op de C2 het tweede team, achter Red Bull Racing. Niet elk team reed op de C2, maar toch.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Relatief weinig rondjes, vrij veel porpoising en als je naar de pace keek van de langere runs was het ook niet heel interessant, tijden zeggen niet alles maar de kans dat ze met een heel andere langzamere setup dan de rest rijden is vrij klein.
Dan kunnen we nu definitief concluderen dat Hamilton er niks meer van kanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:31 schreef Weltschmerz het volgende:
Russell alweer sneller dan Hamilton.
Toen straks, outlap, snelle ronde, cooldown, cooldown, snelle ronde (maar dat was op prototype band).quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:46 schreef exile79 het volgende:
Ik ben ook aan het werk, maar doet Max een outlap, een nieuwe snelste ronde en een inlap?
Nee hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het hele startsysteem. Dat doen ze elk jaar.
Is gewoon dezelfde als de onze.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een prachtige Bahreinse zon.
Jawel. Net zoals het VSC systeem en gele en rode vlaggen systeemquote:
Dat ben je al snel t.o.v. Yuki…quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Yuki leert nu al van Nyckecht geweldig. Je ziet gewoon al wat voor grootheid Nyck is.
Niet op de manier die we net zagen denk ik toch 🧐Anders hadden ze geen misverstand gehad neem ik aan.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Jawel. Net zoals het VSC systeem en gele en rode vlaggen systeem
Ze mogen maar n auto gebruiken, dus beetje extra voorzichtigheid.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:33 schreef tja77 het volgende:
Weinig crashes (of zelfs bijna crashes) en weinig technische malleur.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet op de manier die we net zagen denk ik toch 🧐Anders hadden ze geen misverstand gehad neem ik aan.
Ook een start tegelijk of n voor n?quote:
Tegelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook een start tegelijk of n voor n?
Oh, interessant.quote:
in verband met?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Koetswerk van de Merrie ziet er wat vloeiender uit ivm de W13.
Nee.quote:
Vind ik niet, misschien werkt het wel beter.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Koetswerk van de Merrie ziet er wat vloeiender uit ivm de W13.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik niet, misschien werkt het wel beter.
Ik denk dat hij niet meer kon schakelen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hij mocht niet meer schakelen denk ik. Waarschijnlijk hydraulics.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Launch spec h, die was sowieso vloeiender dan waar ze in Bahrein mee kwamen.quote:
Nee.quote:
Hij kon het wel maar hij mocht niet meer toen hij die HYDRO melding kreeg.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet meer kon schakelen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hier staat het 🧐
[ afbeelding ]
Wat ik al verwachtte dus
Van wie niet?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij kon het wel maar hij mocht niet meer toen hij die HYDRO melding kreeg.
Engineer.quote:
Maar de W13 was gewoon een mooie auto die niet snel bleek te zijn, de W14 oogt vooral wat lomp boven de motor.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Launch spec h, die was sowieso vloeiender dan waar ze in Bahrein mee kwamen.
Proof?quote:
Ik denk het ook ja, goed speurwerk!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hydraulic failure staat er. Heel duidelijk.
Vond de W13 persoonlijk hondslelijk, vind deze al mooier.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar de W13 was gewoon een mooie auto die niet snel bleek te zijn, de W14 oogt vooral wat lomp boven de motor.
Nee, poof.quote:
Nee, want dan was de magische rook op geweest.quote:
Omdat je met HYDRO issues niet meer moet schakelen.quote:
Dat zal vast ook met de resultaten te maken hebben, hij zag er snel uit met die zeropods, toen bleek het een knakenbak.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vond de W13 persoonlijk hondslelijk, vind deze al mooier.
Of kan schakelen omdat dat hydraulisch gaat? Sturen ging ook al zowat niet meer, hydraulisch stuurbekrachtiging.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat je met HYDRO issues niet meer moet schakelen.
Op tractie was dat ding vaak ook zwak, maar of dat met het bodywork te maken heeft weet ik zelf ff niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal vast ook met de resultaten te maken hebben, hij zag er snel uit met die zeropods, toen bleek het een knakenbak.
Voor veiligheid zeggen ze vaak: niet meer schakelen. Zou misschien de schakelbak kunnen beschadigen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Of kan schakelen omdat dat hydraulisch gaat? Sturen ging ook al zowat niet meer, hydraulisch stuurbekrachtiging.
Neequote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:06 schreef DKUp het volgende:
“W14 van Mercedes geeft de geest”
Lekker dramatische titel![]()
Heel erg mooi
Wat verwacht je er dit jaar van? Ik heb toch zelf weer het idee dat ze er (nog) niet bij zitten, al weten we dat volgende week uiteraard beter.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op tractie was dat ding vaak ook zwak, maar of dat met het bodywork te maken heeft weet ik zelf ff niet.
Moeilijk te zeggen, maar ik denk voor nu dat het gewoon weer P3 wordt in de WCC.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat verwacht je er dit jaar van? Ik heb toch zelf weer het idee dat ze er (nog) niet bij zitten, al weten we dat volgende week uiteraard beter.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik dacht dat ze met een laptop heen gingen maar het bleek gewoon een doekie
Ik geef het 4 wedstrijden voordat we een geheel Nederlandse lineup hebben bij Red Bullquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:29 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
![]()
ze zitten bijna te juichen bij Viaplay
alstublieft nietquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik geef het 4 wedstrijden voordat we een geheel Nederlandse lineup hebben bij Red Bull
De long runs waren nog niet om over naar huis te schrijven, dus ik waag het te betwijfelen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:43 schreef Maanvis het volgende:
Zou aston martin dit keer een race gaan winnen?
Hooguit 4e.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Giedo heeft weer lekker gezopen, AM het derde team
We're not talking mercedes-monaco style but still,..quote:
FIA: Hold my beerquote:
Hoop hetquote:
10Kw of zo schat ikquote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:19 schreef THEFXR het volgende:
hoeveel watt gebruiken die lichtpalen?
dan vreet ik schoenenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoop het
Volgende week misschien 1-2
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:19 schreef THEFXR het volgende:
hoeveel watt gebruiken die lichtpalen?
1.5kw per mast, 900.000kw voor het hele circuit.quote:
dat zijn 3000 huishoudens (jaarverbruik) per uur.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
1.5kw per mast, 900.000kw voor het hele circuit.
https://the-race.com/form(...)-light-a-night-race/
Maar de brandstof wordt groen hoor!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat zijn 3000 huishoudens (jaarverbruik) per uur.![]()
quote:Scott Mitchell-Malm
The Mercedes sandbags are so heavy this year that George Russell’s car has ground to a halt.
Na zonsondergang? Heb je flink wat accu’s nodigquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:53 schreef Starflyer het volgende:
Genoeg zon daar on dat groen op te wekken
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
1.5kw per mast, 900.000kw voor het hele circuit.
https://the-race.com/form(...)-light-a-night-race/
Nou nee,quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat zijn 3000 huishoudens (jaarverbruik) per uur.![]()
600 Masten a 1.500 wattquote:Six hundred LED High-Power Lighting fixtures will be at the track with each of the LED floodlights having a power consumption of 1,500W, equating to a total power consumption of 900,000W
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tenzij die gewoon echt een twijfelgeval is en alle coverage nu met gebroken polsen gewoonweg niet klopt. Als er niets gebroken is (of het gaat om een kleine breuk) maar hij nog wel veel last heeft dan zullen ze semi-afwachten tot donderdag en zal je ook geen antwoord daarvoor krijgen of die rijdt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ twitter ]
Twee gebroken polsen bijna bevestigd? Ik hoop van harte voor Lance dat ie een vriendin heeft... of een hele goede relatie met z'n moeder.
Dan moet je Netflix op je tv aanzettenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:31 schreef THEFXR het volgende:
ben eens benieuwd naar Drive to survive
nu al aan het kijken, was gewoon benieuwd hoe het zou zijn tov de voorgaande seizoenenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:37 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Dan moet je Netflix op je tv aanzetten
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vandaag ook ff gekeken naar EP1 met iemand. Maar vind het veel te gedramatiseerd. Het is cinematografisch wel mooi om te zien, maar alle geluidjes en et cetera vind ik toch best hinderlijk. Alsof je naar een strip zit te kijken of zo.
Commentator 2 is ook een achteraf commentaar, niet het race commentaar. Ik vind het ook wel hinderlijk. Maarja, de Amerikanen zijn de grootste doelgroep en je moet het allemaal wel toegankelijk maken.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vandaag ook ff gekeken naar EP1 met iemand. Maar vind het veel te gedramatiseerd. Het is cinematografisch wel mooi om te zien, maar alle geluidjes en et cetera vind ik toch best hinderlijk. Alsof je naar een strip zit te kijken of zo.
Exact. Als reactie op de filmcrew die claimt een documentaire te maken.quote:
Wel grappig idd.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:46 schreef StephanL het volgende:
Goed gedaan die Duracell reclame op de Williams
Ze proberen even in het hoofd van Verstappen te komen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:09 schreef Tarado het volgende:
Mercedes met hun hun small team tactics, wat schiet je nou op met zo'n snel rondje op die zachte band, is dat voor het zelfvertrouwen?
Krijgen meteen een draai om hun oren van Charles op C4.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze proberen even in het hoofd van Verstappen te komen.
THe ReAl ChaAmP iN ThE LeAd!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:09 schreef Tarado het volgende:
Mercedes met hun hun small team tactics, wat schiet je nou op met zo'n snel rondje op die zachte band, is dat voor het zelfvertrouwen?
Ook Leclerc op een compound zachter dan wat volgende week zacht is maar het toont wel aan dat het bij Mercedes niet goed zit met 2 compounds zachter.quote:
Net als in het tweede (?) seizoen. Netflix kan er maar slecht tegen als niet iedereen meespringt op de hype trein.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 02:20 schreef Nebelwerfer het volgende:
Heb een paar afleveringen gezien. Hoogtepunt tot nu toe is Steiner die alle Russen zat is.
Verder weinig echt nieuws als je een seizoen wat intensiever volgt.
Ze proberen ook nog steeds teveel er verhaaltjes van te maken. Ik denk dat de meeste van ons de eerste races vooral herinneren door de spannende battles tussen verstappen en leclerc die ontsierd werden door uitvallers.
Bij netflix draait het vooral om Ferrari en de druk die daar opligt. Verstappen is vervolgens een toevallige passant die punten pakt waar Ferrari ze laat liggen.
Klein k-tje teveelquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
[..]
Nou nee,
[..]
600 Masten a 1.500 watt
Dat is toch echt “slechts” 900 kiloWatt
Doe je dat 1 uurtje, dan komt dat overeen met het stroomverbruik van 900 kw/h (klein huishouden per jaar zit al op 2.000 kw/h).
Dat gebeurt ook sinds dit jaar, groot zonnepaneelpark boven een parkeerplaats.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:53 schreef Starflyer het volgende:
Genoeg zon daar on dat groen op te wekken
Dat is verdomd moeilijk, en als je dat al lukt maakt dat Verstappen juist sterker en gedrevener.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze proberen even in het hoofd van Verstappen te komen.
Hier heeft Toto gewoon gelijk inquote:
Hoezo is dat stevige kritiek? Hij zegt alleen de waarheid. Er is blijkbaar niemand ontkent dat dit grotendeels entertainment is. Zou ook raar zijn want ze knippen alles hoe het juist niet isquote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Exact. Als reactie op de filmcrew die claimt een documentaire te maken.
Daar sloeg Toto de spijker op de kop. Ik verbaas me erover dat ze dat er in hebben gelaten, want het is behoorlijk stevige kritiek op DTS.
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:34 schreef aloa het volgende:
Wat weer een negatief commentaar over Max
Daarin wel, hierin laat hij weer zien dat het eigenlijk een grote mafklapper is.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hier heeft Toto gewoon gelijk in
Een vond Max niet bij de grote horen, omdat hij wereldkampioen is geworden, omdat hij in de beste auto reed.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Een vond Max niet bij de grote horen, omdat hij wereldkampioen is geworden, omdat hij in de beste auto reed.
Geen idee hoe hij heet. Een van die commentatoren...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]zure Britten, altijd leuk, Crofty zeker?
Sam Collins?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij heet. Een van die commentatoren...
En wat vonden ze dan van Hamilton?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Een vond Max niet bij de grote horen, omdat hij wereldkampioen is geworden, omdat hij in de beste auto reed.
Zie ik je ook klagen als hier weer negatief commentaar over Hamilton wordt gezegd?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:34 schreef aloa het volgende:
Wat weer een negatief commentaar over Max
Die zien alweer een jaar aan komen waar de geit het niet gaat maken, want zelfs de geit lukt het niet met een knakenbak.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij heet. Een van die commentatoren...
Max werd ook wereldkampioen in de beste auto,dat zie je wel vaker in F1.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Logisch ook iddquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Max werd ook wereldkampioen in de beste auto,dat zie je wel vaker in F1.
Die lullen er verdomd vaak langs hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk voor de eerste keer F1TV.
Persoonlijk heb ik liever Nederlands commentaar.
In principe kunnen ze best 1 coureur volgen. Maar hou het dan ook bij 1.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Net als in het tweede (?) seizoen. Netflix kan er maar slecht tegen als niet iedereen meespringt op de hype trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |