Nooit meer Strollquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoop echt dat Druggy de eerste race meerijdt.
Nooit is erg overdreven.quote:
Op de hardste band ook nogquote:
Daar denkt pappie Stroll anders overquote:
Op geel is dit een behoorlijke tijd, vergelijkbaar met Verstappen z’n tijd in Q1 van de GP in 2022. Ik denk wel dat je kunt concluderen dat RedBull het goed voor elkaar heeft, en dat de auto’s sneller zijn dan vorig seizoen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:48 schreef greysbones het volgende:
en het zegt allemaal nog net niks
het enige dat je kunt concluderen is dat de auto lekker op de baan ligt
en niet bounced ed
eensquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Op geel is dit een behoorlijke tijd, vergelijkbaar met Verstappen z’n tijd in Q1 van de GP in 2022. Ik denk wel dat je kunt concluderen dat RedBull het goed voor elkaar heeft, en dat de auto’s sneller zijn dan vorig seizoen.
Maar daar houdt het ook mee op, speculeren geblazen. Maar de RedBull ligt optisch goed op de baan, maar dat doet de McLaren ook.
Het hele startsysteem. Dat doen ze elk jaar.quote:
Ik heb de long runs van gisteren nog even bekeken, maar Alpine was op de C2 het tweede team, achter Red Bull Racing. Niet elk team reed op de C2, maar toch.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Relatief weinig rondjes, vrij veel porpoising en als je naar de pace keek van de langere runs was het ook niet heel interessant, tijden zeggen niet alles maar de kans dat ze met een heel andere langzamere setup dan de rest rijden is vrij klein.
Dan kunnen we nu definitief concluderen dat Hamilton er niks meer van kanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:31 schreef Weltschmerz het volgende:
Russell alweer sneller dan Hamilton.
Toen straks, outlap, snelle ronde, cooldown, cooldown, snelle ronde (maar dat was op prototype band).quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:46 schreef exile79 het volgende:
Ik ben ook aan het werk, maar doet Max een outlap, een nieuwe snelste ronde en een inlap?
Nee hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het hele startsysteem. Dat doen ze elk jaar.
Is gewoon dezelfde als de onze.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een prachtige Bahreinse zon.
Jawel. Net zoals het VSC systeem en gele en rode vlaggen systeemquote:
Dat ben je al snel t.o.v. Yuki…quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Yuki leert nu al van Nyckecht geweldig. Je ziet gewoon al wat voor grootheid Nyck is.
Niet op de manier die we net zagen denk ik toch 🧐Anders hadden ze geen misverstand gehad neem ik aan.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Jawel. Net zoals het VSC systeem en gele en rode vlaggen systeem
Ze mogen maar één auto gebruiken, dus beetje extra voorzichtigheid.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:33 schreef tja77 het volgende:
Weinig crashes (of zelfs bijna crashes) en weinig technische malleur.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet op de manier die we net zagen denk ik toch 🧐Anders hadden ze geen misverstand gehad neem ik aan.
Ook een start tegelijk of één voor één?quote:
Tegelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook een start tegelijk of één voor één?
Oh, interessant.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |