Toen straks, outlap, snelle ronde, cooldown, cooldown, snelle ronde (maar dat was op prototype band).quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:46 schreef exile79 het volgende:
Ik ben ook aan het werk, maar doet Max een outlap, een nieuwe snelste ronde en een inlap?
Nee hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het hele startsysteem. Dat doen ze elk jaar.
Is gewoon dezelfde als de onze.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een prachtige Bahreinse zon.
Jawel. Net zoals het VSC systeem en gele en rode vlaggen systeemquote:
Dat ben je al snel t.o.v. Yuki…quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Yuki leert nu al van Nyckecht geweldig. Je ziet gewoon al wat voor grootheid Nyck is.
Niet op de manier die we net zagen denk ik toch 🧐Anders hadden ze geen misverstand gehad neem ik aan.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Jawel. Net zoals het VSC systeem en gele en rode vlaggen systeem
Ze mogen maar één auto gebruiken, dus beetje extra voorzichtigheid.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:33 schreef tja77 het volgende:
Weinig crashes (of zelfs bijna crashes) en weinig technische malleur.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet op de manier die we net zagen denk ik toch 🧐Anders hadden ze geen misverstand gehad neem ik aan.
Ook een start tegelijk of één voor één?quote:
Tegelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook een start tegelijk of één voor één?
Oh, interessant.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |