Hoezo is dat stevige kritiek? Hij zegt alleen de waarheid. Er is blijkbaar niemand ontkent dat dit grotendeels entertainment is. Zou ook raar zijn want ze knippen alles hoe het juist niet isquote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Exact. Als reactie op de filmcrew die claimt een documentaire te maken.
Daar sloeg Toto de spijker op de kop. Ik verbaas me erover dat ze dat er in hebben gelaten, want het is behoorlijk stevige kritiek op DTS.
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:34 schreef aloa het volgende:
Wat weer een negatief commentaar over Max
Daarin wel, hierin laat hij weer zien dat het eigenlijk een grote mafklapper is.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hier heeft Toto gewoon gelijk in
Een vond Max niet bij de grote horen, omdat hij wereldkampioen is geworden, omdat hij in de beste auto reed.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Een vond Max niet bij de grote horen, omdat hij wereldkampioen is geworden, omdat hij in de beste auto reed.
Geen idee hoe hij heet. Een van die commentatoren...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]zure Britten, altijd leuk, Crofty zeker?
Sam Collins?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij heet. Een van die commentatoren...
En wat vonden ze dan van Hamilton?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Een vond Max niet bij de grote horen, omdat hij wereldkampioen is geworden, omdat hij in de beste auto reed.
Zie ik je ook klagen als hier weer negatief commentaar over Hamilton wordt gezegd?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:34 schreef aloa het volgende:
Wat weer een negatief commentaar over Max
Die zien alweer een jaar aan komen waar de geit het niet gaat maken, want zelfs de geit lukt het niet met een knakenbak.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij heet. Een van die commentatoren...
Max werd ook wereldkampioen in de beste auto,dat zie je wel vaker in F1.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Logisch ook iddquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Max werd ook wereldkampioen in de beste auto,dat zie je wel vaker in F1.
Die lullen er verdomd vaak langs hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk voor de eerste keer F1TV.
Persoonlijk heb ik liever Nederlands commentaar.
In principe kunnen ze best 1 coureur volgen. Maar hou het dan ook bij 1.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Net als in het tweede (?) seizoen. Netflix kan er maar slecht tegen als niet iedereen meespringt op de hype trein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |