Engineer.quote:
Maar de W13 was gewoon een mooie auto die niet snel bleek te zijn, de W14 oogt vooral wat lomp boven de motor.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Launch spec hè, die was sowieso vloeiender dan waar ze in Bahrein mee kwamen.
Proof?quote:
Ik denk het ook ja, goed speurwerk!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hydraulic failure staat er. Heel duidelijk.
Vond de W13 persoonlijk hondslelijk, vind deze al mooier.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar de W13 was gewoon een mooie auto die niet snel bleek te zijn, de W14 oogt vooral wat lomp boven de motor.
Nee, poof.quote:
Nee, want dan was de magische rook op geweest.quote:
Omdat je met HYDRO issues niet meer moet schakelen.quote:
Dat zal vast ook met de resultaten te maken hebben, hij zag er snel uit met die zeropods, toen bleek het een knakenbak.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vond de W13 persoonlijk hondslelijk, vind deze al mooier.
Of kan schakelen omdat dat hydraulisch gaat? Sturen ging ook al zowat niet meer, hydraulisch stuurbekrachtiging.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat je met HYDRO issues niet meer moet schakelen.
Op tractie was dat ding vaak ook zwak, maar of dat met het bodywork te maken heeft weet ik zelf ff niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal vast ook met de resultaten te maken hebben, hij zag er snel uit met die zeropods, toen bleek het een knakenbak.
Voor veiligheid zeggen ze vaak: niet meer schakelen. Zou misschien de schakelbak kunnen beschadigen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Of kan schakelen omdat dat hydraulisch gaat? Sturen ging ook al zowat niet meer, hydraulisch stuurbekrachtiging.
Neequote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:06 schreef DKUp het volgende:
“W14 van Mercedes geeft de geest”
Lekker dramatische titel![]()
Heel erg mooi
Wat verwacht je er dit jaar van? Ik heb toch zelf weer het idee dat ze er (nog) niet bij zitten, al weten we dat volgende week uiteraard beter.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op tractie was dat ding vaak ook zwak, maar of dat met het bodywork te maken heeft weet ik zelf ff niet.
Moeilijk te zeggen, maar ik denk voor nu dat het gewoon weer P3 wordt in de WCC.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat verwacht je er dit jaar van? Ik heb toch zelf weer het idee dat ze er (nog) niet bij zitten, al weten we dat volgende week uiteraard beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |