*gooit krijtje weg*quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dan na afloop zeggen goed gedaan van de mol!
Tijd was op.quote:
Jokers zouden verboden moeten worden.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:41 schreef heywoodu het volgende:
Wat een kutidee. Als iedereen een joker heeft, heeft in de praktijk niemand een joker.
Dat is op zich geen probleem. Maar ze vergeten dat er een mol tussen zit.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:41 schreef heywoodu het volgende:
Wat een kutidee. Als iedereen een joker heeft, heeft in de praktijk niemand een joker.
Dat hoeft niet. Maar wel schaarser.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jokers zouden verboden moeten worden.
En niet zo'n beetje ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:44 schreef heywoodu het volgende:
Buiten het vak geland, matige paraglider.
Net als ‚nice‘.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:46 schreef heywoodu het volgende:
"A-relaxed"![]()
![]()
Mensen die dat zeggen zijn ook gelijk af.
Jurre weer een molkeuzequote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:45 schreef monkyyy het volgende:
Jurre had op 2 moeten landen, vak 3 zouden ze niet doen
Goede inderdaad. Bedankt voor die toevoeging, teeeeeeenks!quote:
Klopt. Zolang je de enige bent is de kans nog steeds dat je helemaal geen geld pakt.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:46 schreef monkyyy het volgende:
Daniël heeft helemaal niets fout gedaan
Dat ook ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:49 schreef heywoodu het volgende:
Huilen dat het niet eerlijk is gespeeld, in een spel waarbij het letterlijk de bedoeling van één speler is om de boel te naaien.
Nee ze had ook vaak 1 kunnen kiezen. Dan was er geen geld in de pot gekomen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:49 schreef Mortaxx het volgende:
Goed gemold door Anke. Weinig geld gepakt en ze geven Daniel de schuld
Niet dat Daniël onterecht boos is hoor, ik zou me ook goed in m'n zak gescheten voelen door dit gedoe, maar kom op. Het is De Mol, natuurlijk gaat het niet altijd eerlijk, gebruik het als informatiequote:
Ook mooi als laatste, zodat ze veilig in vak 2 kon gaan landen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:49 schreef Mortaxx het volgende:
En niemand die daar wat van zegt...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:49 schreef zorro28 het volgende:
Maar Soy zei dat Ranomi voor 3 moest gaan, maar gaat dan zelf voor 3?
Sowieso bijzonder dat ze als laatste land. Volgens mij ging ze als een van de eerste weg. Als laatste kun je altijd kiezen of je die 2.000 euro kunt pakken zonder risico. Of zou de Mol ook verplicht vooraf moeten kiezen?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:49 schreef Mortaxx het volgende:
Nou Daniël is vooral terecht kwaad omdat ze hem de schuld gaven.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet dat Daniël onterecht boos is hoor, ik zou me ook goed in m'n zak gescheten voelen door dit gedoe, maar kom op. Het is De Mol, natuurlijk gaat het niet altijd eerlijk, gebruik het als informatie
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:46 schreef monkyyy het volgende:
Daniël heeft helemaal niets fout gedaan
En dan hebben ze John de Mol in een hokje.quote:
En dan? Een training "Hoe overleef ik grensoverschrijdend gedrag?"quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
En dan hebben ze John de Mol in een hokje.
Nee was ik ook nooit opgekomen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:55 schreef heywoodu het volgende:
Ok, zoals Soy dit doet zou ik het niet bedacht hebben
Trainen met een kruiwagen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:58 schreef Salina het volgende:
[..]
En dan? Een training "Hoe overleef ik grensoverschrijdend gedrag"?
Ranomiquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:58 schreef heywoodu het volgende:
Zo'n code schrijven gaat toch veel sneller als je dat gewoon even met je vinger doet? En dan één stap als één vingerlengte ofzo
Dat is al vaker gebeurd.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:00 schreef TLC het volgende:
Wat als de mol wint ? hoe kan hij / zij dan zichzelf ontmoeten ?
Spiegelquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:00 schreef TLC het volgende:
Stand-in, spiegel.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:00 schreef TLC het volgende:
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:00 schreef TLC het volgende:
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:01 schreef Redefine het volgende:
Bij de Duitse Mol zullen ze dit wel een leuke opdracht vinden.
Draadloos nog wel!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:03 schreef Redefine het volgende:
En dan gaat er achter je en telefoon af
Die 1935 Euro idd.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jurre zal wel geld uit de pot mogen spelen
Oh ja, zou leuk zijn om een keer zo'n opdracht erin te hebben.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jurre zal wel geld uit de pot mogen spelen
Die zijn er dit jaar te weinig inderdaad.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, zou leuk zijn om een keer zo'n opdracht erin te hebben.
Hij mag kiezen of Ron gered wordt uit het zand.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:05 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat Jurre Ron Boszhard gaat ontmoeten
Laat toch die 1935 maar in het spel zitten.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij mag kiezen of Ron gered wordt uit het zand.
De enige logische keuze.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Laat toch die 1935 maar in het spel zitten.
Daar zou niemand 1935 euro voor over hebben.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij mag kiezen of Ron gered wordt uit het zand.
Alle briefjes bij elkaar toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:06 schreef Legoblokje het volgende:
Wel een raar bedrag trouwens, 1935
Dat is het jaartal waarin de Mol, Soy dus, misschien gewaardeerd zou worden.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:06 schreef Legoblokje het volgende:
Wel een raar bedrag trouwens, 1935
Geen is niet wat ze moesten vinden.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is het jaartal waarin de Mol, Soy dus, misschien gewaardeerd zou worden.
Ik viel van mijn stoel.quote:
Hoeft niet perse. Want je weet dat een kandidaat sowieso geld gaat uitgeven.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:10 schreef Moira het volgende:
De Mol wil dus echt wel graag in deze positie komen te staan
Zeker, maar aan de andere kant denk ik wel dat de makers hier beelden van willen voor aflevering 10, en dan zou de mol juist niet moeten winnenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:10 schreef Moira het volgende:
De Mol wil dus echt wel graag in deze positie komen te staan
Hij keek vast weer ergens in een spiegelquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:11 schreef monkyyy het volgende:
Dit noem ik niet oog in oog. Beflikkering
Mwah een mol die met zichzelf daar staat kan ook wel wat aardige beelden opleveren.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:11 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Zeker, maar aan de andere kant denk ik wel dat de makers hier beelden van willen voor aflevering 10, en dan zou de mol juist niet moeten winnen
Hoe oud is zij?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt he. En dat met die leeftijd
Midden dertig.quote:
Even gegoogled, ik dacht dat het een grapje was, maar ze is dus echt 35quote:
Maar je wil ook de kans voorkomen dat een kandidaat meer over jou te weten komt tochquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:10 schreef eborn het volgende:
[..]
Hoeft niet perse. Want je weet dat een kandidaat sowieso geld gaat uitgeven.
juist beelden van een mol die zichzelf ontmoet zijn ook mooiquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:11 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Zeker, maar aan de andere kant denk ik wel dat de makers hier beelden van willen voor aflevering 10, en dan zou de mol juist niet moeten winnen
Als ze echt om half tien pas klaar zijn wel ja.quote:
Drielandenpunt.quote:
Zoiets iddquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:16 schreef Felagund het volgende:
Ze kunnen dus elkaars antwoorden zien?
Alleen als je weet wie welke kleur (stift) heeft.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:16 schreef Felagund het volgende:
Ze kunnen dus elkaars antwoorden zien?
Maar dat weten ze.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:17 schreef svann het volgende:
[..]
Alleen als je weet wie welke kleur heeft.
Hoogstens vraag 20 kun je onthoudenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:19 schreef Redefine het volgende:
Het zou mij in dit geval niet zoveel uitmaken dat anderen weten wat ik geantwoord heb. Dat moeten ze na afloop dan ook nog allemaal maar weten.
De enige relevante vraag is wie ze denken dat de mol is.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:19 schreef Redefine het volgende:
Het zou mij in dit geval niet zoveel uitmaken dat anderen weten wat ik geantwoord heb. Dat moeten ze na afloop dan ook nog allemaal maar weten.
En daar kun je altijd nog een draai aan geven.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoogstens vraag 20 kun je onthouden
Ja dat is het spelletje.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:21 schreef heywoodu het volgende:
Al die vragen altijd die gewoon "Wie is de Mol?" zijn maar dan anders verwoord.
Ja. Maar ja wie zegt dat je niet alsnog spreid.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
De enige relevante vraag is wie ze denken dat de mol is.
Voortaan voor elk fout antwoord een strafrondjequote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:22 schreef heywoodu het volgende:
Niet zo panikeren joh, tijd maakt uiteindelijk geen reet uit als je de test gewoon goed maakt. Goede antwoorden zijn véél belangrijker dan snel antwoorden. Treffers voor tijd #biatlonpraat
Dat klopt idd, dus heel zinvol is het niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Maar ja wie zegt dat je niet alsnog spreid.
Tuurlijk, maar sommigen komen wat suf over.quote:
Neuh.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:24 schreef TLC het volgende:
En wie er naar huis gaat..
dat zien we de volgende week
Die leek deze week wel veel vaker in beeld dan voorheen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:25 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb het gevoel dat Ranomi eruit gaat.
Ik haat vega.quote:
Watte?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:25 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb het gevoel dat Ranomi eruit gaat.
Mijn spidey senses lieten mij in de steek.quote:
Ik zei toch, altijd spreiden!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:27 schreef DaMart het volgende:
Kut, eerste keer dat ik all-in op 1 persoon ging in de app... en meteen 0 punten over.
Als Anke er uit is hoef je toch niet meer te kijkenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:27 schreef DaMart het volgende:
Kut, eerste keer dat ik all-in op 1 persoon ging in de app... en meteen 0 punten over.
De Mol krijgt natuurlijk veel screentimequote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:29 schreef roos94 het volgende:
Jurre kreeg echt veel screentime dus ik verwachtte een shock exit
Ik krijg vervelende jeuk van Ropquote:
Raar hoofd en rare stemquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik krijg vervelende jeuk van Rop
God straft onmiddelijkquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:27 schreef DaMart het volgende:
Maar dan ben je sowieso punten kwijtquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voortaan spreid ik gewoon over alle overgebleven kandidaten als ik het niet meer weet.
Yupquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:34 schreef Moira het volgende:
Daniël zei trouwens al niet meer te spreiden en zit op Jurre, dus die is al een paar afleveringen door terwijl ‘ie vol op Jurre zit?
Ankequote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:32 schreef TLC het volgende:
Anke...![]()
Gelukkig hebben we de foto's nog
Ja, maar niet allesquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:35 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar dan ben je sowieso punten kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voortaan spreid ik gewoon over alle overgebleven kandidaten als ik het niet meer weet.
quote:
Das 1000 meer dan ik hebquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:38 schreef Koen66 het volgende:
Die app kan ik ook wel mee stoppen, nog geen 1000 punten
2x vergeten in te zetten en 3x iemand kwijtgeraakt
Ik ben er ook maar mee gestoptquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:38 schreef Koen66 het volgende:
Die app kan ik ook wel mee stoppen, nog geen 1000 punten
2x vergeten in te zetten en 3x iemand kwijtgeraakt
Voor de kandidaten blijkbaar niet, alleen Daniel zit nu vol op hem. De rest zit vooral op elkaar. Alleen Soy lijkt er nu bij te komen, wellicht omdat ie al eens een rood scherm heeft gezien.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:41 schreef roos94 het volgende:
Jurre als mol is best suf want die is echt al 3 of 4 aflevrringen de hoofdverdachte voor de meeste mensen en wordt ook heel verdacht in beeld gezet
Als hij het is mogen we blij zijn dat we ook eens een jaar goed de spellen hebben meekrijgen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor de kandidaten blijkbaar niet, alleen Daniel zit nu vol op hem. De rest zit vooral op elkaar. Alleen Soy lijkt er nu bij te komen, wellicht omdat ie al eens een rood scherm heeft gezien.
Sowieso vind ik het ook wel fijn dat we als kijker uberhaupt wel wat meekrijgen van Mol-acties. Er zijn seizoenen geweest waarbij zowat alles buiten beeld bleef...
Maar ja dat ligt ook aan het compleet niet-molse gedrag van de rest.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:41 schreef roos94 het volgende:
Jurre als mol is best suf want die is echt al 3 of 4 aflevrringen de hoofdverdachte voor de meeste mensen en wordt ook heel verdacht in beeld gezet
Behalve Soy en Anke.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:26 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar ja dat ligt ook aan het compleet niet-molse gedrag van de rest.
In de app moet je juist niet spreiden.quote:
Soy is totaal niet mols aan het doen.quote:
Ranomi nog wel. Althans niet heel mols, maar zeker niet niet-mols.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:26 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar ja dat ligt ook aan het compleet niet-molse gedrag van de rest.
No shit.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
In de app moet je juist niet spreiden.
Inmiddels 12.800 punten die allemaal op Ranomi zijn ingezet.
Alles vanaf het begin al.
Je moet gwn all-in gaan vanaf het begin om te kunnen winnen.
Degene waar ik het tegen zei snapte het zo te zien wél, dat is het belangrijkstequote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En toch zei je wat anders.
No shit.
Ik wens je heel veel succes volgende week.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
In de app moet je juist niet spreiden.
Inmiddels 12.800 punten die allemaal op Ranomi zijn ingezet.
Alles vanaf het begin al.
Je moet gwn all-in gaan vanaf het begin om te kunnen winnen.
Ik schat in dat Ranomi de finale wel haalt. Voor Soy is het denk ik nu toch echt afgelopen.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik wens je heel veel succes volgende week.
Het feit dat Ranomi heel duidelijk niet de mol is zet wel te denken.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:17 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ik schat in dat Ranomi de finale wel haalt. Voor Soy is het denk ik nu toch echt afgelopen.
quote:Op zondag 19 februari 2023 00:17 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ik schat in dat Ranomi de finale wel haalt.
Is wel een 50/50 tussen Soy en Ranomi natuurlijk. Dat Jurre en Daniël de finale halen is nu wel duidelijk.quote:
Wel knap dat Anke er dan is uitgegaan. Volgens mij de volledige test gemaakt (als enige) en ook nog op de juiste mol (Daniël had waarschijnlijk al 4 vragen achterstand, 2 gemist + m/v + naam mol).quote:Op zondag 19 februari 2023 01:18 schreef TLC het volgende:
[..]
...''behalve de mol, die gaat nooit naar huis''
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 19 februari 2023 07:51 schreef roos94 het volgende:
Ik denk
Mol jurre
Win daniel
Verliezer ranomi
Waren de gebruikte kleuren in het doolhof ook niet de olympische kleuren? Zou nog wel een aardige hint zijn.quote:Op zondag 19 februari 2023 01:22 schreef TLC het volgende:
Ranomi, nog nooit is een sporter de mol geweest, en wie beter kan de primeur krijgen dan een Olympisch kampioene ?
Ik had dit jaar aflevering 1 vrij intensief uitgepluisd, kwam daarbij op Jurre uit idd. Voor mijn gevoel puilde die aflevering uit met hints. Uit mijn eigen molboekje:quote:Op zondag 19 februari 2023 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Danièl kan echt de mol niet zijn. Die heeft in zijn eentje meer dan 3000 euro aan de pot opgeleverd. mAaR hIj HeEfT dE pOt OoK wAt GeKoSt
Ranomi dus ook niet ivm de test van Anke of er moet iets geks aan de hand zijn
Blijven Soy en Jurre over. Jurre had ik eerst nog wel als potentiele mol maar lijkt echt de productiemol inmiddels. En Soy, tsja, die leek bij het kofferspel het rode scherm te hebben.
Ik vind alle vier eigenlijk afstreepbaar. Productiemol daarbij de zwakste reden. Dus die zal het dan dit jaar gewoon een keer zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
En toevallig de kleuren van de vlag van het land waar ze zijnquote:Op zondag 19 februari 2023 08:31 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Waren de gebruikte kleuren in het doolhof ook niet de olympische kleuren? Zou nog wel een aardige hint zijn.
Maar wellicht ook de meest voorkomende kleuren bij stiften?
Oja, dat is ook weer zo. Geeft ook maar weer aan dat er dingen voor allerlei manier uitlegbaar zijn afhankelijk van de tunnel waar je in zit. En evt. door een redactie ook later gebruikt kunnen worden voor hints.quote:Op zondag 19 februari 2023 08:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En toevallig de kleuren van de vlag van het land waar ze zijn
Jurre die in het gras ligtquote:Op zondag 19 februari 2023 12:47 schreef Nostalgist het volgende:
Zoonlief zei : "We moeten kijken wat er op 19 minuten en 35 seconden gebeurt in de aflevering"
Nou, wij zijn er wel uit.
[ afbeelding ]
19:35 is het tijdstip dat gelijk is aan het bedrag dat ze moesten opgraven (¤ 1.935) en op dat tijdstip in de aflevering is Jurre in beeld die naar zichzelf wijst...quote:
ah okquote:Op zondag 19 februari 2023 12:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
19:35 is het tijdstip dat gelijk is aan het bedrag dat ze moesten opgraven (¤ 1.935) en op dat tijdstip in de aflevering is Jurre in beeld die naar zichzelf wijst...
Nou ja ik heb die punten alleen maar op Ranomi ingezet omdat dat de enige manier is om eventueel te winnen.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik wens je heel veel succes volgende week.
Daniel kan gewoon echt niet idd. Die kiest altijd voor het geld en haalt gewoon zo veel binnen.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Danièl kan echt de mol niet zijn. Die heeft in zijn eentje meer dan 3000 euro aan de pot opgeleverd. mAaR hIj HeEfT dE pOt OoK wAt GeKoSt
Ranomi dus ook niet ivm de test van Anke of er moet iets geks aan de hand zijn
Blijven Soy en Jurre over. Jurre had ik eerst nog wel als potentiele mol maar lijkt echt de productiemol inmiddels. En Soy, tsja, die leek bij het kofferspel het rode scherm te hebben.
Ik vind alle vier eigenlijk afstreepbaar. Productiemol daarbij de zwakste reden. Dus die zal het dan dit jaar gewoon een keer zijn.
Jij bent altijd veel te overtuigd van jezelf terwijl je er genoeg naast zit en het niet kan onderbouwen.quote:
quote:Op zondag 19 februari 2023 08:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En toevallig de kleuren van de vlag van het land waar ze zijn
Wit mist alleen uit de vlag.quote:Op zondag 19 februari 2023 08:41 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Oja, dat is ook weer zo. Geeft ook maar weer aan dat er dingen voor allerlei manier uitlegbaar zijn afhankelijk van de tunnel waar je in zit. En evt. door een redactie ook later gebruikt kunnen worden voor hints.
Ik zit zelf op Jurre, maar ging door die kleuren wel even twijfelen.
quote:Op zondag 19 februari 2023 12:47 schreef Nostalgist het volgende:
Zoonlief zei : "We moeten kijken wat er op 19 minuten en 35 seconden gebeurt in de aflevering"
Nou, wij zijn er wel uit.
Leuke theorie, maar wel heel toevallig.quote:Op zondag 19 februari 2023 12:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
19:35 is het tijdstip dat gelijk is aan het bedrag dat ze moesten opgraven (¤ 1.935) en op dat tijdstip in de aflevering is Jurre in beeld die naar zichzelf wijst...
De hints zijn af en toe van een bedroevend niveau inderdaad.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Leuke theorie, maar wel heel toevallig.
Ze kunnen van alles knippen natuurlijk, maar zou dit wel echt een zwakke hint vinden.
Ga dan maar op Jurre zitten!quote:Op zondag 19 februari 2023 14:15 schreef golfer het volgende:
Vorige week zat ik vol op Nabil en ja hoor...die vloog eruit.
Daarna overgestapt naar Anke. En guess what...
Dus nu maar vol op Ranomi. Zal je zien dat die er volgende week ook uitvliegt.
dat kan niet, want zij is de molquote:Op zondag 19 februari 2023 14:15 schreef golfer het volgende:
Vorige week zat ik vol op Nabil en ja hoor...die vloog eruit.
Daarna overgestapt naar Anke. En guess what...
Dus nu maar vol op Ranomi. Zal je zien dat die er volgende week ook uitvliegt.
Soy gaat eruit. Jurre is de mol Daniel de winnaar. Er is al weken een hint naar deze uitslag en die lijkt te kloppen.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:32 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat kan niet, want zij is de mol
Dan is dit de eerste keer dat ze van mol wisselen, dat lijkt me sterkquote:Op zondag 19 februari 2023 15:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Soy gaat eruit. Jurre is de mol Daniel de winnaar. Er is al weken een hint naar deze uitslag en die lijkt te kloppen.
Er is altijd een kans dat Ranomi de finale haalt. Dat lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jij bent altijd veel te overtuigd van jezelf terwijl je er genoeg naast zit en het niet kan onderbouwen.
Dus ik zie Ranomi gewoon in de finale hoor.
Deel deze hint eens.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Soy gaat eruit. Jurre is de mol Daniel de winnaar. Er is al weken een hint naar deze uitslag en die lijkt te kloppen.
Welke hint?quote:Op zondag 19 februari 2023 15:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In de podcast die elke week na de aflevering online komt zitten steeds 2 kandidaten waarvan één afvallerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soy had niet alle vragen beantwoord, Anke wel. Dus dan zou Soy naast zijn joker toch ook een beetje gespreid moeten hebben (of een "goede fout" hebben gemaakt). Op tijd stond hij ook achter op Anke.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:15 schreef zorro28 het volgende:
Soy heeft wel bizar geluk tot nu toe. Kreeg waarschijnlijk het rode scherm in afl 4, ging er niet uit in afl 6 terwijl hij vol op Nabil zat en nu weer vol op Ranomi waar hij dus gered wordt omdat hij een joker meer had dan Anke.
Maar als je vooraf al weet dat er een vraag in zit met "Welke kleur pet had de Mol op tijdens opdracht X?", is dat natuurlijk wel handig om te weten, want dan weet je dat je daar op moet letten.quote:Op maandag 20 februari 2023 13:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Als kandidaat zou ik nooit geld hebben gegeven aan de Mol in die meeting. Wat kan mij het nou verrotten wat de vragen precies zijn? Zie ik op de finaletest wel hoor. Ik zie echt het voordeel niet van de vragen van te voren al kennen, je zal ze nog steeds juist moeten beantwoorden.
Anke vertelde in ‘Niet de Mol’ dat ze met het geld de straat op is gegaan en aan Zuid-Afrikanen heeft gevraagd om voor haar te vertalen. Dus het is als kandidaat sowieso vreemd dat Jurre hier ruim ¤1300 aan uitgeeft terwijl hij dit ook had kunnen doen met zijn briefjes.quote:Op maandag 20 februari 2023 13:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Als kandidaat zou ik nooit geld hebben gegeven aan de Mol in die meeting. Wat kan mij het nou verrotten wat de vragen precies zijn? Zie ik op de finaletest wel hoor. Ik zie echt het voordeel niet van de vragen van te voren al kennen, je zal ze nog steeds juist moeten beantwoorden.
Dat maakt niet uit als je vragen verkeerd beantwoord, het gaat om het aantal vragen dat je juist beantwoord, dus met allebei een verkeerde mol kan Soy bij wijze van spreken slechts 5 vragen vinden en nog doorgaan door de extra joker. Anke had waarschijnlijk gewoon 0/20, dus dan is het leuk dat je alle vragen vind, je hebt er geen bal aan.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Soy had niet alle vragen beantwoord, Anke wel. Dus dan zou Soy naast zijn joker toch ook een beetje gespreid moeten hebben (of een "goede fout" hebben gemaakt). Op tijd stond hij ook achter op Anke.
Welke hint? nvm, staat er alquote:Op zondag 19 februari 2023 15:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik denk dat IkGaDePouleWinnen de poule gaat winnen, want Jurre lijkt mij voor nu de mol. Positieve affirmatie.quote:Op maandag 20 februari 2023 16:54 schreef Cirilico het volgende:
Ben weer eens turvende geweest. Er zijn nog 28 mensen met de volle punten. Daarvan zit niemand op Soy en als hij niet de mol is, maken nog 9 fokkers kans op de winst. Ervan uitgaande dat alle vragen juist zijn beantwoord.
Ranomi
- noodgang
- Massy
- Document1
Jurre
- Rippie (heeft 3/6 vragen niet beantwoord)
- IkGaDePouleWinnen (heeft aan het begin 50 punten op Soy ingezet)
- AnneWee (heeft 1/6 vragen niet beantwoord)
Daniël
- Sporttv
- FredBFOK
- Cirilico
[BennyS tel ik niet mee, want die heeft 1 vraag niet beantwoord en al minstens 2 fout beantwoord]
Nice, dat ben ikquote:Op maandag 20 februari 2023 17:01 schreef Cirilico het volgende:
Ik zet dit ook ff hier neer.
[..]
Ik denk dat IkGaDePouleWinnen de poule gaat winnen, want Jurre lijkt mij voor nu de mol. Positieve affirmatie.
Anke in dat extra filmpje op de sitequote:
Ja sowieso als allerlaatste kun je gerust drie uur doorzoekenquote:Op maandag 20 februari 2023 17:45 schreef Fred_B het volgende:
Waarom hadden alle kandidaten zo’n haast om bij de test bij de uitgang te komen? Als je 1e of 2e bent kan ik me dat goed voorstellen, maar zodra dat niet lukt is het toch veel belangrijker om alle vragen te beantwoorden, in plaats van het einde te vinden?
Ik vind het wel oprecht knap dat mensen op Ranomi als mol blijven na de laatste test. Denk dat je dan het hele spel kunt opdoeken als dat zo blijkt te zijn.quote:
Jij hebt jouw mol en ik de mijne.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik vind het wel oprecht knap dat mensen op Ranomi als mol blijven na de laatste test. Denk dat je dan het hele spel kunt opdoeken als dat zo blijkt te zijn.
Vooral van Jurre snap ik niet dat hij gewoon stopte toen hij zag dat er al 4 zatenquote:Op maandag 20 februari 2023 17:45 schreef Fred_B het volgende:
Waarom hadden alle kandidaten zo’n haast om bij de test bij de uitgang te komen? Als je 1e of 2e bent kan ik me dat goed voorstellen, maar zodra dat niet lukt is het toch veel belangrijker om alle vragen te beantwoorden, in plaats van het einde te vinden?
Hij had zelfs gewoon direct kunnen gaan zitten zonder ook maar een vraag in te vullenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral van Jurre snap ik niet dat hij gewoon stopte toen hij zag dat er al 4 zaten
Die zal nog even wat ‘lollige’ beelden hebben moeten maken dat hij zichzelf aankruist bij de vraag Wie is de Mol?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral van Jurre snap ik niet dat hij gewoon stopte toen hij zag dat er al 4 zaten
Alle wegen leiden naar Ron. Maar alsnog haalt niemand hem terug in het spel.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:18 schreef TLC het volgende:
Ik vind 1935 Euro om de mol te bellen zo'n raar specifiek bedrag, dus ik tel ff de 1, de 9, de 3 en de 5 op en dan krijg je 18.
Wat is de 18de letter van het alfabet ? ik googlen en kwam uit op de R,
de R van Ranomi![]()
en van Ron, als in Ron Boszhard
Ik ook hoor, maar ze hebben briefjes van:quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:18 schreef TLC het volgende:
Ik vind 1935 Euro om de mol te bellen zo'n raar specifiek bedrag, dus ik tel ff de 1, de 9, de 3 en de 5 op en dan krijg je 18.
Ik ben er bang voorquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die zal nog even wat ‘lollige’ beelden hebben moeten maken dat hij zichzelf aankruist bij de vraag Wie is de Mol?
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:08 schreef byah het volgende:
Is er wat opgebloeid tussen Daniel en Anke ?
ja matig om eerlijk te zijn. Kan best hoor maar geloof er zelf niet zo in, maar ben dan ook geen expertquote:Op woensdag 22 februari 2023 10:17 schreef schommelstoel het volgende:
Wat vinden jullie van het artikel (weet ff niet welke krant meer) dat iemand had onderzocht wie de vervormde stem is.
Die gene had het voornamelijke over de uitspraak van de R en dat de andere kandidaten een slis hebben en de vervormde stem niet.
Bij Renee lag het er al vanaf uitzending 1 heel dik bovenop.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:02 schreef Arth_NL het volgende:
Jurre kan de Mol toch niet zijn, zouden ze dat er zo bovenop leggen. Maar dan nog, praat de Mol niet meestal met zichzelf? En dan als laatste door het doolhof gaan zodat hij wat antwoorden op zichzelf kon inzetten, doen me wel denken dat hij het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |