Ik wens je heel veel succes volgende week.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
In de app moet je juist niet spreiden.
Inmiddels 12.800 punten die allemaal op Ranomi zijn ingezet.
Alles vanaf het begin al.
Je moet gwn all-in gaan vanaf het begin om te kunnen winnen.
Ik schat in dat Ranomi de finale wel haalt. Voor Soy is het denk ik nu toch echt afgelopen.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik wens je heel veel succes volgende week.
Het feit dat Ranomi heel duidelijk niet de mol is zet wel te denken.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:17 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ik schat in dat Ranomi de finale wel haalt. Voor Soy is het denk ik nu toch echt afgelopen.
quote:Op zondag 19 februari 2023 00:17 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ik schat in dat Ranomi de finale wel haalt.
Is wel een 50/50 tussen Soy en Ranomi natuurlijk. Dat Jurre en Daniël de finale halen is nu wel duidelijk.quote:
Wel knap dat Anke er dan is uitgegaan. Volgens mij de volledige test gemaakt (als enige) en ook nog op de juiste mol (Daniël had waarschijnlijk al 4 vragen achterstand, 2 gemist + m/v + naam mol).quote:Op zondag 19 februari 2023 01:18 schreef TLC het volgende:
[..]
...''behalve de mol, die gaat nooit naar huis''
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 19 februari 2023 07:51 schreef roos94 het volgende:
Ik denk
Mol jurre
Win daniel
Verliezer ranomi
Waren de gebruikte kleuren in het doolhof ook niet de olympische kleuren? Zou nog wel een aardige hint zijn.quote:Op zondag 19 februari 2023 01:22 schreef TLC het volgende:
Ranomi, nog nooit is een sporter de mol geweest, en wie beter kan de primeur krijgen dan een Olympisch kampioene ?
Ik had dit jaar aflevering 1 vrij intensief uitgepluisd, kwam daarbij op Jurre uit idd. Voor mijn gevoel puilde die aflevering uit met hints. Uit mijn eigen molboekje:quote:Op zondag 19 februari 2023 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daničl kan echt de mol niet zijn. Die heeft in zijn eentje meer dan 3000 euro aan de pot opgeleverd. mAaR hIj HeEfT dE pOt OoK wAt GeKoSt
Ranomi dus ook niet ivm de test van Anke of er moet iets geks aan de hand zijn
Blijven Soy en Jurre over. Jurre had ik eerst nog wel als potentiele mol maar lijkt echt de productiemol inmiddels. En Soy, tsja, die leek bij het kofferspel het rode scherm te hebben.
Ik vind alle vier eigenlijk afstreepbaar. Productiemol daarbij de zwakste reden. Dus die zal het dan dit jaar gewoon een keer zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
En toevallig de kleuren van de vlag van het land waar ze zijnquote:Op zondag 19 februari 2023 08:31 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Waren de gebruikte kleuren in het doolhof ook niet de olympische kleuren? Zou nog wel een aardige hint zijn.
Maar wellicht ook de meest voorkomende kleuren bij stiften?
Oja, dat is ook weer zo. Geeft ook maar weer aan dat er dingen voor allerlei manier uitlegbaar zijn afhankelijk van de tunnel waar je in zit. En evt. door een redactie ook later gebruikt kunnen worden voor hints.quote:Op zondag 19 februari 2023 08:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En toevallig de kleuren van de vlag van het land waar ze zijn
Jurre die in het gras ligtquote:Op zondag 19 februari 2023 12:47 schreef Nostalgist het volgende:
Zoonlief zei : "We moeten kijken wat er op 19 minuten en 35 seconden gebeurt in de aflevering"
Nou, wij zijn er wel uit.
[ afbeelding ]
19:35 is het tijdstip dat gelijk is aan het bedrag dat ze moesten opgraven (¤ 1.935) en op dat tijdstip in de aflevering is Jurre in beeld die naar zichzelf wijst...quote:
ah okquote:Op zondag 19 februari 2023 12:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
19:35 is het tijdstip dat gelijk is aan het bedrag dat ze moesten opgraven (¤ 1.935) en op dat tijdstip in de aflevering is Jurre in beeld die naar zichzelf wijst...
Nou ja ik heb die punten alleen maar op Ranomi ingezet omdat dat de enige manier is om eventueel te winnen.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik wens je heel veel succes volgende week.
Daniel kan gewoon echt niet idd. Die kiest altijd voor het geld en haalt gewoon zo veel binnen.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daničl kan echt de mol niet zijn. Die heeft in zijn eentje meer dan 3000 euro aan de pot opgeleverd. mAaR hIj HeEfT dE pOt OoK wAt GeKoSt
Ranomi dus ook niet ivm de test van Anke of er moet iets geks aan de hand zijn
Blijven Soy en Jurre over. Jurre had ik eerst nog wel als potentiele mol maar lijkt echt de productiemol inmiddels. En Soy, tsja, die leek bij het kofferspel het rode scherm te hebben.
Ik vind alle vier eigenlijk afstreepbaar. Productiemol daarbij de zwakste reden. Dus die zal het dan dit jaar gewoon een keer zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |