Ankequote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:32 schreef TLC het volgende:
Anke...![]()
Gelukkig hebben we de foto's nog
Ja, maar niet allesquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:35 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar dan ben je sowieso punten kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voortaan spreid ik gewoon over alle overgebleven kandidaten als ik het niet meer weet.
quote:
Das 1000 meer dan ik hebquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:38 schreef Koen66 het volgende:
Die app kan ik ook wel mee stoppen, nog geen 1000 punten
2x vergeten in te zetten en 3x iemand kwijtgeraakt
Ik ben er ook maar mee gestoptquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:38 schreef Koen66 het volgende:
Die app kan ik ook wel mee stoppen, nog geen 1000 punten
2x vergeten in te zetten en 3x iemand kwijtgeraakt
Voor de kandidaten blijkbaar niet, alleen Daniel zit nu vol op hem. De rest zit vooral op elkaar. Alleen Soy lijkt er nu bij te komen, wellicht omdat ie al eens een rood scherm heeft gezien.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:41 schreef roos94 het volgende:
Jurre als mol is best suf want die is echt al 3 of 4 aflevrringen de hoofdverdachte voor de meeste mensen en wordt ook heel verdacht in beeld gezet
Als hij het is mogen we blij zijn dat we ook eens een jaar goed de spellen hebben meekrijgen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor de kandidaten blijkbaar niet, alleen Daniel zit nu vol op hem. De rest zit vooral op elkaar. Alleen Soy lijkt er nu bij te komen, wellicht omdat ie al eens een rood scherm heeft gezien.
Sowieso vind ik het ook wel fijn dat we als kijker uberhaupt wel wat meekrijgen van Mol-acties. Er zijn seizoenen geweest waarbij zowat alles buiten beeld bleef...
Maar ja dat ligt ook aan het compleet niet-molse gedrag van de rest.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:41 schreef roos94 het volgende:
Jurre als mol is best suf want die is echt al 3 of 4 aflevrringen de hoofdverdachte voor de meeste mensen en wordt ook heel verdacht in beeld gezet
Behalve Soy en Anke.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:26 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar ja dat ligt ook aan het compleet niet-molse gedrag van de rest.
In de app moet je juist niet spreiden.quote:
Soy is totaal niet mols aan het doen.quote:
Ranomi nog wel. Althans niet heel mols, maar zeker niet niet-mols.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:26 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar ja dat ligt ook aan het compleet niet-molse gedrag van de rest.
No shit.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
In de app moet je juist niet spreiden.
Inmiddels 12.800 punten die allemaal op Ranomi zijn ingezet.
Alles vanaf het begin al.
Je moet gwn all-in gaan vanaf het begin om te kunnen winnen.
Degene waar ik het tegen zei snapte het zo te zien wél, dat is het belangrijkstequote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En toch zei je wat anders.
No shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |