Maar je wil ook de kans voorkomen dat een kandidaat meer over jou te weten komt tochquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:10 schreef eborn het volgende:
[..]
Hoeft niet perse. Want je weet dat een kandidaat sowieso geld gaat uitgeven.
juist beelden van een mol die zichzelf ontmoet zijn ook mooiquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:11 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Zeker, maar aan de andere kant denk ik wel dat de makers hier beelden van willen voor aflevering 10, en dan zou de mol juist niet moeten winnen
Als ze echt om half tien pas klaar zijn wel ja.quote:
Drielandenpunt.quote:
Zoiets iddquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:16 schreef Felagund het volgende:
Ze kunnen dus elkaars antwoorden zien?
Alleen als je weet wie welke kleur (stift) heeft.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:16 schreef Felagund het volgende:
Ze kunnen dus elkaars antwoorden zien?
Maar dat weten ze.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:17 schreef svann het volgende:
[..]
Alleen als je weet wie welke kleur heeft.
Hoogstens vraag 20 kun je onthoudenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:19 schreef Redefine het volgende:
Het zou mij in dit geval niet zoveel uitmaken dat anderen weten wat ik geantwoord heb. Dat moeten ze na afloop dan ook nog allemaal maar weten.
De enige relevante vraag is wie ze denken dat de mol is.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:19 schreef Redefine het volgende:
Het zou mij in dit geval niet zoveel uitmaken dat anderen weten wat ik geantwoord heb. Dat moeten ze na afloop dan ook nog allemaal maar weten.
En daar kun je altijd nog een draai aan geven.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoogstens vraag 20 kun je onthouden
Ja dat is het spelletje.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:21 schreef heywoodu het volgende:
Al die vragen altijd die gewoon "Wie is de Mol?" zijn maar dan anders verwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |