Isaakquote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:31 schreef HappyCharly het volgende:
over wie heeft Kimhet? Bij Jeff en Wendy
phh ik haakte te laat aanquote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:32 schreef greysbones het volgende:
Wendy en Kim willen dat Jeff ophoudt met meegaan in het gestook van Isaak
dat proberen ze hem duidelijk te maken
het hout van de bar komt er nietquote:
zal ik nog een keer herhalen dat Isaak een slang is?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
het hout van de bar komt er niet
omdat Isaak dat ook tegen heeft gehouden
en dan loopt hij jeff op te naaien
en tegen de anderen zegt hij iets heel anders
zit ze al die tijd nog buiten dan?quote:
met 1 stream zien we alles?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
zit ze al die tijd nog buiten dan?
ze is nog niet weer langs gekomen
ze ging naar boven, ik neem aan naar bedquote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
zit ze al die tijd nog buiten dan?
ze is nog niet weer langs gekomen
neeuhhhquote:
OKquote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
neeuhhh
maar had het idee dat ze nog niet langs was gekomen
aan jappie te zien
aah ik dacht dat ze boos naar buiten liepquote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze ging naar boven, ik neem aan naar bed
sorry lieve wandaquote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:38 schreef HappyCharly het volgende:
wedden dat als wanda morgen toch nog pissig is, jappie toch weer gaat slijmen?
we konden het niet zien, Jappie was in beeld en riep: ga je nu weglopen ? en keek haar na, naar bovenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah ik dacht dat ze boos naar buiten liep
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
gaat ie echt bij wendy liggen?
huhquote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
we konden het niet zien, Jappie was in beeld en riep: ga je nu weglopen ? en keek haar na, naar boven
Zou leuk zijn als ie eens gewoon tegen Wanda zou zeggen dat ie inderdaad bij Wendy zou kruipen ipv altijd zo sneaky vaag te doenquote:
Hij paperclipt haarquote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:40 schreef HappyCharly het volgende:
wat hebben die 2 dan? Gaam ze vozen? Gewoon knuffelen?
Overdag doen ze niet echt veel samen...
master move zou het zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:39 schreef Flow3r het volgende:
En Jappie kruipt bij Wendy
[ afbeelding ]
Al die frustratie die ie nu voelt zal als een trigger werkenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:41 schreef utopia2.0 het volgende:
En Jappie kruipt weer bij Wendy in bed
Ik snap niet, dat Wendy zich daarvoor leentquote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Al die frustratie die ie nu voelt zal als een trigger werken
ze zal het zelf ook wel knus vindenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik snap niet, dat Wendy zich daarvoor leent
Ja zou wel makkelijk zijn ,,, nu de streams nogquote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:41 schreef utopia2.0 het volgende:
En Jappie kruipt weer bij Wendy in bed
Anders doet ze het niet lijkt mequote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:43 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ze zal het zelf ook wel knus vinden
misschien gewoon fijn met iemand, zonder bijbedoelingen... huidhongerquote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Anders doet ze het niet lijkt me
Ze lag ook te friemelen met Nadir dus ja waar ligt dan je grensquote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die vozen echt wel meer uit dan datquote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
misschien gewoon fijn met iemand, zonder bijbedoelingen... huidhonger
Lekker slipe.quote:
Is toch een mooie fuckyou naar Wanda?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wie moet dan sorry zeggen ?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 02:08 schreef Ambrine het volgende:
Jasper zei net trouwens heel stoer dat hij zeker geen sorry gaat zeggen tegen Wanda.
Ben benieuwd morgen…hij zat er namelijk als een hondje bij net toen ze hem zo denigrerend toesprak.
Ik vind Wanda ook een nare vrouw,heb medelijden met die Yvar..je zal met zo'n kreng samenlevenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 02:08 schreef Ambrine het volgende:
Jasper zei net trouwens heel stoer dat hij zeker geen sorry gaat zeggen tegen Wanda.
Ben benieuwd morgen…hij zat er namelijk als een hondje bij net toen ze hem zo denigrerend toesprak.
Een rugleuning op een van de bankjes bij de eettafels. Want anders kan meneer niet kaarten.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:06 schreef Dotteke het volgende:
Lekker Eric en de decopeerzaag, mensen gaan zo boos worden om die pokkenherrie![]()
Wat gaat hij maken eigenlijk?
Het hout was toch niet voor de bar of barkrukken?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:12 schreef pingu66 het volgende:
Benieuwd wat Jeffrey ervan gaat zeggen.
Hout voor zėjn barkrukken.
Maar ja eerdat Jeff wakker is....
Oke nou maar eens kijken wie er commentaar op gaat gevenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Een rugleuning op een van de bankjes bij de eettafels. Want anders kan meneer niet kaarten.
zelfgeknutselde rugleuning moet wel heeeeel stevig zijn... anders val je achterover als je te hard leunt..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke nou maar eens kijken wie er commentaar op gaat geven
Bankjes kunnen ze dan ook niet meer stapelen als ze een bar binnen maken bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zelfgeknutselde rugleuning moet wel heeeeel stevig zijn... anders val je achterover als je te hard leunt..
plus een stuk onhandiger om te gaan zitten op de bankjes, moet je inschuiven via de zijkant allemaal..
dus ik snap het commentaar wel
zoveel nadelen... en voor wie of wat?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bankjes kunnen ze dan ook niet meer stapelen als ze een bar binnen maken bijvoorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
Marciano en Martin hebben van de week ook ergens een rugleuning voor gemaakt, voor een of ander buitenbankje dacht ik Kijken hoe lang dat goed gaatquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zelfgeknutselde rugleuning moet wel heeeeel stevig zijn... anders val je achterover als je te hard leunt..
plus een stuk onhandiger om te gaan zitten op de bankjes, moet je inschuiven via de zijkant allemaal..
dus ik snap het commentaar wel
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Marciano en Martin hebben van de week ook ergens een rugleuning voor gemaakt, voor een of ander buitenbankje dacht ik Kijken hoe lang dat goed gaat
Dat zit bij de 115 euro per dag inbegrepen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:57 schreef HappyCharly het volgende:
JW laat de kraan aanstaan tijdens het tandenpoetsen
vind ik zo'n rare gewoonte
i sawquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:00 schreef mootie het volgende:
Gisteravond zijn alle frikandellen en bitterballen opgevroten door het groepje wat nog wakker was.
Martin en Jeff waren volgens mij de enig managers die veel zelf deden tochquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:04 schreef pingu66 het volgende:
Tiano zit de manager te fucken terwijl hij er zelf ook niets van bakte ( zonder hulp)
Martin ging nu ook een bak lasagne voor zichzelf bewarenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:00 schreef mootie het volgende:
Gisteravond zijn alle frikandellen en bitterballen opgevroten door het groepje wat nog wakker was.
Matin is degene die minstens 3 x ontbijt Smorgensquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Martin ging nu ook een bak lasagne voor zichzelf bewaren
Van mij mag hijquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matin is degene die minstens 3 x ontbijt Smorgens
is toch apart meisje en oh zo wispelturigquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:12 schreef greysbones het volgende:
Mirthe alles is op![]()
Ze zat er zelf bij![]()
straks gaat jef weer uit zijn plaatquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:14 schreef greysbones het volgende:
Erik heeft een plaat verknoeid
Het ligt aan de lijmklemmen
Volgens mij ging 'ie rechtquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:14 schreef greysbones het volgende:
Erik heeft een plaat verknoeid
Het ligt aan de lijmklemmen
Natuurlijk mag datquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Waarom mag men niets tegen Erik zeggen?
Te dun???quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Volgens mij ging 'ie recht
[ afbeelding ]
Jappie ligt vast nog vast gepaperclipped aan Wendyquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:19 schreef Flow3r het volgende:
Wanda en Jappie al in beeld geweest ?
of Wendy en Jappie?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:19 schreef Flow3r het volgende:
Wanda en Jappie al in beeld geweest ?
Misschien met een plankenrekker?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tja je kunt een plaat niet langer zagen
categorie plintenladder?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Misschien met een plankenrekker?
Nee dat was de eerste plaat die Eunice heeft gezaagd. Gewoon verkeerd gemeten maar dat gaat ie niet toegevenquote:
Voor Eunice welquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wel verstelbare, sommige plinten zijn erg hoog
Ze ging gister boos naar bed, dus ben benieuwdquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jappie ligt vast nog vast gepaperclipped aan Wendy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze ging gister boos naar bed, dus ben benieuwdIk was er bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top avondjeThinking is difficult, that’s why most people judge
Misluktquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:27 schreef greysbones het volgende:
Hij moest in zijn eigen bed slapen van Wanda
En ook nog sorry zeggen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:27 schreef greysbones het volgende:
Eunie ging ook recht, Erik staat er met zijn snuffer bovenopquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee dat was de eerste plaat die Eunice heeft gezaagd. Gewoon verkeerd gemeten maar dat gaat ie niet toegeven
Hij moet zich eens uitspreken en gewoon zeggen dat ie lekker bij Wendy gaat liggen, is ie meteen af van haar gemanipuleerquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij durft wel
Als Wanda er niet bij is
Hij reageerde er ook niet echt opquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij moet zich eens uitspreken en gewoon zeggen dat ie lekker bij Wendy gaat liggen, is ie meteen af van haar gemanipuleer
De planken zijn goed gemeten. Maar niet goed gezaagd. Door een lijmklem die los schoot. En dat is precies wat Erik zegt.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee dat was de eerste plaat die Eunice heeft gezaagd. Gewoon verkeerd gemeten maar dat gaat ie niet toegeven
Esther ligt toch nog in bed want die heeft tot half 2 in de stoel gezeten in haar uppiequote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:33 schreef espri het volgende:
Eunice aait het been van JW ff lekker.
een simpel "ja 'is genoeg, wat wil ze doen dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij reageerde er ook niet echt op
Maar als hij een vent was geweest had hij gezegd dat bepaal ik zelf wel
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Esther ligt toch nog in bed want die heeft tot half 2 in de stoel gezeten in haar uppie
Staren naar de anderen die het gezellig hadden
maar hij dook linea recta bij Wendy in bedquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:27 schreef greysbones het volgende:
en toen was er eindelijk stront aan de knikker tussen Wanda en Jappie en ging ze naar bedquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Esther ligt toch nog in bed want die heeft tot half 2 in de stoel gezeten in haar uppie
Staren naar de anderen die het gezellig hadden
hij is wakker ?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:31 schreef espri het volgende:
Jappie ligt alleen boven. Op de kussens.
dit..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij reageerde er ook niet echt op
Maar als hij een vent was geweest had hij gezegd dat bepaal ik zelf wel
Het was verkeerd gemeten en Eunice mocht zagen geen klem die losschoot. De balk waar ze tegen zaagde stond op 43 cm maar als je met een decoupeerzaag daar tegen aan zet zet de zaag van de decoupeerzaag er niet tegen aan maar ongeveer 3cm er vanafquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:32 schreef Harry het volgende:
[..]
De planken zijn goed gezaagd. Een lijmklem schoot los. En dat is precies wat Erik zegt.
Ze hield weer de wacht net als bij Mattin en Mexx, de clownquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en toen was er eindelijk stront aan de knikker tussen Wanda en Jappie en ging ze naar bed
En dan was eunice zichzelf vergeten ( ze mag geen leverworst of kaas)quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:36 schreef Harry het volgende:
Isaac komt Eunice een compliment geven voor het ontbijt. Het was lekker. Ook de havermout, niet te zoet.
Dure meiden, zegt Isaac lachend.
Eunice: het was Mirthe's idee. Met leverworst en kaas.
wat dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:38 schreef espri het volgende:
Jan Willem kijkt echt wel anders naar Eunice dan naar Esther.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:38 schreef espri het volgende:
Jan Willem kijkt echt wel anders naar Eunice dan naar Esther.
Erik zei naar bed te gaanquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:41 schreef Flow3r het volgende:
Viel me mee dat er gister nog bewoners in beeld waren om 2 uur snachts, meestal focust de regie op Erik rond half 12 hopend dat ie naar bed gaat zodat ze klaar zijn met werken
agreedquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:42 schreef espri het volgende:
[..]
Meer met pretlichtjes in z’n ogen en lachend.
Wat een stoere bewegingen voor een mannetje wat kwijlend achter een bitch loopt zeg.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:44 schreef spapaars het volgende:
Dat Wanda een gesprek eindigde en wegliep naar boven was de aangeschoten motormuis er niet blij mee.
[ afbeelding ]
Omdat Eunice na een grapje niet meteen druipend op hem af schiet.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
agreed
et Eunice kan hij ook grapjes maken, soms een beetje op het randje geinen net als die liedjes van gisteren
nooit met Esther
Maar viel me wel op dat de rollen een beetje zijn omgedraaid, hij heeft lang met Sasha boven gezeten en uiteindelijk hield Wanda het niet meer en is ze erbij gaan zitten, ook later ging ze tegen hem aanliggen maar hij gaf weinig sjoege, ze legde ook nog haar benen over de zijnequote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:44 schreef spapaars het volgende:
Dat Wanda een gesprek eindigde en wegliep naar boven was de aangeschoten motormuis er niet blij mee.
[ afbeelding ]
Dat hoor je meteen wel zodra ze in je aura schiet.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:47 schreef greysbones het volgende:
Benieuwd wat Esther te mekkeren heeft als ze uit bed komt
ookquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:46 schreef espri het volgende:
[..]
Omdat Eunice na een grapje niet meteen druipend op hem af schiet.
Klopt, beetje tussen azijn en citroen in.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ook
en Esther heeft weinig humor
Heb het idee dat ze hem een beetje probeert te dumpenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar viel me wel op dat de rollen een beetje zijn omgedraaid, hij heeft lang met Sasha boven gezeten en uiteindelijk hield Wanda het niet meer en is ze erbij gaan zitten, ook later ging ze tegen hem aanliggen maar hij gaf weinig sjoege, ze legde ook nog haar benen over de zijne
En dan ineens die rare uitval over de wasmachine na een leuke avond, opgekropte woede,denk dat ze wel voelt dat ze minder grip op hem krijgt
Lijkt wel dat zij hém nu achterna loopt ipv andersom
Wanda wil niks met Jappiequote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar viel me wel op dat de rollen een beetje zijn omgedraaid, hij heeft lang met Sasha boven gezeten en uiteindelijk hield Wanda het niet meer en is ze erbij gaan zitten, ook later ging ze tegen hem aanliggen maar hij gaf weinig sjoege, ze legde ook nog haar benen over de zijne
En dan ineens die rare uitval over de wasmachine na een leuke avond, opgekropte woede,denk dat ze wel voelt dat ze minder grip op hem krijgt
op goede dagenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:49 schreef espri het volgende:
[..]
Klopt, beetje tussen azijn en citroen in.
ik zie het juist andersom gebeurenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze hem een beetje probeert te dumpen
Lult nu met iedereen mee
Babs GJ Wendy Sas Bern
En dan is Jappie vooral een zwaan Kleef aan
Poer gevoelquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik zie het juist andersom gebeuren
saai...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:51 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Het is de hele dag Zalando spreekuur op het kantoor.
Janet was de eerste, en is al geweest. Nu Eunice.
Ik zag eergisteren? Een cap van haar dat ze Jappie een knuffel geeft en je ziet dat ze haar tieten even extra tegen hem aan drukt, vond het erg vreemd voor een bezet iemand.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wanda wil niks met Jappie
maar wel de aandacht die hoort bij zijn verliefdheid
Zie je het ooit terug in de uitzendingen ??quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:51 schreef Flow3r het volgende:
hoe lang moet dit in beeld, hebben ze na 2 minuten niet genoeg materiaal ?![]()
[ afbeelding ]
ik bedoel: Wanda gaat officieel niks doen met jappie want Ivorquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:52 schreef espri het volgende:
[..]
Ik zag eergisteren? Een cap van haar dat ze Jappie een knuffel geeft en je ziet dat ze haar tieten even extra tegen hem aan drukt, vond het erg vreemd voor een bezet iemand.
ze liep gister ook te dartelen voor zijn neus in een sexy kort topje , boeide hem niksquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:52 schreef espri het volgende:
[..]
Ik zag eergisteren? Een cap van haar dat ze Jappie een knuffel geeft en je ziet dat ze haar tieten even extra tegen hem aan drukt, vond het erg vreemd voor een bezet iemand.
Ze doet goed haar best camvrije hoekjes te vinden.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik bedoel: Wanda gaat officieel niks doen met jappie want Ivor
die kijk ik niet dus geen ideequote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zie je het ooit terug in de uitzendingen ??
Ah zo, ik heb gisterenavond niet gekeken dus hij ziet eindelijk in hoe ze is?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze liep gister ook te dartelen voor zijn neus in een sexy kort topje , boeide hem niks
ging op hem liggen, boeide hem niks, sloeg haar benen over de zijne, hij bleef voor dood liggen nadat ie eerst uren met Sas op de kussens boven had gelegen en zijn naar hém moest komen
nee, denk dat ie gewoon moe was, of teveel gedronkenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:54 schreef espri het volgende:
[..]
Ah zo, ik heb gisterenavond niet gekeken dus hij ziet eindelijk in hoe ze is?
Ik wel maar weinig klussende Eric hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:55 schreef HappyCharly het volgende:
weinig mensen hier kijken de uitzendingen..
Jappie kan ook wel heel stoicijns/ dronken kijken... ook als het hem wel boeit..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze liep gister ook te dartelen voor zijn neus in een sexy kort topje , boeide hem niks
ging op hem liggen, boeide hem niks, sloeg haar benen over de zijne, hij bleef voor dood liggen nadat ie eerst uren met Sas op de kussens boven had gelegen en zijn naar hém moest komen
Ik heb er nog geen een gezien, genoeg geplak en geknip gezien in vorige rls.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:55 schreef HappyCharly het volgende:
weinig mensen hier kijken de uitzendingen..
and thank God for thatquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik wel maar weinig klussende Eric hoor.
Nou, dan kunnen ze dat klussen ook wel kappen op de streamsquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik wel maar weinig klussende Eric hoor.
ik heb er wel een paar gezien.. en dan zie je ook dat mensen echt 'neergezet' worden, dan hebben wij veel beter gezien hoe het echt was gegaa..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:56 schreef espri het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen een gezien, genoeg geplak en geknip gezien in vorige rls.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, het is nooit het echte.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb er wel een paar gezien.. en dan zie je ook dat mensen echt 'neergezet' worden, dan hebben wij veel beter gezien hoe het echt was gegaa..
Er zal wel te weinig gebeuren voor de streamsquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nou, dan kunnen ze dat klussen ook wel kappen op de streams
Vooral Jeff speelt boze man als hij in beeld is.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb er wel een paar gezien.. en dan zie je ook dat mensen echt 'neergezet' worden, dan hebben wij veel beter gezien hoe het echt was gegaa..
Wow, en Dan heb je een relatie van 8 jaar, had een ander moeten doen dan had bitchy de grootste smoel over diegene gehad.als man zijnde thuis wil je dit toch niet zien of horen van je vrienden dat jouw vriendin zo ligt bij een ander?quote:
Dat is XXS.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten bij een heren maat
viel mi ook op... en dan aan kenzi vragen... vent kom nou tochquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:58 schreef pingu66 het volgende:
JW komt
kantoor binnen voor Zalando en vraagt aan de manager : welke maat heb ik eigenlijk?
Misschien moet ie het aan Esther vragen.
( steeds grote verhalen dat hij altijd merkoverhemden koopt in Thailand want spotgoedkoop en dan
je maat niet weten)
Maar zij bij hém, niet andersomquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:59 schreef espri het volgende:
[..]
Wow, en Dan heb je een relatie van 8 jaar, had een ander moeten doen dan had bitchy de grootste smoel over diegene gehad.als man zijnde thuis wil je dit toch niet zien of horen van je vrienden dat jouw vriendin zo ligt bij een ander?
quote:
Thailand en merkartikelen gaan echt niet samen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:58 schreef pingu66 het volgende:
JW komt
kantoor binnen voor Zalando en vraagt aan de manager : welke maat heb ik eigenlijk?
Misschien moet ie het aan Esther vragen.
( steeds grote verhalen dat hij altijd merkoverhemden koopt in Thailand want spotgoedkoop en dan
je maat niet weten)
nouja wat ze wel of niet oke vinden moet ze zelf wetenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:59 schreef espri het volgende:
[..]
Wow, en Dan heb je een relatie van 8 jaar, had een ander moeten doen dan had bitchy de grootste smoel over diegene gehad.als man zijnde thuis wil je dit toch niet zien of horen van je vrienden dat jouw vriendin zo ligt bij een ander?
Jasper doet ook vaak de 'niet bewegen dan blijft ze nog even'- tactiekquote:
Vind dit zo raar, de hele dag bij Wanda en dan in bed duiken bij Wendyquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
maar hij dook linea recta bij Wendy in bed
Maat 42 staat eigenlijk voor Large, maar ligt aan model van het product.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten bij een heren maat
Die heeft niks te zeggen en misschien vindt ie het wel allemaal oke, maar zij zegt altijd dat ze vreselijk jaloers is, doe het dan zelf ook nietquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
nouja wat ze wel of niet oke vinden moet ze zelf weten
zou wel graag ivor eens horen hierover
ik snap überhaupt niet wat die 2 snachts doen... ik denk dan maar huidhonger ofzoquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dit zo raar, de hele dag bij Wanda en dan in bed duiken bij Wendy
Snap ook niet zo goed waarom Wendy dit goed vind eerlijk gezegd.
Ziet kleine Jappie vast aan als 1 van haar kinderen.kom maar lekker even bij mama liggen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dit zo raar, de hele dag bij Wanda en dan in bed duiken bij Wendy
Snap ook niet zo goed waarom Wendy dit goed vind eerlijk gezegd.
of Ivor denkt: mooi, dit is dus allemaal nog oke? Zal het onthouden voor als ik op uitzending benquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die heeft niks te zeggen en misschien vindt ie het wel allemaal oke, maar zij zegt altijd dat ze vreselijk jaloers is, doe het dan zelf ook niet
Hij zat daar al, eerder met Sas, zij moest hem opzoeken, hij ging niet naar haarquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jasper doet ook vaak de 'niet bewegen dan blijft ze nog even'- tactiek
zal haar zelden actief aanraken, want dan trekt zij zich terug
daarom beter stil liggen en genieten
nee ik bedoel op de momenten dat zij hem aanraakt/ bij hem komt liggen etcquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij zat daar al, eerder met Sas, zij moest hem opzoeken, hij ging niet naar haar
Dit is een confectiemaat tabel voor heren.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mijn zoon draagt Large, staat voor maat 42.
En Wanda was met messen bezig geweest?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:09 schreef HappyCharly het volgende:
Nou JW, als je zelf de hele wasmachine uit elkaar hebt gehaald denk ik dat de garantie wel is vervallen hoor...
Bij damesquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Maat 42 staat eigenlijk voor Large, maar ligt aan model van het product.
quote:
ik bedoelde "je" voor alle bewoners.. zucht...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Wanda was met messen bezig geweest?
quote:
Dames XL is 46, heren XL is 54. Dit zijn echter confectiematen.quote:
Tis wel goed.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dames XL is 46, heren XL is 54. Dit zijn echter confectiematen.
Ikzelf heb M en dat is maat 38. Een trui voor mijn zoon is maat X en staat voor maat 42.
I know.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is een confectiemaat tabel voor heren.
Het is makkelijker tellen hoeveel uur niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:13 schreef pingu66 het volgende:
Hoeveel uur per dag slaapt die Bern?
quote:
hahahaquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:15 schreef danaqui het volgende:
Jappie heeft koffieapparaat mee naar de slaapkamer
Lekker asoquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:15 schreef danaqui het volgende:
Jappie heeft koffieapparaat mee naar de slaapkamer
Is toch a-sociaal om dat hele ding mee naar boven te nemen?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Naar voorbeeld van Martin
Hoezo? Straks weer naar beneden.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is toch a-sociaal om dat hele ding mee naar boven te nemen?
Naar boven wel, kamer 1 is op de begane grondquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is toch a-sociaal om dat hele ding mee naar boven te nemen?
Ze moesten toch naar boven vanwege de zoemer?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kun je toch beneden koffie zetten?
O, dan is het wat anders.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Naar boven wel, kamer 1 is op de begane grond![]()
Verschil is dat nu iedereen op hun kamers zit niemand er gebruik van zou kunnen maken, Martin nam het mee voor zichzelf en zette het ook niet terug toen wel de hele loods er gebruik van zou kunnen maken.
Dat dus.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Naar boven wel, kamer 1 is op de begane grond![]()
Verschil is dat nu iedereen op hun kamers zit niemand er gebruik van zou kunnen maken, Martin nam het mee voor zichzelf en zette het ook niet terug toen wel de hele loods er gebruik van zou kunnen maken.
Dat zegt Wanda of Isaac?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:19 schreef Harry het volgende:
Kandidaat genomineerden voor K3 zijn Esther, JW en Erik.
Bern sputtert tegen.quote:
ze moeten binnen 1 minuut ofzo na de zoemer op de kamers zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kun je toch beneden koffie zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |