ik heb er wel een paar gezien.. en dan zie je ook dat mensen echt 'neergezet' worden, dan hebben wij veel beter gezien hoe het echt was gegaa..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:56 schreef espri het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen een gezien, genoeg geplak en geknip gezien in vorige rls.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar viel me wel op dat de rollen een beetje zijn omgedraaid, hij heeft lang met Sasha boven gezeten en uiteindelijk hield Wanda het niet meer en is ze erbij gaan zitten, ook later ging ze tegen hem aanliggen maar hij gaf weinig sjoege, ze legde ook nog haar benen over de zijne
En dan ineens die rare uitval over de wasmachine na een leuke avond, opgekropte woede,denk dat ze wel voelt dat ze minder grip op hem krijgt
Lijkt wel dat zij hém nu achterna loopt ipv andersom
Dat bedoel ik dus, het is nooit het echte.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb er wel een paar gezien.. en dan zie je ook dat mensen echt 'neergezet' worden, dan hebben wij veel beter gezien hoe het echt was gegaa..
Er zal wel te weinig gebeuren voor de streamsquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nou, dan kunnen ze dat klussen ook wel kappen op de streams
Vooral Jeff speelt boze man als hij in beeld is.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb er wel een paar gezien.. en dan zie je ook dat mensen echt 'neergezet' worden, dan hebben wij veel beter gezien hoe het echt was gegaa..
Wow, en Dan heb je een relatie van 8 jaar, had een ander moeten doen dan had bitchy de grootste smoel over diegene gehad.als man zijnde thuis wil je dit toch niet zien of horen van je vrienden dat jouw vriendin zo ligt bij een ander?quote:
Dat is XXS.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten bij een heren maat
viel mi ook op... en dan aan kenzi vragen... vent kom nou tochquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:58 schreef pingu66 het volgende:
JW komt
kantoor binnen voor Zalando en vraagt aan de manager : welke maat heb ik eigenlijk?
Misschien moet ie het aan Esther vragen.
( steeds grote verhalen dat hij altijd merkoverhemden koopt in Thailand want spotgoedkoop en dan
je maat niet weten)
Maar zij bij hém, niet andersomquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:59 schreef espri het volgende:
[..]
Wow, en Dan heb je een relatie van 8 jaar, had een ander moeten doen dan had bitchy de grootste smoel over diegene gehad.als man zijnde thuis wil je dit toch niet zien of horen van je vrienden dat jouw vriendin zo ligt bij een ander?
quote:
Thailand en merkartikelen gaan echt niet samen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:58 schreef pingu66 het volgende:
JW komt
kantoor binnen voor Zalando en vraagt aan de manager : welke maat heb ik eigenlijk?
Misschien moet ie het aan Esther vragen.
( steeds grote verhalen dat hij altijd merkoverhemden koopt in Thailand want spotgoedkoop en dan
je maat niet weten)
nouja wat ze wel of niet oke vinden moet ze zelf wetenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:59 schreef espri het volgende:
[..]
Wow, en Dan heb je een relatie van 8 jaar, had een ander moeten doen dan had bitchy de grootste smoel over diegene gehad.als man zijnde thuis wil je dit toch niet zien of horen van je vrienden dat jouw vriendin zo ligt bij een ander?
Jasper doet ook vaak de 'niet bewegen dan blijft ze nog even'- tactiekquote:
Vind dit zo raar, de hele dag bij Wanda en dan in bed duiken bij Wendyquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
maar hij dook linea recta bij Wendy in bed
Maat 42 staat eigenlijk voor Large, maar ligt aan model van het product.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten bij een heren maat
Die heeft niks te zeggen en misschien vindt ie het wel allemaal oke, maar zij zegt altijd dat ze vreselijk jaloers is, doe het dan zelf ook nietquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
nouja wat ze wel of niet oke vinden moet ze zelf weten
zou wel graag ivor eens horen hierover
ik snap überhaupt niet wat die 2 snachts doen... ik denk dan maar huidhonger ofzoquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dit zo raar, de hele dag bij Wanda en dan in bed duiken bij Wendy
Snap ook niet zo goed waarom Wendy dit goed vind eerlijk gezegd.
Ziet kleine Jappie vast aan als 1 van haar kinderen.kom maar lekker even bij mama liggen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dit zo raar, de hele dag bij Wanda en dan in bed duiken bij Wendy
Snap ook niet zo goed waarom Wendy dit goed vind eerlijk gezegd.
of Ivor denkt: mooi, dit is dus allemaal nog oke? Zal het onthouden voor als ik op uitzending benquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die heeft niks te zeggen en misschien vindt ie het wel allemaal oke, maar zij zegt altijd dat ze vreselijk jaloers is, doe het dan zelf ook niet
Hij zat daar al, eerder met Sas, zij moest hem opzoeken, hij ging niet naar haarquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jasper doet ook vaak de 'niet bewegen dan blijft ze nog even'- tactiek
zal haar zelden actief aanraken, want dan trekt zij zich terug
daarom beter stil liggen en genieten
nee ik bedoel op de momenten dat zij hem aanraakt/ bij hem komt liggen etcquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij zat daar al, eerder met Sas, zij moest hem opzoeken, hij ging niet naar haar
Dit is een confectiemaat tabel voor heren.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mijn zoon draagt Large, staat voor maat 42.
En Wanda was met messen bezig geweest?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:09 schreef HappyCharly het volgende:
Nou JW, als je zelf de hele wasmachine uit elkaar hebt gehaald denk ik dat de garantie wel is vervallen hoor...
Bij damesquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Maat 42 staat eigenlijk voor Large, maar ligt aan model van het product.
quote:
ik bedoelde "je" voor alle bewoners.. zucht...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Wanda was met messen bezig geweest?
quote:
Dames XL is 46, heren XL is 54. Dit zijn echter confectiematen.quote:
Tis wel goed.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dames XL is 46, heren XL is 54. Dit zijn echter confectiematen.
Ikzelf heb M en dat is maat 38. Een trui voor mijn zoon is maat X en staat voor maat 42.
I know.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is een confectiemaat tabel voor heren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |