maar hij dook linea recta bij Wendy in bedquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:27 schreef greysbones het volgende:
Hij moest in zijn eigen bed slapen van Wanda
en toen was er eindelijk stront aan de knikker tussen Wanda en Jappie en ging ze naar bedquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Esther ligt toch nog in bed want die heeft tot half 2 in de stoel gezeten in haar uppie
Staren naar de anderen die het gezellig hadden
hij is wakker ?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:31 schreef espri het volgende:
Jappie ligt alleen boven. Op de kussens.
dit..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij reageerde er ook niet echt op
Maar als hij een vent was geweest had hij gezegd dat bepaal ik zelf wel
Het was verkeerd gemeten en Eunice mocht zagen geen klem die losschoot. De balk waar ze tegen zaagde stond op 43 cm maar als je met een decoupeerzaag daar tegen aan zet zet de zaag van de decoupeerzaag er niet tegen aan maar ongeveer 3cm er vanafquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:32 schreef Harry het volgende:
[..]
De planken zijn goed gezaagd. Een lijmklem schoot los. En dat is precies wat Erik zegt.
Ze hield weer de wacht net als bij Mattin en Mexx, de clownquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en toen was er eindelijk stront aan de knikker tussen Wanda en Jappie en ging ze naar bed
En dan was eunice zichzelf vergeten ( ze mag geen leverworst of kaas)quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:36 schreef Harry het volgende:
Isaac komt Eunice een compliment geven voor het ontbijt. Het was lekker. Ook de havermout, niet te zoet.
Dure meiden, zegt Isaac lachend.
Eunice: het was Mirthe's idee. Met leverworst en kaas.
wat dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:38 schreef espri het volgende:
Jan Willem kijkt echt wel anders naar Eunice dan naar Esther.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:38 schreef espri het volgende:
Jan Willem kijkt echt wel anders naar Eunice dan naar Esther.
Erik zei naar bed te gaanquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:41 schreef Flow3r het volgende:
Viel me mee dat er gister nog bewoners in beeld waren om 2 uur snachts, meestal focust de regie op Erik rond half 12 hopend dat ie naar bed gaat zodat ze klaar zijn met werken
agreedquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:42 schreef espri het volgende:
[..]
Meer met pretlichtjes in z’n ogen en lachend.
Wat een stoere bewegingen voor een mannetje wat kwijlend achter een bitch loopt zeg.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:44 schreef spapaars het volgende:
Dat Wanda een gesprek eindigde en wegliep naar boven was de aangeschoten motormuis er niet blij mee.
[ afbeelding ]
Omdat Eunice na een grapje niet meteen druipend op hem af schiet.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
agreed
et Eunice kan hij ook grapjes maken, soms een beetje op het randje geinen net als die liedjes van gisteren
nooit met Esther
Maar viel me wel op dat de rollen een beetje zijn omgedraaid, hij heeft lang met Sasha boven gezeten en uiteindelijk hield Wanda het niet meer en is ze erbij gaan zitten, ook later ging ze tegen hem aanliggen maar hij gaf weinig sjoege, ze legde ook nog haar benen over de zijnequote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:44 schreef spapaars het volgende:
Dat Wanda een gesprek eindigde en wegliep naar boven was de aangeschoten motormuis er niet blij mee.
[ afbeelding ]
Dat hoor je meteen wel zodra ze in je aura schiet.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:47 schreef greysbones het volgende:
Benieuwd wat Esther te mekkeren heeft als ze uit bed komt
ookquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:46 schreef espri het volgende:
[..]
Omdat Eunice na een grapje niet meteen druipend op hem af schiet.
Klopt, beetje tussen azijn en citroen in.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ook
en Esther heeft weinig humor
Heb het idee dat ze hem een beetje probeert te dumpenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar viel me wel op dat de rollen een beetje zijn omgedraaid, hij heeft lang met Sasha boven gezeten en uiteindelijk hield Wanda het niet meer en is ze erbij gaan zitten, ook later ging ze tegen hem aanliggen maar hij gaf weinig sjoege, ze legde ook nog haar benen over de zijne
En dan ineens die rare uitval over de wasmachine na een leuke avond, opgekropte woede,denk dat ze wel voelt dat ze minder grip op hem krijgt
Lijkt wel dat zij hém nu achterna loopt ipv andersom
Wanda wil niks met Jappiequote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar viel me wel op dat de rollen een beetje zijn omgedraaid, hij heeft lang met Sasha boven gezeten en uiteindelijk hield Wanda het niet meer en is ze erbij gaan zitten, ook later ging ze tegen hem aanliggen maar hij gaf weinig sjoege, ze legde ook nog haar benen over de zijne
En dan ineens die rare uitval over de wasmachine na een leuke avond, opgekropte woede,denk dat ze wel voelt dat ze minder grip op hem krijgt
Lijkt wel dat zij hém nu achterna loopt ipv andersom
op goede dagenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:49 schreef espri het volgende:
[..]
Klopt, beetje tussen azijn en citroen in.
ik zie het juist andersom gebeurenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze hem een beetje probeert te dumpen
Lult nu met iedereen mee
Babs GJ Wendy Sas Bern
En dan is Jappie vooral een zwaan Kleef aan
Poer gevoelquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik zie het juist andersom gebeuren
saai...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:51 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Het is de hele dag Zalando spreekuur op het kantoor.
Janet was de eerste, en is al geweest. Nu Eunice.
Ik zag eergisteren? Een cap van haar dat ze Jappie een knuffel geeft en je ziet dat ze haar tieten even extra tegen hem aan drukt, vond het erg vreemd voor een bezet iemand.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wanda wil niks met Jappie
maar wel de aandacht die hoort bij zijn verliefdheid
Zie je het ooit terug in de uitzendingen ??quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:51 schreef Flow3r het volgende:
hoe lang moet dit in beeld, hebben ze na 2 minuten niet genoeg materiaal ?![]()
[ afbeelding ]
ik bedoel: Wanda gaat officieel niks doen met jappie want Ivorquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:52 schreef espri het volgende:
[..]
Ik zag eergisteren? Een cap van haar dat ze Jappie een knuffel geeft en je ziet dat ze haar tieten even extra tegen hem aan drukt, vond het erg vreemd voor een bezet iemand.
ze liep gister ook te dartelen voor zijn neus in een sexy kort topje , boeide hem niksquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:52 schreef espri het volgende:
[..]
Ik zag eergisteren? Een cap van haar dat ze Jappie een knuffel geeft en je ziet dat ze haar tieten even extra tegen hem aan drukt, vond het erg vreemd voor een bezet iemand.
Ze doet goed haar best camvrije hoekjes te vinden.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik bedoel: Wanda gaat officieel niks doen met jappie want Ivor
die kijk ik niet dus geen ideequote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zie je het ooit terug in de uitzendingen ??
Ah zo, ik heb gisterenavond niet gekeken dus hij ziet eindelijk in hoe ze is?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze liep gister ook te dartelen voor zijn neus in een sexy kort topje , boeide hem niks
ging op hem liggen, boeide hem niks, sloeg haar benen over de zijne, hij bleef voor dood liggen nadat ie eerst uren met Sas op de kussens boven had gelegen en zijn naar hém moest komen
nee, denk dat ie gewoon moe was, of teveel gedronkenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:54 schreef espri het volgende:
[..]
Ah zo, ik heb gisterenavond niet gekeken dus hij ziet eindelijk in hoe ze is?
Ik wel maar weinig klussende Eric hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:55 schreef HappyCharly het volgende:
weinig mensen hier kijken de uitzendingen..
Jappie kan ook wel heel stoicijns/ dronken kijken... ook als het hem wel boeit..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze liep gister ook te dartelen voor zijn neus in een sexy kort topje , boeide hem niks
ging op hem liggen, boeide hem niks, sloeg haar benen over de zijne, hij bleef voor dood liggen nadat ie eerst uren met Sas op de kussens boven had gelegen en zijn naar hém moest komen
Ik heb er nog geen een gezien, genoeg geplak en geknip gezien in vorige rls.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:55 schreef HappyCharly het volgende:
weinig mensen hier kijken de uitzendingen..
and thank God for thatquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik wel maar weinig klussende Eric hoor.
Nou, dan kunnen ze dat klussen ook wel kappen op de streamsquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik wel maar weinig klussende Eric hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |