Het hout was toch niet voor de bar of barkrukken?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:12 schreef pingu66 het volgende:
Benieuwd wat Jeffrey ervan gaat zeggen.
Hout voor zìjn barkrukken.
Maar ja eerdat Jeff wakker is....
Oke nou maar eens kijken wie er commentaar op gaat gevenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Een rugleuning op een van de bankjes bij de eettafels. Want anders kan meneer niet kaarten.
zelfgeknutselde rugleuning moet wel heeeeel stevig zijn... anders val je achterover als je te hard leunt..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke nou maar eens kijken wie er commentaar op gaat geven
Bankjes kunnen ze dan ook niet meer stapelen als ze een bar binnen maken bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zelfgeknutselde rugleuning moet wel heeeeel stevig zijn... anders val je achterover als je te hard leunt..
plus een stuk onhandiger om te gaan zitten op de bankjes, moet je inschuiven via de zijkant allemaal..
dus ik snap het commentaar wel
zoveel nadelen... en voor wie of wat?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bankjes kunnen ze dan ook niet meer stapelen als ze een bar binnen maken bijvoorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡
Marciano en Martin hebben van de week ook ergens een rugleuning voor gemaakt, voor een of ander buitenbankje dacht ik Kijken hoe lang dat goed gaatquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zelfgeknutselde rugleuning moet wel heeeeel stevig zijn... anders val je achterover als je te hard leunt..
plus een stuk onhandiger om te gaan zitten op de bankjes, moet je inschuiven via de zijkant allemaal..
dus ik snap het commentaar wel
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Marciano en Martin hebben van de week ook ergens een rugleuning voor gemaakt, voor een of ander buitenbankje dacht ik Kijken hoe lang dat goed gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |