Ja zou wel makkelijk zijn ,,, nu de streams nogquote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:41 schreef utopia2.0 het volgende:
En Jappie kruipt weer bij Wendy in bed
Anders doet ze het niet lijkt mequote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:43 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ze zal het zelf ook wel knus vinden
misschien gewoon fijn met iemand, zonder bijbedoelingen... huidhongerquote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Anders doet ze het niet lijkt me
Ze lag ook te friemelen met Nadir dus ja waar ligt dan je grensquote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik snap niet, dat Wendy zich daarvoor leent
Die vozen echt wel meer uit dan datquote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
misschien gewoon fijn met iemand, zonder bijbedoelingen... huidhonger
Lekker slipe.quote:
Is toch een mooie fuckyou naar Wanda?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik snap niet, dat Wendy zich daarvoor leent
Wie moet dan sorry zeggen ?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 02:08 schreef Ambrine het volgende:
Jasper zei net trouwens heel stoer dat hij zeker geen sorry gaat zeggen tegen Wanda.
Ben benieuwd morgen…hij zat er namelijk als een hondje bij net toen ze hem zo denigrerend toesprak.
Ik vind Wanda ook een nare vrouw,heb medelijden met die Yvar..je zal met zo'n kreng samenlevenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 02:08 schreef Ambrine het volgende:
Jasper zei net trouwens heel stoer dat hij zeker geen sorry gaat zeggen tegen Wanda.
Ben benieuwd morgen…hij zat er namelijk als een hondje bij net toen ze hem zo denigrerend toesprak.
Een rugleuning op een van de bankjes bij de eettafels. Want anders kan meneer niet kaarten.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:06 schreef Dotteke het volgende:
Lekker Eric en de decopeerzaag, mensen gaan zo boos worden om die pokkenherrie![]()
Wat gaat hij maken eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |