Zijn geen lucky podiums.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Bahrein: MV en SP vallen uit, daardoor 3e
Canada: Leclerc penalty, Perez valt uit. Daardoor 3e
Silverstone: VER rijdt over een stuk carbon heen, daardoor derde.
Oostenrijk: Sainz valt uit, daardoor derde.
Frankrijk: podium op eigen kracht, al zou Sainz zonder penalty waarschijnlijk tweede zijn geworden.
Hongarije: podium op eigen kracht.
VS: podium op eigen kracht.
Mexico: podium op eigen kracht.
Sao Paulo: podium op eigen kracht.
Ik kom op vijf lucky podiums en pas tegen het einde van het seizoen, als de auto ook beter wordt, lukt het weer op eigen kracht.
Uhhhh hij had echt voornamelijk geluk met uitvalbeurten en problemen van anderen. Je weet dat zelf natuurlijk ook. De andere races zijn niet eens meegerekend. Vorig jaar ging het gewoon niet zo lekker en de auto was lekker aan het stuiterenquote:
Ze zijn zeker wel lucky, maar dat heb je ook nodig als je niet in de beste twee auto’s zit. Normaliter word je daar dan vijfde mee, tenzij er voor je het gebeurt of he verslagen wordt door je teamgenoot.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:29 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Misschien niet lucky, maar ook weer niet bizar goed, zoals jij het noemde.
Eens hoor. Maar sommige mensen houden niet zo van de term lucky. Die zeggen dan dat je wel eerst in de positie moet komen om te kunnen profiteren van de pech van anderen. Prima hoor, maar ga het dan niet 'bizar goed' noemen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ze zijn zeker wel lucky, maar dat heb je ook nodig als je niet in de beste twee auto’s zit. Normaliter word je daar dan vijfde mee, tenzij er voor je het gebeurt of he verslagen wordt door je teamgenoot.
Ja, je moet in de buurt zitten. Dat zit je dan al snel als je zelf in de 3e auto zit, terwijl de 4e auto op een straatlengte afstand zit.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:19 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Eens hoor. Maar sommige mensen houden niet zo van de term lucky. Die zeggen dan dat je wel eerst in de positie moet komen om te kunnen profiteren van de pech van anderen. Prima hoor, maar ga het dan niet 'bizar goed' noemen.
Waarom zie ik je dan nooit Max lucky noemen dat Ferrari het zo verstiert? Maar Lewis wel. Heel eigenaardig.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:19 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Eens hoor. Maar sommige mensen houden niet zo van de term lucky. Die zeggen dan dat je wel eerst in de positie moet komen om te kunnen profiteren van de pech van anderen. Prima hoor, maar ga het dan niet 'bizar goed' noemen.
Gewoon goed is wat anders dan bizar goed.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nogmaals: als je zoveel podiums weet te pakken met niet de top-auto doe je het gewoon goed heel simpel. Maar goed, de grootheid accepteren van Lewis is voor sommigen moeilijk. Helaas.
Wat Hamilton deed vorig seizoen is precies hetzelfde als wat Verstappen deed in Mercedes seizoenen. Allebei dus bizar goed. Geef dat gewoon toe.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:37 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Gewoon goed is wat anders dan bizar goed.
Bizar goed is wat Verstappen in de RB deed in tijd dat Mercedes dominant was.
Niet mee eens, Hamilton had een paar goede races en blijft een uitzonderlijk goede coureur, maar hij is imo niet meer de coureur van een paar jaar geleden. Hij heeft dit seizoen een grote kluif aan Russell gehad, dan is Russell ook BIZAR goed. Of ze deden allebei gewoon wat de auto kon, zonder daar boven uit te stijgen.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat Hamilton deed vorig seizoen is precies hetzelfde als wat Verstappen deed in Mercedes seizoenen. Allebei dus bizar goed. Geef dat gewoon toe.
Russell is ook goed. Is onbetwist. Maar het is gewoon onzin om te zeggen dat alleen Max goed is als die podiums pakt in de niet dominante auto.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:44 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Niet mee eens, Hamilton had een paar goede races en blijft een uitzonderlijk goede coureur, maar hij is imo niet meer de coureur van een paar jaar geleden. Hij heeft dit seizoen een grote kluif aan Russell gehad, dan is Russell ook BIZAR goed. Of ze deden allebei gewoon wat de auto kon, zonder daar boven uit te stijgen.
Ik denk het tweede.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Russell is ook goed. Is onbetwist. Maar het is gewoon onzin om te zeggen dat alleen Max goed is als die podiums pakt in de niet dominante auto.
Nee. Als Bottas 4 poles rijdt is het inderdaad een Mercedes seizoen. Vorig seizoen begon als Ferrari seizoen maar toen de Ferrari nog de bovenliggende auto was deelde Verstappen niet Red Bull de K.O. uit. Als je op alle fronten verslagen wordt door je teamgenoot zoals Hamilton vorig seizoen dan ben je niet bizar goed. Zijn inhaalacties en het gebrek daaraan, plus alle crashes, waren wellicht soms bizar maar niet bizar goed.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat Hamilton deed vorig seizoen is precies hetzelfde als wat Verstappen deed in Mercedes seizoenen. Allebei dus bizar goed. Geef dat gewoon toe.
quote:"Nobody will ever be bigger than Schumi," Wolff told German newspaper BILD. "Even if the statistics sees Lewis in front. But Michael shaped a generation like no other, he is iconic.
Nee sorry, ik vind niet dat Hamilton vorig jaar een bizar goed seizoen heeft gehad.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat Hamilton deed vorig seizoen is precies hetzelfde als wat Verstappen deed in Mercedes seizoenen. Allebei dus bizar goed. Geef dat gewoon toe.
Wie vind jij nou eigenlijk de beste allertijden?quote:Op zondag 26 februari 2023 13:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee. Als Bottas 4 poles rijdt is het inderdaad een Mercedes seizoen. Vorig seizoen begon als Ferrari seizoen maar toen de Ferrari nog de bovenliggende auto was deelde Verstappen niet Red Bull de K.O. uit. Als je op alle fronten verslagen wordt door je teamgenoot zoals Hamilton vorig seizoen dan ben je niet bizar goed. Zijn inhaalacties en het gebrek daaraan, plus alle crashes, waren wellicht soms bizar maar niet bizar goed.
Je doet met alsof hij met regelmaat snellere auto's achter zich heeft gelaten en negeert het feit dat hij het gros van z'n podiums heeft gepakt doordat snellere auto's voor hem uitvielen. Het was een dergelijk seizoen, niet meer dan dat.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nogmaals: als je zoveel podiums weet te pakken met niet de top-auto doe je het gewoon goed heel simpel. Maar goed, de grootheid accepteren van Lewis is voor sommigen moeilijk. Helaas.
Huh? HAM eindigde vorig jaar als 6e, met 0 overwinningen en achter zijn teamgenoot. Verstappen eindigde 2 seizoenen als 3e, 1x als 4e, pakte in die seizoenen steeds minimaal 2 overwinningen en eindigde voor zijn teamgenoot. Eind 2020 werd hij al als beste coureur van het veld gezien.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat Hamilton deed vorig seizoen is precies hetzelfde als wat Verstappen deed in Mercedes seizoenen. Allebei dus bizar goed. Geef dat gewoon toe.
Ik voel me getriggered om hier op te reageren. Maar kom op, dit kun je toch niet serieus menen toch? Je mag en Hamilton-fan zijn maar wat Hamilton vorig seizoen heeft laten zien komt niet eens in de buurt van bizar goed. Zijn rookie-teamgenoot heeft hem eigenlijk rond de oren gereden. In een team waarin Hamilton overduidelijk de voorkeur heeft is dat eerder slecht te noemen.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat Hamilton deed vorig seizoen is precies hetzelfde als wat Verstappen deed in Mercedes seizoenen. Allebei dus bizar goed. Geef dat gewoon toe.
Russell een rookie noemen? Tsja.quote:Op maandag 27 februari 2023 01:23 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik voel me getriggered om hier op te reageren. Maar kom op, dit kun je toch niet serieus menen toch? Je mag en Hamilton-fan zijn maar wat Hamilton vorig seizoen heeft laten zien komt niet eens in de buurt van bizar goed. Zijn rookie-teamgenoot heeft hem eigenlijk rond de oren gereden. In een team waarin Hamilton overduidelijk de voorkeur heeft is dat eerder slecht te noemen.
Verstappen kreeg het voor elkaar het Hamilton met een beduidend mindere auto lastig te maken. Hamilton heeft het afgelopen jaar in een beduidend mindere auto Max maar 1 race heel even moeilijk weten te maken. Overigens heeft Max aan het begin van vorig seizoen best leuke battles uitgevochten met Leclerc zonder dat ze elkaar daarbij van de baan reden.
De eerste bocht waarin ze een onderling duel uitvechten rijdt Hamilton weer tegen Verstappen op.
Ik nam je al weinig serieus als het om Hamilton ging maar je bevestigd zelf maar weer eens waarom.
En de stewards hebben het nooit fout?quote:Op maandag 27 februari 2023 01:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
En hoezo “rijdt Hamilton tegen Max op”.. was andersom volgens mij. Max kreeg 5s.
Moet je voor de grap eens Abu Dhabi 21 erbij betrekkenquote:Op maandag 27 februari 2023 10:55 schreef TagForce het volgende:
[..]
En de stewards hebben het nooit fout?
Volgens de richtlijnen voor inhalen zat Hamilton fout (de richtlijnen die door de FIA aan het begin van het seizoen zijn gepubliceerd). Dus ja, Lewis rijdt tegen Max aan. Dat Max daar 5 seconden voor kreeg ligt aan de stewards.
Daarom vroeg ik of de stewards het nooit fout hebben... Schaakmat. OF ze hebben het wel eens fout en het argument gaat niet meer op, OF ze hebben het niet fout en Abu Dhabi was daarmee ook geen fout maar gewoon jammer voor Lewis dat de regels zo zijn geschreven.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens Abu Dhabi 21 erbij betrekken
Ik zou zeggen ga na waarom die straf kreeg ipv je eigen oordeel vellen en de stewards veroordelen. Het ging om de snelheid die met de onbesuisde actie gepaard ging.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:55 schreef TagForce het volgende:
[..]
En de stewards hebben het nooit fout?
Volgens de richtlijnen voor inhalen zat Hamilton fout (de richtlijnen die door de FIA aan het begin van het seizoen zijn gepubliceerd). Dus ja, Lewis rijdt tegen Max aan. Dat Max daar 5 seconden voor kreeg ligt aan de stewards.
Ik weet waarom... Ik lees namelijk altijd die documenten.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga na waarom die straf kreeg ipv je eigen oordeel vellen en de stewards veroordelen. Het ging om de snelheid die met de onbesuisde actie gepaard ging.
En dat is factueel incorrect. Max reed zelfs OVER het gele broodje aan de binnenkant om Lewis, die als een dwaas vol de racelijn pakt, te ontwijken. Dat KAN Max niet als "his excess speed compromised his entry into turn 2". Hij vliegt pas naar buiten NA het contact met Lewis.quote:The Stewards determined that Verstappen attempted to pass Hamilton on the outside
of turn 1 by braking very late. He did not complete the pass in Turn 1 and his excess speed compromised his entry into turn 2, at which point he made contact with Hamilton
Ja, want dat was jouw enige tegenargument (ok, naast het opzettelijk verkeerd interpreteren van de term 'rookie' als aanduiding voor Russell in de Mercedes). En dat argument is onjuist.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar goed we gaan nu weer in op een mini-incident van maanden geleden.
Doordat hij te hard ging kwam hij in botsing. Heel simpel. Is de bekende yield or crash- tactiek van Max. Daarom is het goed dat dit zo fout afliep voor Max, misschien leert die er iets van.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:23 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ik weet waarom... Ik lees namelijk altijd die documenten.
Echter, daar staat in:
[..]
En dat is factueel incorrect. Max reed zelfs OVER het gele broodje aan de binnenkant om Lewis, die als een dwaas vol de racelijn pakt, te ontwijken. Dat KAN Max niet als "his excess speed compromised his entry into turn 2". Hij vliegt pas naar buiten NA het contact met Lewis.
Dus, de stewards zitten fout.
quote:Op maandag 27 februari 2023 11:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doordat hij te hard ging kwam hij in botsing. Heel simpel. Is de bekende yield or crash- tactiek van Max. Daarom is het goed dat dit zo fout afliep voor Max, misschien leert die er iets van.
quote:Op maandag 27 februari 2023 11:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doordat hij te hard ging kwam hij in botsing. Heel simpel. Is de bekende yield or crash- tactiek van Max. Daarom is het goed dat dit zo fout afliep voor Max, misschien leert die er iets van.
Ga je nou zeggen dat Hamilton niet een tactiek heeft van zo wijd mogelijk de bocht nemen om zo zijn tegenstander de baan uit te drijven?quote:Op maandag 27 februari 2023 11:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doordat hij te hard ging kwam hij in botsing. Heel simpel. Is de bekende yield or crash- tactiek van Max. Daarom is het goed dat dit zo fout afliep voor Max, misschien leert die er iets van.
Luister maar eens naar het gas van Max, zou ik zeggenquote:Op maandag 27 februari 2023 11:30 schreef TagForce het volgende:
[..]![]()
Als jij met droge ogen wil beweren dat Max Lewis raakte omdat 'hij te hard ging', dan moet je dat zelf weten, maar je geloofwaardigheid komt het niet ten goede, hoor.
Ik hoor het niet. Maar dat zal dan vast aan mij liggen.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Luister maar eens naar het gas van Max, zou ik zeggenals je in een battle zit in 1-2 ga je niet op het gas voor de apex van 2. Maar hij wel.
Haal je geluid ff van mute af.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:41 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik hoor het niet. Maar dat zal dan vast aan mij liggen.
Gast, hij gaat zelfs van zijn gas af.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Haal je geluid ff van mute af.
Ja, maar te laat. Stewards zien de snelheid van de auto met de telemetrie, wij niet. Op basis daarvan kwam er 5s.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:45 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Gast, hij gaat zelfs van zijn gas af.
Aangezien T1 in z'n 2 gaat, en T2 in z'n 3 doe je dat zeker wel. Max gaat geen stap harder door T2 dan anders, en daar haalt hij ook de apex. Dat doet hij hier ook, maar Lewis raakt hem waardoor hij wijd gaat.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Luister maar eens naar het gas van Max, zou ik zeggenals je in een battle zit in 1-2 ga je niet op het gas voor de apex van 2. Maar hij wel.
Wat is hiervoor jouw bewijs 🧐quote:Op maandag 27 februari 2023 11:54 schreef TagForce het volgende:
[..]
De vraag is alleen, had Max met die snelheid de bocht gehaald? En het antwoord is simpelweg ja, want hij ging niet harder dan in de eerste ronde door bocht 2.
Download Multiviewer for F1quote:Op maandag 27 februari 2023 11:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is hiervoor jouw bewijs 🧐
Dit is geen bewijs.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:08 schreef TagForce het volgende:
]
[..]
Download Multiviewer for F1
Neem een abo op F1TV Pro (als je die nog niet hebt).
Open Multiviewer, en ga naar Brazilie 2022.
Kies race of sprint race en open de onboard van Max en de replay van de livetiming.
Synchroniseer beiden en laat ze met de pauze knoppen exact juist lopen.
Check hoeveel snelheid hij heeft in T2 en of hij voor de apex gas geeft voor T2.
In de sprint op medium is T1 in z'n 3 en T2 in z'n 4... Hij schakelt op de apex omhoog.
Wat is wel bewijs volgens jou dan? Het feit dat hij ronde na ronde die bocht haalt met een hogere snelheid dan hij rijdt op het moment van het incident lijkt me vrij duidelijk dat het helemaal geen 'te hoge snelheid was' om 'zijn insturen voor T2 te compromitteren'.quote:
Ja, omdat ie daar heen stuurt vanwege de ideale lijn die daar ligt.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Trouwens als je kijkt naar waar Verstappen uitkomt uit bocht 2 in ronde 1 dan is dat aan de rand van de baan. Dus ik snap de vergelijking ook niet echt
[ afbeelding ]
Ronde na ronde, ja, als die wel op de racelijn zit natuurlijkquote:Op maandag 27 februari 2023 12:33 schreef TagForce het volgende:
[..]
Wat is wel bewijs volgens jou dan? Het feit dat hij ronde na ronde die bocht haalt met een hogere snelheid dan hij rijdt op het moment van het incident lijkt me vrij duidelijk dat het helemaal geen 'te hoge snelheid was' om 'zijn insturen voor T2 te compromitteren'.
Uh, jij vergelijkt een ronde waarbij niet wordt gevochten met de ronde waarbij een poging tot inhaalactie wordt gedaan hoor..quote:[..]
Ja, omdat ie daar heen stuurt vanwege de ideale lijn die daar ligt.
Ik kan je vertellen dat hij dat met Hamilton ook zo had gedaan. Het feit dat hij ver naar buiten zit betekent niet dat hij niet verder naar binnen kan... Naar buiten is alleen sneller.
Maar laat maar, je hebt nu al een paar keer laten blijken dat je geen idee hebt waar je over praat.
Dat is het argument dan ook niet. De vraag is of hij de bocht had gehaald zonder van de baan af te raken met de snelheid die hij had. Het antwoord daarop is ja, want hij ging helemaal niet als een gestoorde gek die bocht in. Hij ging zelfs langzamer dan normaal. En misschien had hij heel even langer moeten wachten om weer vol gas te gaan, maar dan nog was het niet alsof hij met die snelheid sowieso van de baan af was gegaan. En dat is wel het criterium. Het andere criterium is namelijk dat hij onderstuurd naar buiten glijdt, maar we zien op de onboard duidelijk dat daar geen sprake van is. Dan blijft er maar 1 optie over die simpelweg niet klopt. Het snelheidsverschil en de marges die Max heeft zijn dusdanig groot dat er geen sprake is van een gecompromitteerde entry van de bocht. Getuige ook het feit dat er 0 onderstuur is op het moment van contact.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ronde na ronde, ja, als die wel op de racelijn zit natuurlijkHij ging niet ronde na ronde side by side door die bocht of wel.
[..]
Uh, jij vergelijkt een ronde waarbij niet wordt gevochten met de ronde waarbij een poging tot inhaalactie wordt gedaan hoor..
Volgens mij is het een vaststelling van feitelijke aard dat Schumacher dat is en is daar niet zoveel aan te vinden.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:24 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wie vind jij nou eigenlijk de beste allertijden?
Schumacher werd ook om z'n oren gereden door Rosberg. Bij het bepalen wie de grootste aller tijden is, kijk je uiteraard niet alleen naar de seizoenen van een coureur in de herfst van z'n carričre.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:58 schreef MisChrartin het volgende:
Als Hamilton de allerbeste aller tijden is. Wat is dan Russell? De aller aller beste aller tijden?
Het is een loos begrip. Je kunt eigenlijk alleen maar echt vergelijken met je teamgenoot en dat heeft Hamilton glansrijk verloren afgelopen jaar.
Nee, volgens jouw eigen criteria kan Schumacher het sowieso niet zijn. Die is immers wel eens verslagen door een teamgenoot. Meerdere seizoenen zelfs.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij is het een vaststelling van feitelijke aard dat Schumacher dat is en is daar niet zoveel aan te vinden.
Senna en Fangio vallen hiermee trouwens ook af.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Hier hebben we het over een coureur die ongelooflijk, historisch ongezien, verwend is met de (veruit) beste auto en team en die van zichzelf beweert dat hij de grootste ooit is. De grootste ooit is geen enkel seizoen verslagen door zijn teamgenoot.
Nee, hij was al de grootste ooit. Daar komt per definitie pas een einde aan door een grotere die na hem komt. Die is er overduidelijk nog niet geweest, dus dat hij dan na zijn pensioen weer gaat rijden en ingehaald is door zowel zijn eigen ouderdom als de progressie van het veld doet daar niet aan af.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:20 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nee, volgens jouw eigen criteria kan Schumacher het sowieso niet zijn. Die is immers wel eens verslagen door een teamgenoot. Meerdere seizoenen zelfs.
Als je al tijdens je actieve carriere verslagen bent door Prost, ook een grote, wordt het een lastig verhaal inderdaad. Fangio is te ver voor mijn tijd, dat kan ik niet beoordelen. Net als die jongeren die met terugwerkende kracht Senna tot hun idool en de beste allertijden verklaren, daar komt alleen maar onzin uit dus daar waag ik me bij Fangio niet aan. Maar ik moet toch in bepaalde mate op tweedehands kennis kunnen vertrouwen. Fangio werd algemeen als de grootste gezien, niet door sociale media maar door mensen die er wel getuige van waren en een reputatie te verliezen hadden, en zijn recordaantal titels zou nooit meer geevenaard worden.quote:Senna en Fangio vallen hiermee trouwens ook af.
Je maakt er weer een vermakelijk kletsverhaal van, maar het feit blijft dat je beweerde dat de grootste aller tijden nooit door een teamgenoot verslagen is.quote:Op maandag 27 februari 2023 17:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, hij was al de grootste ooit. Daar komt per definitie pas een einde aan door een grotere die na hem komt. Die is er overduidelijk nog niet geweest, dus dat hij dan na zijn pensioen weer gaat rijden en ingehaald is door zowel zijn eigen ouderdom als de progressie van het veld doet daar niet aan af.
Dus als Verstappen nu nog zes seizoenen op rij zou winnen, daarmee acht titels binnenhaalt en het absolute record heeft, kan hij bij voorbaat al nooit groter zijn dan Schumacher omdat Ricciardo hem in twee van de drie seizoenen bij RB heeft verslagen?quote:Op maandag 27 februari 2023 17:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, hij was al de grootste ooit. Daar komt per definitie pas een einde aan door een grotere die na hem komt. Die is er overduidelijk nog niet geweest, dus dat hij dan na zijn pensioen weer gaat rijden en ingehaald is door zowel zijn eigen ouderdom als de progressie van het veld doet daar niet aan af.
[..]
Als je al tijdens je actieve carriere verslagen bent door Prost, ook een grote, wordt het een lastig verhaal inderdaad. Fangio is te ver voor mijn tijd, dat kan ik niet beoordelen. Net als die jongeren die met terugwerkende kracht Senna tot hun idool en de beste allertijden verklaren, daar komt alleen maar onzin uit dus daar waag ik me bij Fangio niet aan. Maar ik moet toch in bepaalde mate op tweedehands kennis kunnen vertrouwen. Fangio werd algemeen als de grootste gezien, niet door sociale media maar door mensen die er wel getuige van waren en een reputatie te verliezen hadden, en zijn recordaantal titels zou nooit meer geevenaard worden.
Dat is ook zo. Je hebt natuurlijk ook mensen die naar een of andere benefietwedstrijd gaan en dan een 200 kilo zware Maradona zien voetballen en dan denken 'zo goed is die niet, dat kan niet de grootste ooit zijn'. Nee hij is niet meer de beste terwijl hij nog wel een balletje trapt, maar dan heb je het niet over grootsheid maar over iets anders.quote:Op maandag 27 februari 2023 17:55 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Je maakt er weer een vermakelijk kletsverhaal van, maar het feit blijft dat je beweerde dat de grootste aller tijden nooit door een teamgenoot verslagen is.
Nee, dat zei ik niet. Er is best wel wat op te nuanceren maar het verschil tussen Schumacher en de rest van het veld zal niet snel meer geėvenaard worden. Enerzijds is het veld gewoon veel sterker en completer geworden sindsdien dus is het moelijker om er nog zo met kop en schouders bovenuit te steken, en zijn coureurs ook jonger in de F1 aan het komen, anderzijds werd het recordaantal WK's van Fangio ook gezien als iets wat in de moderne tijd niet meer zou kunnen.quote:Op maandag 27 februari 2023 18:10 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dus als Verstappen nu nog zes seizoenen op rij zou winnen, daarmee acht titels binnenhaalt en het absolute record heeft, kan hij bij voorbaat al nooit groter zijn dan Schumacher omdat Ricciardo hem in twee van de drie seizoenen bij RB heeft verslagen?
Als het veld sindsdien gewoon veel sterker en completer is geworden en het daardoor moeilijker is om er nog zo met kop en schouders bovenuit te steken, dan pleit dat toch juist voor de prestaties van iemand als Hamilton en minder voor iemand als Schumacher?quote:Op maandag 27 februari 2023 18:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Je hebt natuurlijk ook mensen die naar een of andere benefietwedstrijd gaan en dan een 200 kilo zware Maradona zien voetballen en dan denken 'zo goed is die niet, dat kan niet de grootste ooit zijn'. Nee hij is niet meer de beste terwijl hij nog wel een balletje trapt, maar dan heb je het niet over grootsheid maar over iets anders.
[..]
Nee, dat zei ik niet. Er is best wel wat op te nuanceren maar het verschil tussen Schumacher en de rest van het veld zal niet snel meer geėvenaard worden. Enerzijds is het veld gewoon veel sterker en completer geworden sindsdien dus is het moelijker om er nog zo met kop en schouders bovenuit te steken, en zijn coureurs ook jonger in de F1 aan het komen, anderzijds werd het recordaantal WK's van Fangio ook gezien als iets wat in de moderne tijd niet meer zou kunnen.
Ja en nee. Je kunt alleen maar uitzonderlijk presteren ten opizchte van je generatie, maar de marges worden wel kleiner, mede dankzij Schumacher trouwens want daardoor heeft de kwaliteit van het veld een hele sterke prikkel gekrgen. Maar Hamilton stak er helemaal niet met kop en schouders bovenuit, de Mercedes deed dat, hij deed onder voor Vettel en de verschillen met Button en Rosberg waren ook maar heel marginaal.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:16 schreef Repentless het volgende:
[..]
Als het veld sindsdien gewoon veel sterker en completer is geworden en het daardoor moeilijker is om er nog zo met kop en schouders bovenuit te steken, dan pleit dat toch juist voor de prestaties van iemand als Hamilton en minder voor iemand als Schumacher?
Je punt is me niet helemaal duidelijk, er staan mijns inziens wat zaken door elkaar waarbij het verband wat onduidelijk is. Maar dat kan net zo goed bij mij liggen, is geen aanval.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja en nee. Je kunt alleen maar uitzonderlijk presteren ten opizchte van je generatie, maar de marges worden wel kleiner, mede dankzij Schumacher trouwens want daardoor heeft de kwaliteit van het veld een hele sterke prikkel gekrgen. Maar Hamilton stak er helemaal niet met kop en schouders bovenuit, de Mercedes deed dat, hij deed onder voor Vettel en de verschillen met Button en Rosberg waren ook maar heel marginaal.
Ook zag je Verstappen op Spa vorig jaar het hele veld te kijk zetten, het kan nog wel. Als je nou vaker wel dan niet dat soort weekenden hebt, al dan niet ten opzichte van een niet zo snelle auto, dan hebben we het over de categorie Schumacher.
Nee, dat is niet waar. Hij heeft juist met Benetton gewonnen, en is toen naar Ferrari gegaan omdat hij groots genoeg was om zelfs daar WK mee te worden. Dat duurde nog even maar in de aanloop was het Schumacher tegen beide McLaren of tegen beide Williamsen, met zijn teammaat geheel niet in staat mee te dingen naar de titel.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:36 schreef Repentless het volgende:
[..]
Je punt is me niet helemaal duidelijk, er staan mijns inziens wat zaken door elkaar waarbij het verband wat onduidelijk is. Maar dat kan net zo goed bij mij liggen, is geen aanval.
Om toch een reactie te geven op bovenstaande en mijn kijk erop te geven:
De Ferrari van Schumachers gloriejaren stak er ook met kop en schouders bovenuit. De auto was gewoon een klasse beter dan de rest van het veld. Uiteraard was het wel omdat Schumacher erin zat, dat dat succes er ook uit werd gehaald. Dat ontken ik natuurlijk niet.
Raikkonen reed ook al mee. Piquet heeft hij zelf nog als teammaat zoekgereden, tegen Senna heeft hij geracet in de mindere auto. Schumacher was er altijd bij, ongeacht de auto. Wel had hij mazzel dat BMW-Williams met JPM en Ralf twee relatieve kneuzen in de snellere auto had.quote:Maar als je kijkt naar het deelnemersveld uit zijn gloriejaren: er reden hooguit 2 (Hakkinen en Villeneuve) voormalig wereldkampioenen mee. In het laatste kampioensseizoen eigenlijk geen (op een paar races van Villeneuve na).
Nee, als Mercedes Kovalainen naast Rosberg had gezegd was Rosberg 8-voudig WK geweest, marketingtechnisch een ramp, en de Britten zouden geen F1 meer kijken. Vettel heeft Hamilton juist met een kleiner team verslagen, hoe werkt dat in zijn voordeel?quote:In Hamiltons kampioensjaren bij Mercedes reden er altijd meerdere voormalig wereldkampioenen mee, tot soms wel vier in een seizoen (Vettel, Alonso, Raikkonen en Button). Waarbij Vettel en Alonso ook nog eens meervoudig kampioen zijn. Ondanks dat je dan de betere auto hebt, moet je het alsnog wel 'even' doen. In die zin is het toch juist als een prestatie te zien dat je met zo'n sterk deelnemersveld om je heen alsnog al die titels binnenharkt?
Onzin, alleen die Ferrari is maar twee seizoenen het sterkst geweest. Zonder Schumacher waren Hakkinen, Raikkonen, Alesi, Hill etc als veel grotere coureurs de geschiedenis ingegaan maar ze stonden natuurlijk in zijn schaduw. Ook toen waren mensen er al op aan het afdingen maar juist omdat het zo duidelijk was. Echt helemaal niemand die over de vraag 'wie is de beste van het veld?' moest nadenken.quote:Schumacher had verreweg de beste auto in een deelnemersveld waarin vrijwel geen kampioensmateriaal te vinden was. Dan is het misschien ook wel makkelijker om er zo bovenuit te steken, als je competitie niet zo sterk is.
Grappig dat je afgeeft op mensen die zulke dingen zeggen, terwijl jij - niet ik - zelf degene was die zo'n domme uitspraak deed ('de grootste aller tijden is nooit verslagen door een teamgenoot'). En die je nu aan alle kanten met mitsen en maren probeert te nuanceren, om maar te verhullen dat je jezelf weer eens in een hoek gekletst hebt.quote:Op maandag 27 februari 2023 18:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat is ook zo. Je hebt natuurlijk ook mensen die naar een of andere benefietwedstrijd gaan en dan een 200 kilo zware Maradona zien voetballen en dan denken 'zo goed is die niet, dat kan niet de grootste ooit zijn'. Nee hij is niet meer de beste terwijl hij nog wel een balletje trapt, maar dan heb je het niet over grootsheid maar over iets anders.
Wat is niet waar? Ik had het over de gloriejaren van Schumacher bij Ferrari. De kampioensjaren vanaf 2000 dus.quote:Op maandag 27 februari 2023 22:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. Hij heeft juist met Benetton gewonnen, en is toen naar Ferrari gegaan omdat hij groots genoeg was om zelfs daar WK mee te worden. Dat duurde nog even maar in de aanloop was het Schumacher tegen beide McLaren of tegen beide Williamsen, met zijn teammaat geheel niet in staat mee te dingen naar de titel.
Ja, Raikkonen deed al mee. Button ook, Alonso ook. Maar die waren op dat moment nog geen kampioen geweest.quote:Raikkonen reed ook al mee. Piquet heeft hij zelf nog als teammaat zoekgereden, tegen Senna heeft hij geracet in de mindere auto. Schumacher was er altijd bij, ongeacht de auto. Wel had hij mazzel dat BMW-Williams met JPM en Ralf twee relatieve kneuzen in de snellere auto had.
? Waar gaat dit over? Vettel is van 2010 t/m 2013 vier keer op rij kampioen geworden met RB. Het dominante team op dat moment. McLaren had moeite in die tijd maar zat er dichtbij, Mercedes stelde relatief gezien nog geen reet voor. Schumacher presteerde al helemaal geen reet in die auto. Hamilton nam een gok door van een topteam naar Mercedes te gaan, zonder enige zekerheid. En in zijn tweede seizoen (het eerste hybride seizoen) pakt hij wel de titel daar. En dan zou Mercedes opeens het team zijn waarin elke boerenlul de titel kan pakken?quote:Nee, als Mercedes Kovalainen naast Rosberg had gezegd was Rosberg 8-voudig WK geweest, marketingtechnisch een ramp, en de Britten zouden geen F1 meer kijken. Vettel heeft Hamilton juist met een kleiner team verslagen, hoe werkt dat in zijn voordeel?
Niet bewust meegemaakt? Ik ben 40 jaar, kijk al zo'n 28 jaar F1. Dominante teams komen en gaan. Medio jaren '90 was Benetton opeens twee seizoenen het topteam (met illegale auto's). Daarna stuivertje wisselen tussen Williams en McLaren, daarna de Ferrari-dominantie, dan opeens 10 jaar later weer twee seizoenen Benetton met Alonso. Daarna incidenteel Ferrari en McLaren weer. Een Brawn GP dat uit het niets kampioen wordt wegens de diffuser, daarna vier jaar RB dominantie met Vettel. En daarna de Mercedes-dominantie, terwijl we nu weer in een RB-tijdperk lijken te zijn aanbeland.quote:Onzin, alleen die Ferrari is maar twee seizoenen het sterkst geweest. Zonder Schumacher waren Hakkinen, Raikkonen, Alesi, Hill etc als veel grotere coureurs de geschiedenis ingegaan maar ze stonden natuurlijk in zijn schaduw. Ook toen waren mensen er al op aan het afdingen maar juist omdat het zo duidelijk was. Echt helemaal niemand die over de vraag 'wie is de beste van het veld?' moest nadenken.
Jij hebt het duidelijk niet bewust meegemaakt. Nu wordt de verveling in de laatste 2 Ferrari seizoenen gebruikt om een vals beeld te schetsen, maar dat was de beloning, het meest indrukwekkende waren de seizoenen waarin hij toch meedeed om de titel, met een auto waarmee hij alleen kon meedoen om de titel, en de titels die hij er op zijn eigen klasse uit wist te persen. Als de we zwakste hybride Mercedes van Hamilton nemen, laten we zeggen die van 21, dan was die ongeveer even superieur als de beste Ferrari van Schumacher.
Het was geen gok van Hamilton. Hij wist dat Mercedes, itt alle overige teams, al 3 jaar op de hoogte was van de reglementen die zouden gaan gelden, en dat Mercedes, als incentive om de F1 in te gaan, die regels mede had geschreven.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:06 schreef Repentless het volgende:
Hamilton nam een gok door van een topteam naar Mercedes te gaan, zonder enige zekerheid. En in zijn tweede seizoen (het eerste hybride seizoen) pakt hij wel de titel daar. En dan zou Mercedes opeens het team zijn waarin elke boerenlul de titel kan pakken?
Dit dus exact. Het is de grootste farce ooit dat de FIA de motor reglementen samen met Mercedes schreef volgens de specs van een motor die Mercedes al drie jaar op de plank had liggen en vervolgens nog drie jaar kon doorontwikkelen voordat de rest überhaupt wist hoeveel cilinders ze mochten gebruikenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:50 schreef TagForce het volgende:
[..]
Het was geen gok van Hamilton. Hij wist dat Mercedes, itt alle overige teams, al 3 jaar op de hoogte was van de reglementen die zouden gaan gelden, en dat Mercedes, als incentive om de F1 in te gaan, die regels mede had geschreven.
Het is niet toevallig dat het 2e seizoen van Hamilton het eerste seizoen van de hybride motoren en gelijktijdig ook de start van de Mercedes dominantie was. Ze wisten al dat ze de beste motor hadden, en ze kochten gewoon de beste aero package er bij in de vorm van BrawnGP. Voeg daar nagenoeg grenzeloos veel investeringen aan toe, nadat de motor inderdaad zo goed was dat zelfs met een badkuip de Merc nog had kunnen winnen, en je koopt gewoon jaren aan kampioenschappen.
Het is wel degelijk zo dat Mercedes op dat moment inderdaad 'opeens' (het was namelijk al 3 jaar in de maak) het team werd waarin elke boerenlul de titel kon pakken. Hamilton is geen koekie natuurlijk, hij moet wel zijn teamgenoten verslaan, maar hij is zeker niet de grootste ooit.
Als we dan toch gaan trollen...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
En dan nu zeuren over een paar te dik belegde sandwiches in de kantine van RedBull.![]()
Straks mijn hengel maar eens uit de schuur halen, ze bijten goed vandaag.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als we dan toch gaan trollen...
Aan de frauduleuze overschrijding van het budget hing geen oormerk waar de overspend precies gemaakt is.
Dat het allemaal in de catering zat is door de spindokters van Redbull bedacht om hun misdrijf tegen de sportiviteit te bagataliseren. Het bedrag was zelfs relatief groter dan het tijdsverschil waarmee het WDC van 2021 gestolen werd.
En desondanks was RB niet in staat om het WDC zonder de actieve hulp van de FIA-wedstrijdlijding binnen te halen..
Geen beter aasie dan Masiquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Straks mijn hengel maar eens uit de schuur halen, ze bijten goed vandaag.
Max Verstappen WDC F1 2021.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Daarom is het goed dat dit zo fout afliep voor Max
Fixed.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
En desondanks was RB niet in staat om het WDC zonder de actieve hulp van de FIA-wedstrijdlijding zonder de epic tactische fuck-up van Mercedes binnen te halen..
Ik heb het over de GP van Braziliė.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:48 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Max Verstappen WDC F1 2021.
Voor wie liep het zo fout af, eigenlijk?
Nog zo'n kansloos moment waar het Lewis rood voor de ogen werd. Heeft hij wel vaak last van. Agressief mannetje.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb het over de GP van Braziliė.
Lewis P2. Max P6 met penalty en een boos team.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nog zo'n kansloos moment waar het Lewis rood voor de ogen werd. Heeft hij wel vaak last van.
Deze user.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis P2. Max P6 met penalty en een boos team.
Max uiteindelijk WDC, Lewis P6.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lewis P2. Max P6 met penalty en een boos team.
Troll dan goed... Het rapport is namelijk best duidelijk waar dat geld heen ging, en er ging niets naar de ontwikkeling van de auto.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als we dan toch gaan trollen...
Aan de frauduleuze overschrijding van het budget hing geen oormerk waar de overspend precies gemaakt is.
Dat het allemaal in de catering zat is door de spindokters van Redbull bedacht om hun misdrijf tegen de sportiviteit te bagataliseren. Het bedrag was zelfs relatief groter dan het tijdsverschil waarmee het WDC van 2021 gestolen werd.
En desondanks was RB niet in staat om het WDC zonder de actieve hulp van de FIA-wedstrijdlijding binnen te halen..
quote:1. Overstated excluded costs pursuant to Article 3.1(a) of the Financial Regulations (concerning catering services);
2. Costs pursuant to Article 3.1(w) of the Financial Regulations (concerning consideration and associated employer’s social security contributions);
3. Costs pursuant to Article 3.1(h)of the Financial Regulations (in respect of Non-F1 Activities), as those costs had already been offset within Total Costs of the Reporting Group;
4. Costs pursuant to Article 3.1(k) of the Financial Regulations (in respect of bonus and associated employer’s social security contributions);
5. Understatement of Relevant Costs in respect of a gain on disposal of fixed assets by failing to make the necessary upwards adjustment;
6. Costs pursuant to Article 3.1(q) of the Financial Regulations (concerning apprenticeship levies);
7. Costs pursuant to Article 3.1(h)(ii)of the Financial Regulations (concerning consideration and associated employer’s social security contributions);
8. Understatement of Relevant Costs in respect of provisions set forth by Article 4.1(a)of the Financial Regulations (concerning the cost of use of Power Units);
9. Costs pursuant to Article 3.1(h)of the Financial Regulations (concerning consideration and associated employer’s social security contributions);
10. Understatement of Relevant Costs in respect of provisions set forth by Article 4.1(f)(B) of the Financial Regulations (concerning use of inventories);
11. Clerical error in respect of RBR’s calculation of certain costs re-charged to it by Red Bull Power Trains Limited;
12. Certain travel costs pursuant to Article 3.1(r) of the Financial Regulations;
13. Costs of maintenance pursuant to Article 3.1of the Financial Regulations.
Gelukkig is Max verstappen altijd de vriendelijkheid zelve. Nooit een breaktest. Nooit z'n teammaat naaien. Nooit en ander van de baan dwingen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nog zo'n kansloos moment waar het Lewis rood voor de ogen werd. Heeft hij wel vaak last van. Agressief mannetje.
Fixed.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Altijd de vriendelijke Belg Nederlander die hij al vanaf zijn geboorte is.
Ik vond dit moment eerder zwart in de zin van oogkleppen, hij deed alsof alsof Verstappen er niet was en kwam er nog mee weg ook, al kostte het wel de overwinning.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nog zo'n kansloos moment waar het Lewis rood voor de ogen werd. Heeft hij wel vaak last van. Agressief mannetje.
Tot de hitte dood van het universumquote:Op zondag 5 maart 2023 15:10 schreef Rnie het volgende:
Lewis heeft tijdens een interview op Sky gezegd dat hij door blijft gaan tot hij zijn achtste titel heeft.
Hoeveel jaar moeten we wachten?
quote:Op zondag 5 maart 2023 15:10 schreef Rnie het volgende:
Lewis heeft tijdens een interview op Sky gezegd dat hij door blijft gaan tot hij zijn achtste titel heeft.
Hoeveel jaar moeten we wachten?
Zeker met deze kwaliteit van de het bakkie van Mercedes, lol...quote:
Hoeft niet eens de auto te zijn, vorig jaar zou de auto schijnbaar onbestuurbaar geweest moeten zijn, terwijl Russell er meerdere malen mee naar podium en een overwinning gereden is. Hij moet gewoon accepteren dat tenzij de auto technisch in staat is om twee minuten voor de rest uit te rijden is, en een teamgenoot heel erg onderdanig naar hem is, die 8ste er gewoon niet gaat komen, is nu niet realistisch, en in de toekomst ook niet.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:18 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Zeker met deze kwaliteit van de het bakkie van Mercedes, lol...
van eeuwigheid tot amen wachten op die 8e....!
Misschien kan hij Checo vervangen bij RB. Maar zelfs dan.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:10 schreef Rnie het volgende:
Lewis heeft tijdens een interview op Sky gezegd dat hij door blijft gaan tot hij zijn achtste titel heeft.
Hoeveel jaar moeten we wachten?
Ik zou het niet proberen als ik hem was. Straks ga je net zo lang door tot Max z'n achtste paktquote:Op zondag 5 maart 2023 15:10 schreef Rnie het volgende:
Lewis heeft tijdens een interview op Sky gezegd dat hij door blijft gaan tot hij zijn achtste titel heeft.
Hoeveel jaar moeten we wachten?
Mercedes W39.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:10 schreef Rnie het volgende:
Lewis heeft tijdens een interview op Sky gezegd dat hij door blijft gaan tot hij zijn achtste titel heeft.
Die sidepods mogen nietquote:Op maandag 6 maart 2023 02:11 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Mercedes W39.![]()
[ afbeelding ]
Je moet ergens in blijven geloven.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:10 schreef Rnie het volgende:
Lewis heeft tijdens een interview op Sky gezegd dat hij door blijft gaan tot hij zijn achtste titel heeft.
Hoeveel jaar moeten we wachten?
Dus we mogen beide 20 euro uitgeven.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:49 schreef TagForce het volgende:
[..]
Troll dan goed... Het rapport is namelijk best duidelijk waar dat geld heen ging, en er ging niets naar de ontwikkeling van de auto.
[..]
De vraag is natuurlijk of dat RedBull meer aan de auto heeft uitgegeven dan de concurrentie.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Dus we mogen beide 20 euro uitgeven.
Jij geeft 16 euro uit aan de wagen en 4 euro aan de catering. 20 euro.
Ik geef 20 euro uit aan de wagen en 4 euro aan de catering. 24 euro.
Ja maar ik heb die 4 euro teveel uitgegeven aan de catering
Mee eens.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als ze beide 16 euro hebben uitgegeven aan de auto, maar RB 8 aan de catering en Mercedes 4, dan wordt het een ander verhaal.
We mogen beiden 20 euro uitgeven aan 'relevante kosten', en daarnaast ongelimiteerd uitgeven aan 'marketing'.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Dus we mogen beide 20 euro uitgeven.
Jij geeft 16 euro uit aan de wagen en 4 euro aan de catering. 20 euro.
Ik geef 20 euro uit aan de wagen en 4 euro aan de catering. 24 euro.
Ja maar ik heb die 4 euro teveel uitgegeven aan de catering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |