Het is maar goed dat Zandvoort klaar isquote:
Legendarische manier om de schuld af te schuiven. Natuurlijk, het komt door de baanquote:Op maandag 1 september 2025 06:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Zandvoort klaar is
Wat een kermisbaan
Daar zou ik niet een rondje gaan fietsen
Mijn hemel dat kan echt niet
Goed dat de FIA deze beslissing heeft genomen.om te stoppen op deze baan
quote:Op maandag 1 september 2025 06:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat een kermisbaan
Hamilton was een uitstekende rijder, daar mag hij krediet voor krijgen. Helaas zit hij na zn hoogtepunt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:01 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Een echte goat heeft ook zelfkennis
Verstappen is op zijn 27ste al over the hillquote:Op maandag 1 september 2025 07:57 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hamilton was een uitstekende rijder, daar mag hij krediet voor krijgen. Helaas zit hij na zn hoogtepunt.
Toen hij laatst aangaf dat hij nog reed omdat hij van de sport hield was het wel duidelijk, dit is alleen nog voor het oppotten van extra geld.
"Liefhebberij" staat niet gelijk aan enthousiasme en langere constante prestaties zoals bij Alonso zitten er niet meer in.
Is veel eerder begonnen dan de gemiddelde coureur, doet het voor wat het team nog is best goed, en heeft ook aangegeven niet eeuwig in de F1 te gaan rijden.quote:Op maandag 1 september 2025 10:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Verstappen is op zijn 27ste al over the hill
De beste allertijden die moeite heeft met een kermisbaantje maakt het niet beter..quote:Op maandag 1 september 2025 06:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat een kermisbaan
Alsof ik neergezet word als een soort misdadiger omdat ik een like geef aan iemand die wat lol maaktquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:23 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Je heb, Harvard meneer?![]()
![]()
![]()
Met een like van de usually suspect.
quote:Op maandag 1 september 2025 12:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alsof ik neergezet word als een soort misdadiger omdat ik een like geef aan iemand die wat lol maakt
Overigens is het usual suspect, als je het toch over een "taalfout" gaat hebben.
Allemaal smoesjesquote:Op maandag 1 september 2025 10:59 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Is veel eerder begonnen dan de gemiddelde coureur, doet het voor wat het team nog is best goed, en heeft ook aangegeven niet eeuwig in de F1 te gaan rijden.
Hamilton verloor vorig jaar al van Russel, nu van Leclerc. Dat hij dus "over the hill" is wordt wekelijks aangetoond.quote:Op maandag 1 september 2025 10:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Verstappen is op zijn 27ste al over the hill
wat is de meerwaarde van de discussie van de teamstrijd?quote:Op maandag 1 september 2025 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
Hamilton verloor vorig jaar al van Russel, nu van Leclerc. Dat hij dus "over the hill" is wordt wekelijks aangetoond.
Verstappen is nog nooit verslagen door een teamgenoot. Daaraan kan je zien dat hij nog steeds bovengemiddeld presteert.
Blij dat ik je weer heb kunnen helpen Klaas.
Maar Hamilton rijdt helemaal niet voor Red bull, dus hoe is hij dan zoveel minder?quote:Op maandag 1 september 2025 14:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat is de meerwaarde van de discussie van de teamstrijd?
Dat leeft geloof ik alleen in Nederland
In de teams zelf speelt dat helemaal niet zo
Daar zijn ze gewoon bezig om minimaal 1 rijder goed te laten presteren
Bij Red bull is het algemeen bekend dat de 2e auto gewoon veel minder is
ja dat max dat zoveel sneller is dan ook geen wonder he...zo kan ik ze nog wel verzinnen
Nee dat was ik niet, ik heb geen feest boekquote:Op maandag 1 september 2025 14:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Er was ooit op Facebook een legendarisch sneu account van ‘anti Max Verstappen’. Er reageerde altijd alleen een manier van Plop op, waarbij ik vermoed dat de pagina een kabouter dezelfde waren. Ik krijg sterk de indruk dat Klaas die persoon was.
omdat ze bij Ferrari ook 1 wagen beter is dan de ander....quote:Op maandag 1 september 2025 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
Maar Hamilton rijdt helemaal niet voor Red bull, dus hoe is hij dan zoveel minder?
Was dat bij Mercedes ook zo?quote:Op maandag 1 september 2025 17:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
omdat ze bij Ferrari ook 1 wagen beter is dan de ander....
Mercedes heeft wel een paar goede jaren gehad waarbij beide wagens aan elkaar gewaagd warenquote:
En toen kwam de aap uit de mouw..quote:Op maandag 1 september 2025 16:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee dat was ik niet, ik heb geen feest boek
en er zijn meer mensen op deze aardbodem die max verstappen een lul vinden...
Wat zou teams motiveren om 2 verschillende auto's te bouwen? Even los van asynchrone updates, dat kan meerdere redenen hebben maar dat is vrijwel altijd zeer tijdelijk.quote:Op maandag 1 september 2025 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Mercedes heeft wel een paar goede jaren gehad waarbij beide wagens aan elkaar gewaagd waren
Mclarens hebben dat nu ook. Toch heb ik het vermoeden dat die wagen van norris wat minder is dan die van zijn ploeggenoot
Er zit altijd een klein verschilletje in die auto's want kwa coureurs capaciteiten zit er weinig verschil in.
Dat doen ze omdat ze aan verschillende coureurs een hekel hebben. Teams hebben een geheime agenda. Sommige coureurs moeten gehypt worden. In plaats van een koekenbakker in auto twee te zetten zetten ze er de beste coureur aller tijden in en geven die dan een heel slechte auto. Daarmee lijkt coureur 1 heel goed en dat is het doel.quote:Op maandag 1 september 2025 20:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wat zou teams motiveren om 2 verschillende auto's te bouwen? Even los van asynchrone updates, dat kan meerdere redenen hebben maar dat is vrijwel altijd zeer tijdelijk.
Leclerc is ook best goed inderdaad.quote:Op maandag 1 september 2025 21:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat doen ze omdat ze aan verschillende coureurs een hekel hebben. Teams hebben een geheime agenda. Sommige coureurs moeten gehypt worden. In plaats van een koekenbakker in auto twee te zetten zetten ze er de beste coureur aller tijden in en geven die dan een heel slechte auto. Daarmee lijkt coureur 1 heel goed en dat is het doel.
Zo, hoeft kabouter van Klaas niet meer te reageren.
Als je enige technische kennis zou hebben weet je gewoon dat een formule 1 wagen heel complex is. Het is bijna niet mogelijk om 2 auto’s precies gelijk af te stellenquote:Op maandag 1 september 2025 20:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wat zou teams motiveren om 2 verschillende auto's te bouwen? Even los van asynchrone updates, dat kan meerdere redenen hebben maar dat is vrijwel altijd zeer tijdelijk.
Met de precisie bij het ontwerpen en bouwen van de auto is het juist wel mogelijk om de wagens precies gelijk af te stellen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 00:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als je enige technische kennis zou hebben weet je gewoon dat een formule 1 wagen heel complex is. Het is bijna niet mogelijk om 2 auto’s precies gelijk af te stellen
Daarnaast is een formule 1 team ook heel erg afhankelijk van het materiaal dat aangeleverd wordt door fabrikanten van bijvoorbeeld de motor
Daarnaast heeft men ook te maken met het kostenplaatje, en monteurs die voor elke rijder afzonderlijk de auto af afstellen
Ik hoop dat mijn cursus F1 bij sommige users hier goed gaan doordringen in hun hersencelletjes
Vragen? Ik zal ze beantwoorden
Doe maar niet Klaas, probeer eerst eens even feitjes correct te benoemen, daar heb je al voldoende moeite mee.quote:Op dinsdag 2 september 2025 00:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als je enige technische kennis zou hebben weet je gewoon dat een formule 1 wagen heel complex is. Het is bijna niet mogelijk om 2 auto’s precies gelijk af te stellen
Daarnaast is een formule 1 team ook heel erg afhankelijk van het materiaal dat aangeleverd wordt door fabrikanten van bijvoorbeeld de motor
Daarnaast heeft men ook te maken met het kostenplaatje, en monteurs die voor elke rijder afzonderlijk de auto af afstellen
Ik hoop dat mijn cursus F1 bij sommige users hier goed gaan doordringen in hun hersencelletjes
Vragen? Ik zal ze beantwoorden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |