abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218646992
quote:
11s.gif Op zondag 31 augustus 2025 19:28 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]
Het is maar goed dat Zandvoort klaar is

Wat een kermisbaan

Daar zou ik niet een rondje gaan fietsen

Mijn hemel dat kan echt niet

Goed dat de FIA deze beslissing heeft genomen.om te stoppen op deze baan
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 1 september 2025 @ 07:11:16 #127
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_218647164
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 06:05 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Wat een kermisbaan

Legendarische manier om de schuld af te schuiven. Natuurlijk, het komt door de baan _O_
Rini dankjewel.
pi_218647720
quote:

[..]

Wat een kermisbaan

:') :') :') :')
|:( |:( |:( |:(
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218647786
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 23:01 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Een echte goat heeft ook zelfkennis 8-)
Hamilton was een uitstekende rijder, daar mag hij krediet voor krijgen. Helaas zit hij na zn hoogtepunt.

Toen hij laatst aangaf dat hij nog reed omdat hij van de sport hield was het wel duidelijk, dit is alleen nog voor het oppotten van extra geld.

"Liefhebberij" staat niet gelijk aan enthousiasme en langere constante prestaties zoals bij Alonso zitten er niet meer in.
pi_218649212
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 07:57 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Hamilton was een uitstekende rijder, daar mag hij krediet voor krijgen. Helaas zit hij na zn hoogtepunt.

Toen hij laatst aangaf dat hij nog reed omdat hij van de sport hield was het wel duidelijk, dit is alleen nog voor het oppotten van extra geld.

"Liefhebberij" staat niet gelijk aan enthousiasme en langere constante prestaties zoals bij Alonso zitten er niet meer in.
Verstappen is op zijn 27ste al over the hill
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_218649461
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 10:31 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Is veel eerder begonnen dan de gemiddelde coureur, doet het voor wat het team nog is best goed, en heeft ook aangegeven niet eeuwig in de F1 te gaan rijden.
  maandag 1 september 2025 @ 12:12:34 #132
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_218650479
quote:

[..]

Wat een kermisbaan

De beste allertijden die moeite heeft met een kermisbaantje maakt het niet beter.. :')
  Moderator maandag 1 september 2025 @ 12:33:04 #133
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_218650708
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 17:23 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Je heb, Harvard meneer? :') :') :')

Met een like van de usually suspect.
Alsof ik neergezet word als een soort misdadiger omdat ik een like geef aan iemand die wat lol maakt :D

Overigens is het usual suspect, als je het toch over een "taalfout" gaat hebben.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 1 september 2025 @ 12:41:48 #134
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_218650782
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:33 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Alsof ik neergezet word als een soort misdadiger omdat ik een like geef aan iemand die wat lol maakt :D

Overigens is het usual suspect, als je het toch over een "taalfout" gaat hebben.
:D
pi_218651090
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 10:59 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Is veel eerder begonnen dan de gemiddelde coureur, doet het voor wat het team nog is best goed, en heeft ook aangegeven niet eeuwig in de F1 te gaan rijden.
Allemaal smoesjes

Hij kan heel erg slecht tegen zijn verlies

dat is mede omdat hij vanaf zijn jeugd meestal al won

nu komt hij in een situatie terecht dat hij niet meer wint

daar kan hij mentaal gewoon niet tegen

Ze hebben hem daar niet zo goed in begeleid

Hij heeft psychische hulp nodig om zich aan te passen dat je niet altijd kan winnen

Ik ben best bereid om hem te helpen
pi_218651515
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 10:31 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Hamilton verloor vorig jaar al van Russel, nu van Leclerc. Dat hij dus "over the hill" is wordt wekelijks aangetoond.
Verstappen is nog nooit verslagen door een teamgenoot. Daaraan kan je zien dat hij nog steeds bovengemiddeld presteert.

Blij dat ik je weer heb kunnen helpen Klaas. O+
pi_218651662
quote:
14s.gif Op maandag 1 september 2025 13:56 schreef rival het volgende:

[..]
Hamilton verloor vorig jaar al van Russel, nu van Leclerc. Dat hij dus "over the hill" is wordt wekelijks aangetoond.
Verstappen is nog nooit verslagen door een teamgenoot. Daaraan kan je zien dat hij nog steeds bovengemiddeld presteert.

Blij dat ik je weer heb kunnen helpen Klaas. O+
wat is de meerwaarde van de discussie van de teamstrijd?

Dat leeft geloof ik alleen in Nederland

In de teams zelf speelt dat helemaal niet zo

Daar zijn ze gewoon bezig om minimaal 1 rijder goed te laten presteren

Bij Red bull is het algemeen bekend dat de 2e auto gewoon veel minder is

ja dat max dat zoveel sneller is dan ook geen wonder he...zo kan ik ze nog wel verzinnen
pi_218651681
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:18 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
wat is de meerwaarde van de discussie van de teamstrijd?

Dat leeft geloof ik alleen in Nederland

In de teams zelf speelt dat helemaal niet zo

Daar zijn ze gewoon bezig om minimaal 1 rijder goed te laten presteren

Bij Red bull is het algemeen bekend dat de 2e auto gewoon veel minder is

ja dat max dat zoveel sneller is dan ook geen wonder he...zo kan ik ze nog wel verzinnen
Maar Hamilton rijdt helemaal niet voor Red bull, dus hoe is hij dan zoveel minder? :N
  maandag 1 september 2025 @ 14:34:39 #139
466281 WismutVeilchen83
pi_218651792
Er was ooit op Facebook een legendarisch sneu account van ‘anti Max Verstappen’. Er reageerde altijd alleen een manier van Plop op, waarbij ik vermoed dat de pagina een kabouter dezelfde waren. Ik krijg sterk de indruk dat Klaas die persoon was.
Rini dankjewel.
pi_218652566
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Er was ooit op Facebook een legendarisch sneu account van ‘anti Max Verstappen’. Er reageerde altijd alleen een manier van Plop op, waarbij ik vermoed dat de pagina een kabouter dezelfde waren. Ik krijg sterk de indruk dat Klaas die persoon was.
Nee dat was ik niet, ik heb geen feest boek

en er zijn meer mensen op deze aardbodem die max verstappen een lul vinden...
pi_218653525
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:21 schreef rival het volgende:

[..]
Maar Hamilton rijdt helemaal niet voor Red bull, dus hoe is hij dan zoveel minder? :N
omdat ze bij Ferrari ook 1 wagen beter is dan de ander....
  maandag 1 september 2025 @ 18:16:13 #142
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_218653760
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:45 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
omdat ze bij Ferrari ook 1 wagen beter is dan de ander....
Was dat bij Mercedes ook zo?
pi_218654560
quote:
80s.gif Op maandag 1 september 2025 18:16 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Was dat bij Mercedes ook zo?
Mercedes heeft wel een paar goede jaren gehad waarbij beide wagens aan elkaar gewaagd waren

Mclarens hebben dat nu ook. Toch heb ik het vermoeden dat die wagen van norris wat minder is dan die van zijn ploeggenoot

Er zit altijd een klein verschilletje in die auto's want kwa coureurs capaciteiten zit er weinig verschil in.
  maandag 1 september 2025 @ 20:21:46 #144
466281 WismutVeilchen83
pi_218654881
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:19 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Nee dat was ik niet, ik heb geen feest boek

en er zijn meer mensen op deze aardbodem die max verstappen een lul vinden...
En toen kwam de aap uit de mouw..
Rini dankjewel.
  maandag 1 september 2025 @ 20:50:21 #145
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_218655220
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Mercedes heeft wel een paar goede jaren gehad waarbij beide wagens aan elkaar gewaagd waren

Mclarens hebben dat nu ook. Toch heb ik het vermoeden dat die wagen van norris wat minder is dan die van zijn ploeggenoot

Er zit altijd een klein verschilletje in die auto's want kwa coureurs capaciteiten zit er weinig verschil in.
Wat zou teams motiveren om 2 verschillende auto's te bouwen? Even los van asynchrone updates, dat kan meerdere redenen hebben maar dat is vrijwel altijd zeer tijdelijk.
  maandag 1 september 2025 @ 21:49:00 #146
466281 WismutVeilchen83
pi_218655877
quote:
80s.gif Op maandag 1 september 2025 20:50 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Wat zou teams motiveren om 2 verschillende auto's te bouwen? Even los van asynchrone updates, dat kan meerdere redenen hebben maar dat is vrijwel altijd zeer tijdelijk.
Dat doen ze omdat ze aan verschillende coureurs een hekel hebben. Teams hebben een geheime agenda. Sommige coureurs moeten gehypt worden. In plaats van een koekenbakker in auto twee te zetten zetten ze er de beste coureur aller tijden in en geven die dan een heel slechte auto. Daarmee lijkt coureur 1 heel goed en dat is het doel.

Zo, hoeft kabouter van Klaas niet meer te reageren.
Rini dankjewel.
  maandag 1 september 2025 @ 23:40:47 #147
45 SiGNe
pi_218656580
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 21:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Dat doen ze omdat ze aan verschillende coureurs een hekel hebben. Teams hebben een geheime agenda. Sommige coureurs moeten gehypt worden. In plaats van een koekenbakker in auto twee te zetten zetten ze er de beste coureur aller tijden in en geven die dan een heel slechte auto. Daarmee lijkt coureur 1 heel goed en dat is het doel.

Zo, hoeft kabouter van Klaas niet meer te reageren.
Leclerc is ook best goed inderdaad.
pi_218656666
quote:
80s.gif Op maandag 1 september 2025 20:50 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Als je enige technische kennis zou hebben weet je gewoon dat een formule 1 wagen heel complex is. Het is bijna niet mogelijk om 2 auto’s precies gelijk af te stellen

Daarnaast is een formule 1 team ook heel erg afhankelijk van het materiaal dat aangeleverd wordt door fabrikanten van bijvoorbeeld de motor

Daarnaast heeft men ook te maken met het kostenplaatje, en monteurs die voor elke rijder afzonderlijk de auto af afstellen

Ik hoop dat mijn cursus F1 bij sommige users hier goed gaan doordringen in hun hersencelletjes

Vragen? Ik zal ze beantwoorden
  dinsdag 2 september 2025 @ 00:22:50 #149
45 SiGNe
pi_218656716
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 00:07 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Als je enige technische kennis zou hebben weet je gewoon dat een formule 1 wagen heel complex is. Het is bijna niet mogelijk om 2 auto’s precies gelijk af te stellen

Daarnaast is een formule 1 team ook heel erg afhankelijk van het materiaal dat aangeleverd wordt door fabrikanten van bijvoorbeeld de motor

Daarnaast heeft men ook te maken met het kostenplaatje, en monteurs die voor elke rijder afzonderlijk de auto af afstellen

Ik hoop dat mijn cursus F1 bij sommige users hier goed gaan doordringen in hun hersencelletjes

Met de precisie bij het ontwerpen en bouwen van de auto is het juist wel mogelijk om de wagens precies gelijk af te stellen.
Zelfs de kracht waarop de schroefjes vastgedraaid moeten worden is in documenten beschreven.
Het zou onwerkbaar zijn als de wagens van elkaar verschillen, er moet een basis zijn en vanaf dat punt kunnen de rijders aangeven wat ze willen, meer of minder vleugel, iets andere engine mapping, etc.

Je weet er écht niks van.. :')
pi_218657063
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 00:07 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Doe maar niet Klaas, probeer eerst eens even feitjes correct te benoemen, daar heb je al voldoende moeite mee.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')