abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207705128
quote:
4s.gif Op woensdag 25 januari 2023 08:33 schreef aloa het volgende:

[..]
Alles is al snel racisme tegenwoordig.
ftfy.

Inmiddels kan ik me met trots racist noemen, omdat ik mensen met een andere huidskleur NIET anders behandel dan mensen met mijn eigen kleurtje.
pi_207708640
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 09:29 schreef TagForce het volgende:

[..]
ftfy.

Inmiddels kan ik me met trots racist noemen, omdat ik mensen met een andere huidskleur NIET anders behandel dan mensen met mijn eigen kleurtje.
Tegenwoordig mag je jezelf dan absoluut een racist noemen ja, weg met jou ;)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  Moderator woensdag 25 januari 2023 @ 16:31:05 #253
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_207709932
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 15:05 schreef DjVero het volgende:

[..]
Men trekt echter wel zijn geloofwaardigheid in twijfel, want tja...Lewis en zijn opgeklopte bullshit om zijn standpunten kracht bij te zetten.
Precies, puur op basis van haat/afgunst wordt de geloofwaardigheid in twijfel getrokken. Niet om de feiten, nee om onderbuikgevoelens.
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 16:21 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Hij zal vast gepest zijn maar ik denk dan niet ivm huidskeur maar ivm. z'n gedrag.
Hij is een beetje een autist, ben ik vroeger ook voor gepest.
Toch knap dat jij dat vanaf hier kan zien zonder dat je erbij bent geweest. En een diagnose zonder hem te hebben gesproken. (althans, dat neem ik aan)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 25 januari 2023 @ 16:43:16 #254
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_207710057
quote:
4s.gif Op woensdag 25 januari 2023 16:31 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Toch knap dat jij dat vanaf hier kan zien zonder dat je erbij bent geweest. En een diagnose zonder hem te hebben gesproken. (althans, dat neem ik aan)
Daarvoor hoef je ook niet met 'm te spreken, moet je wel naar 'm luisteren natuurlijk..
Genoeg oude filmpjes van 'm te zien, oude interviews, etc.
Zeker toen ie nog niet volwassen was zie je in die filmpjes een vrij autistisch jochie.. niks mis mee natuurlijk, daardoor kan ie zich ook zo goed focussen en heeft in bepaalde dingen (auto rijden bijv.) een snellere leercurve.
Zie je ook bij concertpianisten, neem bijv Wibi Soerjadi.
Ook die is vroeger gepest op school, is dat dan vanwege huidskleur of omdat ie net even anders was dan de rest?
Ik ga uit van het laatste.
  Moderator woensdag 25 januari 2023 @ 16:46:17 #255
pi_207710106
quote:
11s.gif Op woensdag 25 januari 2023 16:43 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Daarvoor hoef je ook niet met 'm te spreken, moet je wel naar 'm luisteren natuurlijk..
Genoeg oude filmpjes van 'm te zien, oude interviews, etc.
Zeker toen ie nog niet volwassen was zie je in die filmpjes een vrij autistisch jochie.. niks mis mee natuurlijk, daardoor kan ie zich ook zo goed focussen en heeft in bepaalde dingen (auto rijden bijv.) een snellere leercurve.
Zie je ook bij concertpianisten, neem bijv Wibi Soerjadi.
Ook die is vroeger gepest op school, is dat dan vanwege huidskleur of omdat ie net even anders was dan de rest?
Ik ga uit van het laatste.
Nogmaals knap dat jij aan iemand kan zien dat die autisme zou hebben. Is helemaal geen bewezen feit over Lewis trouwens.

Ook nogmaals knap dat jij de reden weet dat iemand zou zijn gepest zoveel jaar na dato. Want dat is vrij onmogelijk om te weten zonder betrokkenen te hebben gesproken.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 25 januari 2023 @ 16:49:03 #256
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_207710149
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 16:46 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Nogmaals knap dat jij aan iemand kan zien dat die autisme zou hebben. Is helemaal geen bewezen feit over Lewis trouwens.

Ook nogmaals knap dat jij de reden weet dat iemand zou zijn gepest zoveel jaar na dato. Want dat is vrij onmogelijk om te weten zonder betrokkenen te hebben gesproken.
Da's het voordeel van goed focussen en een snellere leercurve hebben ;)
pi_207710559
quote:
4s.gif Op woensdag 25 januari 2023 16:31 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Precies, puur op basis van haat/afgunst wordt de geloofwaardigheid in twijfel getrokken. Niet om de feiten, nee om onderbuikgevoelens.

Maar jij legt mensen woorden als 'racisme', 'pesterij' en 'bagatelliseren' in hun mond, da's ook niet bepaald bij de feiten blijven.
pi_207711055
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 16:46 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Kijkend naar hoe Lewis omgaat met collega's dan komt hij wel wat autistisch over.
Ik zie ook niet in wat er erg is aan autisme trouwens, zoals ergens hier al beschreven, het kan ook een gave zijn.
pi_207712039
quote:
4s.gif Op woensdag 25 januari 2023 18:17 schreef aloa het volgende:

[..]
Kijkend naar hoe Lewis omgaat met collega's dan komt hij wel wat autistisch over.
Ik zie ook niet in wat er erg is aan autisme trouwens, zoals ergens hier al beschreven, het kan ook een gave zijn.
Het is nogal aanmatigend om iemand een psychische beperking aan proberen te wrijven. Ik ga hier ook niet opeens posten dat jij wel eens een persoonlijkheidsstoornis zou kunnen hebben, als ik zo eens naar je kijk.
pi_207712077
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 19:30 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Het is nogal aanmatigend om iemand een psychische beperking aan proberen te wrijven. Ik ga hier ook niet opeens posten dat jij wel eens een persoonlijkheidsstoornis zou kunnen hebben, als ik zo eens naar je kijk.
Heb ik ook.
Schaam ik me niet voor ofzo.
  woensdag 25 januari 2023 @ 19:49:17 #261
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_207712383
quote:
4s.gif Op woensdag 25 januari 2023 19:33 schreef aloa het volgende:

[..]
Heb ik ook.
Schaam ik me niet voor ofzo.
Ik ook. Autisme. (Zoals het een rasechte Fok!ker betaamt.) Tenminste, hoogstwaarschijnlijk volgens iemand die daarvoor geleerd heeft.

Maar goed, het gaat hier niet over ons, een persoonlijkheidsstoornis of autisme, het gaat hier over Sir Lewis Hamilton. ;)
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_207712550
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 19:49 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Ik ook. Autisme. (Zoals het een rasechte Fok!ker betaamt.) Tenminste, hoogstwaarschijnlijk volgens iemand die daarvoor geleerd heeft.

Maar goed, het gaat hier niet over ons, een persoonlijkheidsstoornis of autisme, het gaat hier over Sir Lewis Hamilton. ;)
Topcoureur, maar kan niet op tegen Max _O_
  woensdag 25 januari 2023 @ 20:08:03 #263
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_207712758
quote:
4s.gif Op woensdag 25 januari 2023 19:58 schreef aloa het volgende:

[..]
Topcoureur, maar kan niet op tegen Max _O_
Ze zouden eigenlijk eens Max in een Mecedes en Lewis in een Red Bull moeten zetten, ze de, binnen de mogelijkheden, veranderingen laten toepassen die ze willen en dan op verschillende circuits rondetijden laten neerzetten. Heel benieuwd wat de verschillen zouden zijn. Ik denk dat ik het resultaat wel weet, maar toch, ik zou tevreden zijn met elk resultaat. Maar ja, dat zal niet gebeuren... -O-
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_207723765
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 20:08 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Ze zouden eigenlijk eens Max in een Mecedes en Lewis in een Red Bull moeten zetten, ze de, binnen de mogelijkheden, veranderingen laten toepassen die ze willen en dan op verschillende circuits rondetijden laten neerzetten. Heel benieuwd wat de verschillen zouden zijn. Ik denk dat ik het resultaat wel weet, maar toch, ik zou tevreden zijn met elk resultaat. Maar ja, dat zal niet gebeuren... -O-
Misschien kunnen we eerst een jonge coureur als Russell in dezelfde auto zetten. of een soort Rosberg, of een ervaren rot zoals Button ooit was, dan weten we meer.

quote:
11s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 16:21 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Racisme wordt niet goedgepraat of gebagetaliseerd, er worden alleen twijfels geplaatst bij de geloofwaardigheid van Hamilton.
Hij zegt bijv. dat er "maar iets van 3 zwarte leeringen op de school" zaten.
Wat daar bij mij naar voren komt is dat Hamilton blijkbaar niet eens wist hoeveel zwarte leerlingen er op de school zaten, had zelf ook amper vriendjes van kleur kennelijk.
En niet alleen Asley zat op die school maar de broer van Ashley, Lewis, zat er ook op school... dan heb je al 3 zwarte leerlingen.

En dat ie op z'n 16e te horen kreeg dat hij dyslexie had vind ik ook vreemd.. daar komt men over het algemeen veel eerder achter, op de lagere school al.

Hij zal vast gepest zijn maar ik denk dan niet ivm huidskeur maar ivm. z'n gedrag.
Hij is een beetje een autist, ben ik vroeger ook voor gepest.
Drie zwarten maar op school? Mijn beeld van de 'slums of Stevenage' was heel anders. Elke keer dat hij verslagen wordt door zijn teamgenoot komen er meer hervonden herinneringen. Het is inmiddels een heel ander verhaal als toen hij de F1 in kwam.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_207725460
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 20:08 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Ik denk dat ze daar geen van beiden erg blij van zouden worden. Die auto's zijn mede ontwikkeld op basis van hun voorkeuren. F1 blijft toch echt een teamsport, waarbij niet alleen de rijder top moet zijn en de auto top moet zijn, maar de auto en de rijder ook samen top moeten zijn.
pi_207725587
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 19:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Misschien kunnen we eerst een jonge coureur als Russell in dezelfde auto zetten. of een soort Rosberg, of een ervaren rot zoals Button ooit was, dan weten we meer.
Kom je weer met die onzinnige vergelijkingen? Kennelijk vind je dat bij Hamilton betekenisvol, maar als we het gaan hebben over al die seizoenen waarin Vettel door z'n teamgenoot verslagen werd, zing je opeens een heel ander liedje. Dan zegt dat opeens niks over het talent van Vettel.
pi_207726384
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 19:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Drie zwarten maar op school? Mijn beeld van de 'slums of Stevenage' was heel anders. Elke keer dat hij verslagen wordt door zijn teamgenoot komen er meer hervonden herinneringen. Het is inmiddels een heel ander verhaal als toen hij de F1 in kwam.
Waren er niet ook eens inwoners van Stevenage die zich over Lewis beklaagden omdat hij het deed voorkomen alsof het één grote pauper ghetto was _O-
pi_207727273
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 21:15 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Waren er niet ook eens inwoners van Stevenage die zich over Lewis beklaagden omdat hij het deed voorkomen alsof het één grote pauper ghetto was _O-
Ik meen dat hij zijn eigen succesverhaal weer eens aan het opkloppen was alsof hij een moeilijke jeugd had gehad ipv af zijn 12e de meest geprivilegeerde jonge coureur te zijn door het Mercedes talent program en toen beschrijf hij dat keurige buurtje waar nooit iets gebeurd.

[/quote]
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 20:38 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Kom je weer met die onzinnige vergelijkingen? Kennelijk vind je dat bij Hamilton betekenisvol, maar als we het gaan hebben over al die seizoenen waarin Vettel door z'n teamgenoot verslagen werd, zing je opeens een heel ander liedje. Dan zegt dat opeens niks over het talent van Vettel.
Al die seizoenen? Nee hoor, ik heb altijd beweerd dat het veel zegt over de aard van zijn bijzondere talent, vooral het eerste seizoen dat hij verslagen werd. Toen had ik al gezegd dat ik zijn 4 titels op rij vlak daarvoor in historisch perspectief een tikje flatteus vond.

Hier hebben we het over een coureur die ongelooflijk, historisch ongezien, verwend is met de (veruit) beste auto en team en die van zichzelf beweert dat hij de grootste ooit is. De grootste ooit is geen enkel seizoen verslagen door zijn teamgenoot.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_207727686
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 21:52 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ik meen dat hij zijn eigen succesverhaal weer eens aan het opkloppen was alsof hij een moeilijke jeugd had gehad ipv af zijn 12e de meest geprivilegeerde jonge coureur te zijn door het Mercedes talent program en toen beschrijf hij dat keurige buurtje waar nooit iets gebeurd.
Gevonden! https://www.bbc.com/news/uk-england-beds-bucks-herts-46605985
En een, vermoedelijk wat aangedikte, Dailymail versie: https://www.dailymail.co.(...)Stevenage-Herts.html
pi_207730056
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 21:52 schreef Weltschmerz het volgende:
De grootste ooit is geen enkel seizoen verslagen door zijn teamgenoot.
Hmm, dus Schumacher, Senna en Fangio zijn in ieder geval ook niet de grootste ooit. Wie heb je dan in gedachten?
  vrijdag 27 januari 2023 @ 04:17:55 #271
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_207730648
Toch fijn dat CC hier is voor de 'objectieve balans'. :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_207870649
Hamilton gaat in 2023 een record breken :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator zondag 5 februari 2023 @ 19:52:30 #273
pi_207870689
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 19:49 schreef klaasweetalles het volgende:
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zondag 5 februari 2023 @ 19:52:53 #274
pi_207870693
Welkom terug Klaas!
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_207870708
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 19:49 schreef klaasweetalles het volgende:
Nog minder winnen? :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')