abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 november 2022 @ 13:02:59 #226
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_206788839
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 12:31 schreef dop het volgende:

[..]
dat zeg ik nergens.
geen enkele auto op de grid ontkomt aan afstellen en experimenteren.
De hele start van het Seizoen was voor alle teams zoeken naar de mogelijkheden.
In eerste instantie bracht Merc helemaal geen upgrades, en was het voor beide kanten van de garage gewoon uitzoeken wat de beste afstelling is.
het is niet dat Lewis constant de baan op moest met een compleet andere wagen.
natuurlijk is er in de trainingen en mogelijk zelf in de kwalificatie of een race van alles uitgeprobeerd.
Dat is niet alleen voor Hamilton een leer proces
Ik heb verhalen gelezen en gehoord (ook van Nederlandse journalisten) dat er complete gaten in de vloer gezaagd werden met een slijptol. Dat is dan formeel geen upgrade, maar wel echt experimenteren.
Rini dankjewel.
  woensdag 23 november 2022 @ 13:07:17 #227
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_206788899
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 13:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Ik heb verhalen gelezen en gehoord (ook van Nederlandse journalisten) dat er complete gaten in de vloer gezaagd werden met een slijptol. Dat is dan formeel geen upgrade, maar wel echt experimenteren.
Bij ons heet dat beunhazen :7
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 23 november 2022 @ 20:22:12 #228
307622 Perox
(niet de echte)
pi_206795621
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 09:41 schreef Dauthi het volgende:

[..]
Nee, je gebruikt je minst ervaren coureur, die de minste kilometers in top auto's heeft gereden, minder gevoel heeft in de auto, en daardoor minder accurate of nuttige feedback kan geven :')
Wat je hier eigenlijk zegt is dat Mercedes zich onnodig in een lastig parket heeft bewogen door het seizoen met de nieuwe regelementen te starten met een onervaren coureur in plaats van nog een jaartje Bottas. Daar zit wel wat in :)

Los daarvan blijft Russel toch verdacht goed in de buurt van Hamilton ondanks zijn onervarenheid. Voor volgend jaar voorspel ik eigenlijk meer van hetzelfde. Russel dwingt dingen af, Hamilton kan vreselijk goed rondjes rijden, maar ik zie Russel hem de baas zijn volgend jaar.
  donderdag 24 november 2022 @ 00:08:08 #229
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_206798588
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 10:13 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Dat verwacht ik ook niet.

Als ze bij Merc volgend jaar een top auto eruit poepen, dan rijdt hij gewoon vooraan. Kijk maar hoe ze dit jaar langzamerhand de auto op orde kregen.
In de laatste race 6 tienden achter RB is 'op orde'?

De enige reden dat ze in Mexico en Brazilie leuk mee konden doen, is vanwege de ijle lucht en de verminderde effectiviteit van het aero-pakket.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_206799692
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 00:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
In de laatste race 6 tienden achter RB is 'op orde'?

De enige reden dat ze in Mexico en Brazilie leuk mee konden doen, is vanwege de ijle lucht en de verminderde effectiviteit van het aero-pakket.
Mercedes heeft natuurlijk grote stappen gemaakt. Dat is overduidelijk, maar het gat dat er in race 1 lag kan je natuurlijk nooit meer overbruggen. Al is het alleen al om het feit dat ze bij RB ook niet stil zitten.
pi_206804059
twitter
pi_206806245
Lewis begint een carriere als straatracer?
https://www.instagram.com/reel/ClULWdXvOHv/
  donderdag 24 november 2022 @ 23:23:44 #233
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_206810503
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 09:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Mercedes heeft natuurlijk grote stappen gemaakt. Dat is overduidelijk, maar het gat dat er in race 1 lag kan je natuurlijk nooit meer overbruggen. Al is het alleen al om het feit dat ze bij RB ook niet stil zitten.
Blijft het gegeven dat als je 6 tienden langzamer bent dan je concurrent, je niet je zaken 'op orde' hebt.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  Moderator maandag 16 januari 2023 @ 20:43:09 #234
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_207590765
twitter

Beestachtige hardloopsessie 😤🔥
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_207686001
quote:
Lewis Hamilton werd als kind op basisschool gepest: ‘Ze gooiden bananen naar mij’
Als zevenvoudig wereldkampioen in de Formule 1 geniet Lewis Hamilton behoorlijk veel aanzien, maar dat was vroeger wel anders. De Mercedes-coureur onthult in de podcast On Purpose dat hij op jonge leeftijd te maken kreeg met stevige pesterijen.

Hamilton omschrijft zijn schooltijd dan ook als ‘waarschijnlijk het meest traumatische en moeilijkste deel’ van zijn leven. Als 6-jarige kreeg hij veel te verduren op de basisschool in Engeland. ,,Dingen als bananen die naar je worden gegooid, of mensen die om de haverklap het n-woord gebruikten. Ik denk dat ik in die tijd op die school waarschijnlijk een van de drie gekleurde kinderen was. Ik had echt het gevoel dat het systeem tegen me was.”
https://www.ad.nl/formule(...)n-naar-mij~a1c585c8/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_207686220
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 17:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Verdomme. En dan ook nog de FIA die je tegenwerkt.

Bizar hoeveel ellende. But still we rise!!
pi_207686333
quote:

Lewis Hamilton werd als kind op basisschool gepest: ‘Ze gooiden bananen naar mij’
:'(

quote:
Hamilton omschrijft zijn schooltijd dan ook als ‘waarschijnlijk het meest traumatische en moeilijkste deel’ van zijn leven. Als 6-jarige kreeg hij veel te verduren op de basisschool in Engeland. ,,Dingen als bananen die naar je worden gegooid, of mensen die om de haverklap het n-woord gebruikten. Ik denk dat ik in die tijd op die school waarschijnlijk een van de drie gekleurde kinderen was.
Sorry hoor. Maar in Engeland barst het van de gekleurde mensen.

Hamilton zal als 6-jarige dan wel niet op een openbare school hebben gezeten, als er maar 3 gekleurde mensen op zaten. :+

Ik ben trouwens ook zwaar gepest op school. Maar toen ik 30 was, heb ik dat allemaal van me af gegooid. Ik was nooit van plan om activist te gaan worden, dus ik heb alle psychologische baggage die me dwars zat voor mijn 30e van me af gegooid.

Ik zou Hamilton aanraden om dat ook te doen. Want als activist doet hij het niet zo super. Hij kan beter een andere carrière kiezen. Eentje waarbij zijn bankrekening van $285 miljoen hem niet ongeloofwaardig maakt.

[ Bericht 2% gewijzigd door RetepV op 23-01-2023 18:06:03 ]
pi_207686776
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 17:55 schreef RetepV het volgende:

[..]
[..]

Hamilton zal als 6-jarige dan wel niet op een openbare school hebben gezeten, als er maar 3 gekleurde mensen op zaten. :+

Ik ben trouwens ook zwaar gepest op school. Maar toen ik 30 was, heb ik dat allemaal van me af gegooid. Ik was nooit van plan om activist te gaan worden, dus ik heb alle psychologische baggage die me dwars zat voor mijn 30e van me af gegooid.

Ik zou Hamilton aanraden om dat ook te doen. Want als activist doet hij het niet zo super. Hij kan beter een andere carrière kiezen. Eentje waarbij zijn bankrekening van $285 miljoen hem niet ongeloofwaardig maakt.
Het punt is natuurlijk vooral dat Hamilton het hele verhaal van zijn jonge jeugd framed in het racisme waar hij zijn hele leven mee te maken zou hebben. En dat is natuurlijk gewoon bullshit. 6-jarige die een zwart jongetje pesten, dat heeft helemaal niets met racisme te maken, ook niet als ze hem met zijn kleur pesten. Ze zoeken gewoon een makkelijk slachtoffer uit en pesten dan met hetgeen waarin die persoon afwijkt. Heb je rood haar, dan krijg je dat te horen, ben je dik dan word je daar mee gepest en als je zwart bent dan kiezen ze dat. Zo werkt het simpelweg.

Pesten is iets verschrikkelijks, dat zal ik nooit bagatelliseren. Maar Hamilton doet steeds alsof 6-jarigen al verpest zijn door institutioneel racisme en dat is echt kul.
pi_207687457
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 17:55 schreef RetepV het volgende:

[..]
[..]

Als jij het in tegenstelling tot Lewis wel van je af hebt gegooid, waarom begin je er dan over?

En nog een vraag. Tot welk opgebouwd bedrag aan vermogen dertig jaar latar is het wel geloofwaardig?

quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 18:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het punt is natuurlijk vooral dat Hamilton het hele verhaal van zijn jonge jeugd framed in het racisme waar hij zijn hele leven mee te maken zou hebben. En dat is natuurlijk gewoon bullshit. 6-jarige die een zwart jongetje pesten, dat heeft helemaal niets met racisme te maken, ook niet als ze hem met zijn kleur pesten. Ze zoeken gewoon een makkelijk slachtoffer uit en pesten dan met hetgeen waarin die persoon afwijkt. Heb je rood haar, dan krijg je dat te horen, ben je dik dan word je daar mee gepest en als je zwart bent dan kiezen ze dat. Zo werkt het simpelweg.

Pesten is iets verschrikkelijks, dat zal ik nooit bagatelliseren. Maar Hamilton doet steeds alsof 6-jarigen al verpest zijn door institutioneel racisme en dat is echt kul.
Als, als er echt kindjes bananen hebben gegooid en hem neger hebben genoemd. Dan is die kindjes iets aangeleerd want dat verzinnen ze niet zelf en dat heeft alle schijn (...) van racisme

[ Bericht 17% gewijzigd door opgebaarde op 23-01-2023 19:20:57 ]
  maandag 23 januari 2023 @ 19:48:55 #240
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_207688125
Klinkt weer als een verzonnen verhaaltje voor aandacht, net als zo vaak.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 23 januari 2023 @ 19:58:38 #241
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_207688395
quote:

[..]

Een van die twee andere was in ieder geval Ashley Young, die zaten in dezelfde jaargang op de The Saint John Henry Newman Catholic School.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_207688452
Gratis fruit, daar zou menig ander arm kind een moord voor doen
  dinsdag 24 januari 2023 @ 00:07:46 #243
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_207691782
quote:
99s.gif Op maandag 23 januari 2023 19:58 schreef XL het volgende:

[..]
Een van die twee andere was in ieder geval Ashley Young, die zaten in dezelfde jaargang op de The Saint John Henry Newman Catholic School.
Lijkt me dat die meer gepest zal zijn, Ashley is een meisjesnaam.. :Y
  Moderator dinsdag 24 januari 2023 @ 00:26:43 #244
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_207691870
Goh. De haat zit hier blijkbaar zo diep dat racisme en pesterij wordt goedgepraat en gebagatelliseerd. Het is echt te gênant voor woorden.

Een ieder die racisme bagatelliseert hoort maar op een plek thuis. Namelijk de gevangenis.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_207691999
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 00:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goh. De haat zit hier blijkbaar zo diep dat racisme en pesterij wordt goedgepraat en gebagatelliseerd. Het is echt te gênant voor woorden.

Een ieder die racisme bagatelliseert hoort maar op een plek thuis. Namelijk de gevangenis.
:')
De enige echte.
pi_207696449
quote:

Goh. De liefde zit bij jou blijkbaar zo diep dat je dingen over racisme en pesterij leest die er helemaal niet staan. Niemand praat het goed. Men trekt echter wel zijn geloofwaardigheid in twijfel, want tja...Lewis en zijn opgeklopte bullshit om zijn standpunten kracht bij te zetten.
pi_207696678
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 15:05 schreef DjVero het volgende:

[..]
Goh. De liefde zit bij jou blijkbaar zo diep dat je dingen over racisme en pesterij leest die er helemaal niet staan. Niemand praat het goed. Men trekt echter wel zijn geloofwaardigheid in twijfel, want tja...Lewis en zijn opgeklopte bullshit om zijn standpunten kracht bij te zetten.
CC maakt zich wederom volkomen belachelijk.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 24 januari 2023 @ 15:41:41 #248
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_207696894
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 00:07 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Lijkt me dat die meer gepest zal zijn, Ashley is een meisjesnaam.. :Y
"My name is Sue Ashley, how do you do!"
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  dinsdag 24 januari 2023 @ 16:21:54 #249
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_207697347
quote:

Racisme wordt niet goedgepraat of gebagetaliseerd, er worden alleen twijfels geplaatst bij de geloofwaardigheid van Hamilton.
Hij zegt bijv. dat er "maar iets van 3 zwarte leeringen op de school" zaten.
Wat daar bij mij naar voren komt is dat Hamilton blijkbaar niet eens wist hoeveel zwarte leerlingen er op de school zaten, had zelf ook amper vriendjes van kleur kennelijk.
En niet alleen Asley zat op die school maar de broer van Ashley, Lewis, zat er ook op school... dan heb je al 3 zwarte leerlingen.

En dat ie op z'n 16e te horen kreeg dat hij dyslexie had vind ik ook vreemd.. daar komt men over het algemeen veel eerder achter, op de lagere school al.

Hij zal vast gepest zijn maar ik denk dan niet ivm huidskeur maar ivm. z'n gedrag.
Hij is een beetje een autist, ben ik vroeger ook voor gepest.
pi_207704646
quote:

Alles is al snel racisme tegenwoordig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')