Tjongequote:Op donderdag 16 februari 2023 15:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks, ik had het niet in de gaten.
Knaagstreams!quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:28 schreef lojanda het volgende:
Netjes gedaan![]()
Jehhh ze krijgen weer borrelnootjes en drank![]()
![]()
Niemand durft jou te kapenquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks, ik had het niet in de gaten.
Die mag van geluk spreken dat Manuela toen haar bril niet ophadquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:27 schreef Was-beer het volgende:
[..]
KimD tegen Jeff: yaaay hoeveel dagen is dat?
quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die mag van geluk spreken dat Manuela toen haar bril niet ophad
quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:30 schreef spapaars het volgende:
21 x 3 pogingen in 7 minuten
https://streamable.com/75j2eu
[ afbeelding ]
Niets bijzonders.. zo is ze altijd, of zie jij ze weleens anders?quote:
Ja wil nu even medelijden opwekken en aandacht trekken.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin kruipt bijna door de loods, enkel, au
snel naar Kenzy toe om te bestellen voor morgen ... dan maar een dagje wat minder... veel vretenquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
te weinig eten voor de lunch begrijp ik er uit
Ze liep wat te zeiken en zelfs Bern stond met verbazing te kijken ...quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Behalve dan dat het een zeikwijf is?
Hij skipt hem even voor vandaag, zegt iequote:Op donderdag 16 februari 2023 15:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja wil nu even medelijden opwekken en aandacht trekken.
Huh hier loopt ie wel normaalquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:36 schreef Flow3r het volgende:
wat een komediant is het ook
[ afbeelding ]
Ze weet het al en ze wist het ook alquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:49 schreef 5thencounter het volgende:
Babbelkut probeert weer namen te futselen bij Kenzzz... lukt niet
Eliminatie plannen van de vorige keer en info over nuquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:51 schreef pingu66 het volgende:
Waar ging dat gesprek tussen Babbel en Kenzy over?
En niet dat het Babbelkut iets uitmaakt.. nene, het boeit haar nix hoorquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eliminatie plannen van de vorige keer en info over nu
Kijk even bij 15.49 uur.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:51 schreef pingu66 het volgende:
Waar ging dat gesprek tussen Babbel en Kenzy over?
Nogmaals de info had ze al en nee Babbel maakt zich druk om andere zakenquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En niet dat het Babbelkut iets uitmaakt.. nene, het boeit haar nix hoor
Hij moet zijn "uitgeleende " bedrag natuurlijk eerst even veilig stellen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:01 schreef lojanda het volgende:
Isaac zit iedere keer meteen op kantoor als er een verdien opdracht is geweest.. even zijn wil doordrukken aan Kenzy.. en ze doet ook nog iedere keer wat hij zegt.
Hij leent het elke keer uit en zelf koopt hij niets dus dan blijft hij die macht houden.. ze zijn dan ook vaak afhankelijk van hem en daar krijgt hij echt een strakke piemol van..quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:03 schreef Verida het volgende:
H
[..]
Hij moet zijn "uitgeleende " bedrag natuurlijk eerst even veilig stellen.
dat blijft toch heel bizar, dat hij dat geld heeft gekregen en dat hij er zo lang mee doet.
En het bezorgt hem een bepaalde macht daar en dat is niet goed
Je zag het gebeuren tijdens de opdracht dat hij zich zeer deedquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij skipt hem even voor vandaag, zegt ie
Ik zag gisteren de uitzending toevallig waar het gebeurde en er scheen echt geknak te horen zijn geweestquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zag het gebeuren tijdens de opdracht dat hij zich zeer deed
Was wel een hele harde knak, weet niet of dat het was of dat ze het geluid van de knak versterkt hebben in de eindmontage...quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag gisteren de uitzending toevallig waar het gebeurde en er scheen echt geknak te horen zijn geweest
ja dat zullen we nooit weten, maar anders zou een fotoootje misschien wel handig zijn geweest ....quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Was wel een hele harde knak, weet niet of dat het was of dat ze het geluid van de knak versterkt hebben in de eindmontage...
O dat is minderquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag gisteren de uitzending toevallig waar het gebeurde en er scheen echt geknak te horen zijn geweest
Ze heeft liever een dag dan geen eten als ze dat geld maar krijgen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:17 schreef puzziepie het volgende:
niet 50 maar 25 euro snoepgeld , Wanda is boos
Maar die stelling is gedaan dus ze hebben er gewoon recht opquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:19 schreef chufi het volgende:
Helaas Wanda.. toen was het een andere manager
Ze heeft gelijkquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft liever een dag dan geen eten als ze dat geld maar krijgen.
Levensonderhoud gaat bij mij altijd voor op snoep/wijn/chipsquote:
Ze heeft wel gelijkquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:51 schreef danaqui het volgende:
Kan die Wanda ff een muilkorf om kringen dan kan een ander ook uitpraten.
Nee JW , en terechtquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze gaan er niet uitkomen en Jeff krijgt de schuld
Nou er klopt dus niets van die stellingquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom? Iedereen heeft er toch mee ingestemd?
Leuke discussiequote:Op donderdag 16 februari 2023 16:59 schreef puzziepie het volgende:
Wendy vindt dat JW het maar aan Jeff moet gaan uitleggen
Het is natuurlijk aan een ieder om er invulling aan te geven ... Zijn er inmiddels al boodschappen besteld ?quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou er klopt dus niets van die stelling
Nee joh, komt een andere keer welquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is natuurlijk aan een ieder om er invulling aan te geven ... Zijn er inmiddels al boodschappen besteld ?
Het is vooral gedoe omdat de stelling niet klopt en dat daar vragen over zijnquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:07 schreef Dotteke het volgende:
Wat een gedoe om geld/boodschappen zeg
quote:
Hier kan je het zienquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:30 schreef spapaars het volgende:
21 x 3 pogingen in 7 minuten
https://streamable.com/75j2eu
[ afbeelding ]
Het is allemaal niet zo heel erg ingewikkeld als je gewoon een beetje logisch nadenkt. Als manager zou ik mijn eigen koers varen waarbij input welkom is maar het gaat op mijn manier. Vervolgens mag je lekker klagen als je er niet tevreden mee bent. Je moet helemaal geen vaste afspraken willen maken met dito regels want daar ga je sowieso het nodige gezeik mee krijgen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:44 schreef chufi het volgende:
Doe gewoon idd zoals Tiano zegt .. sla een hoop extra's in (paar kratten bier, wat wijntaps, fris , nootjes, knabbels en wat koekjes of zo.. ) Net als met dat hout ! bestel voor 1000¤ hout en daar kun je dan een tijdje mee door
Iedereen wil er zijn plasje over doen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is allemaal niet zo heel erg ingewikkeld als je gewoon een beetje logisch nadenkt. Als manager zou ik mijn eigen koers varen waarbij input welkom is maar het gaat op mijn manier. Vervolgens mag je lekker klagen als je er niet tevreden mee bent. Je moet helemaal geen vaste afspraken willen maken met dito regels want daar ga je alleen maar nodige gezeik mee krijgen.
Dan moeten ze zich aanmelden als manager en laten zien dat ze het beter wetenquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen wil er zijn plasje over doen.
Kenzy pakt niet door. Ik was als manager al lang boven geweest en gedacht zoek het maar uitquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan moeten ze zich aanmelden als manager en laten zien dat ze het beter weten
oh top, dankje!!quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Hier kan je het zien
en hier kan je het lezen
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1
Het gaat Wanda vooral om haar snoepzakje joh.quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:41 schreef KinKiJan het volgende:
Wanda hoopt dat het veel is, want dat is gunstig voor de snoepers.
Ja zegt Kenzy, alleen als we dan die minimale 115 per dag hebben!
'Ben ik de manager van die fantastische loods en ga ik voor jullie zorgen of ben ik de kleuterjuf in een kinderdagverblijf?'quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kenzy pakt niet door. Ik was als manager al lang boven geweest en gedacht zoek het maar uit
Dat laatstequote:Op donderdag 16 februari 2023 17:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Ben ik de manager van die fantastische loods en ga ik voor jullie zorgen of ben ik de kleuterjuf in een kinderdagverblijf?'
Ja ,maar ze doet het zelfquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:23 schreef marky326 het volgende:
Ik vind het echt sneu worden voor Kenzy. Ze zetten haar wel vaak klem
Ja, snap ik, maar als ik haar gezicht dan zo zie... vind ik het wel sneu. Ook al mag ik haar niet.quote:
Ja helaas ... hij stelt zich niet meer kandidaatquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:29 schreef woxxel het volgende:
Ik had jw wel sls manager willen zien
Hij kan zich nog steeds opgeven samen met betweter Erik en GJquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:29 schreef woxxel het volgende:
Die loopt dagelijks tegen de lamp want heeft geen idee.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:29 schreef woxxel het volgende:
Waarom sneu. Ze word op de proef gesteld. Nu moet ze laten zien dat ze het kan managen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:23 schreef marky326 het volgende:
Ik vind het echt sneu worden voor Kenzy. Ze zetten haar wel vaak klem
JW klaagt altijd over van allesquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:35 schreef pingu66 het volgende:
Ben benieuwd of die JW nog te klagen heeft over het eten en zijn colaatje biertje en borrelnootje
Of jammer genoeg nietquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die loopt dagelijks tegen de lamp want heeft geen idee.
Dus beter dat hij het niet is geworden
Het is vooral de grote ego showquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:37 schreef Korak het volgende:
Het is een boodschappenshow geworden, de rest is bijzaak
Juist..Vooral ikke ikke ikke voor een aantal..quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is vooral de grote ego show
Deed ze dat spoken word?quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:41 schreef Dotteke het volgende:
Als IK janet zo zie staan oefenen moet ik wel lachen, het ziet er een beetje raar uit
En dan ook nog op een heel schimmige manier, We zien nooit de daadwerkelijke lijsten die besteld worden, zien de boodschappen niet die binnenkomen. En de manager heeft een heel eigen voorraad boven waaruit dingen naar beneden gebracht worden.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:37 schreef Korak het volgende:
Het is een boodschappenshow geworden, de rest is bijzaak
Ja,. De tekst is zeker goed. maar hoe ze kijkt, staat en doet is het net.. laat maarquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deed ze dat spoken word?
Ik vind de tekst wel goed.
Snap je punt.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja,. De tekst is zeker goed. maar hoe ze kijkt, staat en doet is het net.. laat maar
Ik ookquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deed ze dat spoken word?
Ik vind de tekst wel goed.
Die twee grote ego's, Jeffrey en Isaac, komen nog eens tegenover elkaar te staan. Daar kijk ik naar uit!quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is vooral de grote ego show
hij is stuk, geleend/gekregen van iemand?quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:57 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Hey! Geen loep maar een heuse bril?
Geen idee! Zag hem in een keer zo zitten.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hij is stuk, geleend/gekregen van iemand?
Hij dwingt het kennelijk af. Hij doet vaak als eerste zijn mond open. Wil overal bij betrokken worden. Hij verzaakt niet. Heeft brede kennis, en is sterk. Ze luisteren naar hem.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:21 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac loopt nog steeds rond alsof hij de manager is
ik denk eerder dat ze doorhebben wat zijn rol is en daarnaast een beetje bang voor hem zijnquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:24 schreef Harry het volgende:
[..]
Hij dwingt het kennelijk af. Hij doet vaak als eerste zijn mond open. Wil overal bij betrokken worden. Hij verzaakt niet. Heeft brede kennis, en is sterk. Ze luisteren naar hem.
ah dat is fijn voor hemquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:27 schreef Loveable het volgende:
Oh martin krijgt ook een lijstje om zijn poster
Ja, en dan ook de maand er boven..misschien doen ze die ook nog welquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ah dat is fijn voor hem
zou leuk zijn als iedereen het kreeg. denk dat Madeleine nog mist?
Maar hij at thuis toch zo heel erg gezond?quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:30 schreef pingu66 het volgende:
Volgens Eric is de basis cola fruit chips borrelnootjes thee koffie en koekjes en van de rest voor eten.
Netjesquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:27 schreef Loveable het volgende:
Oh martin krijgt ook een lijstje om zijn poster
En er zijn amper eliminaties geweest dus kon ook niet weggestuurd worden want dat dateert alweer van Johan en Jerroldquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:24 schreef Harry het volgende:
[..]
Hij dwingt het kennelijk af. Hij doet vaak als eerste zijn mond open. Wil overal bij betrokken worden. Hij verzaakt niet. Heeft brede kennis, en is sterk. Ze luisteren naar hem.
Maar, een erg nare man!
Ja hij wilde dat ook graag, dus ook wel logisch dat elke manager het krijgtquote:
Echt die man moet snel naar huisquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:32 schreef HappyCharly het volgende:
Ontbijt en middageten is 1 euro samen, zegt Erik
dat die is zelf gaat koken met zijn gezeurquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:33 schreef pingu66 het volgende:
Gisteren at Eric een stuk karton met een prutje erin en een blaadje sla Nou daar heeft Erik geen zin meer in want daar valt hij van af en hij gelooft nooit dat dat avond eten zoveel kost
De beste man doet nooit boodschappen alleen kant en klaarmaaltijden.
Ja bah net snot of oogsmeer bahquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:34 schreef greysbones het volgende:
Yakult is raar spul volgens Erik
kan ze binnenkort kopen van 124 euro, ze brengt bijna niks binnenquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:34 schreef HappyCharly het volgende:
Moraima mist haar kefirmelk, karnemelk en yakult
heel goed voor je darmfloraquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja bah net snot of oogsmeer bah
Ik snap sowieso niet dat ze al die roeptoeterende mensen niet eens zelf de kookbeurt geven.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat die is zelf gaat koken met zijn gezeur
quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:34 schreef greysbones het volgende:
optimelk is beter dan yakult
aldus erik
Wat is een lulverhaal?quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:37 schreef greysbones het volgende:
Is babs er nu al achter dat het 1 groot lul verhaal is
quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:37 schreef greysbones het volgende:
Is babs er nu al achter dat het 1 groot lul verhaal is
man man manquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ze heeft het aan Kenzy verteld.
Die kreeg het net nog een keer van Wanda te horen, die het weer van GJ had ..
Grappig dat ze vaak eerst denken dat ze iets niet mogen zeggen of omdat ze een sigaret vast hebben, en dán pas gaan checken of die mic wel goed zitquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:37 schreef greysbones het volgende:
Ja babs je mic doet het niet
alweer niet
Oogvreten!quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:37 schreef puzziepie het volgende:
Morrie over dat neusvreten van Erik
ze had een sigaret in dr handquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Grappig dat ze vaak eerst denken dat ze iets niet mogen zeggen of omdat ze een sigaret vast hebben, en dán pas gaan checken of die mic wel goed zit
en dan vooral dat loeren naar de camsquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:21 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac loopt nog steeds rond alsof hij de manager is
Yup. Wanda smulde ervan dat Babette nu denkt dat het K3-plan van Jeff vandaan kwam.quote:
ze had het er net buiten over met Matin en Tianoquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup. Wanda smulde ervan dat Babette nu denkt dat het K3-plan van Jeff vandaan kwam.
Ik zag Wanda liever gisteren nog gaan, maar in de zin van het spel kan ik alleen maar met tegenzin zeggen 'Well played'
Mexx krijgt verhalen via via te horen waardoor er nog maar een fractie klopt en geeft er daarna nog even een eigen slinger aanquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
van Mexx wat zoe heeft verteld
Dat ging idd over het plan van een maand geleden. Stond Jeffs pet zo Wendy op de stip , de pet zo Babbel op de stip en anders Zoe . Dat is niet alleen door Mexx gezegd maar ook door Kenzi en meer mensen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
van Mexx wat zoe heeft verteld
het babs op de stip plan kwam van Tianoquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat ging idd over het plan van een maand geleden. Stond Jeffs pet zo Wendy op de stip , de pet zo Babbel op de stip en anders Zoe . Dat is niet alleen door Mexx gezegd maar ook door Kenzi en meer mensen.
En geen lulverhaal
Dat is ook door niemand gezegd ,alleen dat het van dat groepje kwam en dat jeff daar ook mee te maken hadquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
het babs op de stip plan kwam van Tiano
niet van Jeff
Jeff wilde op Berend en later Eunicequote:Op donderdag 16 februari 2023 18:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is ook door niemand gezegd ,alleen dat het van dat groepje kwam en dat jeff daar ook mee te maken had
Oh ik dacht ook van Mattin. B&B was toch Babbelquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
het babs op de stip plan kwam van Tiano
niet van Jeff
quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh ik dacht ook van Mattin. B&B was toch Babbel
dat is echt raar jaquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:50 schreef IkFok het volgende:
Erik heeft allemaal wondjes op zijn scheen been. Heeft die al 35 jaar. Moraina vraagt of die er nooit een dokter naar heeft laten kijken . Vind Erik niet nodig zit toch onder de lange broek. Vreemd figuur is het
De boodschappen zijn er.quote:
ze hebben toch allemaal een medische keuring gehad? Vreemd dat daar dan geen aandacht aan is besteed.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:50 schreef IkFok het volgende:
Erik heeft allemaal wondjes op zijn scheen been. Heeft die al 35 jaar. Moraina vraagt of die er nooit een dokter naar heeft laten kijken . Vind Erik niet nodig zit toch onder de lange broek. Vreemd figuur is het
quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:52 schreef KinKiJan het volgende:
Erik komt terug naast Moraima zitten
M: "Waar zitten we over te praten? Oh ja, dat moet je laten!" (Neus leeg eten)
E: "Ja, ik doe m'n best"
M: "Maar doe je dat altijd he? Soms als ik jou zie, zo zitten denk ik 'die conjo Erik' "
E: "Gewoon wat van zeggen, ik moet het afleren."
M: "Moet je echt doen."
E: "Ja er staat een camera op m'n gezicht en dan zit ik het ook te doen. Ik kan het niet laten"
M: "Hoe komt het dat je dat zo doet?"
E: "Het moet weg, het irriteert"
M: "Maar irriteren.. je kunt toch gewoon zo, en gewoon zo <gebaren> hoeft toch niet in de mond?"
E: "Das het dichtste bij"
M: ""
quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:52 schreef KinKiJan het volgende:
M: "Maar doe je dat altijd he? Soms als ik jou zie, zo zitten denk ik 'die conjo Erik' "
E: "Ja er staat een camera op m'n gezicht en dan zit ik het ook te doen. Ik kan het niet laten"
M: "Maar irriteren.. je kunt toch gewoon zo, en gewoon zo <gebaren> hoeft toch niet in de mond?"
de rest heb je vast nietquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:52 schreef KinKiJan het volgende:
die wondjes heb ik nog nooit gezien,want lange broek..quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:52 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben toch allemaal een medische keuring gehad? Vreemd dat daar dan geen aandacht aan is besteed.
Het zag er best wel naar uit.
Ja dat die zei dat hij het echt lekker vondquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
de rest heb je vast niet
want dat was echt
Vanmiddag bij de opdracht had Erik een korte broek aan en kon je zijn benen zien.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
die wondjes heb ik nog nooit gezien,want lange broek..
lekker zachtquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:54 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ja dat die zei dat hij het echt lekker vond
Ja in detail over hoe hij het doorslikt en hoe het smaakt vond ik niet nodigquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
de rest heb je vast niet
want dat was echt
ik schakelde te laat inquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Vanmiddag bij de opdracht had Erik een korte broek aan en kon je zijn benen zien.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker zacht
hoef je niet op te kauwen
voor de beelddenkers
@:Kakadylo
Heb het Erik al zo vaak zien doen dat visualiseren niet eens hoeftquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker zacht
hoef je niet op te kauwen
voor de beelddenkers
@:Kakadylo
preciesquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb het Erik al zo vaak zien doen dat visualiseren niet eens hoeft
Weten we gelijk het geheime recept van die chili con carnequote:
ik eet nooit meer chili con carne nuquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weten we gelijk het geheime recept van die chili con carne
blughhh niet doenquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weten we gelijk het geheime recept van die chili con carne
Zolang je maar niet bij Erik gaat etenquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik eet nooit meer chili con carne nu
dat was sowieso niet het planquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zolang je maar niet bij Erik gaat eten
quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:03 schreef HappyCharly het volgende:
Erik moet doen wat ie wil, inclusief snot eten
Ik hoef het alleen niet te zien en al zeeeeeker geen gesprek over te horen
ik ga niet kijken, als je t niet erg vindtquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:07 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
16-02-23 | #1 | Moraima en Erik over over Erik zijn vieze gedrag [07 min 00 sec]
-
aaaahhhhquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:09 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik ga niet kijken, als je t niet erg vindt
Eigenlijk moet je gewoon om te sarren even een voetbalquiz gaan organiserenquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:06 schreef greysbones het volgende:
Kim heeft zich netjes afgemeld voor de disney pubquiz
ik klik nietquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:07 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
16-02-23 | #1 | Moraima en Erik over over Erik zijn vieze gedrag [07 min 00 sec]
-
vind een disneyquiz sowieso absurdquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je gewoon om te sarren even een voetbalquiz gaan organiseren
Maar dan straks 'deelnemen' zodat als zij dan tegen die keer afhaken jij munitie hebt
Benieuwd of de rest wél deelneemt en of KimD/Jeff dan één van die twee kamers weer voor zich alleen hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind een disneyquiz sowieso absurd
er zijn er 3 of 4 die helemaal into disney zijn
nou veel plezier
Laat boodschappen binnen ( dieckomen eerst bij een pand van de febo binnen en dan na controle naar de loods)quote:
Ik ga wel kijken, want je moet geïnformeerd blijvenquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:09 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik ga niet kijken, als je t niet erg vindt
KimD wordt er ook niet leuker op met Jeff als azijnpissende partnerquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:19 schreef HappyCharly het volgende:
jeff is weer helemaal over de zeik over de groep, doet heel naar tegen Kim
Alweer weggedraaid jaquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:23 schreef greysbones het volgende:
aah we mogen niet horen dat jeff het uitermate teleurstellend vind allemaal
het stomme isquote:
Ja, de productie is zijn gezeur ook beu..Tig keer op een dag hetzelfde riedeltje..Tv maken is over...quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:25 schreef HappyCharly het volgende:
Suf dat het weggedraaid werd, hijh ging echt weer helemaal los
Het zijn een stelletje zware addicts onder mekaarquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:26 schreef pingu66 het volgende:
Babbel lult ook weer gewoon met Jeff mee. Loop gewoon die kamer uit en laat hem lullen met zijn gescheld op mensen en hun uiterlijk. Uit eindelijk is roken telkens het probleem.
Dat is de enige manier om het leuk te houden..Meelullen met die jankmuil anders word de hele sfeer verpest..quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupert praatte op de kamer ook mee met Jeff en daarna ook hem belachelijk maken.
Tis en blijft een slangquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupert praatte op de kamer ook mee met Jeff en daarna ook hem belachelijk maken.
Ik heb net gegetenquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:07 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |