ze had een sigaret in dr handquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Grappig dat ze vaak eerst denken dat ze iets niet mogen zeggen of omdat ze een sigaret vast hebben, en dán pas gaan checken of die mic wel goed zit
en dan vooral dat loeren naar de camsquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:21 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac loopt nog steeds rond alsof hij de manager is
Yup. Wanda smulde ervan dat Babette nu denkt dat het K3-plan van Jeff vandaan kwam.quote:
ze had het er net buiten over met Matin en Tianoquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup. Wanda smulde ervan dat Babette nu denkt dat het K3-plan van Jeff vandaan kwam.
Ik zag Wanda liever gisteren nog gaan, maar in de zin van het spel kan ik alleen maar met tegenzin zeggen 'Well played'
Mexx krijgt verhalen via via te horen waardoor er nog maar een fractie klopt en geeft er daarna nog even een eigen slinger aanquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
van Mexx wat zoe heeft verteld
Dat ging idd over het plan van een maand geleden. Stond Jeffs pet zo Wendy op de stip , de pet zo Babbel op de stip en anders Zoe . Dat is niet alleen door Mexx gezegd maar ook door Kenzi en meer mensen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
van Mexx wat zoe heeft verteld
het babs op de stip plan kwam van Tianoquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat ging idd over het plan van een maand geleden. Stond Jeffs pet zo Wendy op de stip , de pet zo Babbel op de stip en anders Zoe . Dat is niet alleen door Mexx gezegd maar ook door Kenzi en meer mensen.
En geen lulverhaal
Dat is ook door niemand gezegd ,alleen dat het van dat groepje kwam en dat jeff daar ook mee te maken hadquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
het babs op de stip plan kwam van Tiano
niet van Jeff
Jeff wilde op Berend en later Eunicequote:Op donderdag 16 februari 2023 18:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is ook door niemand gezegd ,alleen dat het van dat groepje kwam en dat jeff daar ook mee te maken had
Oh ik dacht ook van Mattin. B&B was toch Babbelquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
het babs op de stip plan kwam van Tiano
niet van Jeff
quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh ik dacht ook van Mattin. B&B was toch Babbel
dat is echt raar jaquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:50 schreef IkFok het volgende:
Erik heeft allemaal wondjes op zijn scheen been. Heeft die al 35 jaar. Moraina vraagt of die er nooit een dokter naar heeft laten kijken . Vind Erik niet nodig zit toch onder de lange broek. Vreemd figuur is het
De boodschappen zijn er.quote:
ze hebben toch allemaal een medische keuring gehad? Vreemd dat daar dan geen aandacht aan is besteed.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:50 schreef IkFok het volgende:
Erik heeft allemaal wondjes op zijn scheen been. Heeft die al 35 jaar. Moraina vraagt of die er nooit een dokter naar heeft laten kijken . Vind Erik niet nodig zit toch onder de lange broek. Vreemd figuur is het
quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:52 schreef KinKiJan het volgende:
Erik komt terug naast Moraima zitten
M: "Waar zitten we over te praten? Oh ja, dat moet je laten!" (Neus leeg eten)
E: "Ja, ik doe m'n best"
M: "Maar doe je dat altijd he? Soms als ik jou zie, zo zitten denk ik 'die conjo Erik' "
E: "Gewoon wat van zeggen, ik moet het afleren."
M: "Moet je echt doen."
E: "Ja er staat een camera op m'n gezicht en dan zit ik het ook te doen. Ik kan het niet laten"
M: "Hoe komt het dat je dat zo doet?"
E: "Het moet weg, het irriteert"
M: "Maar irriteren.. je kunt toch gewoon zo, en gewoon zo <gebaren> hoeft toch niet in de mond?"
E: "Das het dichtste bij"
M: ""
quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:52 schreef KinKiJan het volgende:
M: "Maar doe je dat altijd he? Soms als ik jou zie, zo zitten denk ik 'die conjo Erik' "
E: "Ja er staat een camera op m'n gezicht en dan zit ik het ook te doen. Ik kan het niet laten"
M: "Maar irriteren.. je kunt toch gewoon zo, en gewoon zo <gebaren> hoeft toch niet in de mond?"
de rest heb je vast nietquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:52 schreef KinKiJan het volgende:
die wondjes heb ik nog nooit gezien,want lange broek..quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:52 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben toch allemaal een medische keuring gehad? Vreemd dat daar dan geen aandacht aan is besteed.
Het zag er best wel naar uit.
Ja dat die zei dat hij het echt lekker vondquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
de rest heb je vast niet
want dat was echt
Vanmiddag bij de opdracht had Erik een korte broek aan en kon je zijn benen zien.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
die wondjes heb ik nog nooit gezien,want lange broek..
lekker zachtquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:54 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ja dat die zei dat hij het echt lekker vond
Ja in detail over hoe hij het doorslikt en hoe het smaakt vond ik niet nodigquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
de rest heb je vast niet
want dat was echt
ik schakelde te laat inquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Vanmiddag bij de opdracht had Erik een korte broek aan en kon je zijn benen zien.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker zacht
hoef je niet op te kauwen
voor de beelddenkers
@:Kakadylo
Heb het Erik al zo vaak zien doen dat visualiseren niet eens hoeftquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker zacht
hoef je niet op te kauwen
voor de beelddenkers
@:Kakadylo
preciesquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb het Erik al zo vaak zien doen dat visualiseren niet eens hoeft
Weten we gelijk het geheime recept van die chili con carnequote:
ik eet nooit meer chili con carne nuquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weten we gelijk het geheime recept van die chili con carne
blughhh niet doenquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weten we gelijk het geheime recept van die chili con carne
Zolang je maar niet bij Erik gaat etenquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik eet nooit meer chili con carne nu
dat was sowieso niet het planquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zolang je maar niet bij Erik gaat eten
quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:03 schreef HappyCharly het volgende:
Erik moet doen wat ie wil, inclusief snot eten
Ik hoef het alleen niet te zien en al zeeeeeker geen gesprek over te horen
ik ga niet kijken, als je t niet erg vindtquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:07 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
16-02-23 | #1 | Moraima en Erik over over Erik zijn vieze gedrag [07 min 00 sec]
-
aaaahhhhquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:09 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik ga niet kijken, als je t niet erg vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |