Eigenlijk moet je gewoon om te sarren even een voetbalquiz gaan organiserenquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:06 schreef greysbones het volgende:
Kim heeft zich netjes afgemeld voor de disney pubquiz
ik klik nietquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:07 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
16-02-23 | #1 | Moraima en Erik over over Erik zijn vieze gedrag [07 min 00 sec]
-
vind een disneyquiz sowieso absurdquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je gewoon om te sarren even een voetbalquiz gaan organiseren
Maar dan straks 'deelnemen' zodat als zij dan tegen die keer afhaken jij munitie hebt
Benieuwd of de rest wél deelneemt en of KimD/Jeff dan één van die twee kamers weer voor zich alleen hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind een disneyquiz sowieso absurd
er zijn er 3 of 4 die helemaal into disney zijn
nou veel plezier
Laat boodschappen binnen ( dieckomen eerst bij een pand van de febo binnen en dan na controle naar de loods)quote:
Ik ga wel kijken, want je moet geïnformeerd blijvenquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:09 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik ga niet kijken, als je t niet erg vindt
KimD wordt er ook niet leuker op met Jeff als azijnpissende partnerquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:19 schreef HappyCharly het volgende:
jeff is weer helemaal over de zeik over de groep, doet heel naar tegen Kim
Alweer weggedraaid jaquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:23 schreef greysbones het volgende:
aah we mogen niet horen dat jeff het uitermate teleurstellend vind allemaal
het stomme isquote:
Ja, de productie is zijn gezeur ook beu..Tig keer op een dag hetzelfde riedeltje..Tv maken is over...quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:25 schreef HappyCharly het volgende:
Suf dat het weggedraaid werd, hijh ging echt weer helemaal los
Het zijn een stelletje zware addicts onder mekaarquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:26 schreef pingu66 het volgende:
Babbel lult ook weer gewoon met Jeff mee. Loop gewoon die kamer uit en laat hem lullen met zijn gescheld op mensen en hun uiterlijk. Uit eindelijk is roken telkens het probleem.
Dat is de enige manier om het leuk te houden..Meelullen met die jankmuil anders word de hele sfeer verpest..quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupert praatte op de kamer ook mee met Jeff en daarna ook hem belachelijk maken.
Tis en blijft een slangquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupert praatte op de kamer ook mee met Jeff en daarna ook hem belachelijk maken.
Ik heb net gegetenquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:07 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
16-02-23 | #1 | Moraima en Erik over over Erik zijn vieze gedrag [07 min 00 sec]
-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |