Wanda, Kenzy en Marciano in de keuken
W: "..Een idee voor de mensen die dat willen dat wat lekkers kunnen halen voor de bioscoop, of een drankje ofzo"
M: "Als je 7 dagen kunt eten, heeft ze 100 euro om wat lekkers te halen, weet je hoe veel je daarvan kan hadden"
K: "Maar daarin vergis je je dus, want.. ik ga het je nu vertellen want je loopt wel van beneden naar boven een beetje hard te praten en te schreeuwen, maar kom gewoon naar boven kan ik het je laten zien."
W: "Ik was helemaal niet aan het schreeuwen, dat slaat helemaal nergens op Kenz!"
K: "Hier: we hadden nog een schuld van 8,51, nou prima dan hou ik snoep van 25 euro erbij en dan nog bij Isaac een schuld van 11,44 en dan heb ik het niet eens over de 80 euro schuld die nog openstaat omdat ik die...."
Onverstaanbaar, Wanda vraagt ernaar maar Kenzy komt er niet op terug...
K: "...houden we 295 euro over, als we tot en met donderdag eten willen hebben, dat kost 230 euro dan houden we
45 over en dat moet dan naar de bioscoop en dan nog een deel van die 80 euro en naar Isaac's schuld."
W: "Je kan ook zeggen er gaat gewoon 50 euro af naar de snoepers en dan houden we minder dagen om te eten
dus dan zien we wel weer hoe het daarna loopt. Dan maak je de keus om het gewoon om te draaien"
K: "Mijn idee was dan doen we nu 25 en dan de volgende 25 als volgende week de zoemer gaat want het geld is dan nog niet op"
W: "Maar als de zoemer niet gaat of pas laat en we verdienen maar 120 euro dan is het geld al op en kunnen we dus niet die 25 euro eraf halen voor de snoepers, dat kan niet!."
K: "Maar wat vind jij belangrijker, snoepen of eten?"
W: "Dat de stellingen waarvoor we op groen stonden worden nagekomen, dus snoep, of koek, of ik weet niet wat de mensen willen, ze mogen van mij ook wortels"
Right ..