Dan gaan ze niet veel verdienenquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:17 schreef spapaars het volgende:
Ga ervan uit voor elke meter een euro.
Dagje eten met de nieuwe 5 euro pp per dag regel.quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan gaan ze niet veel verdienen
Als ze dat al halen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dagje eten met de nieuwe 5 euro pp per dag regel.
GJ daar dan weer vragen over stellen natuurlijkquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
ALs ze dat al halenquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Pikkepoelie spulquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:23 schreef chufi het volgende:
Janet trekt zich los van de kabel... Lekker deugdelijk materiaal..
Leuke vent tochquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan die stem van GJ niet meer horen
Vond hem in het begin nog wel ok, maar hij mag er nu wel uit. Zit er een beetje te lang met zijn gewauwel.quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Leuke vent toch
Totaal niet sfeerbepalend
Nooit ok gevondenquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vond hem in het begin nog wel ok, maar hij mag er nu wel uit. Zit er een beetje te lang met zijn gewauwel.
Jammer dat die microfoon van hem zo hard stond en de fluisterende Babs niet te verstaan was. Geen idee over wie ze het hadden, maar kan het wel weer raden.quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Leuke vent toch
Totaal niet sfeerbepalend
Ze deed ook net of ze heel goed haar best had gedaan.quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:30 schreef mootie het volgende:
En weer klappen en juichen voor de belabberde pogingen van Moiraima.
Op het kussen i.p.v. op de rand...quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:30 schreef Deisyy het volgende:
Straks weer iedereen applaudisseren omdat Moraima haar zakje heeft neergelegd
Ik las zakje geleegdquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:30 schreef Deisyy het volgende:
Straks weer iedereen applaudisseren omdat Moraima haar zakje heeft neergelegd
Ik was al met hem klaar toen hij zo tekeer ging tegen Madeleine met de ballon hoog houden en toen zijn ik zijn achterlijke adoratie naar Alicia zag knapte ik helemaal af.quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vond hem in het begin nog wel ok, maar hij mag er nu wel uit. Zit er een beetje te lang met zijn gewauwel.
Ze kunnen het nog aanpassen, ze kijken eerst welke afstanden ze gemiddeld maken.quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan gaan ze niet veel verdienen
Nou dat halen er best wel wat denk ikquote:
Ja Mieke is de meest serieuze van het stelquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:35 schreef freaky40 het volgende:
MdB plakt de stickers op. Zat een bubbel onder de sticker, gelijk goed geplakt...professioneel piet lut deze guy...
Dat heb ik met Babettequote:Op donderdag 16 februari 2023 14:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan die stem van GJ niet meer horen
Deze gaat niemand halen denk ik.quote:
Imadidin kwam to 8 meter met oefenenquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze gaat niemand halen denk ik.
Volgens mij had ie ook tape om bij het oefenen... (de 1e keer dan)quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:38 schreef greysbones het volgende:
Martin geoefend zonder tape
Maar nu moet er tape om ?
Moraima komt niet verder dan 10 euro denk ik, als ze dat al haaltquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:38 schreef Deisyy het volgende:
Gemiddeld moet 4,5 lukken = ¤20 x 3 zakjes = ¤60 x 23 pers = ¤1.380
Mooi streven.
Wauw, die heb ik gemist. Goed zeg van hemquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Imadidin kwam to 8 meter met oefenen
beste per persoon telt dacht ik gehoord te hebben..quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:38 schreef Deisyy het volgende:
Gemiddeld moet 4,5 lukken = ¤20 x 3 zakjes = ¤60 x 23 pers = ¤1.380
Mooi streven.
Met zulke getallen is eentje die uiteindelijk telt het enige logisch en dat iedereen moet lijkt me ook aannemelijk jaquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:39 schreef Harry het volgende:
De vraag is nog, moet iedereen meedoen?
Volgens GJ zijn het punten en is het geen geldbedragquote:
Imi daarentegen kwam bijna op 8 meterquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moraima komt niet verder dan 10 euro denk ik, als ze dat al haalt
Ik denk dat ze achter ook wel nieuwsgierig zijn hoe het gaat lopen met 115 euro per dagquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:37 schreef Kakadylo het volgende:
Even weer flink wat centen erin pompen en dan de week erna in het teken van eliminatie
Als het euro’s zijnquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat ze achter ook wel nieuwsgierig zijn hoe het gaat lopen met 115 euro per dagZe kunnen met deze opdracht best wel wat binnenhalen.
Geen 10 euro?quote:
Dat is niet meer sinds het evenementenboek..quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:40 schreef Flow3r het volgende:
ze denken dat het punten zijn, geen euro's
De stem had het over verdienen, dus denk dat wel euros zijnquote:
Kan beter een voor eenquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:45 schreef lojanda het volgende:
Janet wil er drie tegelijk plakkendan vallen ze zoiezo op de grond.
Verdien opdracht, vast aan een elastiek zakje zover mogelijk op het klitterband plakkenquote:
Vind wel leukerquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat hadden ze bij die vorige opdracht na tien uur
Onterecht verdiend, ze deed niet wat ze moest doen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:53 schreef lojanda het volgende:
Moraima gaat nu haar best doen![]()
30 Euro verdiend
En de Febo hoor je niet...quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onterecht verdiend, ze deed niet wat ze moest doen.
FEBO bepaalt hun eigen regels naar wat ze zelf willen zoals ook met gele kaartenquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar Oempa Loempa bepaald of het goed is
Kan nog komen zoquote:
Ik vind het een heeeel raar signaal, als je veeeel te zwaar bent dan mag je meer.quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
FEBO bepaalt hun eigen regels naar wat ze zelf willen
Ze deed het gewoon niet via de regels heeft niets met haat te makenquote:
Hoe is dit haat…quote:
Hoezo haat. Ze deed het niet volgens de regels. Niets met haat te makenquote:
Ik vind het mooi en wat maakt het uit dat ze bij haar wat door de vingers zienquote:
Janet ook niet..quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoezo haat. Ze deed het niet volgens de regels. Niets met haat te maken
Er is toch uitgelegd hoe je het moet doen, heeft niets maar dan ook helemaal niets met de COS te makenquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:57 schreef Li0nHeart het volgende:
De Febo bepaalt de regels .... niet de CoS.
Ik ook, het zijn de olympische spelen nietquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het mooi en wat maakt het uit dat ze bij haar wat door de vingers zien
Wat is daar mis mee dan?quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:02 schreef lojanda het volgende:
Wanda zal wel weer een excuus hebben zo meteen.
30 euro verdiend
Dat ik de 40 niet ging halen wist ik alquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:02 schreef lojanda het volgende:
Wanda zal wel weer een excuus hebben zo meteen.
30 euro verdiend
Die hing aan dat dingquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:04 schreef lojanda het volgende:
Mirthe zweeft zo over het parcours..
40 euro verdiend maar ook niet eerlijk, ze hield zich ook vast.
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat 30 een prima score is, als je je niet vasthoudt.
Verstandigquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:08 schreef lojanda het volgende:
Vrolijke Sasha![]()
30 euro verdiend
Telt het als 30? dan stop ik want anders valt het zakje eraf..
Nou ik mag hopen dat dat in een eventuele finale niet geldt die speciale regels voor Moiramaquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het mooi en wat maakt het uit dat ze bij haar wat door de vingers zien
Lichte vooral.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:09 schreef maryo55 het volgende:
Kleinere mensen hebben hier toch wel een kleine nadeel mee lijkt mij.
Met lange armen kom je wel wat verderquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:09 schreef maryo55 het volgende:
Kleinere mensen hebben hier toch wel een kleine nadeel mee lijkt mij.
Er hebben er vandaag meerdere een speciale behandeling gehadquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou ik mag hopen dat dat in een eventuele finale niet geldt die speciale regels voor Moirama
Esther mist altijd alles.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:10 schreef pingu66 het volgende:
Esther had het niet meegekregen dat je pas mag beginnen nadat de zoemer is gegaan. ( dat is toch bij elk spel)?
Babette is trots en ik vind het mooi dat ze haar een goed gevoel wil gevenquote:
Ik heb het al velen zien doenquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:14 schreef mootie het volgende:
Tot nu toe 3 die zich hebben vastgehouden?
En dan ook zo los mogelijkquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:22 schreef Deisyy het volgende:
Die band moeten ze meer naar beneden doen zodat het bovenlichaam meer ruimte krijgen om te strekken.
Dan kun je niet goed lopenquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:22 schreef Deisyy het volgende:
Die band moeten ze meer naar beneden doen zodat het bovenlichaam meer ruimte krijgen om te strekken.
Ook klein, maar wel sterk.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Marciano is ook een lastige 40/50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |