En de Febo hoor je niet...quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onterecht verdiend, ze deed niet wat ze moest doen.
FEBO bepaalt hun eigen regels naar wat ze zelf willen zoals ook met gele kaartenquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar Oempa Loempa bepaald of het goed is
Kan nog komen zoquote:
Ik vind het een heeeel raar signaal, als je veeeel te zwaar bent dan mag je meer.quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
FEBO bepaalt hun eigen regels naar wat ze zelf willen
Ze deed het gewoon niet via de regels heeft niets met haat te makenquote:
Hoe is dit haat…quote:
Hoezo haat. Ze deed het niet volgens de regels. Niets met haat te makenquote:
Ik vind het mooi en wat maakt het uit dat ze bij haar wat door de vingers zienquote:
Janet ook niet..quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoezo haat. Ze deed het niet volgens de regels. Niets met haat te maken
Er is toch uitgelegd hoe je het moet doen, heeft niets maar dan ook helemaal niets met de COS te makenquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:57 schreef Li0nHeart het volgende:
De Febo bepaalt de regels .... niet de CoS.
Ik ook, het zijn de olympische spelen nietquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het mooi en wat maakt het uit dat ze bij haar wat door de vingers zien
Wat is daar mis mee dan?quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:02 schreef lojanda het volgende:
Wanda zal wel weer een excuus hebben zo meteen.
30 euro verdiend
Dat ik de 40 niet ging halen wist ik alquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:02 schreef lojanda het volgende:
Wanda zal wel weer een excuus hebben zo meteen.
30 euro verdiend
Die hing aan dat dingquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:04 schreef lojanda het volgende:
Mirthe zweeft zo over het parcours..
40 euro verdiend maar ook niet eerlijk, ze hield zich ook vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |