Wat snap je niet?quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik snap er niets van en zie ook hier in de cos niet wat de bedoeling is
Hij heeft al bijna een week last van zijn been.quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:50 schreef Harry het volgende:
Marciano is niet zo goed, en heeft nu ineens last van zijn been.
Wat is de bedoeling van het spel en wat kunnen ze er mee verdienenquote:
Zover mogelijk komen en dan een blokje met klittenband plaatsen. Ze hebben nu drie blokjes maar er is nog niet uitgelegd hoeveel ze kunnen verdienen en hoeveel blokjes ze mogen plaatsen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van het spel en wat kunnen ze er mee verdienen
Verdienopdracht, ze zijn nu nog aan het oefenen. Ze zitten aan een elastiek en moeten een sprintje trekken en het zakje zo ver mogelijk op de middelste reling plakken. Het is zwaar want het elastiek trekt je vrij snel weer terug. Wat er verdient kan worden is nog niet bekendquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik snap er niets van en zie ook hier in de cos niet wat de bedoeling is
Toch die schurft van Maddie opgepiktquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:57 schreef spapaars het volgende:
Rare plekken op z'n benen (Erik)
[ afbeelding ]
Nog niet bekend wat ze er mee kunnen verdienen ze moeten zo ver mogelijk zien te komen vast aan een elastiek en dan op het klitterband dat ding plakken. Hoe verder ze komen hoe meer ze verdienenquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van het spel en wat kunnen ze er mee verdienen
Nou dat ziet er niet gezond uitquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:57 schreef spapaars het volgende:
Rare plekken op z'n benen (Erik)
[ afbeelding ]
O ik dacht 5,5quote:
Nu zit ze bijna op de 7 mtr.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |